het is iid alleen voor de liefhebber,quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:37 schreef Swine het volgende:
en waarom gaan ze weg?
oke laat ik raar doen ik bied 500 euroquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:16 schreef broodrooster1 het volgende:
18,-
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:06 schreef wlsandman het volgende:
Namens een kennis bied ik het volgende aan:
swarovski wilde paarden
1e eigenaar, compleet in koffer, met boek + certificaat
Prijs: ¤ 4900
De prijs staat vast dus daar valt niet over te praten.
Voor vragen kunt u bellen naar onderstaand telefoonnummer:
0624786099
foto
[afbeelding]
En nogmaals.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic verwijderd. Jammer dat ik niet per verwijderd bericht wordt betaald
Enne... als je geen centen hebt, of het gebodene niet wilt kopen, blijf hier dan lekker weg. Dank u.
van dit beeld zijn er 10.000 gemaakt die over heel de wereld zijn verspreid. En je zou het kunnen zien als een stuk belegging.quote:Op zondag 28 november 2004 12:25 schreef bonke het volgende:
tis een beperkte oplage van 10.000 stuks
sorry, dat is veel te weinigquote:Op maandag 29 november 2004 07:36 schreef wAizz het volgende:
Bod van 2000 Euro
idd.. fok bestaat voor 75& uit mensen onder de 25.. tenminste zoiets geloof ik ooit eens gelezen te hebben.. komt nog bij dat lang niet iedereen die swarovski beeldjes mooi vind, dus lijkt me een kansloze missie hier.. is er geen internationale swarovski fanclub of forum of zo waar je hem kan proberen kwijt te raken?!quote:Op zondag 28 november 2004 19:35 schreef Adelante het volgende:
denk niet dat fok! ers je doelgroep zijn, maar dezelfde fok!ers mogen nu kappen met grappige paardenmopjes
het staat niet op marktplaats (betalen) maar wel op speurders en 2dehands.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:24 schreef Catch22- het volgende:
ik vrees dat dat neit nodig is, maar als de TS het graag wil kan hij zijn gang gaan.
tevens wil ik meegeven dat zulke verzamelaarsproducten met een dusdanig hoge prijs beter te koop kunnen worden aangeboden op marktplaats oid met het oog op de afzetmarkt
heb je wel gelijk in, maar me kennis heeft van het betalen via internet weinig kaas gegetenquote:Op woensdag 1 december 2004 16:26 schreef Catch22- het volgende:
je wil 4900e voor dat ding en je maakt je druk over 6e?
omg
Ik mag het niet zeggen, maar er zijn manieren om daar onder uit te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |