Je hebt toch zo'n bel om mee te meppen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef Markster het volgende:
Ik haat kinderen, is dat erg
Gewoon hard en dreigend HoHo! roepen als ze te dicht in de buurt komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef Markster het volgende:
Ik haat kinderen, is dat erg
Lijkt me koel werkquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
Het gaat erom dat je een beetje gek doet, kadootjes uitdeelt aan de kinderen, maar daar heb je hulp bij (van mij en mijn collega)
Verder is het de bedoeling dat je een beetje HOHOHO roept, met een bel loopt te rammelen.
Eten en drinken krijg dan.
Weet alleen zo niet wat het verdiend. Maar wordt niet slecht betaald.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[...]
Weet alleen zo niet wat het verdiend. Maar wordt niet slecht betaald.
Dat slaat nergens op het een GEZ. iets/iemand. Het is verdorie nog serieus ook. Ik ben opzoek naar PERSONEEL. Wel es waar een kerstman, maar dat boeit niet!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Hier is V&A niet voor bedoeld
V&A -> FEE
met jou willen komen werken zeg je?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zoek iemand die op beide kerstdagen als kerstman wil komen werken (naast mij als kerstvrouw en mijn collega kerstvrouw) in een restaurant in Assen.
Als het je echt iets lijkt.
dol1979fijntje@hotmail.com
Een echte kerstman heeft geen Brabants accent..quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Moet je gewoon een beetje gek doen? Daar ben ik kei-goed in namelijk. En ik kan "HOHO" zeggen
http://forum.fok.nl/topic/621736quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met jou willen komen werken zeg je?
In de FAQ staat iets over vacaturesquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op het een GEZ. iets/iemand. Het is verdorie nog serieus ook. Ik ben opzoek naar PERSONEEL. Wel es waar een kerstman, maar dat boeit niet!
Dus vind ik dat het bij VRAAG en aanbod kan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |