ik ga er voor dat de dochter oprot en de moeder blijftquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Jij wil dat moeder oprot, ik de dochter..
binnenkort wordt ze weer heel leuk, geloof mequote:Op maandag 18 oktober 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Martine is wel leuk hoor, maar ze kan nog een stuk leuker zijn.
Haar rol kakt de laatste tijd een beetje in.. jammer...
quote:Sjors, oprotten!
De moeder de schoonzoon en de dochterquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, de moeder oprotten. Saaie, gore Martine
Ehm...waar zie je mij zeggen dat ik Sjors wél leuk vind??? Voor mijn part vertrekt zij ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
en svensational is gewoon een oet, die goede actrice verkiest boven 1e klas suf actrices die net 2 jaar ongesteld zijn![]()
ik hou het netjes normaal zeg je namelijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:18 schreef _bigmac_ het volgende:
what the hell is trouwes een oet.
die jongen is een stuk leuker dan geert hoesquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Joris Putman als Morris Fischer #3
Geert Hoes![]()
![]()
he bigmacquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Oeroeg?
Nieuwe morrisquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Joris Putman als Morris Fischer #3
Geert Hoes![]()
![]()
ja hij speelde het vriendje van oeroegquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
Erg mooi boek..
Speelde die Joris Putman in die film?
Ik hoop dat hij inmiddels beter is gaan acteren, want in 'Blauw Blauw' en 'Goudkust' vond ik hem nou niet bepaald de sterren van de hemel spelen. Je kunt van Geert Hoes zeggen wat je wilt, maar hij heeft de rol van Morris wel een stuk leuker gemaakt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:23 schreef digispeed het volgende:
die jongen is een stuk leuker dan geert hoes
en dan te bedenken dat hij vroeger helemaal lief was als oeroeg
ben ik niet met je eensquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij inmiddels beter is gaan acteren, want in 'Blauw Blauw' en 'Goudkust' vond ik hem nou niet bepaald de sterren van de hemel spelen. Je kunt van Geert Hoes zeggen wat je wilt, maar hij heeft de rol van Morris wel een stuk leuker gemaakt.![]()
Hou toch eens op met dat gespam zegquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
Iedereen kan vanaf nu stemmen in de finale van het GTST Tournament!
Het gaat tussen Kim en Isabella..
[HALVE FINALE] GTST Tournament: Favoriet Personage
Anders krijgen we straks allemaal weer van die ZOWIEE'tjes die de dag na de uitslag zeggen dat ze het niet wisten enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gespam zeg![]()
Eerste keer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar 2 keer in 1 topic hoeft niet hoor.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:24 schreef tybalt2 het volgende:
Owja... het is al laat zullen we maar zeggen :-$
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee! ik verklaar dat toernooi ongeldig!
Dat roze strikjequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Kim wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Wil je niet dat Kim wint??
noue wat is dan je probleem?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kim wel.
De finale in dat GTST tournament gaat tussen Kim en Isabella. Zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:54 schreef digispeed het volgende:
Nou ben ik sowiezo een voorstander van wat oudere acteurs, ipv al die jonkies.
Maar dat komt ook omdat er hier nou een Isabella hipe bezig is en omdat Ludo minder stemmen kreeg puur omdat hij al eens heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De finale in dat GTST tournament gaat tussen Kim en Isabella. Zegt genoeg denk ik.
Slowchatten kan hier ShowChat #78: Christine, waar ben je nou?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:51 schreef pberends het volgende:
En zijn de GTST'ers voor Bush of Kerry?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Slowchatten kan hier ShowChat #78: Christine, waar ben je nou?!
Kiezen tussen een misdadiger en een normaal mens... Pfff, moeilijke keuzequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:51 schreef pberends het volgende:
En zijn de GTST'ers voor Bush of Kerry?
Schooool?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:53 schreef Orginial het volgende:
Bah,ben ik weer na een kut dag op school... ik zal jullie de details besparen maare vanavond Gtst en Milan gaan Sjors ten huwelijk vragen! [Alles voor de sex he]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja me fiets was gestolenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Schooool?
Nee hoor. Isabella is gewoon erg populair, terwijl we uitgekeken zijn op Ludo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat er hier nou een Isabella hipe bezig is en omdat Ludo minder stemmen kreeg puur omdat hij al eens heeft gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 26 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo daar ben je op tijd mee Sjors![]()
Woensdag 27 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 28 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 29 okt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:08 schreef bar_rel het volgende:
Verhaaltjes van de Veronica:
Maandag25oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimatum waarvan? Dus Amy is wel dood![]()
Dinsdag 26 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo daar ben je op tijd mee Sjors![]()
Dus Sjors en Morris hebben weer?
Woensdag 27 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat het zo goed ging tussen hun 2...
Donderdag 28 oktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja Charlie gaat weeriz trouwen!
Vrijdag 29 okt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sollicante is Lutein van Kranen!![]()
Hoe kan je nou uit gekeken zijn op iemand die het eerste toernooi met een vinger in ze neus heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. Isabella is gewoon erg populair, terwijl we uitgekeken zijn op Ludo.
Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij (gelukkig)![]()
Ik zie geen causaal verband.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou uit gekeken zijn op iemand die het eerste toernooi met een vinger in ze neus heeft gewonnen..
Ludo heeft vrij ruim van Dian verloren, de meeste mensen die stemden verkozen Dian dus boven Ludo. Live with it.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Omdat er opeens een rage was niet op hem te stemmen omdat hij al had gewonnen.
Net zo dat iedereen plots Isabella fan is omdat een schaap er mee begonnen is , en de rest volgede al een soort van meeloperheid.![]()
Nee hoor _bigmac_, wij vinden Isabella leuk vanwege haar rol. Wij zijn echt wel verstandig genoeg om onze eigen keuzes te maken en deze niet te laten bepalen door wat anderen doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Net zo dat iedereen plots Isabella fan is omdat een schaap er mee begonnen is , en de rest volgede al een soort van meeloperheid.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
En wie is die schaap als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Net zo dat iedereen plots Isabella fan is omdat een schaap er mee begonnen is , en de rest volgede al een soort van meeloperheid.![]()
![]()
je kent dat toch wel als er een schaap over de dam is volgen er meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En wie is die schaap als ik vragen mag?![]()
Natuurlijk ken ik dat spreekwoord!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
je kent dat toch wel als er een schaap over de dam is volgen er meer.
Maar ik vroeg wie er dan mee begonnen was?![]()
19-10-2004
2000 Euro voor lunch met soapacteur
Een fan heeft 2000 euro geboden voor een lunch met acteur Wouter de Jong, die de rol van Milan speelt in soapserie Goede Tijden Slechte Tijden.
Op veilingsite e-Bay kon de afgelopen tien dagen worden geboden op een afspraak met een van de mannelijke acteurs uit de soap en dat leverde in totaal ruim 6000 euro op. De opbrengst gaat naar de Nederlandse Brandwondenstichting.
Zes mannen uit de serie hadden zich aangeboden voor een lunch. Naast De Jong waren dat Bas Muijs (Stefano), Sebastiaan Labrie (Ray), Chistophe Haddad (Nick), Geert Hoes (Morris) en Koert-Jan de Bruijn (Dennis). Tot de winnaars van de soapetentjes behoren vijf vrouwen en één man.
Er is in totaal bijna 300 keer geboden. Op De Jong (87) is het vaakst geboden en daarna op respectievelijk Muijs (56), Hoes (53), Labrie (52), Haddad (49) en De Bruijn (34). Bieden kon vanaf 1 euro. Hoes sleepte het minste geld binnen, namelijk 306 euro.
BRON: AD.nl"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Hoesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef Dada het volgende:
19-10-2004
Een fan heeft 2000 euro geboden voor een lunch met acteur Wouter de Jong, die de rol van Milan speelt in soapserie Goede Tijden Slechte Tijden.
Op veilingsite e-Bay kon de afgelopen tien dagen worden geboden op een afspraak met een van de mannelijke acteurs uit de soap en dat leverde in totaal ruim 6000 euro op. De opbrengst gaat naar de Nederlandse Brandwondenstichting.
Zes mannen uit de serie hadden zich aangeboden voor een lunch. Naast De Jong waren dat Bas Muijs (Stefano), Sebastiaan Labrie (Ray), Chistophe Haddad (Nick), Geert Hoes (Morris) en Koert-Jan de Bruijn (Dennis). Tot de winnaars van de soapetentjes behoren vijf vrouwen en één man.
Er is in totaal bijna 300 keer geboden. Op De Jong (87) is het vaakst geboden en daarna op respectievelijk Muijs (56), Hoes (53), Labrie (52), Haddad (49) en De Bruijn (34). Bieden kon vanaf 1 euro. Hoes sleepte het minste geld binnen, namelijk 306 euro.
BRON: AD.nl![]()
![]()
![]()
Laat me raden: Geert Hoes zit met die ene man opgescheept...? Gaan ze zeker naar de sauna ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef Dada het volgende:
19-10-2004
BRON: AD.nl[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ben ik nou de enige die Geert Hoes een leuke Morris vind? Het personage Morris zal wel weer een flinke knal krijgen met weeer een nieuwe acteur. Ik vraag me af of ze dan niet beter gewoon een nieuw personage kunneninvoeren.
![]()
Heeft iemand die 2e GTST DVD al? Welke verhaallijnen staan erop? Ben wel benieuwd, kan 't nergens vinden
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Voor een goed en gedetailleerd overzicht moet je bij de heer Frey wezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:06 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand die 2e GTST DVD al? Welke verhaallijnen staan erop? Ben wel benieuwd, kan 't nergens vinden
Zou uit m'n hoofd:
-Verhaallijn tussen Daniel Daniel en Jeanne Dekker
-Verhaallijn tussen Stan, Fatima en een of andere korte termijn slechterik: Mario Schim van de Loev.
-Verhaallijntussen Rik, Stef en Hedwig.
Meer weet ik er niet, maar het zijn er zeker 8, drommels slechts geheugen van mij.
Hij is onder andere te vinden bij de Free Record ShopEen heer met stijl![]()
Trouwen met Sjors![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze al meerderjarig dan?
Ik weet al hoe Milan slank blijft trouwens: gewoon na 1 hap Pringles chips weglopen.
Sjors reageert op de homo van Morris: "Nou en??"
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Wanneer komt een terugblik op seizoen 2 digispeed?.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
ik denk vrijdagquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Wanneer komt een terugblik op seizoen 2 digispeed?.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:42 schreef Dizer het volgende:
Pascale![]()
![]()
.
Je moet trrouwens nog even je top 10 doorgeven..
Ok, leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik denk vrijdag.
hoogtepunt waS paskal![]()
eindelijk verlost van benjamin..
en Morris zal wel uit de kast komen binnekort
Correct en tevens juist...![]()
Vandaag ging Benjamin eruit...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:47 schreef bar_rel het volgende:
hoogtepunt waS paskal![]()
eindelijk verlost van benjamin..
en Morris zal wel uit de kast komen binnekort![]()
Morgen Milan!
En Morris de dag erop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morris blijft er wel in maar komt alleen een ander binkie die hem gaat spelen... :') dus dat is wel jammer...van mij had ie wel weg gemogen..heeft tog geen verhaallijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vandaag ging Benjamin eruit...
Morgen Milan!
En Morris de dag erop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die beentjes die de lucht in gingen: hilarisch!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Jaaa wat staat er uberhaupt allemaal op?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:53 schreef Nano het volgende:
Frey,welke verhaallijnen staan er op de DVD 2?![]()
![]()
Samenvatting van 19.10.2004
Sjors maakt het uit met Milan, ondanks dat hij zegt heel veel spijt te hebben.
Milan is het hier niet mee eens en vraagt haar later in de aflevering ten huwelijk, maar Sjors wijst hem af en zegt niets meer met hem te willen.
Sjors verteld aan Morris hoe en wat, en deze confronteerd Charlie weer. Nick weet echter nog steeds van niets. Als Nick bij Morris komt vragen om teruggave van zijn geinvesteerde geld krijgt Morris het benauwd, hij heeft het geld niet.
Stefano gaat op bezoek bij Yasmin, en vraagt waarom ze nou zo afstandelijk is, in eerste instantie wil ze niets meer met hem te maken hebben, maar later komt het toch weer goed.
Benjamin neemt ondertussen afscheid van zijn kroeg
Jef en Robert maken ruzie over wie er mee mag met de Roodey campagne, allebei willen ze maar er is maar plaats voor een. Ze besluiten dat geen van beide gaat, maar als ze later een bespreking hebben met justus, roept Robert dat hij tcoh mee gaat, hoe zal Jef gaan reageren ?
Meneer Harmsen is ge-opereerd en het lijkt er op dat hij het haalt, toch krijgt hij een terugval en krijgt een hartstilstand, maar met behulp van Benjamin komt meneer Harmsen terug tot aarde.
Meneer Harmsen heeft eindelijk door dat het Benjamin is die hem heeft gered en is blij dat hij nog leeft.
Eindelijk ziet het er naar uit dat Benjamin klaar is met zijn opdracht hier op aarde, en neemt afscheid van alles en iedereen.
Even later wordt opgehaald door Pascal om mee te gaan naar de hemel. Exit Benjamin dus !
En zo eindigt GTST op dinsdag 19.10.2004De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Benjamins afscheidstournee ft. Pascale Berings![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
benjamin...mischien zien we hem toch nog een keer als die Meneer Harmsen gaat ophalen....voor nu alvast veel plezier met Paskalle...![]()
Pascal was eigenlijk best lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:12 schreef bar_rel het volgende:
benjamin...mischien zien we hem toch nog een keer als die Meneer Harmsen gaat ophalen....voor nu alvast veel plezier met Paskalle...![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Maria Kooistra toch nog een scéne gehad met Wik Jongsma
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wat staat er op de dvd Freey??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:15 schreef Frey het volgende:
Heeft Maria Kooistra toch nog een scéne gehad met Wik Jongsma![]()
![]()
![]()
Pascal was ook doorzichtigquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
Benja is doorzichtig en Pascalle niet. hoe laat is de herhaling heb niet alles gezine.![]()
![]()
lol@die knakker met zn emotionele/meneer harmsen/geesten/winti shit!
Ja ik heb het ook 2 keer met een half oog gezien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:26 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
lol@die knakker met zn emotionele/meneer harmsen/geesten/winti shit!
Ja ik heb het ook 2 keer met een half oog gezienHoe doe jij die kleine lettertjes?
![]()
![]()
op de screens hier niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Pascal was ook doorzichtig![]()
![]()
8 verhaallijnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat staat er op de dvd Freey??![]()
de zomerclif
wouters homevideo
backstage video's
bloopersJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Welke verhaallijnen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:28 schreef Frey het volgende:
[..]
8 verhaallijnen
de zomerclif
wouters homevideo
backstage video's
bloopers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Pascal was eigenlijk best lekker![]()
![]()
En ze lijkt wel een beetje zwanger hier....of ze is iig dikker geworden
Ik zag net een blooper terug van Roos die Benjamin op zijn hoofd slaat en dan hoor je zo`n holle klap... Ik mis Guusje...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
En ze lijkt wel een beetje zwanger hier....of ze is iig dikker geworden![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zag net een blooper terug van Roos die Benjamin op zijn hoofd slaat en dan hoor je zo`n holle klap... Ik mis Guusje...![]()
![]()
![]()
De volgende dame verdiend wel wat meer aandacht dus dacht ik even wat foto's van
Inge Ipenburg op feestjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zag net een blooper terug van Roos die Benjamin op zijn hoofd slaat en dan hoor je zo`n holle klap... Ik mis Guusje...![]()
ik vond het altijd een vervelend personages
ik mis dian, wanneer komt die nou terug !?
![]()
Zo, wie is de gelukkige, of is dat haar zoon?President Camacho
Morris: We gaan hier weg voor hij in mijn billen knijpt!
Charlie: Wie?Jeff?
paar seconde later
Charlie: Hij heeft wel leuke krulletjes![]()
Vamdaag was GTST echt heeeel mooi gewoon!!! En tevens hilarisch!!
Charlie: Hij heeft wel leuke krulletjes![]()
Robin: Waarom piept oom Govert?![]()
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Een leuke uitzending ja, maar Pascalle kwam het einde even verpesten
"Kom nouuuuuu, Benjamin, kommmmmmmm"![]()
![]()
Absoluut nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een leuke uitzending ja, maar Pascalle kwam het einde even verpesten
"Kom nouuuuuu, Benjamin, kommmmmmmm"
Ik vond haar wel leuk dat ze er even was
Ze acteerde zelfs goed!! In ieder geval beter dan voorheen![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef Nano het volgende:
Robin: Hij piept,waarom piept oom Govert?haha die vond ik zo grappig ik lag echt helemaal dubbel
ik moest ineens denken aan die andere uitspraak van robin
Robin:"wat flauw nu ga ik koekjes bakken"Whoaaah![]()
Dat terwijl ze zwaar christelijk is..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors reageert op de homo van Morris: "Nou en??".
![]()
Ik vond die opmerking van Ray ook wel erg leuk tegen Milan toen ie met dat belachelijke shirt rondliep..!
Ray: Heee Maja de Bij![]()
Milan: Ahh rot toch op
Lousy![]()
Huh? Was dat gister??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:56 schreef Lauzie het volgende:
Ik vond die opmerking van Ray ook wel erg leuk tegen Milan toen ie met dat belachelijke shirt rondliep..!
Ray: Heee Maja de Bij![]()
Milan: Ahh rot toch op![]()
Moet ik dan gemist hebben![]()
Ray is ook blij dat Milon op gaat rotten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef tybalt2 het volgende:
Ray tegen Milan: 'ga eens aan de kant Maja de Bij' ;-).
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef tybalt2 het volgende:
Ray tegen Milan: 'ga eens aan de kant Maja de Bij' ;-)
President Camacho
Ik dacht al dat ik de enige was die dat opgevallen wasquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:35 schreef dunn0w het volgende:
Morris zag er toch echt wel heel erg overdreven gay uit gister....
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Nee hoor...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat opgevallen was.
![]()
hmz... vond ik nou eigenlijk weer niet.. Ben wel benieuwd.. Wie hard NEEEEEEEEEEEEEJ scheeuwd die... Wie weet...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:35 schreef dunn0w het volgende:
Morris zag er toch echt wel heel erg overdreven gay uit gister....
enne.. vond dat maya de bij shirtje van Millan wel leuk eigenlijk!
/Benjamin, zal je misschien jongen:: my weblog ::![]()
Ik lees net goed nieuws (of was dit al bekend?):quote:19 oktober 2004 10:49u
Koert-Jan vertrekt uit GTST
Acteur houdt het acteren in de soap voor gezien.
Koert-Jan werd bekend met zijn rol van Dennis Tuinman. Binnenkort stopt hij daar mee. Koert-Jan kan dan beginnen met de repetities voor de musical de Jantjes. "We beginnen aanstaande maandag met repeteren," zo vertelt de acteur. Voorlopig is hij echter nog een tijdje te zien in Goede Tijden Slechte Tijden.![]()
Dit was al bekend en hij komt gewoon nog terug!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik lees net goed nieuws (of was dit al bekend?):
[..]![]()
![]()
Wie zegt dat? Bron...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef BVO het volgende:
Hij komt niet terug.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik lees net goed nieuws (of was dit al bekend?):
[..]Hij was toch een loodgieter?quote:Dennis Tuinman.President Camacho
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Hij was toch een loodgieter?![]()
![]()
![]()
ja lekker traag ben ik he haha...
maar eh, was vooral omdat ik dan weet dat ik een aantal mensen kan treffen die ik zoek.... waaronder jij!
Wil je nog ff aangeven welke "charlie" je bedoeld?! en eh, klopt 't dat je niet op onm stemt?!?!![]()
Uhh.. Aukje van Ginneken doe toch maar..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef babette21 het volgende:
ja lekker traag ben ik he haha...
maar eh, was vooral omdat ik dan weet dat ik een aantal mensen kan treffen die ik zoek.... waaronder jij!
Wil je nog ff aangeven welke "charlie" je bedoeld?! en eh, klopt 't dat je niet op onm stemt?!?!.
En Ik ga vanaaf onm weer ff kijken... en nog even rustig over nadenken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:15 schreef dunn0w het volgende:
Uhh.. Aukje van Ginneken doe toch maar...
oke neem de tijd, 't heeft geen haast... weet ik iig dat er nog een lijstje namens jou komtquote:En Ik ga vanaaf onm weer ff kijken... en nog even rustig over nadenken.![]()
![]()
Aukje
Hoor je weinig meer van de laatste tijd. Logisch, ze had ook niet meer capaciteiten om verder te komen dan een soap.President Camacho
Milan mag als DJ draaien in Milaan..
President Camacho
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Milan mag als DJ draaien in Milaan..
Oh nou dan ligt er vast een glansrijke carriere op je te wachten...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Charlie doet de hi reclame na: Neem nou es op ik weet dat je er bent ..
een hi reclame inspreken![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]@ Engelse spelling.
President Camacho
Okiquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
oke neem de tijd, 't heeft geen haast... weet ik iig dat er nog een lijstje namens jou komt
open jij het nieuwe rgwl topic?![]()
![]()
Ze moeten de acteur achter Robin nog steeds is een Oscar geven.President Camacho
uberLOL @ Justus over Milan:
"Die jongen had ik meteen moeten nemen!"
President Camacho
niet vandaag....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:22 schreef dunn0w het volgende:
open jij het nieuwe rgwl topic?![]()
thank god... nu Robin nogquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:31 schreef _bigmac_ het volgende:
De grote gtst afscheidstoer begint nu echt : Benjamin en Milan zijn al begonen.![]()
![]()
![]()
Ohh ze zeurde heel ietsie pietsie minder bedoel je?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
Yasmin natuurlijk..
![]()
![]()
Vandaag bij Rtl Boulevard Na Geert Hoes,Wouter de Jong,Winston Post gooit ook Koert-Jan de Bruijn het bijltje er bij neer... Hij gaat Gtst ook verlaten!
Over een jaar ook: Yasmin,Stefano,Martine
Btw: Dit was toch Dorothea`s laatste aflevering?![]()
![]()
Stefano?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:43 schreef Orginial het volgende:
Vandaag bij Rtl Boulevard Na Geert Hoes,Wouter de Jong,Winston Post gooit ook Koert-Jan de Bruijn het bijltje er bij neer... Hij gaat Gtst ook verlaten!
Over een jaar ook: Yasmin,Stefano,Martine
Btw: Dit was toch Dorothea`s laatste aflevering?![]()
![]()
![]()
Nee joh, ... Robin is op dit moment de motor achter GTST. Het is de laatste tijd wel heel erg suf, saai enzo. Robin is wel lache. Tijd voor een ontvoering zoals toen met Bowien of Job.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god... nu Robin nog![]()
Oke hij is af en toe best grappig maar om hem nu de motor achter GTST te noemenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee joh, ... Robin is op dit moment de motor achter GTST. Het is de laatste tijd wel heel erg suf, saai enzo. Robin is wel lache. Tijd voor een ontvoering zoals toen met Bowien of Job.
![]()
.
![]()
Robin - of liever: de acteur achter Robin - flikt iedere keer hetzelfde geintje en
sinds het nieuwe eraf is vind ik hem maar irritant.
vind het echt zo overkomen van: kom we zetten onze joker in, een acteur die een debiel nadoet!!![]()
![]()
Stefano vind ik ook maar boring + hij is net als Bram (ONM) : hij maakt Yasmin suf
Dennis heb ik nooit wat aangevonden en Martine valt me sinds haar comeback nogal tegen.
Oftewel: bedankt en tot ziens. En nu graag weer écht leuke mensen in GTST (Linda!!!)![]()
![]()
Ja dat is wel zo... beetje veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
Robin - of liever: de acteur achter Robin - flikt iedere keer hetzelfde geintje en
sinds het nieuwe eraf is vind ik hem maar irritant.
vind het echt zo overkomen van: kom we zetten onze joker in, een acteur die een debiel nadoet!!
De meeste soapskarakters veranderen in de loop van de tijd, maar hij niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
thank god... nu Robin nog![]()
Wie moet dan al die pannekoeken op gaan eten die meneer Harmsen gaat bakken?
Robin![]()
![]()
Dat is wel zo..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:57 schreef babette21 het volgende:
hij maakt Yasmin suf
Maar ik vind het wel een bekend gezicht.. en das altijd jammer als die afscheid nemen..
![]()
Heel de cast van Gtst gaat weg...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat is wel zo..
Maar ik vind het wel een bekend gezicht.. en das altijd jammer als die afscheid nemen..
Behalve: Laura en Sjors![]()
![]()
Ach zolang Isabella Ludo en Janine enzo maar blijvenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heel de cast van Gtst gaat weg...
Behalve: Laura en Sjors![]()
.
Heel de cast?? das een beetje overdreven...![]()
Ludo mag van mij zo langzamerhand ook wel weg....
of hij moet 'n keer écht evil worden... maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren![]()
Mwah zonet had iemand het over de motor achter GTST...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef babette21 het volgende:
of hij moet 'n keer écht evil worden... maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren
Dan komt ludo - naar mijn mening - daar best voor in aanmerking
Maar evil is altijd beter natuurlijk!
![]()
Isabella doet 't goed "in de peilingen"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Ach zolang Isabella Ludo en Janine enzo maar blijven.
![]()
Stefano maakt Yasmin echt niet suf!!! Yasmin en Stefano hadden gewoon nog steeds met elkaar toen Yasmin, Stefano en Ludo al die dingen aandeed!!!
Benjamin is weg
Dorothea is weg
Milan gaat weg
Dennis gaat weg
Nieuwe Morris is afwachten dan maar
En Robin met dat water-voeding ziekenhuis ding waar ie steeds overal mee naar toe sleepte door het ziekenhuis was zoooo komisch
En ik wist het gewoon!! Ik wist het dat Robin zou gaan roepen...het lijkt op Benjamin's haar![]()
oke we hebben nog:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ach zolang Isabella Ludo en Janine enzo maar blijven.
Heel de cast?? das een beetje overdreven...
Alberts
*Weg*
Sanders
Ludo Sanders
Fisher
Barbara Fisher
Charlie Fisher #2
Morris Fisher #3
Valerie Fisher
Restje:
Sjors,Ray,Janine,Govert!![]()
da's zeker waar.... Of Laura, Robert of Jef...!!!! Of Janine.... de oud gedienden zeg maarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:03 schreef dunn0w het volgende:
Mwah zonet had iemand het over de motor achter GTST...
Dan komt ludo - naar mijn mening - daar best voor in aanmerkingquote:Maar evil is altijd beter natuurlijk!
HIP
HIP
HIP
![]()
![]()
Die van de top10?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Isabella doet 't goed "in de peilingen"![]()
![]()
ach dat had toch veel venijniger gekunt... en de laatste weken is het helemaal huilen met de pet op!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:04 schreef Dizer het volgende:
Stefano maakt Yasmin echt niet suf!!! Yasmin en Stefano hadden gewoon nog steeds met elkaar toen Yasmin, Stefano en Ludo al die dingen aandeed!!!
Yasmin kwam in de serie als dat meisje met de grote bek.
En vlak na haar komst ging ik 'n paar maanden op reis;
toen ik terugkwam had ze de halve cast al afgewerkt!!! respect haha!!
maar nu......![]()
![]()
![]()
Hipquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's zeker waar.... Of Laura, Robert of Jef...!!!! Of Janine.... de oud gedienden zeg maar
[..]HIP
HIP
HIP
.
Waarschijnlijk weet niemand waar we het over hebben.
![]()
Ja ze heeft ook milan gehad tochquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ik terugkwam had ze de halve cast al afgewerkt!!! respect haha!!
als was hetmaar voor een nachtje...![]()
Charlie is het afgelopen half jaar zooo irritant geworden, ze mag weg
Dennis heb ik nooit leuk gevonden, heeft nog NIKS toegevoegd in die 2 jaar dat ie erin zit
Stefano is de laatste tijd ook niks
Sjors heeft een lekker bekkie maar qua personage is 't niks
Martine had ik meer van verwacht
Jef is soms wel grappig, maar verder gebeurt er ook niks met 'm
Barbara had nooit in de serie geschreven moeten
Robert is af en toe wel leuk, maar heeft ook de laatste tijd nie echt meer een leuke verhaallijn
Janine vind ik ook maar niks, altijd dat gezeik van d'r
Isabella is leuk, kan nog wel leuk gaan worden als Nina iets gaat zeggen
Ludo komt nog wel met iets terug dus kan nog wel leuk worden
Hopen dat Dorothea nog ff blijft en nog wat doden tot leven brengt... misschien een 18-jarige Lotje ofzo. Of dat bruidje van Julian een paar jaar geleden.
Ik had niet zo het idee dat Dorothea er nu uit is. Ze zei zelfs toch tegen Laura: "Je ziet me weer, hoor"(zoiets dan). Misschien is ze nu een tijdje eruit, komt ze later terug, en krijgt ze alsnog een relatie met JefRobin blijft er denk ik ook wel in, af en toe bij Harmsen op bezoek ofzo.
![]()
In het begin dacht ik nou Charlie en Nick zijn wel een leuk stelletje,maar nou ze vreemd is gegaan met Milan vond en vindt ik hem toch beter bij haar passen hoor.
En Stefano en Yasmin was natuurlijk superlief!
Nou Robin had de vaart er wel in in het park.Ik dacht dat Stefano zo sportief was!![]()
Dorothea komt toch nog terug toch toch??? :'(
Ik dacht dat zij met Jef ging aanpappen....
![]()
Whoopie zijn we van Dennis ook af...heeft hij ooit spannede verhaallijnen gehad?
De verhaallijnen die ik nu alleen leuk vind zijn die van Barbara en Ludo,Charlie en NIck,En alles met Isabella
![]()
Koert-jan met een fan.(Iemand vroeg om een plaatje,ik weet niet meer wie)
Heeft er toevallig iemand plaatjes van deze aflevering.Stefano en Yasmin waren zo lief!![]()
Hoi Ik bedoelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:05 schreef babette21 het volgende:
dank je!!
digispeed heeft ook nog wat op te helderen
Chris Jolles aka Dian Alberts
Zij is de enige die de rol goed heeft neergezet.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Samenvatting van 20.10.2004
Charlie probeert de hele tijd Milan te bellen, waarom hij nou toch zijn mond voorbij heeft gepraat.
Ook Morri sheeft problemen, hij moet aan Nick zijn startkapitaal terug betalen , maar heeft daar
eigenlijk geen geld voor. Hij chanteert Charlie met het feit dat hij het weet over Charlie en Milan. Ze moet bij een Nick een goed woordje doen voor hem.
Charlie probeert dit maar Nick houdt voet bij stuk, Morris moet terugbetalen.
Inmiddels heeft Morris wel een klant binnen kunnen halen via Jef, om even uit de schulden te komen, zodat hij Nick terug kan betalen.
Yasmin gaat samen met Stefano op bezoek bij meneer Harmen en komt daar Robin tegen,
hij vraagt Yasmin over haar brandwonen. Zij heeft het hier nogal moeilijk mee.
Later op de avond vraagt Stefano of Yasmin met hem samen wil wonen.
Ze zegt dat ze het heel graag zou willen, maar er nog niet klaar voor is.
Voorlopig gaat ze terug bij Harmsen in huis.
Robert vraagt aan Milan of hij meegaat met touren met de roodey account.
Milan moet hierover nadenken, maar zegt uiteindelijk Ja.
Als Charlie, Milan eindelijk gevonden heeft maken ze ruzie over het feit dat Milan het aan Sjors
vertelt heeft. Ze is bang dat Nick er ook achter zal komen.
Als ze elkaar weer ontmoeten zegt Charlie dat Milan niet moet vluchten, helaas heeft Nick dit ook gehoord en vraagt Milan op de man af, waar hij voor moet vluchten.
En zo eindigt GTST op Woensdag 20 Oktober 2004.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
vergeet ONM nou niet weer......quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:15 schreef digispeed het volgende:
Hoi Ik bedoel
Chris Jolles aka Dian Alberts
Zij is de enige die de rol goed heeft neergezet.![]()
![]()
lizzy bedoel ik de laatste dus niet Vieviennequote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet ONM nou niet weer......
GTSTquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
lizzy bedoel ik de laatste dus niet Vievienne
dian => chris jolles
ONM
lizzy => die ene uit kees en co, ben dr naam ff kwijt
joyce => annemiek verdoorn
tara => anouck klompDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
you're welcome !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
nikki plessen...
oke dank je wel...
Ik vind dat er even weer echt een badguy in moet komen, die echt slecht is en die even het hele meerdijk weer even wat opschud, want nu begint het wel echt suf te worden! Doe dorothea mag van mij trouwens wel blijven! Zij heeft wel humor!![]()
Ligt het aan mij, of zijn de links hier ineens feller blauw
Ludo weg? Ben je wel goed bij je verstand! Hij maakt GTST, zonder Ludo had ik echt allang niet meer gekeken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef babette21 het volgende:
of hij moet 'n keer écht evil worden... maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren
Behalve de Ludo verhaallijn zijn alle andere verhaallijnen afgezwakt, toen Kim, Hedwig, Jessica en Julian de set ongeveer verlieten is het echt stukken minder geworden.
Ludo en Janine zijn nog de enige goede uit die tijd, alleen zeikt Janine momenteel teveel, maar zij moeten er beslist in blijven!Een heer met stijl![]()
He fijn, babette is hier ook haar negativteitscampagne begonnen![]()
.
Fajah vertelde vanochtend dat ze der haar kort geknipt had.
Eindelijk niet meer die 'ikhebmetmijnvingersinhetstopcontactgezeten'-coupe.![]()
Kritisch zijn mag toch...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Svensational het volgende:
He fijn, babette is hier ook haar negativteitscampagne begonnen![]()
.
![]()
Kritisch zijn mag, maar in 1 post bijna de hele cast afkraken, en dat dan ongeveer elke dag, is zeer irritant
Hahah.. elke dag?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:05 schreef Svensational het volgende:
Kritisch zijn mag, maar in 1 post bijna de hele cast afkraken, en dat dan ongeveer elke dag, is zeer irritant
Dat doet ze alleen bij ONM en niet bij GTST.
![]()
Consistent heet dat in de politiek.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:05 schreef Svensational het volgende:
Kritisch zijn mag, maar in 1 post bijna de hele cast afkraken, en dat dan ongeveer elke dag, is zeer irritantPresident Camacho
President Camacho
He wat vervelend nou... straks komt hij helemaal niet terug.... ach weetje wat... dan moeten Sjors en Charlie nick maar delen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Dagje Milaan kan gezondheid schaden
Milan gaat dus dood.
![]()
Meneer Harmsen is ook weer back in business.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
He wat vervelend nou... straks komt hij helemaal niet terug.... ach weetje wat... dan moeten Sjors en Charlie nick maar delen...
President Camacho
Daarom zei ik: het begin is erquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahah.. elke dag?
Dat doet ze alleen bij ONM en niet bij GTST.
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer Harmsen is ook weer back in business.. ~~ Harmsen back in business~~
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Dagje Milaan kan gezondheid schaden
Milan gaat dus dood![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:27 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.. ~~ Harmsen back in business~~
[ Bericht 66% gewijzigd door Lloyd-R-Q op 21-10-2004 12:18:10 ]![]()
Gaat die sukkel ze weer reddenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:01 schreef Frey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerclif - Deel 12![]()
![]()
Yep en ik vergat deze ernog bij. **quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:54 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~~~~~Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
"Yasmin en Isabella trekken meteen weer in"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:27 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.. ~~ Harmsen back in business~~
President Camacho
Ik snap Yasmin ook niet ze weet dat Isabella de moordenaar is van Benjamin en is niet eens echt kwaad op haar.![]()
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoordquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap Yasmin ook niet ze weet dat Isabella de moordenaar is van Benjamin en is niet eens echt kwaad op haar..
In wezen welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoord.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!![]()
Nee, in wezen ook niet.Benjamin koos erzelf voor om ze te gaan redden.
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoord.
Was Yasmin nooit gekomen om Nina te redden. Was de olielamp nooit gevallen.
En had Benjamin nu nog geleeft.![]()
preciesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),
En had Benjamin nu nog geleeft.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!![]()
Word trouwes tijd dat heel Meerdijk er achter komt dat Isabella de moordernaar van Benjamin is.
Lijkt me heerlijk om te zien hoe ze dan door iedereen word uitgekotst.![]()
Mongool, dan heet dat toch geen moordquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),
En had Benjamin nu nog geleeft.Hoogstens dood door schuld (Wat ik ook al betwijfel)
Ja idd...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mongool, dan heet dat toch geen moordHoogstens dood door schuld (Wat ik ook al betwijfel)
En buiten dat... ludo wreken deden ze met zijn drieen.. dus yasmin is ook medeplichtige.![]()
Omdat Yasmin Isabella een beetje aan het paaien is..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap Yasmin ook niet ze weet dat Isabella de moordenaar is van Benjamin en is niet eens echt kwaad op haar.
Als Isabella kwaad wil.. dan verteld ze de waarheid.. en dan hangt Yasmin ook.![]()
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En had Benjamin nu nog geleeft.President Camacho
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.![]()
Bijna netzo vergezocht als de argumentatie van Bigmac..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen..
Ey zulk soort woorden zijn ongepst,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mongool, dan heet dat toch geen moordHoogstens dood door schuld (Wat ik ook al betwijfel)
En Isabella is en blijft gewoon de moordernaar van Benjamin. Hoop dat Meerdijk er snel acherkomt.![]()
Zolang je het zelf maar gelooft _mcchicken_
Dat van Ludo en Bowien was toch ook geen moord?.
Meet je hier niet met twee maten Hamburgertje?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Nope dat van Ludo en Bowien was geen moord,
Ze viel zelf naar achter. ze was daar niet dankzij Ludo maar omdat ze met Stefano op huwelijksreis was.![]()
Als je iemand heel simpel kunt redden en dat vervolgens niet doet omdat de dood van diegene je wel goed uitkomt.... Is dat geen moord dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Nope dat van Ludo en Bowien was geen moord,
Ze viel zelf naar achter. ze was daar niet dankzij Ludo maar omdat ze met Stefano op huwelijksreis was.
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Om jouw redenatie even op dit geval toe te passen:quote:Nope dat van Isabella en Benjamin was geen moord,
Hij ging hen zelf redden. hij was daar niet dankzij Isabella maar omdat er een feestje voor hem was.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Met andere woorden; totale onzin. Ludo heeft haar niet vermoord nee, dat misschien niet, maar het was wél dood door schuld.
Isabella heeft Benjamin ook niet vermoord, je kan haar er hooguit voor verantwoordelijk houden dat de brand gesticht is.. deed ze dit met opzet? Nee.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Isabella was daar zo ie zo al vanwege een misdrijf namelijk Nina ontvoeren.
Ludo was daar om zijn zoon terug te halen.![]()
"Zo ie zo"
Dat valt buiten de discussie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Isabella was daar zo ie zo al vanwege een misdrijf namelijk Nina ontvoeren.
Ludo was daar om zijn zoon terug te halen.
Jij noemt Isabella een moordenaar en zegt dat Ludo niet schuldig is aan de dood van Bowien.
Dat is dus behoorlijk met twee maten meten, waarop ik jou dus wijs..
Nee, die karrevracht aan baggerposts van jou zijn boeiend.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:02 schreef Orginial het volgende:
*Boeind Onderwerp*![]()
.
Ik denk inderdaad dat, als het uitkomt, ze niet zo heel blij met d'r zullen zijn..
Ik verwacht alleen dat het niet gaat gebeuren..
Alles, maar dan ook ALLES is gewoon de schuld van Daniél en doktor Simon!
Als Simon nog had geleefd, dan was oom Govert ook niet onder het mes gehoeven trouwens
tegenwoordig bekend als Tha_Duck![]()
Nee hoor..
Maar ze gaan met Isabella de komende tijd een andere kant op. Ze wordt vriendelijker en krijgt dan waarschijnlijk die Amy-lijn. Ik denk niet dat ze het willen laten uitkomen, met als gevolg dat we wéér een lange verhaallijn daarover krijgen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Daniël mag wel terug van mij trouwens..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: