Blij dat jij hem erin koptquote:ElisaB wrote the message : Open deur: Huilieieieie
(zo, hoeft niemand anders die grap meer te maken)
Ik ben het helemaal met je eens. Heb je enig idee wat we er voor fundamenteels aan zouden kunnen doen? Bedenk eens iets; ik hou me aanbevolen. Keep in mind:
# soms is een vraagprijs ook écht te hoog
# prijsgezeur is soms overduidelijk gezeur, maar soms ook niet
# hoe kunnen we vaststellen of iemand écht alleen maar zeurt om het zeuren?
# welke maatregel maakt het niet alleen maar erger
Bij dat laatste moet je voornamelijk denken aan het verwijderen van posts, terwijl de poster het zelf een serieus bod vond, waardoor we drie dagen aan het mailen zijn om onze excuses aan te bieden en het weer recht te breien
Ik ben benieuwd; denk mee!
Nou leuk.quote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef BYM het volgende:
Ik heb, uit uitlok overwegingen, bewust een hoog bod gevraagd. Geen wonder dat ik hem voor dat bedrag niet kwijt zal raken, laten we allen wel wezen.
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat een bepaalde prijs veel te hoog is,quote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef BYM het volgende:
[..]
Blij dat jij hem erin kopt![]()
Ik heb weer zo'n duidelijk voorbeeld .......
[TK] Hoofd joystick, uberdroog .
Ik heb, uit uitlok overwegingen, bewust een hoog bod gevraagd. Geen wonder dat ik hem voor dat bedrag niet kwijt zal raken, laten we allen wel wezen.
Er wordt niks bijgedragen aan het topic, er komt niks produktiefs voort ook uit die opmerking, en een antwoord daarop, in welke vorm dan ook, levert een discussie op, onherroepelijk.
Mijns inziens is het slechts stemmingmakerij.
Betreft een oplossing, ja daar had ik uiteraard ook over nagedacht, ik vind dat er een puntenstelsel moet komen, iets strenger beleid dus.
Ik denk dat met name dit soort berichten uiteindelijk wel een OW en eventueel zelfs een BAN op zouden kunnen gaan leveren, in mijn opinie dan.
Maar goed misschien denk ik te rechtlijnig ?
Ik had laatst inderdaad al een topicreport gevraagd, ik meen dat Adelante daarop het topic schoon kwam vegen.
Verders , discussie waardig gesproken, denk ik dat het een zaak is tussen koper en verkoper om een prijsafspraak te maken, ik vind het niet een zaak van een ander iemand, echter ook hier, misschiuen dnek ik wel te zwart wit ..........
Hoi hé![]()
![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar in het geval van V&A vind ik dat je dat verkeerd ziet. Users zijn niet achterlijk. Iedereen is vrij om te vragen wat ie wil, en de rest is vrij om daar 'ja' op te zeggen, een tegenbod te doen óf de aanbieding links te laten liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:14 schreef _sinner_ het volgende:
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat een bepaalde prijs veel te hoog is,
als dat overduidelijk het geval is?
[KNIP]
het is een user goed recht om een andere user daarvoor te waarschuwen..
Of zie ik dat verkeerd?
Eenschquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef gokker het volgende:
Nou leuk.![]()
Wat had je eigenlijk willen bereiken?![]()
Het is niets nieuws hoor, als je een hoog prijs vraagt en je dan vervolgens een heleboel prijsgezeur krijgt.
Precies: zo werken vraag en aanbod. Is de prijs te hoog, dan wordt het aangebodene gewoon niet verkocht en zakt een topic langzaam af, óf past TS zijn vraagprijs aan. Dát is de bedoeling.quote:Sommige mensen willen gewoon niet begrijpen, dat een te hoog vraagprijs, gewoon zinloos is. Waarom zou je hier op fok, veel geld voor iets betalen, terwijl het op marktplaats veel goedkoper is.
Oneensch. De meeste offtopic is te danken aan het feit dat users V&A niet begrijpen en het niet kunnen nalaten zich ermee te bemoeien. Als bezigheid zeg maar: zoeken naar links op internet om aan te tonen dat iets ergens goedkoper is (of nieuw bijna net zo duur). Niet om TS te bewegen aan hem of haar te verkopen tegen een lagere prijs, maar als doel op zich. Om TS voor schut te zetten, om je gelijk te halen, als tijdsverdrijf, weet ik veel. Dat kun je overal elders op Fok!, maar dus niet in V&A.quote:De meeste off-topic posts zijn ook te danken aan de hoge vraagprijs van de TS. Als de topicstarters, nou eens nadenken over hun richtprijs, dan zou dat veel off-topic schelen en ook minder irritaties.
Deels eensch.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar in het geval van V&A vind ik dat je dat verkeerd ziet. Users zijn niet achterlijk. Iedereen is vrij om te vragen wat ie wil, en de rest is vrij om daar 'ja' op te zeggen, een tegenbod te doen óf de aanbieding links te laten liggen.
Het primaire doel van V&A is vraag en aanbod bij elkaar te brengen. De rest (discussie, prijszeuren, offtopic) leidt alleen maar af en maakt een topic onoverzichtelijk. Ga er gewoon van uit dat iedereen hersens voldoende heeft om te beslissen of iets wel of niet wil. Klaar; je gewoon niet mee bemoeien.
hmmm, wat/waar/wanneerquote:Op woensdag 29 september 2004 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Als iemand in mijn topic zegt dat het een topmonitor is en mijn prijs oke is hoeven jullie die post niet per se te verwijderen hoor.
je topic loopt er niet minder om, iigquote:Op woensdag 29 september 2004 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee is gisteren al gebeurd volgens mij. Maakt ook niet zoveel uit hoor
Betrouwbare verkoper.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
je topic loopt er niet minder om, iig![]()
donequote:Op woensdag 29 september 2004 08:00 schreef TeleluvR het volgende:
[GEZ] Electrische gitaar en versterker
slotje aub...
Het punt is dat die opmerkingen niet nodig zijn: als de prijs te hoog is, dan verkoopt TS zijn ding gewoon niet en zakt zijn topic vanzelf weg. Of de prijs zakt; dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Deels eensch.
Echter als een user iets wil verkopen voor het 10-voudige van de nieuwprijs,
dan kan dezelfde user wel op zijn klompen (niet te koop trouwens) aanvoelen dat daar wat
negatieve reactie's op gaan komen. Dat heeft bitter weinig te maken met prijszeuren oid (imho).
Ik begrijp echter dat mod's daar soms een beetje moe van worden, zij zijn uiteindelijk
degenen die al die zogenaamde 'off-topic'-berichten weer kunnen gaan verwijderen..
jeetje, dit leek wel het "schop hier mijn gitaar naar de klote" topic!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Willen jullie mijn topic alsjeblieft wat schoonmaken, kickjes etc
Topic = [TK] Epiphone Les Paul Goldtop '56
Drie redenen waarom het Topic Report niet altijd werkt zo het zou moeten:quote:Op woensdag 29 september 2004 17:12 schreef yohan.nl het volgende:
Dat Topic Report blijkt in de praktijk inderdaad niet of nauwelijks te werken. Even een melding in het V&A vragen, kritiek & feedback-topic doet wonderen
Het kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:54 schreef gokker het volgende:
Dus eigenlijk heeft het geen zin om een topic-report in een topic te plaatsen, waar al minstens 2 dagen niet meer gereageerd is.
Zo'n topic is al dermate ver weggezakt, dat het al niet meer opvalt bij jullie.
Beetje laat, maar no problem.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:26 schreef DiMacho het volgende:
Dank je ShaoliN: [TK] HP OfficeJet 5110 All In One
Dank je welquote:Op donderdag 30 september 2004 21:00 schreef NanKing het volgende:
Wilde even zeggen dat Medalist betaald heeft ...
Weet niet of hij zijn topic nog open wil hebben...maar bij deze...Hij heeft betaald hoezee hoezee![]()
Greetz
Nan
Mensen die hun betalingsplicht niet nakomen worden doorgaans gebant. Dit is gewoon oplichting namelijk. Dus zit je in zo'n situatie, mail dan 1 v/d modjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is een soort BKR-topic geen idee?
Dus een topic met daarin een lijst met wanbetalers? Ik zie namelijk dat mensen weer op vanalles bieden of vanalles zoeken, terwijl ze elders nog rekeningen hebben openstaan.
Oke, bedankt voor je opmerking. Ik zou het overigens toch wel handig vinden als er een lijst komen met mensen bij wie je er erg op moet aandringen om te betalen. Uiteindelijl zal deze kerel wel betalen, maar heb er wel veel moeite voor moeten doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mensen die hun betalingsplicht niet nakomen worden doorgaans gebant. Dit is gewoon oplichting namelijk. Dus zit je in zo'n situatie, mail dan 1 v/d modjes.
[GRATIS] ban bij oplichting
Een soort van recensie topic zou idd niet verkeerd zijn. Daar moet ik toch nog eens over nadenken. We hebben nu het ervaringen topic, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk om daarin te gaan zoeken naar eventuele ervaringen met betreffende user.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je opmerking. Ik zou het overigens toch wel handig vinden als er een lijst komen met mensen bij wie je er erg op moet aandringen om te betalen. Uiteindelijl zal deze kerel wel betalen, maar heb er wel veel moeite voor moeten doen.
Inderdaad. Het hoeft ook niet heel uitgebreid, maar het gaat me er meer om dat er nu niet nog iemand wat gaat verkopen aan deze jongen, terwijl hij mij al niet eens kan betalen. Een soort van lijst van mensen die niet echt snel zijn met betalen dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een soort van recensie topic zou idd niet verkeerd zijn. Daar moet ik toch nog eens over nadenken. We hebben nu het ervaringen topic, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk om daarin te gaan zoeken naar eventuele ervaringen met betreffende user.
Misschien ff een paar dagen wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef mr.marcus het volgende:
[TK/TR] enkele dvd's
verkoper reageert niet![]()
Ik heb het prima naar m'n zin, heb leuke medemods, een baggervrij forum enquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef DePresident het volgende:
Adelante, hoe bevalt het modden/werk?
Goed zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het prima naar m'n zin, heb leuke medemods, een baggervrij forum en
heb al veel geleerd afgelopen maand![]()
Weet ik veel...quote:maar de vraag is natuurlijk hoe jullie mij ervaren als mod, want tenslotte
ben ik er voor jullie![]()
Donequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:57 schreef killermj het volgende:
[TR] Diverse Console Games
Graag laatste post eerste post maken
Open dan geen topic....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien ff een paar dagen weg
Relax... Ik ben er ook wel eens een paar dagen niet. Onverwachts. Zo heb je bijvoorbeeld wel eens ziekte (van jezelf, of anderen), sterfte (van een naaste, je harde schijf of je internetverbinding) of gewoon iets anders te doen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:22 schreef mr.marcus het volgende:
Open dan geen topic....![]()
Niet altijd... het systeem van Topicreports wordt naar mijn mening niet goed gebruikt door de mods. Ik heb de afgelopen 2/3 dagen wat topicreports gemaakt. Over mensen zonder richtprijs, mensen die een illigale key bij laptop geven en mijn eigen topic dat verkloot wordt door een plaatje wat er neits mee te maken heeft.... Maar er wordt tot op heden nog niets mee gedaan...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:55 schreef Shagya het volgende:
Een verkocht melding in 't topic + topicreport werkt meestal wel.![]()
Kan kloppen en de kans is groot dat ie gewoon niet wordt opgemerkt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Niet altijd... het systeem van Topicreports wordt naar mijn mening niet goed gebruikt door de mods. Ik heb de afgelopen 2/3 dagen wat topicreports gemaakt. Over mensen zonder richtprijs, mensen die een illigale key bij laptop geven en mijn eigen topic dat verkloot wordt door een plaatje wat er neits mee te maken heeft.... Maar er wordt tot op heden nog niets mee gedaan...
Donequote:Op zondag 3 oktober 2004 13:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ken een modje de naam van mijn topic [GEZ] Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's. Veranderen in Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's..
Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Stalling omg. Oss - Nijmegen
Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?
Graag heropenen, dit is wel even iets anders.
Goh, altijd even vriendelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Stalling omg. Oss - Nijmegen
Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?
Graag heropenen, dit is wel even iets anders.
Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.
Hij blijft dus gewoon dicht.
En lenen is een gunst / dienst, en daar is V&A niet voor bedoeld. De beste plek waar je terecht kunt is toch woonruimte (voor je auto) gevraagd of aangeboden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.
Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een onzin....Dan moet je die centrale woonruimte topics ook stoppen, want dat is gebaseerd op hetzelfde principe. Dit is meten met twee maten.
Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap je
Oe, wat een makkelijk je ervan af maken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie wel degelijk een verschil tussen de twee situaties die je beschrijft. En jij zelf waarschijnlijk ook wel. Misschien wil je het niet begrijpen? Lees je eigen post nog eens en lees de faq nog eens. Daar staat het allemaal in.
Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:
1) Ik wil een DVD-brander. Ik vraag hier om een DVD-brander van een mede-user. Maar een DVD-brander krijg ik niet voor niks. Dus moet ik voor betalen. Maar dat kan ik ook in de winkel doen. Ik doe het hier, om het op een vriendelijker en goedkopere manier te doen.
2) Nu wil ik een garage/stalling/schuur. Ik wil er niet gaan wonen, ik wil er iets opslaan. Dat kan ik doen via de commerciele kanalen, maar dat wil ik niet. Ik wil dat goedkoper (want het gaat om een hobby, niet om een bedrijf te beginnen of atoombommen te produceren), dus ik vraag een mede-fokker of er iemand is, die nog ergens een hok heeft, waar ik mijn ding kwijt kan. Uiteraard zal ik daar ook iets voor moeten betalen. Maar veel minder dan via een commerciele instelling. Het blijft een ruil tussen particulieren. Ik betaal een beetje geld voor iets wat een mede-particulier misschien in de aanbieding/over heeft. Ik zie het verschil niet tussen dit en een beetje geld betalen voor een DVD-brander die een mede-particulier in de aanbieding/over heeft.
Door wie? Ik heb het niet gehoord. Maar dan nog: nou en?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bovendien wordt er al een jaar minimaal geroepen dat Fok! allang geen jongerenforum meer is.
Wat is er kolder aan wat ik beweer? Ik beweer niets; ik leg uit waarom we wel een [centraal] woonruimte gezocht / aangeboden hebben. Als jij dat kolder vindt, dan ben je van harte uitgenodigd om me niet meer om uitleg te vragen.quote:Daarnaast is het kolder dat je beweert dat het is om de studenten aan een kamer te helpen, want daarvoor is in SES een centraal topic. Dus kan het in V&A weg.
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.
Ja goede vergelijking. Verdere discussie lijkt mij in deze overbodig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.
Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.
Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:57 schreef detulp050 het volgende:
SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.
Het is niet de gewoonte ze te sluiten, omdat er ook niet echt een grond voor is. Nergens staat dat TS binnen [periode] moet reageren. Als TS niet meer reageert, dan zakken ze vanzelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
[TK] HP IPAQ 2210 3 maandjes jong
en
[TK] Nikon F90X Reflexcamera
Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepostquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
[TK] HP IPAQ 2210 3 maandjes jong
en
[TK] Nikon F90X Reflexcamera
Nee laat maar. Ik mag toch wel verwachten dat je als verkoper je eigen topics een beetje in de gaten houdt en daar in reageert als iemand belangstelling toont.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepost
Adelante = okequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef boebiedoe het volgende:
De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd. Niet dat ik dat verbazingwekkend vind ofzo..
Goed misschien had ie beter alles in 1x kunnen verwijderen. Maar misschien was hij al het offtopic gezeur in het betreffende topic een beetje zat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef boebiedoe het volgende:
Eerst gaat Adelante bijdehand op een post van mij reageren om vervolgens later alles weer te editten en verwijderen. Lekker consequent en rechtlijnig beleid weer v&a mods..
[TK] pc onderdelen
De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd. Niet dat ik dat verbazingwekkend vind ofzo..
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goed misschien had ie beter alles in 1x kunnen verwijderen. Maar misschien was hij al het offtopic gezeur in het betreffende topic een beetje zat?
Ik weet trouwens niet wat de inhoud van je post was, maar ik neem aan dat het niet ontopic was.![]()
Echt waar? Vreemd; ik ben het namelijk helemaal niet met je eens. Ik vind Adelente een vriendelijke, adequate en attente mod. In elk geval veel toleranter en vriendelijker dan ik benquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef boebiedoe het volgende:
De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd.
Weet je, soms kom je tot de conclusie dat je beter niet had kunnen reageren, of leidt je reactie tot nog meer reacties en is voor je het weet (onbedoeld) een heel topic verneukt. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald (of zoiets); editten en rechtzetten!quote:Eerst gaat Adelante bijdehand op een post van mij reageren om vervolgens later alles weer te editten en verwijderen. Lekker consequent en rechtlijnig beleid weer v&a mods..
[TK] pc onderdelen
Mja, ik hou me verder buiten deze discussie omdat ik niet weet wat er gezegd is in welke context. Adelante komt vanzelf terug op dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:09 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Oftewel, dan moet je geen moderator worden. En ik ben altijd on-topic..
