abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2004 @ 11:54:18 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_22232895
vorige deel was vol: V&A vragen, kritiek & feedback-topic

dus een nieuw deel voor al jullie problemen en opmerkingen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22242364
quote:
ElisaB wrote the message : Open deur: Huilieieieie
(zo, hoeft niemand anders die grap meer te maken)

Ik ben het helemaal met je eens. Heb je enig idee wat we er voor fundamenteels aan zouden kunnen doen? Bedenk eens iets; ik hou me aanbevolen. Keep in mind:

# soms is een vraagprijs ook écht te hoog
# prijsgezeur is soms overduidelijk gezeur, maar soms ook niet
# hoe kunnen we vaststellen of iemand écht alleen maar zeurt om het zeuren?
# welke maatregel maakt het niet alleen maar erger

Bij dat laatste moet je voornamelijk denken aan het verwijderen van posts, terwijl de poster het zelf een serieus bod vond, waardoor we drie dagen aan het mailen zijn om onze excuses aan te bieden en het weer recht te breien

Ik ben benieuwd; denk mee!
Blij dat jij hem erin kopt
Ik heb weer zo'n duidelijk voorbeeld .......
[TK] Hoofd joystick, uberdroog .

Ik heb, uit uitlok overwegingen, bewust een hoog bod gevraagd. Geen wonder dat ik hem voor dat bedrag niet kwijt zal raken, laten we allen wel wezen.

Er wordt niks bijgedragen aan het topic, er komt niks produktiefs voort ook uit die opmerking, en een antwoord daarop, in welke vorm dan ook, levert een discussie op, onherroepelijk.
Mijns inziens is het slechts stemmingmakerij.

Betreft een oplossing, ja daar had ik uiteraard ook over nagedacht, ik vind dat er een puntenstelsel moet komen, iets strenger beleid dus.
Ik denk dat met name dit soort berichten uiteindelijk wel een OW en eventueel zelfs een BAN op zouden kunnen gaan leveren, in mijn opinie dan.

Maar goed misschien denk ik te rechtlijnig ?

Ik had laatst inderdaad al een topicreport gevraagd, ik meen dat Adelante daarop het topic schoon kwam vegen.

Verders , discussie waardig gesproken, denk ik dat het een zaak is tussen koper en verkoper om een prijsafspraak te maken, ik vind het niet een zaak van een ander iemand, echter ook hier, misschiuen dnek ik wel te zwart wit ..........

Hoi hé
Speak only if it improves upon the silence....
  maandag 27 september 2004 @ 19:40:17 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_22242981
ik ben het wel enigszins met je eens BYM, maar buiten wat "strenger" modden heb ik niet zo 1, 2, 3 een oplossing. De nieuwe V&A FAQ die eraan komt, zal wat mij betreft ook een tweetal opmerkingen hebben die duidelijk maken dat verdachtmaking (niet echt, illegaal, bonnetje) en prijsdiscussie om niet absoluut niet gewaardeerd wordt. Als er geen oprechte interesse in het aangeboden product is, moeten er geen eindeloze discussies volgen tussen de betreffende user en de aanbieder.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22250835
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef BYM het volgende:

Ik heb, uit uitlok overwegingen, bewust een hoog bod gevraagd. Geen wonder dat ik hem voor dat bedrag niet kwijt zal raken, laten we allen wel wezen.
Nou leuk.
Wat had je eigenlijk willen bereiken?
Het is niets nieuws hoor, als je een hoog prijs vraagt en je dan vervolgens een heleboel prijsgezeur krijgt.

Sommige mensen willen gewoon niet begrijpen, dat een te hoog vraagprijs, gewoon zinloos is. (Waarom zou je hier op fok, veel geld voor iets betalen, terwijl het op marktplaats veel goedkoper is)
De meeste off-topic posts zijn ook te danken aan de hoge vraagprijs van de TS. Als de topicstarters, nou eens nadenken over hun richtprijs, dan zou dat veel off-topic schelen en ook minder irritaties.
pi_22251386
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef BYM het volgende:

[..]

Blij dat jij hem erin kopt
Ik heb weer zo'n duidelijk voorbeeld .......
[TK] Hoofd joystick, uberdroog .

Er wordt niks bijgedragen aan het topic, er komt niks produktiefs voort ook uit die opmerking, en een antwoord daarop, in welke vorm dan ook, levert een discussie op, onherroepelijk.
Mijns inziens is het slechts stemmingmakerij.

Betreft een oplossing, ja daar had ik uiteraard ook over nagedacht, ik vind dat er een puntenstelsel moet komen, iets strenger beleid dus.
Ik denk dat met name dit soort berichten uiteindelijk wel een OW en eventueel zelfs een BAN op zouden kunnen gaan leveren, in mijn opinie dan.

Maar goed misschien denk ik te rechtlijnig ?

Ik had laatst inderdaad al een topicreport gevraagd, ik meen dat Adelante daarop het topic schoon kwam vegen.

Verders , discussie waardig gesproken, denk ik dat het een zaak is tussen koper en verkoper om een prijsafspraak te maken, ik vind het niet een zaak van een ander iemand, echter ook hier, misschiuen dnek ik wel te zwart wit ..........

Hoi hé
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat een bepaalde prijs veel te hoog is,
als dat overduidelijk het geval is? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er zelf ook over
heb gedacht om in je 'topic' te posten dat die ondingen voor 5 euro op de HCC
te koop waren. Trouwens, op sommige beurzen werden ze zelfs gratis
weggegeven aan iedereen die jonger dan 12 was. En het ging me echt niet om
het zeuren ofzo, maar meer om een simpele ziel voor een enorme miskoop te behoeden.
Kijk, als iemand iets dat een huidige waarde heeft van 5 euro, voor 50 euro probeert te
verkopen, zie ik dat gewoon als een poging tot nepperij (ik neem jouw topic nu puur als
voorbeeld hoor) en het is een user goed recht om een andere user daarvoor te waarschuwen..
Of zie ik dat verkeerd?
(of zou jij het fijn vinden als je bv een 2dehands gsm kocht voor meer dan de nieuwprijs)
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:25:36 #6
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_22270084
Kan een modje misschien dit topic opschonen?
[TK] Collectie electrische gitaren [Fender/Gibson/eva..]
Als het kan de schopjes weg. Als ook nog het starttopic wordt bijgewerkt, dan zou het top zijn!
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:30:36 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_22270274
keurig schoon gitaren topic weer voor je
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:36:13 #8
98135 TeleluvR
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:10:01 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22271591
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 01:14 schreef _sinner_ het volgende:
Waarom zou iemand niet mogen zeggen dat een bepaalde prijs veel te hoog is,
als dat overduidelijk het geval is?

[KNIP]

het is een user goed recht om een andere user daarvoor te waarschuwen..
Of zie ik dat verkeerd?
Ik snap wat je bedoelt, maar in het geval van V&A vind ik dat je dat verkeerd ziet. Users zijn niet achterlijk. Iedereen is vrij om te vragen wat ie wil, en de rest is vrij om daar 'ja' op te zeggen, een tegenbod te doen óf de aanbieding links te laten liggen.

Het primaire doel van V&A is vraag en aanbod bij elkaar te brengen. De rest (discussie, prijszeuren, offtopic) leidt alleen maar af en maakt een topic onoverzichtelijk. Ga er gewoon van uit dat iedereen hersens voldoende heeft om te beslissen of iets wel of niet wil. Klaar; je gewoon niet mee bemoeien.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 28 september 2004 @ 22:14:56 #10
33954 ElisaB
pi_22271755
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:40 schreef gokker het volgende:
Nou leuk.
Wat had je eigenlijk willen bereiken?
Het is niets nieuws hoor, als je een hoog prijs vraagt en je dan vervolgens een heleboel prijsgezeur krijgt.
Eensch
quote:
Sommige mensen willen gewoon niet begrijpen, dat een te hoog vraagprijs, gewoon zinloos is. Waarom zou je hier op fok, veel geld voor iets betalen, terwijl het op marktplaats veel goedkoper is.
Precies: zo werken vraag en aanbod. Is de prijs te hoog, dan wordt het aangebodene gewoon niet verkocht en zakt een topic langzaam af, óf past TS zijn vraagprijs aan. Dát is de bedoeling.
quote:
De meeste off-topic posts zijn ook te danken aan de hoge vraagprijs van de TS. Als de topicstarters, nou eens nadenken over hun richtprijs, dan zou dat veel off-topic schelen en ook minder irritaties.
Oneensch. De meeste offtopic is te danken aan het feit dat users V&A niet begrijpen en het niet kunnen nalaten zich ermee te bemoeien. Als bezigheid zeg maar: zoeken naar links op internet om aan te tonen dat iets ergens goedkoper is (of nieuw bijna net zo duur). Niet om TS te bewegen aan hem of haar te verkopen tegen een lagere prijs, maar als doel op zich. Om TS voor schut te zetten, om je gelijk te halen, als tijdsverdrijf, weet ik veel. Dat kun je overal elders op Fok!, maar dus niet in V&A.
pi_22275029
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar in het geval van V&A vind ik dat je dat verkeerd ziet. Users zijn niet achterlijk. Iedereen is vrij om te vragen wat ie wil, en de rest is vrij om daar 'ja' op te zeggen, een tegenbod te doen óf de aanbieding links te laten liggen.

Het primaire doel van V&A is vraag en aanbod bij elkaar te brengen. De rest (discussie, prijszeuren, offtopic) leidt alleen maar af en maakt een topic onoverzichtelijk. Ga er gewoon van uit dat iedereen hersens voldoende heeft om te beslissen of iets wel of niet wil. Klaar; je gewoon niet mee bemoeien.
Deels eensch.
Echter als een user iets wil verkopen voor het 10-voudige van de nieuwprijs,
dan kan dezelfde user wel op zijn klompen (niet te koop trouwens) aanvoelen dat daar wat
negatieve reactie's op gaan komen. Dat heeft bitter weinig te maken met prijszeuren oid (imho).
Ik begrijp echter dat mod's daar soms een beetje moe van worden, zij zijn uiteindelijk
degenen die al die zogenaamde 'off-topic'-berichten weer kunnen gaan verwijderen..
pi_22275926
Als iemand in mijn topic zegt dat het een topmonitor is en mijn prijs oke is hoeven jullie die post niet per se te verwijderen hoor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:53:21 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_22276148
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Als iemand in mijn topic zegt dat het een topmonitor is en mijn prijs oke is hoeven jullie die post niet per se te verwijderen hoor.
hmmm, wat/waar/wanneer ik ben volgens mij de enige v&a mod
momenteel online en ben niet in jouw topic geweest...
pi_22276231
Nee is gisteren al gebeurd volgens mij. Maakt ook niet zoveel uit hoor
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:58:22 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_22276254
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee is gisteren al gebeurd volgens mij. Maakt ook niet zoveel uit hoor
je topic loopt er niet minder om, iig
pi_22276765
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

je topic loopt er niet minder om, iig
Betrouwbare verkoper.
  woensdag 29 september 2004 @ 08:00:47 #17
98135 TeleluvR
  woensdag 29 september 2004 @ 08:14:44 #18
33954 ElisaB
pi_22278319
quote:
Op woensdag 29 september 2004 08:00 schreef TeleluvR het volgende:
[GEZ] Electrische gitaar en versterker
slotje aub...
done
  woensdag 29 september 2004 @ 08:30:29 #19
33954 ElisaB
pi_22278405
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef _sinner_ het volgende:

[..]

Deels eensch.
Echter als een user iets wil verkopen voor het 10-voudige van de nieuwprijs,
dan kan dezelfde user wel op zijn klompen (niet te koop trouwens) aanvoelen dat daar wat
negatieve reactie's op gaan komen. Dat heeft bitter weinig te maken met prijszeuren oid (imho).
Ik begrijp echter dat mod's daar soms een beetje moe van worden, zij zijn uiteindelijk
degenen die al die zogenaamde 'off-topic'-berichten weer kunnen gaan verwijderen..
Het punt is dat die opmerkingen niet nodig zijn: als de prijs te hoog is, dan verkoopt TS zijn ding gewoon niet en zakt zijn topic vanzelf weg. Of de prijs zakt; dat kan ook natuurlijk
  woensdag 29 september 2004 @ 12:40:42 #20
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_22282491
Willen jullie mijn topic alsjeblieft wat schoonmaken, kickjes etc

Topic = [TK] Epiphone Les Paul Goldtop '56
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  woensdag 29 september 2004 @ 12:43:02 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_22282544
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Willen jullie mijn topic alsjeblieft wat schoonmaken, kickjes etc

Topic = [TK] Epiphone Les Paul Goldtop '56
jeetje, dit leek wel het "schop hier mijn gitaar naar de klote" topic!
  woensdag 29 september 2004 @ 12:45:18 #22
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_22282588
Daarom... =) Ik vraag toch niks voor niks of je het wilt opruimen

Ik denk dat ik het anders maar opgeef, maargoed, ik houd het nog effe vol
Tim's LastFM Charts
  woensdag 29 september 2004 @ 17:36:10 #23
33954 ElisaB
pi_22288679
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:12 schreef yohan.nl het volgende:

Dat Topic Report blijkt in de praktijk inderdaad niet of nauwelijks te werken. Even een melding in het V&A vragen, kritiek & feedback-topic doet wonderen
Drie redenen waarom het Topic Report niet altijd werkt zo het zou moeten:

• Als er op een topic een topic-report zit, dan verschijnt er in de ;ijst van topics achter de titel een driehoekje met een uitroepteken. Dit is echter alleen te zien in de index van het forum, en bijvoorbeeld niet in AT en MyAT. Voor mij is het gebruik van AT erg handig; V&A en WGR staan erin, FB en ook wat besloten fora. Zo zie ik dus de actieve topics die voor mijn taak van belang zijn, in één oogopslag. Stukken makkelijker dan de hele dag door die vijf fora af te struinen naar topics die ik wil en / of moet lezen. Nadeel: de Topic Reports zijn er niet te zien.

• Een topic Report is niet te verwijderen. Er komt geen extra teken als er een nieuw bericht is toegevoegd. Dus om zeker te zijn dat je niets mist, zou je een paar keer per dag álle topic-reports moeten nagaan om te zien of er iets is bijgekomen.

Omdat redelijk veel users gebruik maken van de functie, is het eigenlijk ondoenlijk ze allemaal steeds na te gaan. We doen het wel regelmatig (ik wel in elk geval; geen idee wat de rest doet), maar als je 10 keer een topic-report hebt geopend en er is niets bijgekomen, dan verslapt de aandacht voor dat specifieke gele driehoekje.

• We zien gewoon wel eens iets over het hoofd
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_22289020
    Een verkocht melding in 't topic + topicreport werkt meestal wel.
      woensdag 29 september 2004 @ 21:08:55 #25
    33954 ElisaB
    pi_22294065
    Heel veel topic reports werken ook gewoon wel hoor (getuige de ellenlange slotjeslijst aan het eind van de index). Maar goed; als net de jouwe na drie keer vragen nog steeds niet gewerkt heeft, dan is dat best frustrerend denk ik. Vandaar even mijn uitleg hierboven. Om misschien een beetje beter te kunnen snappen waarom het wel eens mis gaat
    pi_22300082
    Dus eigenlijk heeft het geen zin om een topic-report in een topic te plaatsen, waar al minstens 2 dagen niet meer gereageerd is.
    Zo'n topic is al dermate ver weggezakt, dat het al niet meer opvalt bij jullie.
    pi_22301693
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 00:54 schreef gokker het volgende:
    Dus eigenlijk heeft het geen zin om een topic-report in een topic te plaatsen, waar al minstens 2 dagen niet meer gereageerd is.
    Zo'n topic is al dermate ver weggezakt, dat het al niet meer opvalt bij jullie.
    Het kan nooit kwaad.
    pi_22313984
    dit topic kan gesloten worden. De auto is verkocht

[TK] Subaru mini jumbo sdx

MC
      donderdag 30 september 2004 @ 19:26:34 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22314029
    done
    pi_22315413
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 12:26 schreef DiMacho het volgende:
    Dank je ShaoliN: [TK] HP OfficeJet 5110 All In One
    Beetje laat, maar no problem.
    pi_22316610
    Wilde even zeggen dat Medalist betaald heeft ...
    Weet niet of hij zijn topic nog open wil hebben...maar bij deze...Hij heeft betaald hoezee hoezee

Greetz
    Nan
    ijs_beer fan!
      donderdag 30 september 2004 @ 21:46:07 #33
    33954 ElisaB
    pi_22318060
    quote:
    Op donderdag 30 september 2004 21:00 schreef NanKing het volgende:
    Wilde even zeggen dat Medalist betaald heeft ...
    Weet niet of hij zijn topic nog open wil hebben...maar bij deze...Hij heeft betaald hoezee hoezee

Greetz
    Nan
    Dank je wel
    pi_22336520
    Is een soort BKR-topic geen idee?

Dus een topic met daarin een lijst met wanbetalers? Ik zie namelijk dat mensen weer op vanalles bieden of vanalles zoeken, terwijl ze elders nog rekeningen hebben openstaan.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:24:56 #35
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22338461
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 18:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Is een soort BKR-topic geen idee?

Dus een topic met daarin een lijst met wanbetalers? Ik zie namelijk dat mensen weer op vanalles bieden of vanalles zoeken, terwijl ze elders nog rekeningen hebben openstaan.
    Mensen die hun betalingsplicht niet nakomen worden doorgaans gebant. Dit is gewoon oplichting namelijk. Dus zit je in zo'n situatie, mail dan 1 v/d modjes.

[GRATIS] ban bij oplichting
    pi_22338558
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 20:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Mensen die hun betalingsplicht niet nakomen worden doorgaans gebant. Dit is gewoon oplichting namelijk. Dus zit je in zo'n situatie, mail dan 1 v/d modjes.

[GRATIS] ban bij oplichting
    Oke, bedankt voor je opmerking. Ik zou het overigens toch wel handig vinden als er een lijst komen met mensen bij wie je er erg op moet aandringen om te betalen. Uiteindelijl zal deze kerel wel betalen, maar heb er wel veel moeite voor moeten doen.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      vrijdag 1 oktober 2004 @ 20:32:57 #37
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22338644
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor je opmerking. Ik zou het overigens toch wel handig vinden als er een lijst komen met mensen bij wie je er erg op moet aandringen om te betalen. Uiteindelijl zal deze kerel wel betalen, maar heb er wel veel moeite voor moeten doen.
    Een soort van recensie topic zou idd niet verkeerd zijn. Daar moet ik toch nog eens over nadenken. We hebben nu het ervaringen topic, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk om daarin te gaan zoeken naar eventuele ervaringen met betreffende user.
    pi_22339817
    quote:
    Op vrijdag 1 oktober 2004 20:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Een soort van recensie topic zou idd niet verkeerd zijn. Daar moet ik toch nog eens over nadenken. We hebben nu het ervaringen topic, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk om daarin te gaan zoeken naar eventuele ervaringen met betreffende user.
    Inderdaad. Het hoeft ook niet heel uitgebreid, maar het gaat me er meer om dat er nu niet nog iemand wat gaat verkopen aan deze jongen, terwijl hij mij al niet eens kan betalen. Een soort van lijst van mensen die niet echt snel zijn met betalen dus.

Het gaat overigens om deze deal: [GEZ] Boeken bedrijfskundige informatica

Een bedrag van niets natuurlijk, maar het gaat even om het idee. Ik heb hem nu al genoeg uitstel gegeven. Eerst zou hij het meteen overmaken, toen moest hij wachten op zijn studiefinanciering en toen zou hij het maandag overmaken. Als hij een bedrag van 30 euro al niet eens overgemaakt krijgt, dan lijkt het me dan mensen in de toekomst toch gewaarschuwd moeten worden voor dit soort mensen, zeker omdat ik hem nog wel zie vragen naar spullen die hij wil kopen.
    pi_22339985
    Ik heb hem nog maar eens een mailtje gestuurd. Een soort van laatste herinnering voor ik verdere stappen ga ondernemen.

Het bedrag gaat dan sowieso omhoog en tevens zal ik zijn ouders inlichten over de gang van zaken.
    pi_22343809
    [TK/TR] enkele dvd's

verkoper reageert niet
    Life sucks
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 02:51:29 #41
    33954 ElisaB
    pi_22346286
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 00:32 schreef mr.marcus het volgende:
    [TK/TR] enkele dvd's

verkoper reageert niet
    Misschien ff een paar dagen weg
    pi_22347543
    Een update:

Nu wordt het weer zondag, hij is weer afhankelijk van het geld van z'n ouders. Stufi is kennelijk alweer opgemaakt.

Zondag staat het erop, anders verhoog ik het bedrag.
    pi_22352911
    Adelante, hoe bevalt het modden/werk?
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 22:06:32 #44
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22361536
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef DePresident het volgende:
    Adelante, hoe bevalt het modden/werk?
    Ik heb het prima naar m'n zin, heb leuke medemods, een baggervrij forum en
    heb al veel geleerd afgelopen maand

maar de vraag is natuurlijk hoe jullie mij ervaren als mod, want tenslotte
    ben ik er voor jullie
    pi_22361732
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 22:06 schreef Adelante het volgende:
    Ik heb het prima naar m'n zin, heb leuke medemods, een baggervrij forum en
    heb al veel geleerd afgelopen maand
    Goed zo
    quote:
    maar de vraag is natuurlijk hoe jullie mij ervaren als mod, want tenslotte
    ben ik er voor jullie
    Weet ik veel... Je moet wel wat vaker naar onze nachttopics komen
      zaterdag 2 oktober 2004 @ 23:57:15 #46
    10646 killermj
    Jah Man Jah ©By KillerMJ
    pi_22364284
    [TR] Diverse Console Games

Graag laatste post eerste post maken
      zondag 3 oktober 2004 @ 00:01:37 #47
    33954 ElisaB
    pi_22364406
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 23:57 schreef killermj het volgende:
    [TR] Diverse Console Games

Graag laatste post eerste post maken
    Done
    pi_22366062
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2004 02:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien ff een paar dagen weg
    Open dan geen topic....
    Life sucks
      zondag 3 oktober 2004 @ 03:22:02 #49
    33954 ElisaB
    pi_22367394
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 01:22 schreef mr.marcus het volgende:
    Open dan geen topic....
    Relax... Ik ben er ook wel eens een paar dagen niet. Onverwachts. Zo heb je bijvoorbeeld wel eens ziekte (van jezelf, of anderen), sterfte (van een naaste, je harde schijf of je internetverbinding) of gewoon iets anders te doen.

Er is meer in het leven dan FOK! Indien je je dat niet kunt voorstellen, dan is een bezoekje aan de huisarts een goede eerste stap
    pi_22370254
    quote:
    Op woensdag 29 september 2004 17:55 schreef Shagya het volgende:

Een verkocht melding in 't topic + topicreport werkt meestal wel.
    Niet altijd... het systeem van Topicreports wordt naar mijn mening niet goed gebruikt door de mods. Ik heb de afgelopen 2/3 dagen wat topicreports gemaakt. Over mensen zonder richtprijs, mensen die een illigale key bij laptop geven en mijn eigen topic dat verkloot wordt door een plaatje wat er neits mee te maken heeft.... Maar er wordt tot op heden nog niets mee gedaan...
      zondag 3 oktober 2004 @ 12:48:34 #51
    33954 ElisaB
    pi_22370615
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 12:28 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Niet altijd... het systeem van Topicreports wordt naar mijn mening niet goed gebruikt door de mods. Ik heb de afgelopen 2/3 dagen wat topicreports gemaakt. Over mensen zonder richtprijs, mensen die een illigale key bij laptop geven en mijn eigen topic dat verkloot wordt door een plaatje wat er neits mee te maken heeft.... Maar er wordt tot op heden nog niets mee gedaan...
    Kan kloppen en de kans is groot dat ie gewoon niet wordt opgemerkt.

Lees even wat ik er een paar posts naar boven over heb gezegd: V&A vragen, kritiek & feedback-topic

Er is géén melding als er ergens een nieuw TR is, er is geen melding als een TR al door een mod gezien / afgehandeld is. We zouden de TR alleen écht goed gebruiken (lees: er geen één missen) als we meerdere keren per dag alle gele driehoekjes nagaan. Dat kan, maar kost erg veel tijd en het rendement is zeer klein. De praktijk is dat we dat dus niet doen. Laat ik voor mezelf spreken: dat ík dat dus niet doe. Dat is niet goed (bite me for it ) en ik kan me voorstellen dat het voor degene die het TR heeft gezet erg frustrerend kan zijn.

We hebben een verzoek ingediend om in te bouwen dat TR's ook verwijderd kunnen worden nadat de vraag op opmerking erin behandeld is door een mod. Maar tot op heden is dat niet gebeurd. Er zijn nou eenmaal een hele hoop dingen die moeten, en dit heeft niet echt prioriteit. Dus tot dan is het met de TR's in V&A een beetje behelpen.

In elk geval is het beslist niet zo dat we / ik de TR's negeer, of er om wat voor reden dan ook maar gewoon niets mee doe. Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben hiervoor en niet van het slechtste uitgaan, want zo zit het gewoonweg niet.
      zondag 3 oktober 2004 @ 13:29:58 #52
    73438 Prep2Fight
    Noem me alsjeblieft Tim!
    pi_22371359
    Ken een modje de naam van mijn topic [GEZ] Bob Dylan stuff... Albums, bootlegs, cd's.. Veranderen in Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's..
    Tim's LastFM Charts
      zondag 3 oktober 2004 @ 13:50:44 #53
    33954 ElisaB
    pi_22371855
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2004 13:29 schreef Prep2Fight het volgende:
    Ken een modje de naam van mijn topic [GEZ] Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's. Veranderen in Bob Dylan stuff... LP's, bootlegs, cd's..
    Done
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:26:58 #54
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_22413421
    [GEZ] Stalling omg. Oss - Nijmegen

Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?

Graag heropenen, dit is wel even iets anders.
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:29:49 #55
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22413451
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Wat is dat nou voor loeiende kolder? Denk je dat ik in een stalling ga wonen of zo?

Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.

Hij blijft dus gewoon dicht.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:30:19 #56
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_22413452
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Goh, altijd even vriendelijk
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:33:37 #57
    66444 Lord_Vetinari
    pi_22413474
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:29 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Verhuur is altijd commercieel en dat gaat in tegen het principe van V&A dat het kleine particuliere zaken betreft van niet-commerciele aard.

Hij blijft dus gewoon dicht.
    Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:35:13 #58
    33954 ElisaB
    pi_22413483
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Hallo, lezen. Ik zoek geen huurstalling, want dan bel ik gewoon de woningstichting of de stalling waar mijn caravan staat op. Ik zoek een ruimte bij iemand op een erf of zo, om daar een auto neer te zetten. Dat is dus een kleine, particuliere, onderlinge zaak en niks commercieel.
    En lenen is een gunst / dienst, en daar is V&A niet voor bedoeld. De beste plek waar je terecht kunt is toch woonruimte (voor je auto) gevraagd of aangeboden.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:36:18 #59
    66444 Lord_Vetinari
    pi_22413493
    Wat een onzin.... Dan moet je die centrale woonruimte topics ook stoppen, want dat is gebaseerd op hetzelfde principe. Dit is meten met twee maten.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:40:08 #60
    33954 ElisaB
    pi_22413519
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Wat een onzin.... Dan moet je die centrale woonruimte topics ook stoppen, want dat is gebaseerd op hetzelfde principe. Dit is meten met twee maten.
    Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap je
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:46:11 #61
    66444 Lord_Vetinari
    pi_22413566
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Klopt. En de truc met de duif is dus dat we voor woonruimte een uitzondering maken in de vorm van een centraal topic. Niet goed? Is met name bedoeld als tegemoetkoming aan de vele studenten die op zoek zijn naar een kamer. Dat heb je nou eenmaal op een jongerenforum. Maar daartoe moet het dan dus wel beperkt blijven. Snap je
    Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:

1) Ik wil een DVD-brander. Ik vraag hier om een DVD-brander van een mede-user. Maar een DVD-brander krijg ik niet voor niks. Dus moet ik voor betalen. Maar dat kan ik ook in de winkel doen. Ik doe het hier, om het op een vriendelijker en goedkopere manier te doen.

2) Nu wil ik een garage/stalling/schuur. Ik wil er niet gaan wonen, ik wil er iets opslaan. Dat kan ik doen via de commerciele kanalen, maar dat wil ik niet. Ik wil dat goedkoper (want het gaat om een hobby, niet om een bedrijf te beginnen of atoombommen te produceren), dus ik vraag een mede-fokker of er iemand is, die nog ergens een hok heeft, waar ik mijn ding kwijt kan. Uiteraard zal ik daar ook iets voor moeten betalen. Maar veel minder dan via een commerciele instelling. Het blijft een ruil tussen particulieren. Ik betaal een beetje geld voor iets wat een mede-particulier misschien in de aanbieding/over heeft. Ik zie het verschil niet tussen dit en een beetje geld betalen voor een DVD-brander die een mede-particulier in de aanbieding/over heeft.

Bovendien wordt er al een jaar minimaal geroepen dat Fok! allang geen jongerenforum meer is. Daarnaast is het kolder dat je beweert dat het is om de studenten aan een kamer te helpen, want daarvoor is in SES een centraal topic. Dus kan het in V&A weg.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:47:57 #62
    33954 ElisaB
    pi_22413586
    Ik zie wel degelijk een verschil tussen de twee situaties die je beschrijft. En jij zelf waarschijnlijk ook wel. Misschien wil je het niet begrijpen? Lees je eigen post nog eens en lees de faq nog eens. Daar staat het allemaal in.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:48:49 #63
    66444 Lord_Vetinari
    pi_22413593
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:47 schreef ElisaB het volgende:
    Ik zie wel degelijk een verschil tussen de twee situaties die je beschrijft. En jij zelf waarschijnlijk ook wel. Misschien wil je het niet begrijpen? Lees je eigen post nog eens en lees de faq nog eens. Daar staat het allemaal in.
    Oe, wat een makkelijk je ervan af maken...

Nee, ik zie het verschil niet. Dus leg het maar even uit.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:50:01 #64
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22413601
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Want leg me dan maar even het verschil uit:

1) Ik wil een DVD-brander. Ik vraag hier om een DVD-brander van een mede-user. Maar een DVD-brander krijg ik niet voor niks. Dus moet ik voor betalen. Maar dat kan ik ook in de winkel doen. Ik doe het hier, om het op een vriendelijker en goedkopere manier te doen.

2) Nu wil ik een garage/stalling/schuur. Ik wil er niet gaan wonen, ik wil er iets opslaan. Dat kan ik doen via de commerciele kanalen, maar dat wil ik niet. Ik wil dat goedkoper (want het gaat om een hobby, niet om een bedrijf te beginnen of atoombommen te produceren), dus ik vraag een mede-fokker of er iemand is, die nog ergens een hok heeft, waar ik mijn ding kwijt kan. Uiteraard zal ik daar ook iets voor moeten betalen. Maar veel minder dan via een commerciele instelling. Het blijft een ruil tussen particulieren. Ik betaal een beetje geld voor iets wat een mede-particulier misschien in de aanbieding/over heeft. Ik zie het verschil niet tussen dit en een beetje geld betalen voor een DVD-brander die een mede-particulier in de aanbieding/over heeft.
    Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:50:59 #65
    33954 ElisaB
    pi_22413608
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Bovendien wordt er al een jaar minimaal geroepen dat Fok! allang geen jongerenforum meer is.
    Door wie? Ik heb het niet gehoord. Maar dan nog: nou en?
    quote:
    Daarnaast is het kolder dat je beweert dat het is om de studenten aan een kamer te helpen, want daarvoor is in SES een centraal topic. Dus kan het in V&A weg.
    Wat is er kolder aan wat ik beweer? Ik beweer niets; ik leg uit waarom we wel een [centraal] woonruimte gezocht / aangeboden hebben. Als jij dat kolder vindt, dan ben je van harte uitgenodigd om me niet meer om uitleg te vragen.

Volgens mij baal je er gewoon van dat ik je topic richting het centraal heb verwezen en probeer je nu mij mezelf vast te laten lullen. Won't happen; bespaar je de moeite.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:52:34 #66
    66444 Lord_Vetinari
    pi_22413622
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:50 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Bij het huren van een schuur voor jouw rotzooi zal toch een vorm van een contract opgezet moeten worden. Er zal niet iemand zijn die zomaar zijn ruimte beschikbaar stelt aan de eerste de beste boerelul. Er is dan dus spraken van een overeenkomst. En dan gaan we toch al gauw de commerciele kant op.
    Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.

Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:56:59 #67
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22413673
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien in jouw wereld, maar in de mijne zijn er heus nog wel afspraken te maken zonder contracten. Het gaat om tijdelijke ruimte, bij iemand op het erf / terrein. Iemand die een kippenschuur over heeft en er niks mee doet. Iemand die een volkstuinhuisje heeft staan en dat wel wil uitlenen.

Overigens: Elke transactie die dan via Fok loopt gaat dan de commerciele kant op, omdat er zwart op wit wordt geboden en er dus afspraken worden gemaakt.
    Ja goede vergelijking. Verdere discussie lijkt mij in deze overbodig.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 08:57:20 #68
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_22413679
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:25:49 #69
    33954 ElisaB
    pi_22413953
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 08:57 schreef detulp050 het volgende:

SOrry dat ik me er mee bemoei, maar man, zeur toch niet zo. Zet dan ergens anders een advertentie. Elke advertentie mag op beoordeling van een moderator worden gesloten. (punt!). Dat het net even niet in jouw idee van V&A past is dan jammer. Succes met zoeken nog.
    dat had ik nou ook willen zeggen
    pi_22414036
    Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
    [TK] HP IPAQ 2210 3 maandjes jong
    en
    [TK] Nikon F90X Reflexcamera
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:37:58 #71
    33954 ElisaB
    pi_22414094
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Mogen topics waarin de TS niet meer reageert dicht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over :
    en
    Het is niet de gewoonte ze te sluiten, omdat er ook niet echt een grond voor is. Nergens staat dat TS binnen [periode] moet reageren. Als TS niet meer reageert, dan zakken ze vanzelf.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 09:39:56 #72
    33954 ElisaB
    pi_22414118
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    en
    Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepost
    pi_22414209
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 09:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Stuur ze anders ff een mailtje als je graag een reactie wilt. Flexje heeft in elk geval vandaag nog gepost
    Nee laat maar. Ik mag toch wel verwachten dat je als verkoper je eigen topics een beetje in de gaten houdt en daar in reageert als iemand belangstelling toont.
    pi_22414431
    Eerst gaat Adelante bijdehand op een post van mij reageren om vervolgens later alles weer te editten en verwijderen. Lekker consequent en rechtlijnig beleid weer v&a mods. .

[TK] pc onderdelen

De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd. Niet dat ik dat verbazingwekkend vind ofzo. .
    pi_22414458
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:04 schreef boebiedoe het volgende:
    De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd. Niet dat ik dat verbazingwekkend vind ofzo. .
    Adelante = oke
    Het valt mij op dat jij wel vaak gebanned wordt de laatste tijd
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:07:09 #76
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22414469
    quote:
    Eerst gaat Adelante bijdehand op een post van mij reageren om vervolgens later alles weer te editten en verwijderen. Lekker consequent en rechtlijnig beleid weer v&a mods. .

[TK] pc onderdelen

Goed misschien had ie beter alles in 1x kunnen verwijderen. Maar misschien was hij al het offtopic gezeur in het betreffende topic een beetje zat?

Ik weet trouwens niet wat de inhoud van je post was, maar ik neem aan dat het niet ontopic was.
    pi_22414496
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Goed misschien had ie beter alles in 1x kunnen verwijderen. Maar misschien was hij al het offtopic gezeur in het betreffende topic een beetje zat?

Ik weet trouwens niet wat de inhoud van je post was, maar ik neem aan dat het niet ontopic was.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Oftewel, dan moet je geen moderator worden. En ik ben altijd on-topic. .
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:12:39 #78
    33954 ElisaB
    pi_22414554
    quote:

De incompetentie van moderator Adelante valt me trouwens wel steeds meer op de laatste tijd.
    Echt waar? Vreemd; ik ben het namelijk helemaal niet met je eens. Ik vind Adelente een vriendelijke, adequate en attente mod. In elk geval veel toleranter en vriendelijker dan ik ben
    quote:

[TK] pc onderdelen
    Weet je, soms kom je tot de conclusie dat je beter niet had kunnen reageren, of leidt je reactie tot nog meer reacties en is voor je het weet (onbedoeld) een heel topic verneukt. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald (of zoiets); editten en rechtzetten!

Trouwens... : je bent er zelf niet vies van om in V&A lekker offtopic te jeuzelen. Was me zomaar opgevallen. Persoonlijk heb ik gedacht: "Iemand met zo'n staat van dienst zou toch beter moeten weten." Maar hé, just my two cents. Voor mij ben je vooralsnog een user net als alle anderen, maar sinds je terug bent val je al op. Het geeft te denken
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:13:36 #79
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22414570
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:09 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Oftewel, dan moet je geen moderator worden. En ik ben altijd on-topic. .
    Mja, ik hou me verder buiten deze discussie omdat ik niet weet wat er gezegd is in welke context. Adelante komt vanzelf terug op dit.
    pi_22414607
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:12 schreef ElisaB het volgende:

Trouwens... : je bent er zelf niet vies van om in V&A lekker offtopic te jeuzelen. Was me zomaar opgevallen. Persoonlijk heb ik gedacht: "Iemand met zo'n staat van dienst zou toch beter moeten weten." Maar hé, just my two cents. Voor mij ben je vooralsnog een user net als alle anderen, maar sinds je terug bent val je al op. Het geeft te denken
    Nou ja, ik wil nog wel eens (fel) reageren op mensen ja. Maar dan moeten jullie maar een Ebay systeem maken ofzo. Waarom zou niet iedereen zijn mening mogen geven over de prijs/kwaliteit. Waarom zou er geen discussie mogen plaatsvinden over de prijs, of over de manier van handelen van de topicstarter. Ik vind het nogal een streng en niet echt rechtvaardig systeem wat jullie op het moment handhaven.
    pi_22414631
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Mja, ik hou me verder buiten deze discussie omdat ik niet weet wat er gezegd is in welke context. Adelante komt vanzelf terug op dit.
    Adelente postte "note gezet".

Waarop ik de reactie postte dat het ongetwijfeld een diepe indruk gemaakt zou hebben. Waarom Adelante iets over een ban van mij begon te ijlen.

Dat incompetentie kwam iets serieuzer over dan ik het bedoelde trouwens, niks tegen Adelante verder ( )
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:19:37 #82
    33954 ElisaB
    pi_22414667
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:15 schreef boebiedoe het volgende:
    Nou ja, ik wil nog wel eens (fel) reageren op mensen ja. Maar dan moeten jullie maar een Ebay systeem maken ofzo.
    Wil jij het bouwen en verder regelen
    quote:
    Waarom zou niet iedereen zijn mening mogen geven over de prijs/kwaliteit. Waarom zou er geen discussie mogen plaatsvinden over de prijs, of over de manier van handelen van de topicstarter.
    Omdat dat nou eenmaal niet de bedoeling is van V&A. Iemand biedt iets aan, en een ander kan besluiten het te willen hebben of niet (of iemand vraagt iets, en een ander kan besluiten het te willen aanbieden). Niet meer en niet minder. Op de rest van FOK! kun je terecht voor discussies en het uiten van je mening. Maar dus niet in V&A.
    quote:
    Ik vind het nogal een streng en niet echt rechtvaardig systeem wat jullie op het moment handhaven.
    Ik begrijp niet goed wat er niet rechtvaardig aan is. Als je een aanbieding niet wilt, dan reageer je gewoon niet. Simpel toch? Reageren als je geen interesse hebt is gewoon nutteloos (niet voor jou, maar wel voor het systeem zo dat in V&A bedoeld is).
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:21:12 #83
    33954 ElisaB
    pi_22414696
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:17 schreef boebiedoe het volgende:

Dat incompetentie kwam iets serieuzer over dan ik het bedoelde trouwens, niks tegen Adelante verder ( )
    Ow, gelukkig maar
    pi_22414732
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wil jij het bouwen en verder regelen
    .
    quote:
    Omdat dat nou eenmaal niet de bedoeling is van V&A. Iemand biedt iets aan, en een ander kan besluiten het te willen hebben of niet (of iemand vraagt iets, en een ander kan besluiten het te willen aanbieden). Niet meer en niet minder. Op de rest van FOK! kun je terecht voor discussies en het uiten van je mening. Maar dus niet in V&A.
    Ja dit slaat natuurlijk nergens op. Ik wil een discussie over de prijs kunnen voeren of over de manier van handelen van de topicstarter. In v&a dus. Ik ken de rest van fok wel hoor. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn.
    quote:
    Ik begrijp niet goed wat er niet rechtvaardig aan is. Als je een aanbieding niet wilt, dan reageer je gewoon niet. Simpel toch? Reageren als je geen interesse hebt is gewoon nutteloos (niet voor jou, maar wel voor het systeem zo dat in V&A bedoeld is).
    Nou ja, zie bovenstaande reactie.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:31:05 #85
    33954 ElisaB
    pi_22414866
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:23 schreef boebiedoe het volgende:
    Ja dit slaat natuurlijk nergens op. Ik wil een discussie over de prijs kunnen voeren of over de manier van handelen van de topicstarter. In v&a dus. Ik ken de rest van fok wel hoor. Ik zie niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn.
    Ik snap dat je dat wilt. Het is ook gewoon leuk. En eerlijk is braaf: ik kan soms de verleiding ook bijna niet weerstaan (erg lekker om een dom aanbod tot de grond toe af te fikken of gewoon een beetje te ziekstralen). Maar de keuze voior V&A is nou eenmaal om het zo schoon en simpel mogelijk te houden: vraag en aanbod (als markt-principe zeg maar) op de meest simpele, recht-zo-die-gaat manier. Discussies leiden alleen maar af en maken een topic onoverzichtelijk, hetgeen de effectiviteit niet ten goede komt.

En volgens mij - corrigeer me als ik ernaast zit - is er best enige vorm van discussie mogelijk binnen V&A. Ik haal het in elk geval niet weg, mits het aannemelijk is dat er in elk geval serieuze interesse is.
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 10:33:52 #86
    33954 ElisaB
    pi_22414902
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:23 schreef boebiedoe het volgende:
    Ja dit slaat natuurlijk nergens op.

Ik doe ingewikkelder dan nodig geloof ik. Klopt het dat je het gewoon niet eens bent met wat FOK! voor ogen heeft met (de bedoeling van) V&A? Dat jij van V&A eigenlijk iets anders zou willen maken?

In dat geval: ja, dat kan natuurlijk, maar ja; het is nou eenmaal niet zo. Gekozen is voor deze manier.
    pi_22414980
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat wilt. Het is ook gewoon leuk. En eerlijk is braaf: ik kan soms de verleiding ook bijna niet weerstaan (erg lekker om een dom aanbod tot de grond toe af te fikken of gewoon een beetje te ziekstralen). Maar de keuze voior V&A is nou eenmaal om het zo schoon en simpel mogelijk te houden: vraag en aanbod (als markt-principe zeg maar) op de meest simpele, recht-zo-die-gaat manier. Discussies leiden alleen maar af en maken een topic onoverzichtelijk, hetgeen de effectiviteit niet ten goede komt.

En volgens mij - corrigeer me als ik ernaast zit - is er best enige vorm van discussie mogelijk binnen V&A. Ik haal het in elk geval niet weg, mits het aannemelijk is dat er in elk geval serieuze interesse is.
    Ik begrijp jullie standpunt ook wel. Toch blijf ik erbij dat alles niet zo strak moet worden aangetrokken. Soms moeten kleine discussies mogelijk zijn om de TS even te wijzen op zijn (abnormale) prijs. Of zoals ik al eerder zei het handelen van de TS waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar ik zal stoppen met zeuren, het zal toch niks helpen. .
    pi_22415015
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik doe ingewikkelder dan nodig geloof ik. Klopt het dat je het gewoon niet eens bent met wat FOK! voor ogen heeft met (de bedoeling van) V&A? Dat jij van V&A eigenlijk iets anders zou willen maken?
    Ik zou v&a niet anders willen maken. Wel zou ik wat soepeler met topics omgaan. Maar ja, wie ben ik. .
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 11:26:29 #89
    33954 ElisaB
    pi_22415911
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef boebiedoe het volgende:
    Maar ik zal stoppen met zeuren, het zal toch niks helpen. .
    Zeuren mag altijd, als het maar een beetje fatsoenlijk blijft

En het helpt wel hoor; de grenzen zijn een continu punt van overleg. Wil niet zeggen dat er gebeurt wat jij wilt (of wat ik wel zou willen misschien)
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:39:45 #90
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22430868
    quote:

[TK] pc onderdelen

Volgens mij was dat geen beleid dat ik gisteravond voerde, simpelweg een reactie op een reactie, tenminste zo zag ik het. Ik reageerde op een offtopic post van je, nadat ik Swoosh een note had gegeven voor zijn gedrag in genoemd topic. Dat jij daar niet van onder de indruk bent, zal me een rotzorg zijn, zoals uit mijn reply bleek, was het voor anderen wel aanleiding genoeg Swoosh te corrigeren.

Dat ik vervolgens die reactie verwijderd heb, heeft juist alles met de rechtlijnigheid van v&a en consequent modden te makken. Dat verkooptopic was niet de plaats voor jouw reactie en mijn reactie daar weer op. Daar is dan weer een Feedback topic voor.

Inconsequent/incompetent... geef het maar een naam als dat het voor jou een beetje duidelijker maakt. Maar een weekban is een weekban, da's vrij simpel en consequent hier in v&a
    pi_22441672
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 22:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij was dat geen beleid dat ik gisteravond voerde, simpelweg een reactie op een reactie, tenminste zo zag ik het. Ik reageerde op een offtopic post van je, nadat ik Swoosh een note had gegeven voor zijn gedrag in genoemd topic. Dat jij daar niet van onder de indruk bent, zal me een rotzorg zijn, zoals uit mijn reply bleek, was het voor anderen wel aanleiding genoeg Swoosh te corrigeren.
    Waarom post je überhaupt dat swoosh een note heeft? Dat is totaal niet relevant, verwijder dan gewoon de reactie. Dat lijkt mij het meest logische tenminste.
    quote:
    Dat ik vervolgens die reactie verwijderd heb, heeft juist alles met de rechtlijnigheid van v&a en consequent modden te makken. Dat verkooptopic was niet de plaats voor jouw reactie en mijn reactie daar weer op. Daar is dan weer een Feedback topic voor.
    Waarom doe je dat niet meteen dan? .
    quote:
    Inconsequent/incompetent... geef het maar een naam als dat het voor jou een beetje duidelijker maakt. Maar een weekban is een weekban, da's vrij simpel en consequent hier in v&a
    Je hebt het nu over de ban van swoosh? Wat probeer je nou te zeggen ? .
      Redactie Frontpage woensdag 6 oktober 2004 @ 19:54:40 #92
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_22449862
    Elisa, zie sorry omdat ik offtopic ging
    pi_22450251
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 13:28 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Waarom post je überhaupt dat swoosh een note heeft? Dat is totaal niet relevant, verwijder dan gewoon de reactie. Dat lijkt mij het meest logische tenminste.
    [..]

Waarom doe je dat niet meteen dan? .
    [..]

Je hebt het nu over de ban van swoosh? Wat probeer je nou te zeggen ? .
    Volgens mij zeik jij gewoon om het zeiken. Nog eens mijn reactie ook uit een ander topic op jou
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 13:55 schreef DePresident het volgende:
    Ik heb me net ingelezen en ik irriteer me echt aan je schijnheilige reacties. Meneertje permban die constant opnieuw gebanned wordt verteld anderen dat ze verkeerd reageren?
    Begin eens bij jezelf
    pi_22450447
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef DePresident het volgende:

[..]

Volgens mij zeik jij gewoon om het zeiken. Nog eens mijn reactie ook uit een ander topic op jou
    [..]

Begin eens bij jezelf
    Dude. Stop met mij de hele tijd achterna gaan. Maak maar een topic aan als je mij wilt aanvallen, maar loop niet de hele tijd discussies die ik heb te verkloten met off-topic gehuil van je. Klerelijer.
      woensdag 6 oktober 2004 @ 20:52:16 #95
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22451056
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 19:54 schreef SunChaser het volgende:
    Elisa, zie sorry omdat ik offtopic ging
    Het is je bij deze vergeten SC.

Boe doe lief tegen de andere usertjes. En Depresident, boe heeft wel een punt. Als je problemen met hem hebt open dan een " [Centraal]boe is een lul" topic, of nog beter mail hem even.
    pi_22451235
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 20:52 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is je bij deze vergeten SC.

Boe doe lief tegen de andere usertjes. En Depresident, boe heeft wel een punt. Als je problemen met hem hebt open dan een " [Centraal]boe is een lul" topic, of nog beter mail hem even.
    Ik heb geen problemen met Boebiedoe
    Ik zie alleen dat hij constant bans krijgt, dat hij idioot reageert op mede-users (zie zijn laatste reactie) en dat hij constant over anderen zeikt (om het zeiken) in plaats van zichzelf 'ns te verbeteren. Verbeter de wereld enzo, begin bij jezelf....
    En ik stalk hem ook niet, want ik las hier sowieso al mee.

En nu stop ik deze discussie
    Want dit is V&A feedback

p.s.: verwijder deze berichten maar als het te offtopic is

[ Bericht 2% gewijzigd door DePresident op 06-10-2004 21:16:01 ]
      dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:35:59 #97
    103664 myself_and_I
    Can't touch this !
    pi_22583432
    Dit topic: [TK] 2x mini-laptop: HP Jornada 820 en 680

Jammer dat de verkoop zo onderhands moet gaan.....
    Always wanted to be MC HAMMER
    pi_22590123
    quote:
    Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef myself_and_I het volgende:

Is imho niets 'onderhands' aan.

TS bied 2 artikelen aan, welke hij het liefst tegelijkertijd verkoopt.
    Ik geef hem de volle vraagprijs voor beide artikelen in 1 koop, en
    ben bereid hem halverwege ergens te ontmoeten. TS gaat akkoord
    zodat hij niet 2 keer hoeft te verzenden/verkopen, koop gesloten.

Life goes on.
      woensdag 13 oktober 2004 @ 08:27:24 #99
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22590875
    Ik zie het probleem ook niet zo. Users zijn vrij om te onderhandelen via mail e.d. Kunnen we zrij weinig aan doen.
    pi_22601340
    quote:
    Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef myself_and_I het volgende:

Eigenlijk zou ik niet eens moeten reageren, maar toe maar...
    Als ik een minimumprijs opgeef dan vind ik het niet van respect getuigen om daar nog weer eens onder te gaan zitten. Ik voel me dan niet serieus genomen.
    Als ik vervolgens de vraagprijs geboden krijg (na 6 dagen!) dan kies ik eieren voor m'n geld, zeker als er meteen concrete afspraken gemaakt kunnen worden. Als je die machines echt graag gehad had willen hebben, dan had je meteen normaal moeten bieden en ietsje adequater moeten reageren.
    pi_22603798
    [GEZ] Nokia 6230

1ste reactie, handel. Poster " gratismobieltjes.nl"
    _Disruption by Design, by any means necessary_
    I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
    Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
      woensdag 13 oktober 2004 @ 20:02:29 #102
    98135 TeleluvR
    pi_22604432
    quote:
    Op woensdag 13 oktober 2004 19:38 schreef Thermo het volgende:
    [GEZ] Nokia 6230

1ste reactie, handel. Poster " gratismobieltjes.nl"
    Horen dat soort users niet gewoon gelijk gebanned te worden?
      woensdag 13 oktober 2004 @ 20:21:05 #103
    33954 ElisaB
    pi_22604962
    quote:
    Op woensdag 13 oktober 2004 20:02 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Horen dat soort users niet gewoon gelijk gebanned te worden?
    Dat hoeft niet meteen hoor, als ie maar stopt met spammen
      donderdag 14 oktober 2004 @ 13:00:18 #104
    95733 meneerdeman
    Why do Birds suddenly appear?
    pi_22618611
    Wat als je iets van iemand koopt, niets meer hoort, maar wel een pakketje krijgt. Heb verder geen rekeningnummer en hoor niks meer op mails... Wat te doen
      donderdag 14 oktober 2004 @ 13:33:08 #105
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22619390
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 13:00 schreef meneerdeman het volgende:
    Wat als je iets van iemand koopt, niets meer hoort, maar wel een pakketje krijgt. Heb verder geen rekeningnummer en hoor niks meer op mails... Wat te doen
    Welk topic? Wat is er precies gebneurd? Je hebt iets ontvangen maar nog niet betaald?
      donderdag 14 oktober 2004 @ 15:44:39 #106
    95733 meneerdeman
    Why do Birds suddenly appear?
    pi_22622331
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 13:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Welk topic? Wat is er precies gebneurd? Je hebt iets ontvangen maar nog niet betaald?
    Het ging om dit topic [TK] Hardware en elektronica .

Ik heb hem een mail uiteindelijk gestuurd met daarin de vraag of het opgestuurd kon worden, met een adres erbij. Daarop niets meer gehoord en ook niet meer op een volgend mailtje of alles nou nog doorging. Maar kreeg dus net wel de gameboy binnen. Ik wil natuurlijk geen slapende honden wakker maken, maar wil niet achteraf beschuldigd worden van niet betalen ... Maar ik snap er dus niets van
      donderdag 14 oktober 2004 @ 16:02:14 #107
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22622452
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 15:44 schreef meneerdeman het volgende:

[..]

Het ging om dit topic [TK] Hardware en elektronica .

Ik heb hem een mail uiteindelijk gestuurd met daarin de vraag of het opgestuurd kon worden, met een adres erbij. Daarop niets meer gehoord en ook niet meer op een volgend mailtje of alles nou nog doorging. Maar kreeg dus net wel de gameboy binnen. Ik wil natuurlijk geen slapende honden wakker maken, maar wil niet achteraf beschuldigd worden van niet betalen ... Maar ik snap er dus niets van
    Nee, dat is duidelijk dan. DJ.Krizz moet maar even contact met je opnemen indien hij betaald wenst te worden. Bedankt voor de melding iig.
      donderdag 14 oktober 2004 @ 20:34:57 #108
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_22627598
    [TK] Geforce FX 5200 (Point of View)

[TK] Geforce 5900 XT

[TK] Radeon 9600 256 MB

YoshiBignose

3 VGA kaarten vlak na elkaar?

en dan noemt men mij een handelaar?
      donderdag 14 oktober 2004 @ 22:55:06 #109
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22631273
    zijn niet echt top-of-the-bill videokaarten en ik zie er geen handel in!
      donderdag 14 oktober 2004 @ 23:08:42 #110
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_22631594
    mooi, dan verwacht ik ook geen kritiek wanneer ik het zelfde doe.
      donderdag 14 oktober 2004 @ 23:13:05 #111
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22631704
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 23:08 schreef Het_Biertje het volgende:
    mooi, dan verwacht ik ook geen kritiek wanneer ik het zelfde doe.
    ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer. ieder geval zal an sich beoordeeld worden!
      donderdag 14 oktober 2004 @ 23:37:35 #112
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_22632324
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 23:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

ligt eraan hoe, wat, waar en wanneer. ieder geval zal an sich beoordeeld worden!
    ja whatever, bedankt voor je vrijbrief.
      donderdag 14 oktober 2004 @ 23:38:14 #113
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22632352
    quote:
    Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef Het_Biertje het volgende:

ja whatever, bedankt voor je vrijbrief.
    try me
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:30:34 #114
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_22642224
    Ten percent faster with a sturdier frame
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:32:04 #116
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22642259
    quote:
    Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef Geqxon het volgende:
    WIN EEN AMD ATHLON 64 3400+ DOOR EEN PRIJSVRAAG IN TE STUREN

You know the deal guys
    Thanx, ook aan diegene boven je.
    pi_22642272
    Toch ff meegedaan, stel dat ik win!
      zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:24:16 #118
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_22660812
    Copyright van die WWF video ligt trouwens bij de WWE, de voormalige WWF
    pi_22682016
    Kan iemand hier ff puinruimen. Stelletje kleuters
    "Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
    pi_22691454
    ik vind persoonlijk *gericht aan blokhut zie post hierboven* dat je het er zelf naar hebt gemaakt , hoe je die advertentie onder de aandacht brengt maar goed ..... als je nu een wat normalere openingspost maakt,

verder

mag mijn topic ook nog even dicht ? al 2 x topic report gebruikt , geen resultaat [TK] Marantz sr4300 receiver

hartelijk dank moderators , weet dat jullie het druk hebben maar die topic report werkt niet echt lekker he ???

[ Bericht 11% gewijzigd door xdc op 18-10-2004 00:09:27 ]
      maandag 18 oktober 2004 @ 08:30:48 #121
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22695382
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 16:33 schreef Blokhut het volgende:
    Kan iemand hier ff puinruimen. Stelletje kleuters
    Done. Reageer ook niet op de kleuters, want dan loopt het topic alleen maar meer uit de hand.
      maandag 18 oktober 2004 @ 08:33:12 #122
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22695397
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef xdc het volgende:
    ik vind persoonlijk *gericht aan blokhut zie post hierboven* dat je het er zelf naar hebt gemaakt , hoe je die advertentie onder de aandacht brengt maar goed ..... als je nu een wat normalere openingspost maakt,
    Nee dat doet hij niet. Hij verkoopt gewoon iets, en mag dat doen op de manier zoals hem dat goed lijkt. Ik zie geen enkele reden om vrolijk te gaan baggeren in dit topic.
    quote:
    verder

mag mijn topic ook nog even dicht ? al 2 x topic report gebruikt , geen resultaat [TK] Marantz sr4300 receiver

hartelijk dank moderators , weet dat jullie het druk hebben maar die topic report werkt niet echt lekker he ???
    Wegens omstandigheden zijn we wat onderbezet geweest dit weekend. Topic is nu op slot. Stond het je zo verschrikkelijk in de weg dan?
      maandag 18 oktober 2004 @ 08:57:47 #123
    33954 ElisaB
    pi_22695535
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2004 23:53 schreef xdc het volgende:

Zie in dit zelfde topic: V&A vragen, kritiek & feedback-topic en een pagina verder staat het vervolg
    pi_22696479
    kan een modje ff de reacties van GV in dit topic wegpoetsen?

[TK] Broadband xDSL / Cable Router 4S

bvd
      maandag 18 oktober 2004 @ 10:43:44 #125
    33954 ElisaB
    pi_22696689
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 10:28 schreef Mr_Knoxville het volgende:
    kan een modje ff de reacties van GV in dit topic wegpoetsen?

[TK] Broadband xDSL / Cable Router 4S

bvd
    Offtopic verwijderd
    pi_22696723
    thx
      vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:22:15 #127
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_22805936
    kan een modje ff de reacties van dat stelletje zeikerds in dit topic wegpoetsen?

[TK] DVD+R 8x 4.7GB Mirror Spindel van 22 schijfjes

bvd
      vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:56:36 #128
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22806958
    quote:
    Op vrijdag 22 oktober 2004 22:22 schreef Het_Biertje het volgende:
    kan een modje ff de reacties van dat stelletje zeikerds in dit topic wegpoetsen?

bvd
    Done.
      zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:26:47 #129
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
      zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:56:23 #130
    33954 ElisaB
    pi_22815202
    quote:
    Op zaterdag 23 oktober 2004 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:

bagger alert
    Ik zie het niet. Wat bedoel jij met bagger?
      vrijdag 29 oktober 2004 @ 13:53:29 #131
    79870 Prepzzz
    I'm with stupid /\
    pi_22932923
    Even een vraagje, ik denk dat het onder handel valt, maar goed.
    een soort inkoopactie voor DVD's / CD's , mag dat ? ik kan ze namelijk relatief goedkoop krijgen, en leek me wel interessant voor andere mensen
      vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:47:37 #132
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22938090
    nope, dat is idd iets wat we onder de noemer "handel" scharen
    denk dat je dan beter je partij dvd's op dvdforum kunt aanbieden.
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:12:19 #133
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22978470
    Is het geen optie om V&A onder te delen in verschillende categorieen ? Ik vind het eigenlijk maar een onoverzichtelijke bende.

Ik ben vast de zoveelste al zeker ?
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:21:08 #134
    33954 ElisaB
    pi_22978601
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:12 schreef ondeugend het volgende:
    Is het geen optie om V&A onder te delen in verschillende categorieen ? Ik vind het eigenlijk maar een onoverzichtelijke bende.

Ik ben vast de zoveelste al zeker ?
    Je bent de eerste

Het probleem is dat veel voorgelegde problemen, zowel met geld als met recht te maken hebben. Of met werk en recht, of met geld en werk. In het ergste geval met werk, geld én recht.

Eigenlijk is het zo dat niet de items van WGR bepalend zijn voor wat er in de index langskomt, maar de topics van de users bepalend zijn voor wat er langskomt. En de users hebben nogal wat verschillende dingen op hun hart, dus wordt het enigszins onoverzichtelijk. Maar het is wel een gezellige bende (vind ik dan).
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:24:08 #135
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22978651

ElisaB (sweetie) ondeugend heeft een vraag over v&a
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:26:47 #136
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22978696
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:

Ik was haar verhaal net voor de derde keer aan het lezen

@ElisaB
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:27:13 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22978706
    op zeg is het idee wel oké van diverse subcategorieën, maar ik denk dat het
    forumtechnisch niet haalbaar is.
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:28:15 #138
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22978721
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
    Ik ben een n00b op dat gebied, maar zou het echt zo moeilijk zijn ?
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:29:38 #139
    33954 ElisaB
    pi_22978747
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:24 schreef Adelante het volgende:

oops...

Wel een leuk antwoord, of niet soms

[ Bericht 29% gewijzigd door ElisaB op 31-10-2004 17:38:12 ]
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:30:12 #140
    33954 ElisaB
    pi_22978760
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:27 schreef Adelante het volgende:
    Ik vind het een geweldig idee
    (zouden we bij WGR ook moeten doen)
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:30:47 #141
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_22978780
    noem eens enkele categorieën dan (dvd's, games, voertuigen, boeken)
    hoeveel onderverdelingen kun en wil je dan niet maken?

alleen het onderscheid tussen [TK] en [GEZ] zou ook al wat meer overzicht opleveren
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:34:07 #142
    33954 ElisaB
    pi_22978843
    En dan nu ff serieus: een voordeel van die onoverzichtelijke zooi is wel dat je alle topics langsloopt. Ik ben zelden écht op zoek naar iets, maar als ik eea langsloop, dan denk ik vaak ineens: "Ahhh... dát zou ik wel willen" of "Owww... dat heb ik nog ergens liggen." En dat ben je dus helemaal kwijt als je strikte onderverdelingen gaat maken.

Maar op zich een onderverdeling
  • hardware en software
  • games & consoles
  • huis, tuin en keuken
  • films en muziek
  • vervoer
  • overige

Zou wellicht aardig zijn...
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:35:43 #143
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22978878
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:30 schreef Adelante het volgende:
    noem eens enkele categorieën dan (dvd's, games, voertuigen, boeken)
    hoeveel onderverdelingen kun en wil je dan niet maken?

alleen het onderscheid tussen [TK] en [GEZ] zou ook al wat meer overzicht opleveren
    Computers
    Voertuigen
    Huisraad
    Dvd's
    Games
    Diversen

Je kan het zo lang maken als je zelf wilt, ik denk dat je met deze categorieen al wat orde schept

Eigenlijk sla ik V&A bijna altijd over of ik moet toevallig iets interessants in de Active topics tegenkomen. Als je specifiek iets zoekt is het bijna een naald zoeken in een hooiberg.
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:38:56 #144
    33954 ElisaB
    pi_22978930
    Weet je wat: we bespreken het even en komen er dan op terug. Voor je het weet denkt iemand dat wij er iets over te zeggen hebben
      zondag 31 oktober 2004 @ 17:40:39 #145
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22978960
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:38 schreef ElisaB het volgende:
    Weet je wat: we bespreken het even en komen er dan op terug. Voor je het weet denkt iemand dat wij er iets over te zeggen hebben
    Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverleg
      zondag 31 oktober 2004 @ 21:38:59 #146
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_22984677
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:34 schreef ElisaB het volgende:
    En dan nu ff serieus: een voordeel van die onoverzichtelijke zooi is wel dat je alle topics langsloopt. Ik ben zelden écht op zoek naar iets, maar als ik eea langsloop, dan denk ik vaak ineens: "Ahhh... dát zou ik wel willen" of "Owww... dat heb ik nog ergens liggen." En dat ben je dus helemaal kwijt als je strikte onderverdelingen gaat maken.

Maar op zich een onderverdeling
  • hardware en software
  • games & consoles
  • huis, tuin en keuken
  • films en muziek
  • vervoer
  • overige

Zou wellicht aardig zijn...
  • Telecomunicatie
  • Auto's en andere vervoersmiddelen.

Maar ik geloof dat de allereerste V&A mod dit idee al eens geopperd heeft, en dat men er toen niet echt enthousiast van kon worden.
  •   zondag 31 oktober 2004 @ 22:13:12 #147
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_22985767
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 21:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

• Telecomunicatie
  • Auto's en andere vervoersmiddelen.

Maar ik geloof dat de allereerste V&A mod dit idee al eens geopperd heeft, en dat men er toen niet echt enthousiast van kon worden.
  • Times can Change
      zondag 31 oktober 2004 @ 22:14:53 #148
    33954 ElisaB
    pi_22985823
    quote:
    Op zondag 31 oktober 2004 17:40 schreef ondeugend het volgende:
    Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit najaarsoverleg
    Ik ook
    pi_22999441
    Kan een MOD deze topictitel [TK] Gamecube Games
    even veranderen naar : [TK] Gamecube en GBA Games!
      maandag 1 november 2004 @ 16:10:09 #150
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_22999857
    [TR] PS2 voor XboX > [TK] PS2

Als dat zou mogen..
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      maandag 1 november 2004 @ 16:15:33 #151
    33954 ElisaB
    pi_22999956
    Beide gedaan
    pi_23001703
    En kun je miss ook nog eens de post van shiguru uit dat topic [TK]Gamecube en GBA Games! halen
    hij bemoeit zich met mijn zaken en belemmert de verkoop
    pi_23011980
    [TK] Lego collectie of losse onderdelen zo deze weer open mogen
    en deze aub dicht meneer
    [TK] Lego Collectie aangeboden

sorry voor de overlast
      dinsdag 2 november 2004 @ 01:04:16 #154
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23013461
    meneer did his magic, succes met de lego
      dinsdag 2 november 2004 @ 23:15:29 #155
    4711 dolfina-chica
    "klein dolfijntje"
    pi_23036538
    Ik open een serieus topic in DIT forum, omdat ik opzoek ben naar personeel. En dat hoort niet bij FEE thuis.
    Dus ik vraag bij deze mag mijn topic weer terug in V&A.
    Als ik vond dat hij hier niet hoorde, had ik hem hier ook niet geplaatst. Vind dat hij hier meer tot zijn recht komt.
    zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
    Fokbijbel!
    [b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
      dinsdag 2 november 2004 @ 23:36:50 #156
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23037056
    het vragen naar of aanbieden van diensten is simpelweg niet toegestaan in v&a. het feestdagen forum leent zich mijns inziens zelfs nog beter voor jouw oproep, omdat daar de échte enthousiastelingen komen. topic zal dus niet worden teruggeplaatst. ho ho ho
      woensdag 3 november 2004 @ 00:07:43 #157
    33954 ElisaB
    pi_23037803
    quote:
    Op dinsdag 2 november 2004 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
    Ik open een serieus topic in DIT forum, omdat ik opzoek ben naar personeel. En dat hoort niet bij FEE thuis.
    Dus ik vraag bij deze mag mijn topic weer terug in V&A.
    Als ik vond dat hij hier niet hoorde, had ik hem hier ook niet geplaatst. Vind dat hij hier meer tot zijn recht komt.
    Het is nog erger zelfs: vragen naar personeel mag nergens op Fok! (tenzij je ervoor betaalt), dus je boft nog maar dat ie naar FEE verplekt is.
      donderdag 4 november 2004 @ 14:05:30 #158
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_23073553
    Kan het Ajax topic even een duwtje krijgen richting voetbal

-edit-

er is al een nieuwe in voetbal, deze kan dicht

't Grote Ajax topic #107: Voorsprong geven houdt 't spannend

-edit- #2

Hij is al verwijderd .
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      donderdag 4 november 2004 @ 22:46:33 #160
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23085866
    done
    pi_23091432
    Thanx ElisaB,
    Tomdegraef

pi_23105415
    [TK] Ipaq z.g.a.n. kan dicht. Is keurig afgehandeld met thefella.
      vrijdag 5 november 2004 @ 23:14:56 #163
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23109873
    mikgedicht
      vrijdag 5 november 2004 @ 23:31:38 #164
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23110434
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 23:14 schreef Adelante het volgende:
    mikgedicht
    heb jij nog geen @fok adres?
      vrijdag 5 november 2004 @ 23:38:00 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23110622
    ja, ik heb inmiddels een fok mail adres
      zaterdag 6 november 2004 @ 10:02:06 #166
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23116239
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
    ja, ik heb inmiddels een fok mail adres
    quote:
    each recipient was rejected.

Recipient: <adelante@fok.nl>
    Reason: <adelante@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table

Please reply to <Postmaster@chello.nl> if you feel this message to be in error.
      zaterdag 6 november 2004 @ 10:51:22 #167
    33954 ElisaB
    pi_23116634
    Klopt; zijn mail wordt nog onderschept en aan mij een ShaoliN doorgestuurd. Als de proeftijd voorbij is, kan hij ook rechtsstreeks ontvangen
      zaterdag 6 november 2004 @ 12:29:15 #168
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23117771

ik heb Breuls maar eventjes gemaild, want tis natuurlijk niet de bedoeling dat
    ElisaB ook zicht heeft op alle foto's uit de @@@ reeks
      zondag 7 november 2004 @ 21:13:44 #169
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23150203
    Maandenlang heb ik vergeefs op contact met visie (via email) terwijl visie nog vrolijk nog forum zit ..

[ Bericht 0% gewijzigd door Dovenwereld op 07-11-2004 21:19:50 ]
      zondag 7 november 2004 @ 22:33:42 #170
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23152880
    ik snap je niet helemaal Dovenwereld Als je wilt mag je in begrijpelijk nederlands je verhaal nog wel eens mailen aan me: adelante@fok.nl
      zondag 7 november 2004 @ 22:47:03 #171
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23153309
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef Adelante het volgende:
    ik snap je niet helemaal Dovenwereld Als je wilt mag je in begrijpelijk nederlands je verhaal nog wel eens mailen aan me: adelante@fok.nl
    even vragen aan ElisaB. Daar heb ik met ElisaB al overlegd. Het ging over softwarekwestie.
      zondag 7 november 2004 @ 22:49:39 #172
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23153409
    ElisaB en ik wachten vergeefs op reactie van visie. Het ging softwarekwestie van gekochte laptop van visie.
      zondag 7 november 2004 @ 22:50:15 #173
    33954 ElisaB
    pi_23153431
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dovenwereld het volgende:
    even vragen aan ElisaB. Daar heb ik met ElisaB al overlegd. Het ging over softwarekwestie.
    Mail me nog even een keer een linkje van het betreffende topic, dan ga ik het regelen.
      zondag 7 november 2004 @ 22:51:36 #174
    33954 ElisaB
    pi_23153470
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 12:29 schreef Adelante het volgende:

ik heb Breuls maar eventjes gemaild, want tis natuurlijk niet de bedoeling dat
    ElisaB ook zicht heeft op alle foto's uit de @@@ reeks
      zondag 7 november 2004 @ 22:52:22 #175
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23153494
    [TK] HP pentium 4 laptop

had het topic al gevonden
      zondag 7 november 2004 @ 22:53:45 #176
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23153538
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:51 schreef ElisaB het volgende:

nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:
      zondag 7 november 2004 @ 22:57:21 #177
    33954 ElisaB
    pi_23153648
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

nomineert voor: De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:
    Geil hè

Visie kan een mailtje tegemoet zien. Het klopt dat ik hem al maanden geleden verzocht heb eea netjes op te lossen. Tot nu toe blijkbaar niet gebeurd.
      maandag 8 november 2004 @ 13:33:05 #178
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23164203
    dus niet netjes beantwoorden .. ik wacht af .
      maandag 8 november 2004 @ 14:18:28 #179
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23165331
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 10:51 schreef ElisaB het volgende:
    Klopt; zijn mail wordt nog onderschept en aan mij een ShaoliN doorgestuurd. Als de proeftijd voorbij is, kan hij ook rechtsstreeks ontvangen
    Over 2 jaar toch?
      maandag 8 november 2004 @ 14:19:24 #180
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23165351
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 13:33 schreef Dovenwereld het volgende:
    dus niet netjes beantwoorden .. ik wacht af .
    Men is er hard mee aan het werk Dovenwereld. Ik vraag je om nog heel even geduld te hebben.
      maandag 8 november 2004 @ 14:21:43 #181
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23165394
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 14:18 schreef ShaoliN het volgende:

Over 2 jaar toch?
    ooohw, dan kan ik alsnog gaan voor beste nieuwkomer 2007
      woensdag 10 november 2004 @ 11:39:04 #182
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23214389
    Plaatste deze berichten:
    Even over powerball.
    Ja er staan in veel topics links met reclame. door veel en dus ook ander gebruikers geplaatst
    Ook deze zijn niet verwijderd.
    En de gebruiker mag toch info ontvangen na al die vragen in de forums en topics over wie echt is en waar ze voordelig te krijgen zijn!
    Dit is voor ieder van belang dus ook de lezers en gebruikers van dit Forum!!

In de policy niet gelezen dat reclame niet mag wel dat hinderlijke spam enz niet gewenst is.
    Nu is info naar gebruikers dit dus in 1 topic over een aktie in vraag en aanbod net zoals andere info van andere verkopende partijen die wel toegelaten waren legitiem?
    Mede daar de anderen wel blijven staan.

Dit anwoord:
    Lees de faq dan in elk geval nog een keer: spammen voor je eigen site is niet toegestaan en voor opmerkingen over het modden hebben we het feedbacktopic: [V&A] vragen, kritiek & feedback topic

En je kunt niet meer in dat (en dit) topic reageren, omdat het gesloten is.

Tja dus als ik fake en niet eerlijk ben kan ik wel links plaatsen en reclame maken voor zogenaamde sites van anderen.
    Toch krom dat als je open en eerlijk iets doet het niet mag,
    En via een ...... omweg dit wel kan doen.

Wij zijn al in juridisch strijd met partijen die e.a. niet eerlijk afhandelen.
    Daar er door de concurrentie nogal veel van dit soort zaken onder andere namen met nog meer spam en onjuiste info plaatsvind.
    Doen wij het open en eerlijk dan mag het ineens niet meer!!
    Waar zijn dan die regels waarden en normen voor????
      woensdag 10 november 2004 @ 11:44:55 #183
    33954 ElisaB
    pi_23214514
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 11:39 schreef johnnnie het volgende:
    Doen wij het open en eerlijk dan mag het ineens niet meer!!
    Waar zijn dan die regels waarden en normen voor????
    Twee dingen: je eerste topic op V&A was een voor V&A ongewenst topic (inhoudelijk geen V&A-topic, kwa vorm geen V&A-topic en in zijn algemeenheid ongewenst kwa commercieel en spam). Je tweede topic in V&A was ook geen succesnummer (zie de sluitpost).

Ik snap niet heel goed wat je niet begrijpt. Het geven van informatie is iets anders dan het promoten van eigen toko voor eigen gewin. Daarin zit 'm het verschil tussen de andere links en de jouwe.

Tot slot: V&A is niet bedoeld voor het informeren van de users. Als je brandende info hebt over Powerballs, dan kun je wellicht in LIF terecht, maar ook daar alleen als je je eigen toko uit de posts laat.
      woensdag 10 november 2004 @ 12:12:50 #184
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23215187
    Toko?
    V&A is toch als men iets te koop heeft?
    Ik snap al wel heb even de topics met diverse links naar concurrenten afgedrukt als bewijs .
    Want dit is iets wat ik echt niet snap indien je dit gewoon open nogmaals dus eerlijk en niet als zijnde een ... gebruiker doet kan het niet?
    Geeft dus niet want kan ik dus net zoals de anderen gewoon veel annonieme users aan maken of kennissen aan laten maken en exact hetzelfde doen als zovelen.
    Dit is dan wel toegelaten zie zelf de links die in de diverse topics staan.
    Die zijn echt niet alle van zomaar gewone gebruikers maar vaker van mensen met een zgn TOKO!
    Het kan dus op diverse manieren.
    Heel goed mogelijk is telkens andere ip adressen te hebben daar we beschikken over veel aansluitingen kennissen en klanten enz die zich aan dit soort zaken als nu plaatvind rot ergeren en ons graag een handje helpen alles weer even fair te krijgen.
    Indien iemand bij FOK hier of persoonlijk of commercieël bij betrokken is zal ook dit dan gauw genoeg naar buiten komen.
    Zoniet mijn opmerkingen zijn niet persoonlijk bedoeld, maar meer een schreeuw om juist wanneer je eerlijk bent ook een faire kans te krijgen tegenover al dat achterbakse gedoe.
    Ja ook wij kunnen dit doen zullen dit echter pas als allerlaatste redmiddel gebruiiken.
    Ook juridisch enz.
    Want we willen gewoon een faire behandeling als wij open en eerlijk handelen!!
    Bijv tweakers heeft zijn forum over powerballs ofline moeten halen na jurische klachten van ons en onze relaties ook daar werden er eenzijdig berichten geplaatst!
    Ook is de powerball niet door NASA uitgevonden wat o.a. in een review van jullie gestaan heeft.
      woensdag 10 november 2004 @ 12:18:10 #185
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23215335
    v&a is voor particulieren en niet voor commerciele handelaars
      woensdag 10 november 2004 @ 12:21:59 #186
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23215407
    Kan wel kloppen maar dan mag je dus met fake adres/gebruiker hier wel reclame maken en doen alsof je particulier bent?!
    Want dit is indien je goed nakijkt wat er plaatsvind.
    Wij hebben dus duidelijk o.a. met gebruiker met homepage en info naam importeur van ons niet met deze praktijken beziggehouden dus open en eerlijk.
    Dan mag het niet?!
    Ik heb dit trouwens niet ergens rechtstreeks zo kunnen lezen dus graag een link naar deze regel?
      woensdag 10 november 2004 @ 12:26:47 #187
    33954 ElisaB
    pi_23215510
    Lees nou gewoon de faq en de uitgebreide faq even; het staat er allemaal in.
    We zijn redelijk simpel echt rechtlijnig; het mag niet en als we het doorkrijgen, dan wordt een post verwijderd of een topic gesloten.

Als je de moeite wilt nemen je klanten en medewerkers onder allerlei ip-adressen te laten posten, dan moet je dat maar doen. En als je verder nog juridische stappen wilt nemen - zou niet weten waarom of op welke gronden - dan moet je dat ook maar doen. Voor adres en naam van de eigenaar en dus verantwoordelijke, verwijs ik je graag naar danny@fok.nl
      woensdag 10 november 2004 @ 12:28:33 #188
    33954 ElisaB
    pi_23215541
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 12:21 schreef johnnnie het volgende:
    Wij hebben dus duidelijk o.a. met gebruiker met homepage en info naam importeur van ons niet met deze praktijken beziggehouden dus open en eerlijk.
    Dan mag het niet?!
    Ik snap de kern van je vragen niet helemaal. Maar handelen mag; zoveel als je wilt, alleen niet met Fok als reclame-medium of virtueel uithangbord. Of eigenlijk, dat mág wel, maar dan moet je even contact opnemen met de FA's voor de kosten van adverteren.
      woensdag 10 november 2004 @ 12:41:30 #189
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_23215846
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef johnnnie het volgende:

Ja ook wij kunnen dit doen zullen dit echter pas als allerlaatste redmiddel gebruiiken.
    Ook juridisch enz.
    Want we willen gewoon een faire behandeling als wij open en eerlijk handelen!!
    Wat snap je niet van het woord: particulieren?

En kom nou niet met die shit dat concurrenten het wel mogen
    quote:
    Bijv tweakers heeft zijn forum over powerballs ofline moeten halen na jurische klachten van ons en onze relaties ook daar werden er eenzijdig berichten geplaatst!
    Is dit een dreigement?
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      woensdag 10 november 2004 @ 12:57:57 #190
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23216184
    Opgevat als dreigement?
    Goh was alleen maar info!
    Een ieder die zakelijk is kan toch gelijkertijd particulier zijn?
    Maar ho maar het gaat nu te ver wil niet mee doen met nog meer moddergooien.
    Dus vriendelijk groet bij deze van Johnnnie!
      woensdag 10 november 2004 @ 13:56:44 #191
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23217383
    En ja heb inmiddels dus wel gevonden waar dit staat echter indien je in Topic zit zie je deze policy link niet.
    Je komt in Topics via zoeken in FOK.
    En dan is het missen van die link heel normaal. (staat bovenin de balk link naar policy waar niets genoemd over commercie)
    Bij deze excuses heb ook een leuke link geplaatst bij FIL naar www.ongein.nl
    Met daarbij toegegeven mijn fout!
      woensdag 10 november 2004 @ 13:59:57 #192
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23217443
    policy is de algemene Fok! FAQ iedere subforum heeft ook nog een eigen, deze staan altijd bovenaan in de topiclist geplakt
      woensdag 10 november 2004 @ 14:03:18 #193
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_23217527
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 13:56 schreef johnnnie het volgende:
    Geblaat
    Doe nou niet alsof je niet weet dat spammen niet gewaardeerd word randdebiel. En nog eens extra die kutlink spammen ook. Vuile spammer.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
      woensdag 10 november 2004 @ 14:33:26 #194
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23218117
    Even ik was niet aan het spammen volgens de algemene policy die ik vooraf gelezen had!
    De andere policy van de topics zelf staan niet als zodanig in een link, moet je even naar zoeken, en had dus aangenomen dat de algemene policy de enige was!!!!!
    En ik geloof dat jou commentaar in die hoedanigheid wel degelijk in de algemene policy beschreven is.
    Dus weer een even vriendelijke groet van Johnnnie.
      woensdag 10 november 2004 @ 14:36:46 #195
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_23218176
    raad eens waar jij die powerbal mag stoppen van mij....en een vriendelijke groet terug.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
    pi_23219500
    Hey, vraag zal vast wel een keer gesteld zijn, maar is een 'Hoeveel kan ik hier voor vragen'-topic geen goed idee? .
      woensdag 10 november 2004 @ 15:53:34 #197
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23219552
    P.S. kijk even hoe de clown verder in andere forums zijn taalgebruik naar mensen toe is.
    Let wel we hebben het hier over mensen!
      woensdag 10 november 2004 @ 16:07:19 #198
    33954 ElisaB
    pi_23219777
    Zo, klaar nu weer. Dank u
      woensdag 10 november 2004 @ 20:12:08 #199
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23225338
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
    Hey, vraag zal vast wel een keer gesteld zijn, maar is een 'Hoeveel kan ik hier voor vragen'-topic geen goed idee? .
    Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.
      donderdag 11 november 2004 @ 17:39:40 #200
    32814 Tessje
    washed up, has been drugaddict
    pi_23246625
    Lieve Adelante,

Ik zoek een apartement in Eindhoven... Al is het maar een adres van een woningstichting waardoor ik verder geholpen kan worden. Kan ik die openen in V&A of moet ik daarvoor naar een ander subfora? (En ja ik heb de FAQ gelezen)

Vriendelijk verblijf, verwacht en misbruik ik

Je grootste fan,
    Tessje
    But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
    Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
    Xboxlive: Tessje
      donderdag 11 november 2004 @ 17:54:14 #201
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
      donderdag 11 november 2004 @ 18:00:04 #202
    32814 Tessje
    pi_23247115
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef ShaoliN het volgende:
    Zoek, en gij zult vinden:

[CENTRAAL] Woonruimte Gezocht & Aangeboden III
    Voortaan ben ik wel jouw fan.. Dankjewel kerel
    But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
      donderdag 11 november 2004 @ 18:03:43 #203
    32814 Tessje
    pi_23247215
    Stom dat ik trouwens even niet in de topiclijst heb gekeken.. Excuses daarvoor
      donderdag 11 november 2004 @ 19:39:57 #204
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23249200
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 18:03 schreef Tessje het volgende:
    Stom dat ik trouwens even niet in de topiclijst heb gekeken.. Excuses daarvoor
    Geen probleem, we zitten hier niet voor niets.
    pi_23250350
    quote:
    Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Zoiets is er in DIG. Maar dan alleen voor computer rommel. Verder kun je ook het slowchat topic hiervoor gebruiken natuurlijk.
    Ik zoek alleen info voro computer rommel. Dus dat scheelt. .
      donderdag 11 november 2004 @ 22:41:30 #206
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23254241
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
    Lieve Adelante,

Ik zoek een apartement in Eindhoven... Al is het maar een adres van een woningstichting waardoor ik verder geholpen kan worden. Kan ik die openen in V&A of moet ik daarvoor naar een ander subfora? (En ja ik heb de FAQ gelezen)

Vriendelijk verblijf, verwacht en misbruik ik

Je grootste fan,
    Tessje
    Hoi Tessje,

ik zag dat mijn collega ShaoliN jouw vraag reeds heeft beantwoord.
    Mochten er nog meer vragen opkomen, schroom niet om die
    hier te posten of te mailen naar adelante@fok.nl

,
    Adé
      donderdag 11 november 2004 @ 23:26:29 #207
    33954 ElisaB
    pi_23255620
    Hoi Tessje,

Ik zie dat mijn collega's erg hun best doen het je naar de zin te maken. Mocht ze dit niet naar volle tevredenheid lukken, dan kun je altijd een mailtje sturen aan de FA's op forum@fok.nl. Maar je kunt natuurlijk ook met de plaatselijke politie bellen.

vrijdag 12 november 2004 @ 12:45:03 #208
    98135 TeleluvR
      vrijdag 12 november 2004 @ 13:38:25 #209
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23265501
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 12:45 schreef TeleluvR het volgende:
    Slotje op dit topic aub: [TK] Maxtor 80GB 7200rpm, 2mb cache
    Thanx
    Done.
    pi_23266261
    quote:
    Op donderdag 11 november 2004 23:26 schreef ElisaB het volgende:
    Hoi Tessje, k zie dat mijn collega's erg hun best doen het je naar de zin te maken.
    !
    pi_23275140
    Vraagje!
    Als je iets verkoopt en je moet het versturen via het postkantoor,
    hoe werkt die dan?
    Doe je dit onder rembours, kan dit dan als particulier?
    Of doe je dit onder vooruit betaling? (zou ik nooit doen naar iemand die ik niet ken)

Hoe lossen andere dit op?
    pi_23275536
    Dit topic kan al lang op slot: [TK] Speakers Caliber CSP-9

vrijdag 12 november 2004 @ 21:01:52 #213
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23275756
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 20:27 schreef Moeizaam het volgende:
    Vraagje!
    Als je iets verkoopt en je moet het versturen via het postkantoor,
    hoe werkt die dan?
    Doe je dit onder rembours, kan dit dan als particulier?
    Of doe je dit onder vooruit betaling? (zou ik nooit doen naar iemand die ik niet ken)

Hoe lossen andere dit op?
    Soms worden artikelen pas verstuurd als men het geld binnen heeft. Als jij in dat geval de koper bent, dan moet je toch afwegen of je de aanbieder voldoende vertrouwd. Je kunt misschien het e.e.a terug vinden in het ervaringen topic.

Je kunt ook onder rembours versturen. Gewoon naar het postkantoor en zeggen dat je een pakketje naar een bepaalt adres wilt sturen, maar dan onder rembours. Hier staan wel wat kosten voor. Dan kan de ontvanger alleen het pakketje accepteren als hij/zij het betaald aan de postbode. De TPG stort dit bedrag dan op je rekening. Let wel, dit kan tot 6 weken in beslag nemen.

Je kunt elkaar natuurlijk ook gewoon ergens treffen. Dit is de minst fraude gevoelige manier.
      vrijdag 12 november 2004 @ 21:02:23 #214
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23275767
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 20:47 schreef Focusdriver het volgende:
    Dit topic kan al lang op slot: [TK] Speakers Caliber CSP-9

Done.
    pi_23276554
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 21:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Done.
    Thanx
    pi_23294072
    Over actief modje?
    Ze gooit gewoon mijn topic dicht.

[TK] P4 3,2/800/1MB

Lezen helpt, ook geplaatst op marktplaats.
    Ik zeg, of is het nou ebay, duh! vanwege die overname van van de week.
    Ik zeg, zeer waarschijnlijk verkocht, koop is dus nog niet rond.
    (anders had ik dat wel gemeld, kan geen lucht verkopen)

En by the way, ik heb er 2 liggen. Nog steeds.
    pi_23294254
    Heb ik dat?

Usericon van ElisaB.
      zaterdag 13 november 2004 @ 19:52:52 #218
    33954 ElisaB
    pi_23294772
    Cool he; ik doe mijn best mijn titel geprolongeerd te krijgen

Ik heb je topic niet gesloten vanwege de opmerking over eBay, maar omdat je had ge-update dat ie zeer waarschijnlijk verkocht is. Mocht ie per ongeluk toch niet verkocht zijn, dan is ie zo weer open hoor
      zaterdag 13 november 2004 @ 19:53:25 #219
    33954 ElisaB
    pi_23294788
    quote:
    Op zaterdag 13 november 2004 19:34 schreef Moeizaam het volgende:
    Usericon van ElisaB.
    [afbeelding]
    Echwaarjoh? Is dat de mijne??

Nah...
      zaterdag 13 november 2004 @ 19:54:45 #220
    33954 ElisaB
    pi_23294833
    quote:
    Op zaterdag 13 november 2004 19:26 schreef Moeizaam het volgende:
    Lezen helpt, ook geplaatst op marktplaats.
    Ik zeg, of is het nou ebay, duh! vanwege die overname van van de week.
    Die connectie had ik nog niet gemaakt (hé, blondT, ben niet zo snel)
    Sorry

Nou, moet ie nou weer open, of geef je een seintje wanneer blijkt dat ie per ongeluk tóch niet verkocht is?
    pi_23295084
    Seintje!
    Beide nog niet verkocht.
    Alvast bedankt voor de extra reclame.
      zaterdag 13 november 2004 @ 20:37:47 #222
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23295645
    [TK]Toshiba tecra 8000 ( laptop )

isse dichte moge, isse verkochte
      zaterdag 13 november 2004 @ 21:00:05 #223
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23296040
    Thanx ElisaB
      zaterdag 13 november 2004 @ 21:00:37 #224
    33954 ElisaB
    pi_23296055
    quote:
    Op zaterdag 13 november 2004 20:03 schreef Moeizaam het volgende:
    Seintje!
    Beide nog niet verkocht.
    Alvast bedankt voor de extra reclame.
    Check

Sorry dat ik je verkeerd begrepen had; er was geen (ik herhaal GEEN) opzet in het spel!
      zaterdag 13 november 2004 @ 21:05:23 #225
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23296132
    quote:
    Op zaterdag 13 november 2004 21:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Check

Sorry dat ik je verkeerd begrepen had; er was geen (ik herhaal GEEN) opzet in het spel!
    volgens mij hé was er geen opzet in het spel
      zaterdag 13 november 2004 @ 21:07:50 #226
    33954 ElisaB
    pi_23296177
    quote:
    Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Magneet het volgende:
    volgens mij hé was er geen opzet in het spel
    Gut, nou je het zegt
      maandag 15 november 2004 @ 12:28:27 #227
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_23326078
    Kan deze trol (Youssef) niet een ban krijgen?
    Is al diverse keren gewaarschuwd, bans gehad en hij gaat gewoon door. Vooral tegen motorrijders.
    In hetzelfde topic is al eens een post van hem door ElisaB verwijderd.

[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
    ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
      maandag 15 november 2004 @ 12:31:12 #228
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23326127
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 12:28 schreef ZX9R het volgende:
    Kan deze trol (Youssef) niet een ban krijgen?
    Is al diverse keren gewaarschuwd, bans gehad en hij gaat gewoon door. Vooral tegen motorrijders.
    In hetzelfde topic is al eens een post van hem door ElisaB verwijderd.

[TK] Yamaha YZF R-6, Rood / Zwart, mrt 2001
    Topic schoongemaakt. Zag niks banwaardigs eigenlijk.
      maandag 15 november 2004 @ 12:31:22 #229
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23326130
    heb het topic even opgeschoond, maar vond de uitlating (nog) niet dusdanig schokkend om er Youssef op aan te spreken.
      maandag 15 november 2004 @ 12:31:39 #230
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23326137
      maandag 15 november 2004 @ 12:31:43 #231
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23326139
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 12:31 schreef Adelante het volgende:
    heb het topic even opgeschoond, maar vond de uitlating (nog) niet dusdanig schokkend om er Youssef op aan te spreken.
    GMTA
      maandag 15 november 2004 @ 12:33:23 #232
    68957 ZX9R
    EX - Koos Werkeloos
    pi_23326165
    Er stond nog meer.
    Maar dat was dus al door ElisaB verwijderd.

Vraag anders Mutz of ThaFreak maar eens hoe hij post, wat zijn stijl is.
    ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
      maandag 15 november 2004 @ 12:37:40 #233
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23326245
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 12:33 schreef ZX9R het volgende:
    Er stond nog meer.
    Maar dat was dus al door ElisaB verwijderd.

Vraag anders Mutz of ThaFreak maar eens hoe hij post, wat zijn stijl is.
    Youssef is niet onbekend bij de gemiddelde FOK! user. Hij post scherp, soms misschien net iets over het randje. Maar dat zijn er velen. De reacties op zijn posts zijn regelmatig ook verre van subtiel te noemen. Mocht hij offtopic gaan dan zullen zijn reacties verwijderd worden. Mocht hij diverse malen behoorlijk over de scheef gaan, dan zullen daar heus de bijpassende sancties worden toegepast.
    pi_23326675
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 12:37 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

soms misschien net iets over het randje.
    Bannen die hap !
    pi_23326865
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 12:58 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Bannen die hap !
      maandag 15 november 2004 @ 13:09:10 #236
    33954 ElisaB
    pi_23326874
    Gezellig hier
    pi_23327230
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:

[..]

Dude. Loop jij elke dag mijn history na? Ophoeren bokkelul.
      maandag 15 november 2004 @ 13:30:46 #238
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23327250
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:

[..]

Je kunt best wel PI's lezen, toch?
    pi_23328163
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 13:30 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je kunt best wel PI's lezen, toch?
    Ik heb moeten navragen wat een PI was
      maandag 15 november 2004 @ 14:12:04 #240
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23328200
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 14:10 schreef DePresident het volgende:

Ik heb moeten navragen wat een PI was
    Personal Intifadah
    pi_23328218
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 14:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

Personal Intifadah
    'yalallaalalllalalllalalaaaa'
      maandag 15 november 2004 @ 18:16:29 #242
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_23333600
    Kan iemand eens in het topic [TK] Verscheidene MASK voertuigen. kijken om de mongool Divx_Xvid eens na te gaan? Lijkt me dat als je niet geinteresseerd bent in een item dat je de TS ook niet moet uitmaken met "uitzuiger" enz...
      maandag 15 november 2004 @ 18:21:34 #243
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23333705
    ik hen een aantal irrelevante posts verwijderd, hij heeft mwb wel een punt met gebruikt en origineel speelgoed, maar verder blijkbaar geen interesse....
      maandag 15 november 2004 @ 18:23:13 #244
    101909 CrackerJack
    the truth shall set you free
    pi_23333740
    Ja, sorry dat ik met speelgoed heb gespeeld toen ik 10jaar was en het uit de doos heb gehaald
    bedankt iig
      woensdag 17 november 2004 @ 14:39:15 #245
    38202 Scooter1
    Mooi, dat was dan dat.
    pi_23377379
    Have the nerve go with the curve...
      woensdag 17 november 2004 @ 14:42:12 #246
    33954 ElisaB
    pi_23377473
    quote:
    Op woensdag 17 november 2004 14:39 schreef Scooter1 het volgende:
    [TK] Canon 300D/Digital Rebel

Mag op slot

Thanks
    Done
      donderdag 18 november 2004 @ 14:27:50 #247
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_23401519
    Hoi!

In dit topic is de pc verkocht, maar de printer niet. Dat topic sluiten en een nieuw topic aanmaken, of....???
      donderdag 18 november 2004 @ 14:46:10 #248
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23401923
    maak maar 'n nieuwe WF....
      donderdag 18 november 2004 @ 14:49:35 #249
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_23402023
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 14:46 schreef Adelante het volgende:
    maak maar 'n nieuwe WF....
    Oké, mag jij em sluiten!
      donderdag 18 november 2004 @ 14:50:35 #250
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23402049
    done, toch sneller en makkelijekr dan TT en OP aanpassen
      donderdag 18 november 2004 @ 15:38:20 #251
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_23403079
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 14:50 schreef Adelante het volgende:
    done, toch sneller en makkelijekr dan TT en OP aanpassen
    Idd
      vrijdag 19 november 2004 @ 15:40:56 #252
    46593 zjeckyll16
    Stupid is as stupid doe
    pi_23426736
    Kan iemand in mijn topic [TK] Nokia N-gage QD incl Fifa 2003 2003 veranderen in 2004 alvast bedankt.
    Dj Tiesto in concert-Magik
      vrijdag 19 november 2004 @ 15:52:30 #253
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23426968
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 15:40 schreef zjeckyll16 het volgende:
    Kan iemand in mijn topic [TK] Nokia N-gage QD incl Fifa 2003 2003 veranderen in 2004 alvast bedankt.
    Dat kan.
      vrijdag 19 november 2004 @ 19:45:56 #255
    33954 ElisaB
    pi_23431980
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:42 schreef oncrea het volgende:
    [tk] 2 x beastie boys tickets 14-12 kan dicht =verkocht
    Done
    pi_23450518
    mag het offtopic sjit uit mijn topic??/

[GEZ] Bokszak
      zaterdag 20 november 2004 @ 18:12:07 #257
    33954 ElisaB
    pi_23450542
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
    mag het offtopic sjit uit mijn topic??/

[GEZ] Bokszak
    Yeps
    pi_23451755
    quote:
    Op zaterdag 20 november 2004 18:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yeps
    mijn dank is groot
      maandag 22 november 2004 @ 08:34:57 #260
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23485002
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 08:30 schreef Foxxy het volgende:
    [TK] 2 Kaartjes Kanye West + Talib Kweli 27 november HMH

Deze mag dicht!
    pi_23549150
    Mag ik hier klachten zetten over een bepaalde user? Het gaat om http://forum.fok.nl/user/history/108803 die loopt te zeuren in me topic en na enige posts van hem in V&A te lezen kan ik zijn boden niet serieus nemen..

Kijk maar wat jullie met hem doen.
      woensdag 24 november 2004 @ 20:21:05 #262
    15906 henkyfox
    Wel haren, geen streken
    pi_23549865
    Kan een mod in dit topic de laatsta tag in de titel even verwijderen. Bedankt.
    [TK] 80% Toyota Corolla '89 1.3 12V [TK]
    Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
      woensdag 24 november 2004 @ 23:27:07 #263
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23555326
    quote:
    Op woensdag 24 november 2004 19:53 schreef Sport_Life het volgende:
    Mag ik hier klachten zetten over een bepaalde user? Het gaat om http://forum.fok.nl/user/history/108803 die loopt te zeuren in me topic en na enige posts van hem in V&A te lezen kan ik zijn boden niet serieus nemen..

Kijk maar wat jullie met hem doen.
    ik heb hem al gemaild over zijn gedrag in v&a, dus klagen mag
      woensdag 24 november 2004 @ 23:27:29 #264
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23555340
    quote:
    Op woensdag 24 november 2004 20:21 schreef henkyfox het volgende:
    Kan een mod in dit topic de laatsta tag in de titel even verwijderen. Bedankt.
    [TK] 80% Toyota Corolla '89 1.3 12V
    vooruit maar
    pi_23555971
    quote:
    Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik heb hem al gemaild over zijn gedrag in v&a, dus klagen mag
    Okej! (zal me nix verbazen als het n relkloon is, zie http:///?%20amazon.com ?? )
    pi_23564422
    waarom is me dubbelfriss dicht

handel ??
    dat mag toch wel
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      donderdag 25 november 2004 @ 13:49:16 #267
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23564533
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 13:44 schreef Meki het volgende:
    waarom is me dubbelfriss dicht

handel ??
    dat mag toch wel
    Nee, als we multinationals als Meki store gaan toelaten is het einde zoek. V&A is absoluut niet bedoeld als plek voor commerciele handel.
    pi_23564668
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 13:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee, als we multinationals als Meki store gaan toelaten is het einde zoek. V&A is absoluut niet bedoeld als plek voor commerciele handel.
    oow jah
    ik wou de winst met je delen
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      donderdag 25 november 2004 @ 14:02:32 #269
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23564884
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 13:54 schreef Meki het volgende:

[..]

oow jah
    ik wou de winst met je delen
    Ik ben pas omkoopbaar bij bedragen met minimaal 6 nullen. Misschien is Adelante goedkoper.
      donderdag 25 november 2004 @ 14:34:32 #270
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23565696
    Adelante is zeker niet goedkoper.... tis hier geen afdingkraam

donderdag 25 november 2004 @ 14:40:45 #271
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23565874
    Hoe was het zaken van Visie?
      donderdag 25 november 2004 @ 15:16:40 #272
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23566867
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 14:40 schreef Dovenwereld het volgende:
    Hoe was het zaken van Visie?
    Visie kan iig niet meer in V&A tot hij zijn zaken wel voor elkaar heeft. We hopen dat dit hem extra motiveerd om zijn zaakjes nu eindelijk eens fatsoenlijk af te handelen.
    pi_23567810
    [tk] 12 tonige auto claxon

Zeker niks zinvols te doen.
    Sinds wanneer is het verboden om een 12 tonige auto claxon te verkopen? Het gebruik op de openbare weg is misschien niet toegestaan, maar men mag het toch wel verkopen en inbouwen.
    Dat jij misschien de claxon op de openbare weg gaat gebruiken, wil niet zeggen dat de toekomstige koper dat ook gaat doen.

Btw, topic is niet van mij, maar vind het wel beetje krom om zo'n topic wel open te laten en bovenstaande op slot te gooien.
      donderdag 25 november 2004 @ 16:27:31 #274
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23568611
    je mag hem ook niet ingebouwd hebben zitten zodat hij gebruikt kan worden, kabels moeten daadwerkelijk loszitten zelfde geld btw voor streetglow e.d.
      donderdag 25 november 2004 @ 16:33:27 #275
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23568745
    [TK] diverse moederborden, diverse videokaarten, diversen

Wanbetaling:

Cookie76 had beloofd dat hij 75 euro heeft betaald. Helaas is de belofte niet nageleefd. laatste emailtje dateert in Juni. Cookie76 had omstandigheden verteld. Ik heb wel adres van Cookie76 en telefoonnummer.
      donderdag 25 november 2004 @ 16:44:40 #276
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23569004
    cookie76 is het voor het laatst op Fok! geweest eind april, da's meer dan een half jaar geleden. Ik wil hem nog wel eens mailen, omtrend dit voorval. Maar denk niet dat een v&a of zelfs algehele ban hem dus erg aanzet om alsnog tot betaling over te gaan.
      donderdag 25 november 2004 @ 16:46:32 #277
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23569043
    Vanavond zal ik alle zaken rond Cookie76 aan je overbrengen.
      donderdag 25 november 2004 @ 16:48:59 #278
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23569104
    okee, als jet ipv m'n fok account naar m'n chello aacount mailt, kan ik het ook nog lezen ook
      donderdag 25 november 2004 @ 16:50:12 #279
    26417 Dovenwereld
    Ingenieur Informatica
    pi_23569141
    je chello account even emailen naar mij... (via ElisaB heeft emailadres van mij)
      donderdag 25 november 2004 @ 17:08:52 #280
    57971 Wrinex
    Caught beneath the landslide
    pi_23569564
    Ik heb in --> dit <-- topic een DVD gekocht van -->Meneer_storm

Gemaild, precies 3! weken geleden geld overgemaakt, maar ik kreeg maar geen DVD binnen. Ik mailde ruim een week later erover, kreeg paar dagen later een mailtje terug met daarin de vraag of ik intussen de DVD had ontvangen. Niet dus, zoals ik in mijn reply meldde. Daarop stuurde hij een mailtje dat hij met de TPG zou bellen omdat dit 'niet netjes' van ze zou zijn.

De overtuiging in zijn mailtjes ontbrak nogal, 2 keer een mailtje met daarin 1 zin. Als daadwerkelijk de DVD zou zijn verstuurd neem ik aan dat iemand met iets meer moeite zou proberen duidelijk te maken dat het toch echt niet zijn schuld is. Ondertussen zoals gezegd 3 weken geleden dat ik geld heb overgemaakt en ik geloof er geen zak van dat hij het wel op de post zou hebben gedaan
      donderdag 25 november 2004 @ 21:47:17 #281
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23576125
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 17:08 schreef Wrinex het volgende:
    Ik heb in --> dit <-- topic een DVD gekocht van -->Meneer_storm

Gemaild, precies 3! weken geleden geld overgemaakt, maar ik kreeg maar geen DVD binnen. Ik mailde ruim een week later erover, kreeg paar dagen later een mailtje terug met daarin de vraag of ik intussen de DVD had ontvangen. Niet dus, zoals ik in mijn reply meldde. Daarop stuurde hij een mailtje dat hij met de TPG zou bellen omdat dit 'niet netjes' van ze zou zijn.

De overtuiging in zijn mailtjes ontbrak nogal, 2 keer een mailtje met daarin 1 zin. Als daadwerkelijk de DVD zou zijn verstuurd neem ik aan dat iemand met iets meer moeite zou proberen duidelijk te maken dat het toch echt niet zijn schuld is. Ondertussen zoals gezegd 3 weken geleden dat ik geld heb overgemaakt en ik geloof er geen zak van dat hij het wel op de post zou hebben gedaan
    Ga even mailen.
      donderdag 25 november 2004 @ 22:30:09 #282
    57971 Wrinex
    Caught beneath the landslide
    pi_23577565
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 21:47 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ga even mailen.
    Dank daarvoor
    pi_23579424
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 16:27 schreef Magneet het volgende:
    je mag hem ook niet ingebouwd hebben zitten zodat hij gebruikt kan worden, kabels moeten daadwerkelijk loszitten zelfde geld btw voor streetglow e.d.
    Ja nou, hij mag het toch wel verkopen of overtreedt TS daarmee de wet.
    Hij wordt ook los(niet ingebouwd) verkocht, dus ik zie het probleem echt niet, wat hier illegaal aan is.
      vrijdag 26 november 2004 @ 00:07:44 #284
    94421 IceHeat
    Spiritually bankrupt
    pi_23579902
    Bierliedje

Waarom is mijn topic gesloten? Niet onzinnig genoeg?
      vrijdag 26 november 2004 @ 00:11:22 #285
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23579989
    ga eensch heel snel in ONZ klagen
      vrijdag 26 november 2004 @ 08:34:06 #286
    79870 Prepzzz
    I'm with stupid /\
    pi_23582586
    een hoop gezeur in : [TK] Logitech Z-680
      vrijdag 26 november 2004 @ 08:37:08 #287
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23582601
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 08:34 schreef Prepzzz het volgende:
    een hoop gezeur in : [TK] Logitech Z-680
    Opgelost.
    pi_23583319
    Kan deze topic op slot?

[TK] Nokia 6100
      vrijdag 26 november 2004 @ 09:46:56 #289
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_23583396
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Aishwarya het volgende:
    Kan deze topic op slot?

[TK] Nokia 6100
    Dat kan.
      vrijdag 26 november 2004 @ 15:39:16 #290
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_23588349
    http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=62

mijn geopende topics mogen allemaal dicht, zijn allen afgehandeld
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:55:51 #291
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23598164
    massaslot gezet
      vrijdag 26 november 2004 @ 23:25:03 #292
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_23598856
    lol thnx
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      zaterdag 27 november 2004 @ 09:28:28 #293
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23603105
    Adelante, slotje hoeft niet per sé met sluitpost hoor stiekume postopkrikker
      zondag 28 november 2004 @ 11:45:57 #294
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_23625270
    [TK] swarovski wilde paarden

ElisaB, wat kun jij vreselijk eigenwijs zijn zeg. WTF is er nu offtopic aan om even te zeggen dat de gemiddelde Fokker geen 4900 Euro heeft voor kristallen paarden en dat je hoopt dat de TS ook op andere sites probeert te verkopen?

Wil jij alle topics alleen met een beginpost en de rest biedingen?
    En om dan zo uit de hoogte te gaan lopen doen.. bah..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      zondag 28 november 2004 @ 12:59:55 #295
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_23626469
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 11:45 schreef Cheiron het volgende:
    [TK] swarovski wilde paarden

Wil jij alle topics alleen met een beginpost en de rest biedingen?
    dat is inderdaad de bedoeling van v&a ja
    pi_23626903
    Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
      zondag 28 november 2004 @ 16:18:10 #297
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_23628431
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 12:59 schreef Magneet het volgende:

[..]

dat is inderdaad de bedoeling van v&a ja
    Volgens mij niet toen het werd opgericht, en dat KAN ook niet de bedoeling wezen. Als er iets wordt verteld wat toegevoegde waarde heeft moet je dat gewoon laten staan. Niet als een of andere debiel alles lopen wissen.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_23630959
    [TK] 2x Reloop RP-4000 draaitafel + stofkap + element

Zou iemand wat gezeur weg willen halen, ik had al een TR gedaan maar weet niet of dat de bedoeling was.
    Prima, dat iemand zegt dat het duur is. Niks mis met een mening, enzo. Maar hij blijft zeiken.

Tnx
      zondag 28 november 2004 @ 19:31:45 #299
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23631525
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 13:27 schreef spanks het volgende:
    mag [TK] Zyxel 650h/hw ADSL 4 poorts modem router (PSTN) op slot? Thanks!

done
      zondag 28 november 2004 @ 19:32:52 #300
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_23631555
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 19:06 schreef veldmuis het volgende:
    [TK] 2x Reloop RP-4000 draaitafel + stofkap + element

Zou iemand wat gezeur weg willen halen, ik had al een TR gedaan maar weet niet of dat de bedoeling was.
    Prima, dat iemand zegt dat het duur is. Niks mis met een mening, enzo. Maar hij blijft zeiken.

Tnx
    gedaan
    pi_23631565
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 19:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

gedaan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')