Beettje zoeken is wel nodig als je niets van een onderwerp kentquote:Op donderdag 4 november 2004 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:
350? ROFL..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:35 schreef TeleluvR het volgende:
Jeugdsentiment, maar ik heb geen ¤ 350,-...
En jij zult er wel iets van kennen maar hebt geen geld. :')quote:Op donderdag 4 november 2004 08:31 schreef TeleluvR het volgende:
20 euro hier!
Doe dat maar, iemand dacht ook dat 40 euro voor zn mask verzameling (alles in doos & compleet) veel was, hij wist alleen niet dat ik 2 weken later alles op ebay kwijt was voor zo'n 450,-quote:Op donderdag 4 november 2004 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:
350? ROFL..
Aha, een kennerquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
Doe dat maar, iemand dacht ook dat 40 euro voor zn mask verzameling (alles in doos & compleet) veel was, hij wist alleen niet dat ik 2 weken later alles op ebay kwijt was voor zo'n 450,-
ebay.com? Dat kan wel eens problemen opleveren voor de transportkosten neem ik aan als het ver is?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:31 schreef Prowl het volgende:
De ene helft had ik aangeboden op ebay.com en de rest op ebay.nl, gewoon bijgezet van "look at my other auctions", werkt altijd
Ik denk niet dat hier ze iemand wil kopen maar ik wil je er altijd nog wel 50 voor geven hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:03 schreef Syd het volgende:
Zijn ze uit de doos geweest ? dus is er mee gespeeld ? want ze zijn namelijk geseald dicht in doos veel waard
toch wel hoor, maar niet voor 100 euro!quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is dit niet meer te koop?
Ik heb zelf 11 MASK voertuigen verkocht allemaal in doos. Wel mee gespeeld maar dozen allemaal in top conditie + speelgoed 100% compleet. Maar speelgoed was dus wel gewoon goed mee gespeeld. Via een Engelse gast voor een bedrag dat stuk hoger lag verkocht dan TS vraagt. Maar ik had dan ook 11 voertuigen in de aanbieding en hij wat minder.quote:Op maandag 15 november 2004 02:23 schreef divX_Xvid het volgende:
In principe gewoon wat iemand er voor geeft. Voor speelgoed dat nooit uit de verpakking is gekomen heb je catalogusprijzen en die liggen in het geval van dit soort speelgoed niet laag.
350 euro m'n reet, had je er maar niet mee moeten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |