abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21455602
hey ik ben op zoek naar boeken voor bedrijfskundige informatica. Ik ga BI doen op windesheim. Dus toevallig mensen die ook BI deden op windesheim en nog boeken hebben van het eerste jaar?

morgen heb ik een specifieke lijst
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21456772
Als je idd ff een lijst plaatst kan ik je wellicht helpen. Ben net klaar met O&I (inmiddels HI geworden). Hoewel er veel veranderd is heb ik misschien een aantal boeken die je zoekt...
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:08:55 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21475825
Derksen - AIV Informatiekunde voor het HBO
Dreimuller - Ondernemingsplan en de balanced scorecard
Immon Builden the data warehouse
Kassenaar - Basiscursus Javascript 1.5
Vocht - Basishandboek SPSS 11 voor windows

dat zijn ze, vrijdag weet ik welke ik snel nodig heb (wil ze per periode kopen om de kosten te verspreiden)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:26:20 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21496797
<? $positie++; ?>
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21521263
Als je 1e jaars BI bent, heb je Ondernemingsplan en balanced scorecard
+ Data Warehouse + SPSS 11 voor windows niet nodig!
Deze zijn voor het 2e jaar
Ik heb Basiscursus Javascript wel voor je (heb zelf vorig jaar 1e jaar van BI op het windesheim gedaan).
Het AIV boek, heb je bijna het hele jaar nodig, dus die kun je net zo goed zelf aanschaffen.... wel duur, maar toch elk blok nodig.
je kunt me bereiken op <username> [AT] hotmail . com (zowel mail als Msn)
pi_21523905
Hmm.. die 5 boeken heb ik net niet... nog andere boeken nodig?
pi_21524277
Nee, dit zijn ze
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21541527
AIV Informatiekunde heb ik hier wel liggen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21542831
Fijn wat wil je er graag voor hebben? contact me anders even via de mail, maxkeyner apestaart home punt nl
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21542913
Ik stuur je zo wel even een mailtje. Hoef er niet veel voor te hebben hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:32:16 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21543276
Oke dan lees ik het wel
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:10:28 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21544282
Kassenaar - Basiscursus Javascript 1.5

iemand die nog ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21547014
Mail verstuurd!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:03:18 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_21582811
inmiddels gereplyed, maar geen antwoord gekregen..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_21589417
Ik ben niet 24/7 online hoor
pi_22336393
Inmiddels bijna 'n maand later en ik zit nog steeds te wachten op m'n geld.
pi_22835369
Heb je het inmiddels van die wanbetaler?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:25:43 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22844943
huh? Nog steeds niet? Ik mail er nog wel even achteraan. Ging er van uit dat je het had omdat je niets van je liet horen

edit:

ik heb even gebeld. De boekdatum wordt even opgezocht

edit2:

het is allang (13-10) overgemaakt. Ik heb de details van de overboeking gemailed

[ Bericht 23% gewijzigd door Catch22- op 24-10-2004 18:18:39 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_22846514
Boekdatum is niet de datum dat het geld ook daadwerkelijk binnen is, zeker niet bij de Postbank.

Zal zo weleens kijken, maar het is in elk geval onderweg, als het al niet op m'n rekening staat (wat volgens mij het geval is).
pi_22852733
check mijn topic even:

[TK] Studieboeken Bedrijfskundige Informatica

ik heb dezelfde opleiding gedaan op windesheim, en biedt heel wat boeken te koop aan
pi_22856263
Ik vroeg eigenlijk alleen of die wanbetaler inmiddels al betaald heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22856305
Dat moet ik nog ff kijken.
  vrijdag 26 november 2004 @ 22:55:05 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_23598144
verzoekslotje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')