Nou ja, ik wil nog wel eens (fel) reageren op mensen ja. Maar dan moeten jullie maar een Ebay systeem maken ofzo. Waarom zou niet iedereen zijn mening mogen geven over de prijs/kwaliteit. Waarom zou er geen discussie mogen plaatsvinden over de prijs, of over de manier van handelen van de topicstarter. Ik vind het nogal een streng en niet echt rechtvaardig systeem wat jullie op het moment handhaven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:12 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens... : je bent er zelf niet vies van om in V&A lekker offtopic te jeuzelen. Was me zomaar opgevallen. Persoonlijk heb ik gedacht: "Iemand met zo'n staat van dienst zou toch beter moeten weten." Maar hé, just my two cents. Voor mij ben je vooralsnog een user net als alle anderen, maar sinds je terug bent val je al op. Het geeft te denken
Adelente postte "note gezet".quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mja, ik hou me verder buiten deze discussie omdat ik niet weet wat er gezegd is in welke context. Adelante komt vanzelf terug op dit.
Wil jij het bouwen en verder regelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:15 schreef boebiedoe het volgende:
Nou ja, ik wil nog wel eens (fel) reageren op mensen ja. Maar dan moeten jullie maar een Ebay systeem maken ofzo.
Omdat dat nou eenmaal niet de bedoeling is van V&A. Iemand biedt iets aan, en een ander kan besluiten het te willen hebben of niet (of iemand vraagt iets, en een ander kan besluiten het te willen aanbieden). Niet meer en niet minder. Op de rest van FOK! kun je terecht voor discussies en het uiten van je mening. Maar dus niet in V&A.quote:Waarom zou niet iedereen zijn mening mogen geven over de prijs/kwaliteit. Waarom zou er geen discussie mogen plaatsvinden over de prijs, of over de manier van handelen van de topicstarter.
Ik begrijp niet goed wat er niet rechtvaardig aan is. Als je een aanbieding niet wilt, dan reageer je gewoon niet. Simpel toch? Reageren als je geen interesse hebt is gewoon nutteloos (niet voor jou, maar wel voor het systeem zo dat in V&A bedoeld is).quote:Ik vind het nogal een streng en niet echt rechtvaardig systeem wat jullie op het moment handhaven.
Ow, gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:17 schreef boebiedoe het volgende:
Dat incompetentie kwam iets serieuzer over dan ik het bedoelde trouwens, niks tegen Adelante verder ()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil jij het bouwen en verder regelen
Ja dit slaat natuurlijk nergens op. Ik wil een discussie over de prijs kunnen voeren of over de manier van handelen van de topicstarter. In v&a dus. Ik ken de rest van fok wel hoor. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn.quote:Omdat dat nou eenmaal niet de bedoeling is van V&A. Iemand biedt iets aan, en een ander kan besluiten het te willen hebben of niet (of iemand vraagt iets, en een ander kan besluiten het te willen aanbieden). Niet meer en niet minder. Op de rest van FOK! kun je terecht voor discussies en het uiten van je mening. Maar dus niet in V&A.
Nou ja, zie bovenstaande reactie.quote:Ik begrijp niet goed wat er niet rechtvaardig aan is. Als je een aanbieding niet wilt, dan reageer je gewoon niet. Simpel toch? Reageren als je geen interesse hebt is gewoon nutteloos (niet voor jou, maar wel voor het systeem zo dat in V&A bedoeld is).
Ik snap dat je dat wilt. Het is ook gewoon leuk. En eerlijk is braaf: ik kan soms de verleiding ook bijna niet weerstaan (erg lekker om een dom aanbod tot de grond toe af te fikken of gewoon een beetje te ziekstralen). Maar de keuze voior V&A is nou eenmaal om het zo schoon en simpel mogelijk te houden: vraag en aanbod (als markt-principe zeg maar) op de meest simpele, recht-zo-die-gaat manier. Discussies leiden alleen maar af en maken een topic onoverzichtelijk, hetgeen de effectiviteit niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:23 schreef boebiedoe het volgende:
Ja dit slaat natuurlijk nergens op. Ik wil een discussie over de prijs kunnen voeren of over de manier van handelen van de topicstarter. In v&a dus. Ik ken de rest van fok wel hoor. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:23 schreef boebiedoe het volgende:
Ja dit slaat natuurlijk nergens op.
Ik begrijp jullie standpunt ook wel. Toch blijf ik erbij dat alles niet zo strak moet worden aangetrokken. Soms moeten kleine discussies mogelijk zijn om de TS even te wijzen op zijn (abnormale) prijs. Of zoals ik al eerder zei het handelen van de TS waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar ik zal stoppen met zeuren, het zal toch niks helpen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat wilt. Het is ook gewoon leuk. En eerlijk is braaf: ik kan soms de verleiding ook bijna niet weerstaan (erg lekker om een dom aanbod tot de grond toe af te fikken of gewoon een beetje te ziekstralen). Maar de keuze voior V&A is nou eenmaal om het zo schoon en simpel mogelijk te houden: vraag en aanbod (als markt-principe zeg maar) op de meest simpele, recht-zo-die-gaat manier. Discussies leiden alleen maar af en maken een topic onoverzichtelijk, hetgeen de effectiviteit niet ten goede komt.
En volgens mij - corrigeer me als ik ernaast zit - is er best enige vorm van discussie mogelijk binnen V&A. Ik haal het in elk geval niet weg, mits het aannemelijk is dat er in elk geval serieuze interesse is.
Ik zou v&a niet anders willen maken. Wel zou ik wat soepeler met topics omgaan. Maar ja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Ik doe ingewikkelder dan nodig geloof ik. Klopt het dat je het gewoon niet eens bent met wat FOK! voor ogen heeft met (de bedoeling van) V&A? Dat jij van V&A eigenlijk iets anders zou willen maken?
Zeuren mag altijd, als het maar een beetje fatsoenlijk blijftquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef boebiedoe het volgende:
Maar ik zal stoppen met zeuren, het zal toch niks helpen..
Volgens mij was dat geen beleid dat ik gisteravond voerde, simpelweg een reactie op een reactie, tenminste zo zag ik het. Ik reageerde op een offtopic post van je, nadat ik Swoosh een note had gegeven voor zijn gedrag in genoemd topic. Dat jij daar niet van onder de indruk bent, zal me een rotzorg zijn, zoals uit mijn reply bleek, was het voor anderen wel aanleiding genoeg Swoosh te corrigeren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef boebiedoe het volgende:
Eerst gaat Adelante bijdehand op een post van mij reageren om vervolgens later alles weer te editten en verwijderen. Lekker consequent en rechtlijnig beleid weer v&a mods..
[TK] pc onderdelen
Waarom post je überhaupt dat swoosh een note heeft? Dat is totaal niet relevant, verwijder dan gewoon de reactie. Dat lijkt mij het meest logische tenminste.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen beleid dat ik gisteravond voerde, simpelweg een reactie op een reactie, tenminste zo zag ik het. Ik reageerde op een offtopic post van je, nadat ik Swoosh een note had gegeven voor zijn gedrag in genoemd topic. Dat jij daar niet van onder de indruk bent, zal me een rotzorg zijn, zoals uit mijn reply bleek, was het voor anderen wel aanleiding genoeg Swoosh te corrigeren.
Waarom doe je dat niet meteen dan?quote:Dat ik vervolgens die reactie verwijderd heb, heeft juist alles met de rechtlijnigheid van v&a en consequent modden te makken. Dat verkooptopic was niet de plaats voor jouw reactie en mijn reactie daar weer op. Daar is dan weer een Feedback topic voor.
Je hebt het nu over de ban van swoosh? Wat probeer je nou te zeggen ?quote:Inconsequent/incompetent... geef het maar een naam als dat het voor jou een beetje duidelijker maakt. Maar een weekban is een weekban, da's vrij simpel en consequent hier in v&a![]()
Volgens mij zeik jij gewoon om het zeiken. Nog eens mijn reactie ook uit een ander topic op jouquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarom post je überhaupt dat swoosh een note heeft? Dat is totaal niet relevant, verwijder dan gewoon de reactie. Dat lijkt mij het meest logische tenminste.
[..]
Waarom doe je dat niet meteen dan?.
[..]
Je hebt het nu over de ban van swoosh? Wat probeer je nou te zeggen ?.
Begin eens bij jezelfquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:55 schreef DePresident het volgende:
Ik heb me net ingelezen en ik irriteer me echt aan je schijnheilige reacties. Meneertje permban die constant opnieuw gebanned wordt verteld anderen dat ze verkeerd reageren?![]()
Dude. Stop met mij de hele tijd achterna gaan. Maak maar een topic aan als je mij wilt aanvallen, maar loop niet de hele tijd discussies die ik heb te verkloten met off-topic gehuil van je. Klerelijer.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Volgens mij zeik jij gewoon om het zeiken. Nog eens mijn reactie ook uit een ander topic op jou
[..]
Begin eens bij jezelf
Het is je bij deze vergeten SC.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:54 schreef SunChaser het volgende:
Elisa, zie sorry omdat ik offtopic ging
Ik heb geen problemen met Boebiedoequote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is je bij deze vergeten SC.
Boe doe lief tegen de andere usertjes. En Depresident, boe heeft wel een punt. Als je problemen met hem hebt open dan een " [Centraal]boe is een lul" topic, of nog beter mail hem even.
Is imho niets 'onderhands' aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef myself_and_I het volgende:
Dit topic: [TK] 2x mini-laptop: HP Jornada 820 en 680
Jammer dat de verkoop zo onderhands moet gaan.....
Eigenlijk zou ik niet eens moeten reageren, maar toe maar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef myself_and_I het volgende:
Dit topic: [TK] 2x mini-laptop: HP Jornada 820 en 680
Jammer dat de verkoop zo onderhands moet gaan.....
Horen dat soort users niet gewoon gelijk gebanned te worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:38 schreef Thermo het volgende:
[GEZ] Nokia 6230
1ste reactie, handel. Poster " gratismobieltjes.nl"
Dat hoeft niet meteen hoor, als ie maar stopt met spammenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Horen dat soort users niet gewoon gelijk gebanned te worden?![]()
![]()
Welk topic? Wat is er precies gebneurd? Je hebt iets ontvangen maar nog niet betaald?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef meneerdeman het volgende:
Wat als je iets van iemand koopt, niets meer hoort, maar wel een pakketje krijgt. Heb verder geen rekeningnummer en hoor niks meer op mails... Wat te doen
Het ging om dit topic [TK] Hardware en elektronica .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Welk topic? Wat is er precies gebneurd? Je hebt iets ontvangen maar nog niet betaald?
Nee, dat is duidelijk dan. DJ.Krizz moet maar even contact met je opnemen indien hij betaald wenst te worden. Bedankt voor de melding iig.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:44 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Het ging om dit topic [TK] Hardware en elektronica .
Ik heb hem een mail uiteindelijk gestuurd met daarin de vraag of het opgestuurd kon worden, met een adres erbij. Daarop niets meer gehoord en ook niet meer op een volgend mailtje of alles nou nog doorging. Maar kreeg dus net wel de gameboy binnen. Ik wil natuurlijk geen slapende honden wakker maken, maar wil niet achteraf beschuldigd worden van niet betalen... Maar ik snap er dus niets van
![]()
![]()
![]()
ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer. ieder geval zal an sich beoordeeld worden!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:08 schreef Het_Biertje het volgende:
mooi, dan verwacht ik ook geen kritiek wanneer ik het zelfde doe.
ja whatever, bedankt voor je vrijbrief.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer. ieder geval zal an sich beoordeeld worden!
try mequote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef Het_Biertje het volgende:
ja whatever, bedankt voor je vrijbrief.
Thanx, ook aan diegene boven je.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef Geqxon het volgende:
WIN EEN AMD ATHLON 64 3400+ DOOR EEN PRIJSVRAAG IN TE STUREN
You know the deal guys
Done. Reageer ook niet op de kleuters, want dan loopt het topic alleen maar meer uit de hand.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:33 schreef Blokhut het volgende:
Kan iemand hier ff puinruimen. Stelletje kleuters
Nee dat doet hij niet. Hij verkoopt gewoon iets, en mag dat doen op de manier zoals hem dat goed lijkt. Ik zie geen enkele reden om vrolijk te gaan baggeren in dit topic.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef xdc het volgende:
ik vind persoonlijk *gericht aan blokhut zie post hierboven* dat je het er zelf naar hebt gemaakt , hoe je die advertentie onder de aandacht brengt maar goed ..... als je nu een wat normalere openingspost maakt,
Wegens omstandigheden zijn we wat onderbezet geweest dit weekend. Topic is nu op slot. Stond het je zo verschrikkelijk in de weg dan?quote:verder
mag mijn topic ook nog even dicht ? al 2 x topic report gebruikt , geen resultaat [TK] Marantz sr4300 receiver
hartelijk dank moderators , weet dat jullie het druk hebben maar die topic report werkt niet echt lekker he ???
Zie in dit zelfde topic: V&A vragen, kritiek & feedback-topic en een pagina verder staat het vervolgquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef xdc het volgende:
hartelijk dank moderators , weet dat jullie het druk hebben maar die topic report werkt niet echt lekker he ???
Offtopic verwijderdquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:28 schreef Mr_Knoxville het volgende:
kan een modje ff de reacties van GV in dit topic wegpoetsen?
[TK] Broadband xDSL / Cable Router 4S
bvd
Done.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:22 schreef Het_Biertje het volgende:
kan een modje ff de reacties van dat stelletje zeikerds in dit topic wegpoetsen?
[TK] DVD+R 8x 4.7GB Mirror Spindel van 22 schijfjes
bvd
Ik zie het niet. Wat bedoel jij met bagger?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] DVD+R 8x 4.7GB Mirror Spindel van 22 schijfjes
bagger alert![]()
Je bent de eerstequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:12 schreef ondeugend het volgende:
Is het geen optie om V&A onder te delen in verschillende categorieen ? Ik vind het eigenlijk maar een onoverzichtelijke bende.
Ik ben vast de zoveelste al zeker ?
Ik was haar verhaal net voor de derde keer aan het lezenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
ElisaB (sweetie) ondeugend heeft een vraag over v&a
Ik ben een n00b op dat gebied, maar zou het echt zo moeilijk zijn ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
op zeg is het idee wel oké van diverse subcategorieën, maar ik denk dat het
forumtechnisch niet haalbaar is.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
ElisaB (sweetie) ondeugend heeft een vraag over v&a
Ik vind het een geweldig ideequote:Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
op zeg is het idee wel oké van diverse subcategorieën, maar ik denk dat het
forumtechnisch niet haalbaar is.
Computersquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Adelante het volgende:
noem eens enkele categorieën dan(dvd's, games, voertuigen, boeken)
hoeveel onderverdelingen kun en wil je dan niet maken?
alleen het onderscheid tussen [TK] en [GEZ] zou ook al wat meer overzicht opleveren
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverlegquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat: we bespreken het even en komen er dan op terug. Voor je het weet denkt iemand dat wij er iets over te zeggen hebben![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:34 schreef ElisaB het volgende:
En dan nu ff serieus: een voordeel van die onoverzichtelijke zooi is wel dat je alle topics langsloopt. Ik ben zelden écht op zoek naar iets, maar als ik eea langsloop, dan denk ik vaak ineens: "Ahhh... dát zou ik wel willen" of "Owww... dat heb ik nog ergens liggen." En dat ben je dus helemaal kwijt als je strikte onderverdelingen gaat maken.
Maar op zich een onderverdelinghardware en software games & consoles huis, tuin en keuken films en muziek vervoer overige
Zou wellicht aardig zijn...
Times can Changequote:Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]Telecomunicatie Auto's en andere vervoersmiddelen.
Maar ik geloof dat de allereerste V&A mod dit idee al eens geopperd heeft, en dat men er toen niet echt enthousiast van kon worden.
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverleg
Het is nog erger zelfs: vragen naar personeel mag nergens op Fok! (tenzij je ervoor betaalt), dus je boft nog maar dat ie naar FEE verplekt is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik open een serieus topic in DIT forum, omdat ik opzoek ben naar personeel. En dat hoort niet bij FEE thuis.
Dus ik vraag bij deze mag mijn topic weer terug in V&A.
Als ik vond dat hij hier niet hoorde, had ik hem hier ook niet geplaatst. Vind dat hij hier meer tot zijn recht komt.
heb jij nog geen @fok adres?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:14 schreef Adelante het volgende:
mikgedicht
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
ja, ik heb inmiddels een fok mail adres
quote:each recipient was rejected.
Recipient: <adelante@fok.nl>
Reason: <adelante@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
Please reply to <Postmaster@chello.nl> if you feel this message to be in error.
even vragen aan ElisaB. Daar heb ik met ElisaB al overlegd. Het ging over softwarekwestie.quote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef Adelante het volgende:
ik snap je niet helemaal DovenwereldAls je wilt mag je in begrijpelijk nederlands je verhaal nog wel eens mailen aan me: adelante@fok.nl
Mail me nog even een keer een linkje van het betreffende topic, dan ga ik het regelen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dovenwereld het volgende:
even vragen aan ElisaB. Daar heb ik met ElisaB al overlegd. Het ging over softwarekwestie.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:29 schreef Adelante het volgende:![]()
ik heb Breuls maar eventjes gemaild, want tis natuurlijk niet de bedoeling dat
ElisaB ook zicht heeft op alle foto's uit de @@@ reeks
nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:quote:Op zondag 7 november 2004 22:51 schreef ElisaB het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geil hèquote:Op zondag 7 november 2004 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:![]()
Over 2 jaar toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Klopt; zijn mail wordt nog onderschept en aan mij een ShaoliN doorgestuurd. Als de proeftijd voorbij is, kan hij ook rechtsstreeks ontvangen
Men is er hard mee aan het werk Dovenwereld. Ik vraag je om nog heel even geduld te hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 13:33 schreef Dovenwereld het volgende:
dus niet netjes beantwoorden .. ik wacht af .
ooohw, dan kan ik alsnog gaan voor beste nieuwkomer 2007quote:Op maandag 8 november 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:
Over 2 jaar toch?
Twee dingen: je eerste topic op V&A was een voor V&A ongewenst topic (inhoudelijk geen V&A-topic, kwa vorm geen V&A-topic en in zijn algemeenheid ongewenst kwa commercieel en spam). Je tweede topic in V&A was ook geen succesnummer (zie de sluitpost).quote:Op woensdag 10 november 2004 11:39 schreef johnnnie het volgende:
Doen wij het open en eerlijk dan mag het ineens niet meer!!
Waar zijn dan die regels waarden en normen voor????
Ik snap de kern van je vragen niet helemaal. Maar handelen mag; zoveel als je wilt, alleen niet met Fok als reclame-medium of virtueel uithangbord. Of eigenlijk, dat mág wel, maar dan moet je even contact opnemen met de FA's voor de kosten van adverteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:21 schreef johnnnie het volgende:
Wij hebben dus duidelijk o.a. met gebruiker met homepage en info naam importeur van ons niet met deze praktijken beziggehouden dus open en eerlijk.
Dan mag het niet?!
Wat snap je niet van het woord: particulieren?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef johnnnie het volgende:
Ja ook wij kunnen dit doen zullen dit echter pas als allerlaatste redmiddel gebruiiken.
Ook juridisch enz.
Want we willen gewoon een faire behandeling als wij open en eerlijk handelen!!
Is dit een dreigement?quote:Bijv tweakers heeft zijn forum over powerballs ofline moeten halen na jurische klachten van ons en onze relaties ook daar werden er eenzijdig berichten geplaatst!
Doe nou niet alsof je niet weet dat spammen niet gewaardeerd word randdebiel. En nog eens extra die kutlink spammen ook. Vuile spammer.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:56 schreef johnnnie het volgende:
Geblaat
Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hey, vraag zal vast wel een keer gesteld zijn, maar is een 'Hoeveel kan ik hier voor vragen'-topic geen goed idee?.
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek, en gij zult vinden:
[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
Geen probleem, we zitten hier niet voor niets.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:03 schreef Tessje het volgende:
Stom dat ik trouwens even niet in de topiclijst heb gekeken.. Excuses daarvoor
Ik zoek alleen info voro computer rommel. Dus dat scheelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.
Hoi Tessje,quote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
Lieve Adelante,
Ik zoek een apartement in Eindhoven... Al is het maar een adres van een woningstichting waardoor ik verder geholpen kan worden. Kan ik die openen in V&A of moet ik daarvoor naar een ander subfora? (En ja ik heb de FAQ gelezen)
Vriendelijk verblijf, verwacht en misbruik ik
Je grootste fan,
Tessje
Done.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
Slotje op dit topic aub: [TK] Maxtor 80GB 7200rpm, 2mb cache
Thanx
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Hoi Tessje, k zie dat mijn collega's erg hun best doen het je naar de zin te maken.
Soms worden artikelen pas verstuurd als men het geld binnen heeft. Als jij in dat geval de koper bent, dan moet je toch afwegen of je de aanbieder voldoende vertrouwd. Je kunt misschien het e.e.a terug vinden in het ervaringen topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Moeizaam het volgende:
Vraagje!
Als je iets verkoopt en je moet het versturen via het postkantoor,
hoe werkt die dan?
Doe je dit onder rembours, kan dit dan als particulier?
Of doe je dit onder vooruit betaling? (zou ik nooit doen naar iemand die ik niet ken)
Hoe lossen andere dit op?
Done.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:47 schreef Focusdriver het volgende:
Dit topic kan al lang op slot: [TK] Speakers Caliber CSP-9
![]()
Die connectie had ik nog niet gemaakt (hé, blondT, ben niet zo snel)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef Moeizaam het volgende:
Lezen helpt, ook geplaatst op marktplaats.
Ik zeg, of is het nou ebay, duh! vanwege die overname van van de week.
Checkquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:03 schreef Moeizaam het volgende:
Seintje!
Beide nog niet verkocht.
Alvast bedankt voor de extra reclame.
volgens mij hé was er geen opzet in het spelquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check
Sorry dat ik je verkeerd begrepen had; er was geen (ik herhaal GEEN) opzet in het spel!
Gut, nou je het zegtquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Magneet het volgende:
volgens mij hé was er geen opzet in het spel
Topic schoongemaakt. Zag niks banwaardigs eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef ZX9R het volgende:
Kan deze trol (Youssef) niet een ban krijgen?
Is al diverse keren gewaarschuwd, bans gehad en hij gaat gewoon door. Vooral tegen motorrijders.
In hetzelfde topic is al eens een post van hem door ElisaB verwijderd.
[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
GMTAquote:Op maandag 15 november 2004 12:31 schreef Adelante het volgende:
heb het topic even opgeschoond, maar vond de uitlating (nog) niet dusdanig schokkend om er Youssef op aan te spreken.
Youssef is niet onbekend bij de gemiddelde FOK! user. Hij post scherp, soms misschien net iets over het randje. Maar dat zijn er velen. De reacties op zijn posts zijn regelmatig ook verre van subtiel te noemen. Mocht hij offtopic gaan dan zullen zijn reacties verwijderd worden. Mocht hij diverse malen behoorlijk over de scheef gaan, dan zullen daar heus de bijpassende sancties worden toegepast.quote:Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef ZX9R het volgende:
Er stond nog meer.
Maar dat was dus al door ElisaB verwijderd.
Vraag anders Mutz of ThaFreak maar eens hoe hij post, wat zijn stijl is.
Bannen die hap !quote:Op maandag 15 november 2004 12:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
soms misschien net iets over het randje.
Dude. Loop jij elke dag mijn history na? Ophoeren bokkelul.quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Je kunt best wel PI's lezen, toch?quote:Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik heb moeten navragen wat een PI wasquote:Op maandag 15 november 2004 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je kunt best wel PI's lezen, toch?
Personal Intifadahquote:Op maandag 15 november 2004 14:10 schreef DePresident het volgende:
Ik heb moeten navragen wat een PI was![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Personal Intifadah
Donequote:Op woensdag 17 november 2004 14:39 schreef Scooter1 het volgende:
[TK] Canon 300D/Digital Rebel
Mag op slot
Thanks
Oké, mag jij em sluiten!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Adelante het volgende:
maak maar 'n nieuwe WF....
Iddquote:Op donderdag 18 november 2004 14:50 schreef Adelante het volgende:
done, toch sneller en makkelijekr dan TT en OP aanpassen![]()
Dat kan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:40 schreef zjeckyll16 het volgende:
Kan iemand in mijn topic [TK] Nokia N-gage QD incl Fifa 2003 2003 veranderen in 2004 alvast bedankt.
Donequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:42 schreef oncrea het volgende:
[tk] 2 x beastie boys tickets 14-12 kan dicht =verkocht
Yepsquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
mag het offtopic sjit uit mijn topic??/
[GEZ] Bokszak
quote:Op maandag 22 november 2004 08:30 schreef Foxxy het volgende:
[TK] 2 Kaartjes Kanye West + Talib Kweli 27 november HMH
Deze mag dicht!
ik heb hem al gemaild over zijn gedrag in v&a, dus klagen magquote:Op woensdag 24 november 2004 19:53 schreef Sport_Life het volgende:
Mag ik hier klachten zetten over een bepaalde user? Het gaat om http://forum.fok.nl/user/history/108803 die loopt te zeuren in me topic en na enige posts van hem in V&A te lezen kan ik zijn boden niet serieus nemen..
Kijk maar wat jullie met hem doen.
vooruit maarquote:Op woensdag 24 november 2004 20:21 schreef henkyfox het volgende:
Kan een mod in dit topic de laatsta tag in de titel even verwijderen. Bedankt.
[TK] 80% Toyota Corolla '89 1.3 12V
Okej!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb hem al gemaild over zijn gedrag in v&a, dus klagen mag![]()
Nee, als we multinationals als Meki store gaan toelaten is het einde zoek. V&A is absoluut niet bedoeld als plek voor commerciele handel.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef Meki het volgende:
waarom is me dubbelfriss dicht
handel ??
dat mag toch wel
oow jahquote:Op donderdag 25 november 2004 13:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, als we multinationals als Meki store gaan toelaten is het einde zoek. V&A is absoluut niet bedoeld als plek voor commerciele handel.
Ik ben pas omkoopbaar bij bedragen met minimaal 6 nullen. Misschien is Adelante goedkoper.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
ik wou de winst met je delen![]()
Visie kan iig niet meer in V&A tot hij zijn zaken wel voor elkaar heeft. We hopen dat dit hem extra motiveerd om zijn zaakjes nu eindelijk eens fatsoenlijk af te handelen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:40 schreef Dovenwereld het volgende:
Hoe was het zaken van Visie?
Ga even mailen.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:08 schreef Wrinex het volgende:
Ik heb in --> dit <-- topic een DVD gekocht van -->Meneer_storm
Gemaild, precies 3! weken geleden geld overgemaakt, maar ik kreeg maar geen DVD binnen. Ik mailde ruim een week later erover, kreeg paar dagen later een mailtje terug met daarin de vraag of ik intussen de DVD had ontvangen. Niet dus, zoals ik in mijn reply meldde. Daarop stuurde hij een mailtje dat hij met de TPG zou bellen omdat dit 'niet netjes' van ze zou zijn.
De overtuiging in zijn mailtjes ontbrak nogal, 2 keer een mailtje met daarin 1 zin. Als daadwerkelijk de DVD zou zijn verstuurd neem ik aan dat iemand met iets meer moeite zou proberen duidelijk te maken dat het toch echt niet zijn schuld is. Ondertussen zoals gezegd 3 weken geleden dat ik geld heb overgemaakt en ik geloof er geen zak van dat hij het wel op de post zou hebben gedaan
Dank daarvoorquote:Op donderdag 25 november 2004 21:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga even mailen.
Ja nou, hij mag het toch wel verkopen of overtreedt TS daarmee de wet.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:27 schreef Magneet het volgende:
je mag hem ook niet ingebouwd hebben zitten zodat hij gebruikt kan worden, kabels moeten daadwerkelijk loszitten zelfde geld btw voor streetglow e.d.
Opgelost.quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:34 schreef Prepzzz het volgende:
een hoop gezeur in : [TK] Logitech Z-680
Dat kan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Aishwarya het volgende:
Kan deze topic op slot?
[TK] Nokia 6100
dat is inderdaad de bedoeling van v&a jaquote:Op zondag 28 november 2004 11:45 schreef Cheiron het volgende:
[TK] swarovski wilde paarden
Wil jij alle topics alleen met een beginpost en de rest biedingen?
Volgens mij niet toen het werd opgericht, en dat KAN ook niet de bedoeling wezen. Als er iets wordt verteld wat toegevoegde waarde heeft moet je dat gewoon laten staan. Niet als een of andere debiel alles lopen wissen.quote:Op zondag 28 november 2004 12:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is inderdaad de bedoeling van v&a ja
donequote:Op zondag 28 november 2004 13:27 schreef spanks het volgende:
mag [TK] Zyxel 650h/hw ADSL 4 poorts modem router (PSTN) op slot? Thanks!
![]()
gedaanquote:Op zondag 28 november 2004 19:06 schreef veldmuis het volgende:
[TK] 2x Reloop RP-4000 draaitafel + stofkap + element
Zou iemand wat gezeur weg willen halen, ik had al een TR gedaan maar weet niet of dat de bedoeling was.
Prima, dat iemand zegt dat het duur is. Niks mis met een mening, enzo. Maar hij blijft zeiken.
Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |