weet je ook nog een goeie over ballen?quote:Op maandag 1 november 2004 12:17 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Hoppa, d'r in met die piek.
misschien is het ook wel leuk om sextoys onder de boom te leggen en dan samen gaan uitpakkenquote:Op maandag 1 november 2004 12:18 schreef ThunderChild het volgende:
Dekentje kan helpen, hoewel eronder vrij onpraktisch is. Er naast of in de nabijheid is wat praktischer . . .
Nee, ik zat net te denken.. Maar er kwam niks in me opquote:Op maandag 1 november 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
weet je ook nog een goeie over ballen?
quote:Op maandag 1 november 2004 12:32 schreef MartiniRosso het volgende:
Misschien is het handig om een kunstboom op te zetten ipv een echte kerstboom, want bij een echte kerstboom vallen de naalden er af en dat kan misschien vervelende gevolgen hebben zoals naalden op je rug of aan je lul terwijl je net gemeenschap hebt....
er zijn mensen die daarop kickenquote:Op maandag 1 november 2004 12:32 schreef MartiniRosso het volgende:
Misschien is het handig om een kunstboom op te zetten ipv een echte kerstboom, want bij een echte kerstboom vallen de naalden er af en dat kan misschien vervelende gevolgen hebben zoals naalden op je rug of aan je lul terwijl je net gemeenschap hebt....
O ja?? Vertel eens, ervaring???quote:Op maandag 1 november 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er zijn mensen die daarop kicken
Geen ervaring mee: zie de OPquote:Op maandag 1 november 2004 12:41 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
O ja?? Vertel eens, ervaring???
Wie wel?? ik begin nu echt nieuwsgieerig te wordenquote:Op maandag 1 november 2004 12:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee: zie de OP
ben zelf ook wel benieuwdquote:Op maandag 1 november 2004 12:48 schreef ioor het volgende:
nou als jij het deze kerst even uit gaat proberen horen wij het graag
jaquote:Op maandag 1 november 2004 12:58 schreef dutchie het volgende:
Moet ik dit echt serieus nemen?![]()
ja, heb jij wel eens gevreeen onder een kerstboom?quote:Op maandag 1 november 2004 12:58 schreef dutchie het volgende:
Moet ik dit echt serieus nemen?![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 12:17 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Hoppa, d'r in met die piek.
wel kindje jezus ff een blindoek om doen hequote:Op maandag 1 november 2004 12:48 schreef ioor het volgende:
nou als jij het deze kerst even uit gaat proberen horen wij het graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |