Ha, dat is de bedoeling motivatie en regelmatig eten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:42 schreef Darthirii het volgende:
Verder gaat het hier redelijk, zit nog steeds niet lekker in m'n vel, maar sinds een paar dagen eet ik wel weer regelmatig. En ik heb wel weer het gevoel dat ik er totaal voor wil gaan.
Funnie, ik heb veel nare verhalen gehoord over stackers, zou ik dus zeker niet doen. Doe anders eerst eens een search op stackers/ervaringen. Lijkt me dat daar best iets over te vinden moet zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:50 schreef Funnie het volgende:
Geen update verder hier. Nog steeds te zwaar![]()
Ik had geen document om een nieuw topic te openen.
Wie heeft er trouwens wel eens van dieetpillen, stackers, theeen enzo uitgeprobeerd?
Dus geen slim line weightcare slimfast of herbalife gebeuren. Maar totaal iets anders?
Zie in reform folders wel eens afslanktabletten. En sjah .![]()
![]()
denk ik ervan.
Voor mijn gevoel wil ik het wel eens uitproberen. Maar mijn "gezonde verstand" Zegt vaak al. Dat helpt toch niets. Dubbel dus.![]()
(oke, oke ik heb de maagband. Maar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig ernaar)
op die site staat overigens:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:43 schreef Faithy het volgende:
26.4 is mn bmi nog steeds![]()
Misschien domme vraag, maar wat is Pilates??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:47 schreef stoopkind het volgende:
Ik doe nu sinds een maand Pilates, uit een boekjeMaar ik merk al wel verschil in mijn buik: buikspieren! Mijn buikje begint te verdwijnen
Ook word ik al wat sterker en kan ik beter tegen kietelen
Op welke site staat dat? ik kan het op die overgewicht.nl niet vinden en wou eens kijken of het bij mij wel klopt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
op die site staat overigens:
Jouw confectiemaat: 48
Op basis van jouw taille-omvang heb je een verhoogd gezondheidsrisico. We adviseren je om af te vallen. De confectiemaat meting is gericht op mensen van Europese origine en kan iets afwijken.wtf!
Ik heb maat 42!
BMI klopte wel, maar die maat! ik heb geen 48! mn moeder heeft dat!grmbl!
Kloptquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Pilates is een soort van oefeningen doen. Het is gericht op het beheersen van je kracht en coorordinatie in de spieren. Je doet een serie oefeningen en kan dit steeds verder gaan opbouwen. Er zit geloof ik ook een patroon in dat je leert om te gaan met je ademhaling enzo.
Dat heb je heel mooi gedaan!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:44 schreef Kleintje het volgende:
Kom niet meer hier posten, maar wilde alleen ff melden dat ik vanaf deeltje 1 een tijdje heb meegedaan en dat het voor mij genoeg heeft uitgehaald.
Ben van 72 kilo naar de 58 kilo gegaan.
Schommel nu tussen de 57,5 en de 58,5 in.
Ben wel tevreden zo, het liefst nog even doorzetten naar de 55 kilo, maar ach...
Uh, ik ga maar even met de billen blootquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef Meimeltje het volgende:
Wat is het rustig hier, gaat het wel goed bij iedereen??
Quote mezelf maar even, want ik heb het verkeerd gezegd: de chroomtabletten werkten wel, maar heeeeel kort, las ik terug in mijn dagboekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Funnie, ik heb ook pillen gebruikt. Zelfs gestimuleerd daarin door mijn moederIk heb van Daniel Jouvance allerlei supplementen geslikt, ik heb appelazijn geprobeerd (daar werd ik dikker van, is bij een klein percentage het geval) en vorig jaar chroomtabletten, maar die hadden geen effect. Dus geef mijn portie maar aan fikkie
Wat goed van je.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:50 schreef Stout het volgende:
stout (1m70) ( 29,2) was 96 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 70 kg wegen -11,5
maar eerste doel (85 op mijn verjaardag) heb ik behaald ! Ik weeg nu 84.5 en ben morgen jarig dus lekker gelukt !
Volgende doelen zijn :
31-12-2004 80 kg
03-03-2005 75 kg
27-06-2005 70 kg
11-10-2005 67 kg
Als je erg goed je best doet, moet dat te halen zijn. Ben zelf nu 4 kilo kwijt in 6 weken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:59 schreef stoopkind het volgende:
Heb ook een paar doelen gesteld:
1-nov-2004 85kg
1-jan-2005 80kg
1-apr-2005 75kg
1-juli-2005 70kg
Ik heb voor de laatste 10 kilo's langere periode's gedaan, omdat het afvallen steeds langzamer gaat op den duur. Hopelijk is dit haalbaar. Zou wel erg fijn zijn
Bukken dan!quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:59 schreef Riann het volgende:
Het gaat bij mij nu ook weer iets langzamer maar ja ik heb in het weekend ook wel weer gezondigd dus ach.... ik moet weer eventjes een schop onder mijn kont krijgen en dan lukt het wel weer.![]()
o ja lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Bukken dan!![]()
Ik had de update moeten doen, maar mijn computer was een beetje irritant aan het doen, crashen zodra ik wat intypte enzow...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:28 schreef Riann het volgende:
in het weekend is altijd de update en dan hoor jij er gewoon bij te komen staan
Sorrie, reageren heeft wat langer geduurd. Morgen organiseren wij thuis een nazomer BBQ voor vrienden. Ben dus een beetje druk geweest.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:23 schreef glimworm het volgende:
Welkom Essebes,
hoeveel was je vorige keer afgevallen? En hoe wil je het gaan aanpakken??
Een week of 16 dus nu?quote:Op zondag 17 oktober 2004 08:05 schreef Stout het volgende:
mijn regeltje kan weer aangepast :
stout (1m70) ( 28,9) was 96 kg, weegt nu 83,5 kg en wil graag 67 kg wegen -12,5
Gia : ik ben rond 1 juli begonnen (iets later maar weet de datum niet exact, was in de vakantie
Vraag ik me af of je dat wel verantwoord doet...quote:Op zondag 17 oktober 2004 08:05 schreef Stout het volgende:
mijn regeltje kan weer aangepast :
stout (1m70) ( 28,9) was 96 kg, weegt nu 83,5 kg en wil graag 67 kg wegen -12,5
Gia : ik ben rond 1 juli begonnen (iets later maar weet de datum niet exact, was in de vakantie
Waarom niet? Ik was de eerste 12 kilo ook in een mum van tijd kwijt, in een week of 15 geloof ik. En ik zat dus gewoon bij de Weight Watchers...quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Vraag ik me af of je dat wel verantwoord doet...
ja hoor, ik eet tusen de 1400 en 1500 kcal per dag, beweeg elke dag een half uur en eet gezond.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Vraag ik me af of je dat wel verantwoord doet...
Ze eet 1 boterham per dag MEERquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
1 boterham per dag? Teigan, kom je dan wel aan je benodigde KCal???
Oei, ik las er een 'nog' tussen. Verkeer begrepen, sorry teiganquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:29 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ze eet 1 boterham per dag MEER
echt waar? mmm misschien moet ik dan toch maar eens wat chroompilletjes kopen. Teigan, wat voor merk gebruik jij? Of moet zoiets op recept?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:23 schreef knuppelhout het volgende:
van chroom hoor je af te vallen, missch een idee om dat te stoppen dan?
octopussy, ik gebruik de chroompicolinaat tabletten van de kruidvat, die waren volgens mij ook niet zo duur..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
echt waar? mmm misschien moet ik dan toch maar eens wat chroompilletjes kopen. Teigan, wat voor merk gebruik jij? Of moet zoiets op recept?
Een keer zondigen is helemaal niet erg. Pas alleen op dat je niet beland in waar ik ooit beland ben: elke dag tegen jezelf zeggen dat het een uitzondering is en dat het best een keertje mag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:06 schreef Riann het volgende:
ik heb tussen de middag een pistoletje met eiersalade in plaats van de shake op en 3 krakelingen en 2 negerzoenenmaar ja het was wel lekker maar niet zo goed voor de kilootjes
maar dat gaat wel goed komen.
Dat ligt eraan... is het het waard? Dan zeker wel! Ik merkte op een gegeven moment dat ik ging zondigen aan dingen die het eigenlijk niet waard zijn, die niet lekker genoeg zijn om het afvallen even voor op te offeren. Zolang jij zelf dat gevoel niet hebt, is er geen enkel probleem en kun je best af en toe een biertje nemen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:01 schreef glimworm het volgende:
Ohoh, gister weer is teveel bier gedronken, met als gevolg dat ik vandaag een beetje brak ben en veel honger heb... Maar vanavond weer lekker sporten dus ik vind het eigenlijk helemaal neit zo erg. Af en toe zondigen mag toch wel?
Dank je wel, dat zal wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel veel plezier fannetje!!!!!
Lieve Goaxing, ik heb hem ontvangen!! Wat een leuk shirt is het, deze had ik zeker nog niet. En in een maatje S, dat is ook de eerste in mijn collectie hardrockcafe shirts.quote:Op vrijdag 10 september 2004 @ 01:12 schreef Gaoxing het volgende:
OK, dit vraagt om een motivatieaktie! Als jij de DtDloop binnen een acceptabele tijd uitloopt stuur ik je een Hard Rock Café Guam shirt(-JE). Die had je vast nog niet.....
Funnie Wat spannend zeg!!! Logisch dat je zenuwen hebt, het is ook nie nix. Maar wel zeker wat om naar uit te kijken denk ik zo!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:34 schreef Funnie het volgende:
Funnie (1m70) (29,9) was 130 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 80 kg wegen -43,5
Is nu
Funnie (1m70) (29,6) was 130 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 80 kg wegen -44.4
Ze zijn hier de badkamer aan het uitbreken en die is dan net klaar voor mijn operatie!!!
Want.. Ja ik heb een datum. Volgende week vrijdag, krijg ik mijn buikcorrectie!
5 nov. Moet ik mij om 7:45 melden in Hardenberg. Omkleden tabletje wachten en dan hoppakee.
Zenuwen!!! Ja heel erg. Zo zenuwachtig ben ik nog niet geweest voor operatie. ik weet absoluut niet wat ik mij kan voorstellen. Zonder mijn buik. Dus het wordt een verassing...
En dát is dus een gevaarlijke redenatie...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:09 schreef Gia het volgende:
En voor die ene dag maakt het toch ook niet meer uit, toch?
Maar waarom volgt er dan geen updatequote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:09 schreef Gia het volgende:
Morgenavond weer wegen. Reken maar niet op een update want:
<knip>
Ik update niet als ik ben aangekomen. Is te demotiverend.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waarom volgt er dan geen update![]()
Oh, dat is grappig, ik heb er juist moeite mee als het gewicht in de lijst lager is dan mijn eigen gewicht, dan heb ik echt het gevoel tegen een achterstand op te moeten boksenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 08:12 schreef Gia het volgende:
Ik update niet als ik ben aangekomen. Is te demotiverend.
dank je miss_dquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is grappig, ik heb er juist moeite mee als het gewicht in de lijst lager is dan mijn eigen gewicht, dan heb ik echt het gevoel tegen een achterstand op te moeten boksenIk dacht dat je er bij de WW uitgegooid werd als je een paar keer niet weegt
Is dat niet meer?
miss_sly, welkom terugBij dr. Phil (ships, moet het boek nog steeds uitlezen) is heel duidelijk hoe groot het probleem is: er zijn mensen die nog nooit de groente-afdeling bezocht hebben, of zelfs maar gekookt hebben
![]()
Gefeliciteerd met je laarzen!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:17 schreef Pandorah het volgende:
Eindelijk heb ik gisteren mijn hoge laarzen gevonden die tegen mijn kuiten opgewassen zijn. Dus ik ben nu heel blij dat ik eindelijk een hoge laars (zonder veters) gevonden heb die mijn dikkere kuitjes aankan
.
Het is niet één week vervroegd, maar vijf weken!quote:Op maandag 1 november 2004 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow Sanne, wat een hoop tegelijk, afvallen, operatie en stoopen met roken!! als je zoveel kunt afvallen, lukt dat stoppen met roken vast ook. Een week vervroegd, dat zal wel even slikken zijn ja, maar dan heb je het ook maar achter de rug straks! Succes in het ziekenhuis vast met je gesprek
bas vd heyden/dirk vd broek: 1kg voor 99ctquote:Op maandag 1 november 2004 15:55 schreef Isabeau het volgende:
En dan zit ik ook nog bij kindergeneeskunde en heb de halve (lees: driekwart) dag niets te doen. Dus snoepen is dan heel gemakkelijk.
Hmm, we hebben nog geen pepernoten.(heb ineens zin in pepernoten)
laten we maar beginnen met de 10 %, dus zeg maar ruim 10 kgquote:Op maandag 1 november 2004 16:36 schreef glimworm het volgende:
Ladys Succes ermee!Hoeveel wil je ongeveer gaan afvallen??
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op maandag 1 november 2004 17:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
laten we maar beginnen met de 10 %, dus zeg maar ruim 10 kg
Maar uiteindelijk wil toch wel naar de 75 kgdus dat is bijna 30 kg
Ja, ik weet inmiddels iets meer. Op de een of andere manier lopen veel van de verwijzingen voor dit dieet via de huisarts. Ik ben er nog niet achter of je je ook zo kunt aanmelden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:17 schreef Pandorah het volgende:
Essebes: ik ken dat dieet niet. Ben je er inmiddels al achter wat het is?
Funnie ik word donderdag 11 november geopereerd. De dag ervoor moet ik al naar het ziekenhuis, dan lig ik daar als bedvulling. Niet alleen bedvulling, want de borsten worden dan ook afgetekend, maar het voelt wel een beetje als bedvulling. Wanneer ga jij onder het mes?quote:Op maandag 1 november 2004 16:41 schreef Funnie het volgende:
Sanne, das wel erg schrikken dan. Dat ze het zo 5 weken vooruit zetten. Ben je er helemaal niet op voorbereidt. Sterkte met alles! Wanneer precies wordt jij geholpen? Dan ben ik misschien weer net terug uit het ziekenhuis!iig
en?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:15 schreef Faithy het volgende:
ga me zo maar weer eens wegen..![]()
*ril*![]()
En bijna onder de 100 ik weet nog hoe blij ik was toen ik van die 3 cijfertjes af wasquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:43 schreef Cutie het volgende:
Funnie en Sanne Heel veel succes met jullie operaties! We denken aan jullie!
Mijn regeltje was:
Cutie (1m87) (30,5) was 106,5 kg, weegt nu 102 kg en wil graag 75 kg wegen -4,5
Mijn níeuwe regeltje is:
Cutie (1m87) (30,3) was 106,5 kg, weegt nu 101,5 kg en wil graag 75 kg wegen -5,0
De eerste 5 kilo zijn er af!
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:42 schreef Riann het volgende:
Marchien ik doe het met herbalife. Smorgens een shake smiddags een shake en savonds gewoon eten. Ik drink daarbij 6 koppen HERBALIFE thee en 3 liter water.
Maar ik adviseer je wel probeer het eerst gewoon. En als dat niet helpt dan is herbalife een hele goede oplossing. Maar het kost wel veel geld. Maar ik heb geen honger en ik voel me er goed bij. En ik val af.![]()
Daar val jij van afquote:Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef marchien het volgende:
[..]ik ben student en heb dus geen geld voor herbalife, trouwens, ook niet altijd geld voor eten, daar val ik van af
Maar knap dat je dat volhoudt, ik zal ook eens weer beginnen met VEEEEEL thee en water.
nog steeds 79, en dat vind ik wel primaquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:08 schreef Cutie het volgende:
[..]
en?
nou... ik heb sinds ik op mezelf woon geen geld meer voor tussendoortjes, dat scheelt al, verder kook ik minder vet dan mijn moeder en sla af en toe een broodmaaltijd over. dan heb ik dus niks in huis en krijg daardoor ook geen vreetbui. verder drink ik ook meer.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:55 schreef Riann het volgende:
[..]
Daar val jij van af... hmmmzzzz...... ik denk niet dat dat de goede manier is. Ennuh als je koud water niet zo makkelijk weg kunt drinken net als ik doe dan lauw water. Ik klok dat zo een halve liter naar achter.
Ik ben bij vlagen ontzettend opgefokt. Zoals nu. Ik snak naar een sigaret. Maar het heeft meer te maken met de moord op Theo van Gogh, en de vreselijke sfeer die momenteel in mijn stad hangt dan de operatie zelf. Dat komt nog wel...quote:Op donderdag 4 november 2004 22:07 schreef Pandorah het volgende:
Funnie: lieve meid: heel veel sterkte morgen en hopelijk kom je lekkerder in je vel terug
En voor Sanne komt de belangrijke dag ook dichterbij. Loop je niet al te veel te zenuwen?
had ik ook na mn (zomer) vakantie, kan me er niet meer toe zetten. ik was ook 2 kilo aangekomen, en dat is nu, na 3 maanden 2.5 kilo. sta dus redelijk stil, maar ach: komt wel weer. sterkte!quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:26 schreef Fannetje het volgende:
Hier ook weer eens een berichtje van mij.
Ik heb een heerlijke vakantie gehad en echt alles gegeten waar ik zin in had (dat had ik me ook voorgenomen). Resultaat is twee kilo erbij, maar dat viel me eerlijk gezegd nog mee.
Het vervelende is dat ik nu alweer 4 dagen thuis ben, maar nog niet in het goede ritme kan komen. Ik snoep veel te veel en zo gaan die kilo's er natuurlijk niet meer af... Ik ben er echt een beetje uit momenteel, en dat terwijl ik juist had gehoopt dat die vakantie me een extra boost zou geven om het af te maken.. helaas. Ik geef mezelf nog een paar dagen met aanmodderen, maar dan ga ik er toch echt weer tegenaan (hoop ik..)
En jullie zijn precies even lang met zelfde streefgewichtquote:Op zondag 7 november 2004 08:20 schreef Suzy-valt-af het volgende:
is de link van mijn vriendin Stout.....
Oeps en nu ben je per ongeluk als Stout ingelogdquote:Op zondag 7 november 2004 09:00 schreef Stout het volgende:
ik weeg inderdaad het zelfde, maar zij is minder afgevallen zoals je kunt zien
zal dr voor mezelf ook een maken,
Waarom staat er in de OP een heel ander gewicht dan op je site stout? In de OP staat het volgende;quote:Op zondag 7 november 2004 09:00 schreef Stout het volgende:
ze gebruikte mijn link omdat ze het zo leuk vond
gedegradeerd tot mens misschien?quote:Op zondag 7 november 2004 12:10 schreef Sanne het volgende:
Tx Miss-Sly. Ik ben van de sigaretten af gebleven. Durf nu ook helemaal niet meer. Gisteren foto's gezien op het borstenforum van een borst waarbij dus inderdaad de tepel is afgestorven. Ai ai ai ai... Krijg er gewoon pijn van als ik er aan denk. Dat is dus waar ze voor waarschuwden; één sigaret in de laatste twee weken kan niet alleen zorgen voor een zwarte tepel; maar als hij helemaal afsterft zit daar dus gewoon een gat.... IEKS
Heb de laatste dagen gek genoeg veel pijn aan mijn borsten. Zal wel een soort fantoompijn zijn. Nog vier dagen. Dat is nog geen honderd uur. Ik ga het redden. Mijn vriend hoeft niet aan mijn ziekenhuisbed te komen. Denk ook niet dat hij dat van plan is. Ik was zijn poppetje vertelde hij laatst, en zal gedegradeerd worden tot ... ja wat eigenlijk?
Dat zijn inderdaad geen vrienden. En al komt er niemand langs in het ziekenhuis ik red me toch wel.
Ik pak mijn gympen en ga hardlopen. Misschien wel voor de laatste keer dit jaar. Zie er erg tegenop dat ik straks drie maanden niet kan sporten. Kwam vrijdag in tranen uit de sportschool. O wat zal ik het sporten missen... en wat zal het fijn zijn om dat straks weer op te pakken. Sporten is de beste verslaving die ik ooit heb gehad...
Isabeau, hoe lang is dat looprondje van je? Loop je nu het beter gaat een groter rondje, (of meer rondjes?quote:Op zondag 7 november 2004 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik loop hier in de buurt. Heb inmiddels al een eigen rondje en het gaat echt steeds beter! Nooit gedacht dat waar ik eerst stond te hijgen en te puffen ik dezelfde afstand goed kan lopen.
een half stuk taart? valt nog wel mee vind ik hoorquote:Op maandag 8 november 2004 10:42 schreef knuppelhout het volgende:
oeiii, durf het haast niet te vertellen, maar ik heb net een half stuk taart gehad. WAT BEN IK SLECHT!
(het was een limoen-merengue taart, erg lekker maar o zo slecht)
Ik denk dat 1 glas wijn per dag niet zo slecht is voor de lijn. 1 glas wijn per dag is ook weer goed voor andere dingen.quote:Op maandag 8 november 2004 10:42 schreef marchien het volgende:
OK, mijn regeltje nu:
marchien (1m.74)(28,74) was 87 KG, weegt nu 87 KG en wil graag 65 KG wegen. -0,0 kg
Hier gaat het wel redelijk, ik let op wat ik eet, maar heb nogal de meiging vaak een wijntje te nemen.
Ja idd, en je moet het niet opnieuw zover laten komen als je een paar kilo aan komt. Dan moet je gewoon weer streng tegen je zelf zijn om die eraf te krijgen. En niet denken och die paar kilo. Want dan zitten er voor dat je weet er 10 aan.quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Isabeau het volgende:
ik vind het wel onzin dat je je hele leven pnten moet tellen, op een gegeven moment weet je instinctief wel wat wel en niet kan.
dat is wel waar, maar wijn is toch best wel dikmakend of niet?, een glaasje bij het eten, ok, maar dan ook nog 's avonds een?quote:Op maandag 8 november 2004 10:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 glas wijn per dag niet zo slecht is voor de lijn. 1 glas wijn per dag is ook weer goed voor andere dingen.![]()
Omdat ik geen onhaalbare doelen meer voor mijzelf wil stellen. En dit gewicht in overleg is gegaan met de dieetiste en chirurg. Wat nu het beste bij mij zou passen. Anders had ik nu ook geen correctie gekregen. En had ik eerst 70 moeten wegen ofzo. Ik ben altijd zo rond dit gewicht of net iets zwaarder geweest. Dat hoort bij mij. Ik kijk wel wat er nog afgaat allemaal. Die 3 kilo is gewoon mijn laatste doel. En daarna is het stabiliseren voor mij.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef Riann het volgende:
Funnie welkom terug![]()
![]()
een klein vraagje eigenlijk: Waarom zou jij niet naar een gezond BMI kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |