quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:26 schreef Leffe48 het volgende:
Een Honda MT5, uit 1989
Ik zou een deeltje lekker weghalen. Als iemand de straat en het nummer wil weten, dan kun je altijd ff mailenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:42 schreef Leffe48 het volgende:
En me gegevens zal ik er ff bij zetten
Vandaar! Net 1:65 hierquote:En een MT is vrij klein ja
Maar ik ben ook 1 meter 90
Helleu TS?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef ElisaB het volgende:
En dan nu weer ontopic... ik open op ¤ 400
Wat precies?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Is dit legaal onder een brommerkenteken?
Nee een 70CC is niet legaal onder een brommer kenteken, dan moet je hem standaard maken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:50 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:15 schreef Koen0s het volgende:
[..]
Nee een 70CC is niet legaal onder een brommer kenteken, dan moet je hem standaard maken.
Of je moet hem als motor laten keuren maar dan ben je nog veel langer bezig..
jij ben gek!!! weetje wat voor superlekkere setup eronder ligt.....de setup is meer waard als de brommer zelf laten we maar zeggenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]geloof het of niet, maar hij zou linea recta naar de brommerboer gaan om weer 50cc te worden
(nee, ik wil op mn 35ste niet van de weg geplukt worden en een bekeuring krijgen voor het rijden op een opgevoerde brommer; no way dat ik dat wil!)
Waarom wil je m dan rijden als ik vragen mag? (dame van 35 op een origineel rijdende brommerquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]geloof het of niet, maar hij zou linea recta naar de brommerboer gaan om weer 50cc te worden
(nee, ik wil op mn 35ste niet van de weg geplukt worden en een bekeuring krijgen voor het rijden op een opgevoerde brommer; no way dat ik dat wil!)
Wil je het echt weten? Oma vertelt: toen ik 16 werd kreeg ik van mijn ouders een brommer. Ik wilde eigenlijk een MT, maar dat vond paps een beetje te gortig (ja, we hebben het over 1985). Dus ik kreeg een Puch. Funkenagelneu, maar geen MT. Mijn broer - een jaartje of wat ouder - had ook een Puch gekregen, maar twee vrienden van 'm hadden wél een MT. Als 14-jarige mocht ik daar wel eens op rijden. En toen heb ik mezelf beloofd dat ik er ooit nog wel eens eentje zou kopenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:30 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Waarom wil je m dan rijden als ik vragen mag? (dame van 35 op een origineel rijdende brommer![]()
).
En nu het echte verhaal. Je houdt gewoon van van snelle brommersquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Oma vertelt: toen ik 16 werd kreeg ik van mijn ouders een brommer. Ik wilde eigenlijk een MT, maar dat vond paps een beetje te gortig (ja, we hebben het over 1985). Dus ik kreeg een Puch. Funkenagelneu, maar geen MT. Mijn broer - een jaartje of wat ouder - had ook een Puch gekregen, maar twee vrienden van 'm hadden wél een MT. Als 14-jarige mocht ik daar wel eens op rijden. En toen heb ik mezelf beloofd dat ik er ooit nog wel eens eentje zou kopen
Goed, ontopic maar weer!
Nee sorry, echt nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:22 schreef GenesiZ het volgende:
En nu het echte verhaal. Je houdt gewoon van van snelle brommers
Sorry voor offtopic, maar kijk voor de gein eens op marktplaats ozfo, kom je genoeg tegen, maar dan wel origineelquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee sorry, echt niet![]()
Jeugdsentiment it isss... Oma zou 'm écht weer netjes 50cc willen hebben. Als oma wil scheuren, dan pakt ze de CRX wel of de Ténéré
Ontopic weer: oma gaat even haar licht opsteken bij de fietsenmaker over de kosten van het brommerkenteken en de 50cc-wensen en dan zal oma kijken of ze hoger gaat bieden.
Beetje idioot om en 70cc te kopen en die weer om te bouwen? Ja, inderdaad vast wel. Ik vind het aantrekkelijk dat deze MT er zo goed uitziet. Een hobby-projectje mag best wat kosten. Als ik een barrel moet laten opknappen ben ik verder van huis. Zo, iedereen weer op de hoogte van mijn motieven
Voor zover mijn onderzoek correct is: ja, als gevolg van Europese wetgeving is dat tegenwoordig toegestaan. De maximum snelheid blijft wel van kracht.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar 9 van de 10 Mt's die je op marktplaats ziet staan zijn afgeragd. Probeer er maar eens eentje te vinden waarvan álles het goed doet én die er goed uit zietquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar kijk voor de gein eens op marktplaats ozfo, kom je genoeg tegen, maar dan wel origineel.
Elisa.. dit is dus echt niet legaal onder een brommer kentekenquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor zover mijn onderzoek correct is: ja, als gevolg van Europese wetgeving is dat tegenwoordig toegestaan. De maximum snelheid blijft wel van kracht.
Topic blijft dus gewoon open![]()
Zat hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Ja, maar 9 van de 10 Mt's die je op marktplaats ziet staan zijn afgeragd. Probeer er maar eens eentje te vinden waarvan álles het goed doet én die er goed uit ziet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |