er zijn verschillende videokaarten:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat voor videokaarten zijn het...?
helaas moet je hier wel een vraagprijs noemen. zie de FAQ.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:26 schreef Dovenwereld het volgende:
je mag zelf prijs bieden.. zoals eerder gezegd TEAB ....
bij andere handels is er ook gewoon TEAB :quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:27 schreef Markster het volgende:
[..]
helaas moet je hier wel een vraagprijs noemen. zie de FAQ.
ik heb het niet verzonnen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:30 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
bij andere handels is er ook gewoon TEAB :
Tegen Elk Aannemelijk Bod (T.E.A.B.)
We hebben hier geen richtprijzen want sommige onderdelen zijn zo goed als niet waard...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:31 schreef Markster het volgende:
[..]
ik heb het niet verzonnen hoor
Graag niet zeuren. .want sommige onderdelen hebben extreem laag .quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:35 schreef Markster het volgende:
Wil je een topic openen ?
1. Gebruik een duidelijke titel met Tags (TK = te koop) (GEZ=gezocht) (TR=te ruil) (GRATIS = gratis dus)
2. Plaats bij voorkeur een foto in het topic
3. Plaats altijd een richtprijs (bij te verkopen artikelen)
4. Geef altijd genoeg informatie
5. Je topic omhoog kicken mag maar 1 keer per 24 uur.
het niet naleven van deze regels kan leiden tot een slot, volg dan de regels en open een nieuw topic
weethe wat, ik stop met zeurenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:43 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
Graag niet zeuren. .want sommige onderdelen hebben extreem laag .
Nee beide moederobrden hebben geen raid ..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:34 schreef WaMeLiNoS het volgende:
Zijn het allebei raid moederborden? Kan er 1800+ op ?
Kan je even KG7-Raid repareren?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:55 schreef Cookie76 het volgende:
Ik wil anders wel de 1) KT7A en 3)KG7-RAID, beide netwerkkaarten, het geheugen in één koop voor 75 euro overnemen....
cookie76 wil meerdere onderdelen overnemen maar in elk geval zal ik eerst met cook76 contact te nemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef Loontjah het volgende:
TS ga je in op mijn bod?
even mailen.. ..quote:Op zondag 7 maart 2004 03:17 schreef Cookie76 het volgende:
Sorry...internet lag eruit...Ja ik weet dat ik de KG7 een beetje zal moeten solderen....heb ik ook geen moete mee trouwens...mocht je me willen mailen...borvoorvrienden@hotmail.com
akkoord gegaan email: famtie@xs4all.nl voor verdere .. (excl verzendkosten!)quote:Op zondag 7 maart 2004 23:09 schreef frantic het volgende:
Hoeveel voor de Rage LT pro AGP?
Ik bied 7,50 Euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |