Wat geef je er dan voor?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Shagya het volgende:
Wil je de PC kast ook zonder Monitor en printer verkopen?
Hele handel is ook de printer?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:02 schreef Elvander het volgende:
Voor 90 euro kom ik de hele handel bij je ophalen
50 euro voor de kast. Kan 'm ophalen.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat geef je er dan voor?
Nee, helaas. Mede door de andere boden hier..quote:Op donderdag 11 november 2004 13:07 schreef Shagya het volgende:
[..]
50 euro voor de kast. Kan 'm ophalen.
Ik wacht nog even deze dag, misschien 2 dagen af of ik er meer voor kan krijgen, want ik heb laag ingezet zelf dus.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:07 schreef Elvander het volgende:
ja idd, dat was m'n intentie: printer + systeem
Arnhem, sorry niet intressant dan, veelste ver weg.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:06 schreef WebForce het volgende:
Zie de edit.
Oké, thx!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef Moeizaam het volgende:
[..]
Arnhem, sorry niet intressant dan, veelste ver weg.
Happy selling!
Dan beslis ik vanavond! Tot hoelaat ben je te bereiken?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:12 schreef Elvander het volgende:
vrijdagmorgen, das morgen dus, anders volgende week in de loop van de week 's avonds. Moet nu aan de gang lees het later wel, grtz
En als ik nu 75 euro bied zonder printer?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee, helaas. Mede door de andere boden hier..
Dan zou de printer voor meer dan 20 euro weg moeten gaan, dan is het een deal.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Shagya het volgende:
[..]
En als ik nu 75 euro bied zonder printer?
Dat magquote:Op donderdag 11 november 2004 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
Mag ik je dr op attenderen dat je nu de wet overtreed als je hem verkoopt met XP er op?
Mag ik je er op attenderen dat het geheel afhankelijk is of de koper een licentie ervoor heeft.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
Mag ik je dr op attenderen dat je nu de wet overtreed als je hem verkoopt met XP er op?
zeikertquote:Op donderdag 11 november 2004 13:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |