startbod van 10 euro, en bieden met 10! euro per keer? mafkees.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:52 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
aub alleen bieden met 10 euro per keer
hmm volgens mij is dit mijn topic met mijn regels?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef Tasma het volgende:
[..]
startbod van 10 euro, en bieden met 10! euro per keer? mafkees.
bied 41,50
ik zeg ook niet dat het hier een dictatuur is, ik zei dat je alleen kon bieden met 10 euro verhogingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:39 schreef Tasma het volgende:
LOL, rook niet. Maar ehm, JOUW regels? het is geen dictatuur van JOUW hiero. Je probeert iets te verkopen en geeft -geen- richtprijs, enkel "10" euro. DUS bied ik wat ik redelijk vind. Aan jouw de taak of je het wilt verkopen voor die prijs maar als potentiele koper laat ik me geen bedrag opdringen. En als verkoper doe je het belabberd slecht om zo fel te reageren op het woord "mafkees", niet bepaald commercieel jij.
Bied 41,50.
70 euro dus... (10 euro per keer)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het hier een dictatuur is, ik zei dat je alleen kon bieden met 10 euro verhoging
aangezien jij dat niet kan zal ik ook gewoon jou bod negeren en staat het gewoon op 40
edit heb al een bod van 75 staan op ander forum
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
70 euro dus... (10 euro per keer)
Heb je het ook nog op een forum staan waar het 1 euro per keer is, gaan we daar ff kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het hier een dictatuur is, ik zei dat je alleen kon bieden met 10 euro verhoging
aangezien jij dat niet kan zal ik ook gewoon jou bod negeren en staat het gewoon op 40
edit heb al een bod van 75 staan op ander forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |