Ja serieusquote:Op maandag 27 september 2004 18:29 schreef American_Nightmare het volgende:
"ik beheer het spel met mijn HOOFD"
lol![]()
Ik ben blij dat te horen, want de eerste en laatste keer dat hij hier werd gebruikt was onder windows 98 !quote:Op maandag 27 september 2004 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
toch weer beetje offtopic
ik heb hem ook en hij werkt ook onder Windows XP
succes met de verkoop!
Jr probeert dus iets te verkopen voordat je gecontroleerd hebt of het wel compleet is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:23 schreef BYM het volgende:
WOEI!
[SLOTJE]
Voor dit bedrag kieper ik hem liever in de container, hoef ik me ook geen zorgen te maken dat hij compleet is of niet. [No Offence Intended]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:24 schreef Geqxon het volgende:
Lol, bij mij is er al een oor kussen kapotAls je deze los verkoopt, bied ik voor dit onderdeel 60 cent
Spullen zitten niet allen in de doos, gedeelte ligt los in de kast, FYI .quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:03 schreef harlingen het volgende:
[..]
Jr probeert dus iets te verkopen voordat je gecontroleerd hebt of het wel compleet is?
dat weet ik... want ik heb er hier ook 1 staan vanaf de pcdump dag... en daar was ie nieuw 5 euriquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:01 schreef BYM het volgende:
[..]
Spullen zitten niet allen in de doos, gedeelte ligt los in de kast, FYI .
Bedoelde er eigenlijk mee dat het altijd een crime is dingen weer in de doos te krijgen
Dus ? Je kan NOG zo je best doen een lullige post doen, A draag je niks bij aan een topic waar ik al een slotje op gevraagd heb, en B ik verkoop hem niet, ik dump hem in de container vind het wel bestquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
dat weet ik... want ik heb er hier ook 1 staan vanaf de pcdump dag... en daar was ie nieuw 5 euri
Achja ik heb niet zo'n weggooi mentaliteit... maar op de TU Delft zoekt een prof nog zo'n helm... dus misschien kan je hem daar in de vuilnisbak doen...quote:[b]Op dinsdag 14 december 2004 16:10
Dus ? Je kan NOG zo je best doen een lullige post doen, A draag je niks bij aan een topic waar ik al een slotje op gevraagd heb, en B ik verkoop hem niet, ik dump hem in de container vind het wel best
Ik kan redelijk ver werpen, maar dát red ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:45 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Achja ik heb niet zo'n weggooi mentaliteit... maar op de TU Delft zoekt een prof nog zo'n helm... dus misschien kan je hem daar in de vuilnisbak doen...
Whehe, je moet ook niet headbangenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:45 schreef DigiJasper het volgende:
2 jaar geleden voor ¤4,95 bij de intertoys gekocht, en na 2 weken stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |