F.S. (Toch?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:52 schreef TheBoogieMan het volgende:
offtopic.. werk je niet meer in Amsterdam( sloterdijk toch?)
Ik weet niet wat hun over hebben voor de andere spullen, maar misschien kunnen we samen over dnzl heenquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:32 schreef Scooter1 het volgende:
@ dnzl 675 geboden thanks for the commenten bod. Als je 'm wil hebben dan is tie voor jouw.
@postman 650 geboden bedankt voor het bod.
@ShaoliN 600 onder voorbehoud geboden, thanks.
@Siegfried 500 geboden.
@Moody 550 geboden. Tja voor zover ik weet ben ik het men TheBoogieMan eens. En dan heb je geen extra lens, remote en 3 jaar garantie. En 10 maanden nogsteeds geen "bijna 1 jaar".
@VeerMans, TheBoogieMan & American_Nightmare helaas ik verkoop alles in 1 keer misschien kunnen jullie tot een overeenkomst komen? (mocht dnzl 'm niet kopen)
@TheBoogieMan thanks for the commentsbulk zit inderdaad in een witte doos.
Ook mijn bod vervalt helaas. Krijg het niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:04 schreef Scooter1 het volgende:
@ VeerMans, wat bied je voor de rest? (als TheBoogieMan de Sigma lens koopt).
@ TheBoogieMan, 70 euro genoteerd.
@ ShaoliN, nog interesse?
@ dnzl, geen probleem. Veel plezier met de 100D.
@ postman, thanks (een D70 is ook wel leuk).
Ik verkoop alleen alles in 1 keer, dus als jij iemand kan vinden die de rest wil kopen voor een redelijke prijs?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:10 schreef Boldguy het volgende:
de remote (RC-5 IR Remote Controle) wil ik we hebben ik dacht 15 ¤,
(ik ook in kantooruren amstelveen, buiten kantooruren Almere)![]()
Tja als ik alles in 1 keer wil verkopen en iedereen trekt zijn/haar bod terug dan valt er weinig te reageren he.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je zo traag reageert verkoop je natuurlijk nooit wat............
hahaha, ik was de 8bit Unreal arena server van Nederland hoor...quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Een 8088 met 4 MB geheugen? Wat voor kick-ass XT had jij vroeger?
mijn bod voor die remote staat nog steeds, gauw verdient, ff tussen de middag een deal....quote:Op zondag 14 november 2004 17:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je gewoon dingen los verkoopt was je allang alles kwijt geweest... maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |