Ook mijn ideequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:52 schreef Zhenar het volgende:
Milan was echt scary vanavond! zou 'ie aan de coke zijn?
Oom Govert is saai.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef Kylee het volgende:
Kan BVO eens een topicopenenban krijgen..
. Wéér eentje over Isabella,
.
Ik wilde oom Govert BVO..
En Milan heeft zijn eerste dramalessen gevolgd op de toneelschool met veel succes,.
.
Ja man... vet engquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Oom Govert is saai..
Isabella niet..
Milan acteerde gisteren juist verschrikkelijk, met die grote ogen van hem..
Dan was dat dus onterecht... Maar dat wisten we toen nog nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
Als dat waar is, dat Amy nog leeft en ze is weggehaald door Carel, waar slaat dan het hele vorige seizoen op met de Nina-moet-dood-want-Ludo-heeft-Amy-vermoord-verhaallijn?.
Isabella is weird,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Oom Govert is saai..
Isabella niet..
Milan acteerde gisteren juist verschrikkelijk, met die grote ogen van hem..
Waarom?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:53 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar dat was dan dus wel erg onrealistisch...
Ik denk dat Isabella er vanavond achter komt wat ze is vergeten (namelijk dat Carel Amy heeft meegenomen), gezien de preview, waarin ze een boek leest (haar dagboek? een verslag van de inrichting?) en een soort flashback heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar Isabella wist dan dus dat Amy niet dood was dus haar wraakactie slaat nergens op...
Was me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
Huize Sanders toen het nog Huize van Cloppenburg was in Goudkust.
[afbeelding]
De klok is nog blijven hangenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Kewl! Dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hij had toen een ook een groot huis maar toen had hij ook nog een manege enzo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kewl! Dat wist ik niet eens!
Maar nu vraag ik me af, waarin woonde Ludo voor hij hier woonde? Goudkust is een stuk jonger dan GTST namelijk
Owjah dat klopt jah.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij had toen een ook een groot huis maar toen had hij ook nog een manege enzo!![]()
NEEEEEquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah dat klopt jah.
Dat was toch niet die manage waar Janine door haar door-zichzelf-gespeelde-type levend begraven werd?
Die is al wegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:56 schreef Liquidist het volgende:
die justis is toch ook nieuw? Of tot wanneer blijft die?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:36 schreef babette21 het volgende:
Isabella met kind is net zo erg als Claire (onm) met een kind.... fingers crossed dus dat 't kind toch dood is...
Oscar Couwenbergquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
Die andere rare jojo.. die Govert toen verving..kon echt NIET acteren...
Ahaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Niek Pancras als Oscar, de seniele broer van Ed (en vader van Victor) in ONM
en Mariaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dan speelde hij ook nog samen met Yoka () ..
Yoka is leuk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha.
Maarja die vent was dus ook in GTST.... hij speeld echt slecht.
Ik ga er ook eentje beginnen.quote:www.gtstonm.web-log.nl
Hoe heetie?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje beginnen..
.
Nee, in die manege werd Jessica een keer opgeslotenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Owjah dat klopt jah.
Dat was toch niet die manage waar Janine door haar door-zichzelf-gespeelde-type levend begraven werd?
En jij spelt heeeeeel slechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha.
Maarja die vent was dus ook in GTST.... hij speeld echt slecht.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Is dit een cliffhanger??
Mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:22 schreef babette21 het volgende:
Ja Isabella is heel zielig....![]()
en Victoria is goed op dreef!!
Alweer een reden om niet op Kim te stemmenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |