Maandag komt me zéér slecht uit, ik ben meer een weekendupdater... Ik kijk wel of er veel veranderd is en anders mag de volgende weer hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef Pandorah het volgende:
Fannetje: dat vroeg ik me ook al af. Maar omdat Glimworm het lijstje tot halverwege de week heeft geupdate, kan jij misschien de update maandag weer geven (en jezelf op het lijstje onderaan zetten)?
Daar kan ik me eigenlijk best wel wat bij voorstellen. Denk dat gewicht toch best wel veel invloed heeft op je eigenwaarde en zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde trouwens giseren in het ziekenhui dat iemand in Utrecht onderzoek doet naar de relatie tussen mensen na het plaatsen van een maagbandje. Het schijnt dat er een relatie is tussen aantal echtscheidingen en afgevallen zijn (!) Als een vrouw weer slank is dan hoeven ze soms hun (te dikke?) man niet meer of er wordt wer met ze geflirt etc. En daar wordt nu onderzoek naar gedaan
oohww, nou ben benieuwd dan.. Kan mij er trouwens wel iets bij voorstellen. Zal idd wel met zelfvertrouwen enzo ook te maken hebben. Onzekerheid die minder wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde trouwens giseren in het ziekenhuis dat iemand in Utrecht onderzoek doet naar de relatie tussen mensen na het plaatsen van een maagbandje. Het schijnt dat er een relatie is tussen aantal echtscheidingen en afgevallen zijn (!) Als een vrouw weer slank is dan hoeven ze soms hun (te dikke?) man niet meer of er wordt wer met ze geflirt etc. En daar wordt nu onderzoek naar gedaan
ot: wie is dat op je avatar?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef Sanne het volgende:
10 kilometer gelopen in 1 uur 34.
Ik kan niet meer, maar ben wel trots.
Alleen heb ik een blaar
Stappenteller: 24.725
Kan je gewoon hier doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:16 schreef steve2003 het volgende:
Waar kan ik me hiervoor aanmelden??
Kan ik mij idd wel iets bij voorstellen... Gelukkig zijn Henk en ik al gescheiden. Scheelt weerquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:31 schreef Sanne het volgende:
Andersom zal toch ook het geval zijn, dat de ene partner zijn/haar partner dik ziet worden en dan vertrekt?
Ik begrijp het wel, nu ik er weer lekker strak uitzie heb ik meer zelfvertrouwen. Ik zal niet zo snel ingaan op een type a la mijn vadsige ex.
Nina Hagenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:53 schreef Internationalist het volgende:
[..]
ot: wie is dat op je avatar?
Moet bij die eerste ??? niet je lengte staan? Want zonder lengte kun je je bmi niet berekenen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:53 schreef Stout het volgende:
stout (?.??) ( 30,1) was 96 kg, weegt nu 88 kg en wil graag ?? kg wegen -8
effe de ??? invullen
stout (bijna 32) (30.8) was 96 kg weegt nu 88 kg en wil graag 70 wegen -8 kg
Oh ok. Beetje indiaas, wat onwijs mooi.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nina Hagen
Ik dacht ik laat mijn etens wijze van dit weekend maar achterwege.quote:Op maandag 13 september 2004 09:30 schreef miss_sly het volgende:
jolene, kan het me zo ontzettend goed voorstellen, want daar kwam mijn vreetbui ook vandaan
sterkte meissie
Ik weet het, en daarom heb ik me ook vrijwel zonder schuldgevoel aan die bui overgegeven. Ik voelde me zo rot en machteloos...dat eten helpt dan ook niet, dat weet ik natuurlijk ook wel, maar op de een of andere manier is het dan niet mogelijk om er tegen te vechten.quote:Op maandag 13 september 2004 09:32 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat mijn etens wijze van dit weekend maar achterwege.
Die eetbui is heel niet zo gek iedereen reageert op zijn eigen manier.
Neen, het eten hielp niet maar het verzacht ff op zo'n moment.quote:Op maandag 13 september 2004 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet het, en daarom heb ik me ook vrijwel zonder schuldgevoel aan die bui overgegeven. Ik voelde me zo rot en machteloos...dat eten helpt dan ook niet, dat weet ik natuurlijk ook wel, maar op de een of andere manier is het dan niet mogelijk om er tegen te vechten.
bijna goed, ben 1.70 !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet bij die eerste ??? niet je lengte staan? Want zonder lengte kun je je bmi niet berekenen.
Dus:
stout (1m69) (30,1) was 96 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 70 wegen. -8
Zoiets?
Hey wat grappig! Welke kantines dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:18 schreef stoopkind het volgende:
Deze hele week kan je in de kantines op de UT allerlei simpele testjes laten door, zoals cholesterol, flexibiliteit, enz.
Vandaag kon je je vetpercentage laten meten. En ik heb 32%!! Da's best wel teveel zei ze. Maar ik kreeg wel een compliment omdat ik al veel kilo's kwijt ben.
Het drukt me wel hard met de neus op de feiten dat ik nog wel even bezig ben met afvallen voordat het echt een gezond gewicht wordt.
in ieder geval Horst (WB) Daar staan ze vandaag dus met die vetmeterquote:Op woensdag 15 september 2004 13:20 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hey wat grappig! Welke kantines dan?
Maar sta je dan en plein public een vetmeting te doen?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:24 schreef stoopkind het volgende:
in ieder geval Horst (WB) Daar staan ze vandaag dus met die vetmeter
En ik hoorde ook iets over CT en EL/TN (LAngezijds en Hogekamp)
Je moet dan zo'n apparaat vasthouden die iets met weerstand door je armen meet. En idd gewoon midden in de gang of kantinequote:Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Maar sta je dan en plein public een vetmeting te doen?
Dacht ik al dat je me niet zou gelovenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:51 schreef Bolletje... het volgende:
ik geloof je niet
tnx
Jammer dat je Riann niet wilt geloven.. Maar ik zeg lekker ookquote:Op woensdag 15 september 2004 15:53 schreef Bolletje... het volgende:
owkee dit is heel moeilijk en confronterend voor me maar ik doe t toch!
[afbeelding]
Vreselijk hequote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Funnie, je bent een heel ander mens!
Toch wel heel erg vervelend hoor glimworm!! Waren jullie al lang bij elkaar? (als ik teveel vraag zeggen dat ik me er niet mee moet bemoeien hoor )quote:Op donderdag 16 september 2004 12:14 schreef glimworm het volgende:
Tis uit met mijn vriendje... Waarschijnlijk wel beter, het liep niet echt lekker meer, maar toch wel even verdrietig...
Heb gelukkig geen zin om alles wat los en vast zit te gaan eten, want heb helemaal geen honger...
Funnie Je ziet er echt goed uit op de na fotoo's! SUPER
Bolletje en Meimeltje Jullie zijn inderdaad net als ik (iets) te zwaar, maar echt niet enorm ofzo.. Maar we zijn er nu toch iets tegen aan het doen???
En dat mag, geloof ik, 25 % zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:31 schreef stoopkind het volgende:
Ik had vandaag de nationale gezondheidstest, bij een fitnesscentrum hier in de buurt.
Pff, was wel ff schrikken. Volgens hun heb ik een vetpercentage van ruim 40%!! Oeps.Verder is mijn buikomvang te groot en mijn conditie erg slecht.
Ik deed het gelukkig wel goed bij de buikspiertest
Nu heb ik iig wel een mooi doel voor ogen: volgend jaar bij de test een stuk beter presterenHet is wel een mooie motivatie
Zou ik niet weten. Laat het zelf ook soms op de sportschool doen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:19 schreef glimworm het volgende:
Dat zou ik ook wel een keer willen meten, mijn vetpercentage...Bij mij op de sportschool kan dat niet (tis maar kleintje).. Weet iemand misschien waar je dat kan laten meten???
Ik ben één van de W W-ers, sinds kort. Op de weegavond is ons verteld dat we maar 3 ons groente mogen hebben, omdat we anders te vol zitten om aan de benodigde punten te komen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:40 schreef glimworm het volgende:
Hmmm... heb net een keer gekeken hoeveel; calorieen ik binnen krijg per dag en dat is veeeel te weinig: Gister:
ontbijt:
2 geroosterde boterhammen met hutekase en tomaat
lunch
3 geroosterde boterhammen met rosbief/hutekase en tomaat
diner
2 scheppen zilvervliesrijs, bijna 400 gram groente en een tartaartje
bakje optimel yoghurt
tussendoor ook nog een bakje yoghurt..
Ik kom maar rond de 700 calorieen volgens overgewicht.nk, maar het is toch niet extreem weinig wat ik heb gegeten???
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Dat er zoiets bestaat als té veel groente
Oh, maar je mag bij de W W ook je volstoppen met groente en fruit, als je maar eerst aan de benodigde punten bent. Als je je punten verbruikt hebt en je hebt nog honger, dan mag je rustig aan een zak wortelen beginnen of een komkommer. Uiteraard.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:06 schreef Funnie het volgende:
Ik moet mijzelf juist, als ik nog honger heb tijdens eten. Mijzelf juist vol eten in de groente van de dieetiste. Om toch aan het volle gevoel te komen. En niet slecht te eten...
Wat ik nog wel eens mis, is zo'n 'volstouwmoment'. Ik heb al zo lang niet meer onbeperkt gesnoept, dat ik daar best wel eens naar verlang. Dat wil ik dan met wortels doen, maar ik heb begrepen dat je een overdosering aan vitamine c binnen kunt krijgen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:57 schreef Gia het volgende:
Oh, maar je mag bij de W W ook je volstoppen met groente en fruit, als je maar eerst aan de benodigde punten bent. Als je je punten verbruikt hebt en je hebt nog honger, dan mag je rustig aan een zak wortelen beginnen of een komkommer. Uiteraard.
Dank je welquote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dizer, gecondoleerd met het overlijden van je tante.
Tjah, ik had zo van, het is mijn verjaardag. Ik hou me altijd in bij anderen, maar op mijn eigen verjaardag wil ik gewoon. Was een bewuste keuze. Maar ik ga er weer voor!!!! Afslanken maar!!quote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En tja... die chips en taart en kaas is je eigen keuze, maar dat weet je vast zelf wel![]()
De 'mazzel' die ik op mijn eigen verjaardag heb, is dat ik constant heen en weer 'moet' lopen voor drinken en zo. De hapjes had ik dit keer al van tevoren klaar gemaakt, vlak na mijn lunch, omdat ik anders ga snaaien, nu dus niet. Ik heb de schade dus weten te beperken c.q. er is helemaal geen schade, want twee plakjes leverworst en drie plakjes komkommer valt wel meequote:Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
Tjah, ik had zo van, het is mijn verjaardag. Ik hou me altijd in bij anderen, maar op mijn eigen verjaardag wil ik gewoon. Was een bewuste keuze. Maar ik ga er weer voor!!!! Afslanken maar!!
quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De 'mazzel' die ik op mijn eigen verjaardag heb, is dat ik constant heen en weer 'moet' lopen voor drinken en zo. De hapjes had ik dit keer al van tevoren klaar gemaakt, vlak na mijn lunch, omdat ik anders ga snaaien, nu dus niet. Ik heb de schade dus weten te beperken c.q. er is helemaal geen schade, want twee plakjes leverworst en drie plakjes komkommer valt wel meeHeb je het zelf drie keer gevierd of waren er ook nog twee andere verjaardagen bij?
Waaaaaaaaauw! Wat gaaf zeg!!! Ik ben echt trots op je!!!!quote:Op zondag 19 september 2004 21:44 schreef Sanne het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik al op weg was naar de start om mijn collega's uit te zwaaien kreeg ik een telefoontje dat ik toch kon meelopen op het nummer van de broer van mijn maatje. Bizar gewoon. Trillend van de zenuwen aangekomen, nog net een banaan kunnen scoren. De zenuwen gierden werkelijk door mijn lijf, het voelde alsof ik opnieuw moest afrijden.
Het lopen zelf ging goed. In Kadoelen wist ik al dat ik hem uit zou lopen, hoewel ik tot vandaag gedacht heb; als ik halverwege kom en ik ben bij mijn huis stap ik af. Maar nee, het ging zo goed dat ik bij 10 kilometer vrolijk met blaar en al een flinke tred erin had.
Onderweg nog wat bekenden gezien, die mij allemaal riepen. Mijn broertje zag mij niet maar die zag ik weer snel, want ik herkende het huis van zijn vriend. Bij de finish stond mijn nicht te wachten. Toen ik haar zag schijn ik gezegd te hebben: "Ik ga dood, ik ga dood." Maar dat is niet gebeurd, ik heb de laatste tweehonderd meter op eigen kracht kunnen lopen.
De finish was geweldig. Mijn maatje was er net eerder over dan ik maar stond op mij te wachten. We vlogen in elkaars armen (zij heeft hem dit jaar voor het eerst helemaal uitgelopen). Gehuild van opluchting, ik heb hem uitgelopen! Voor mij is dit een Olympische prestatie, ik heb nog 9 kilo overgewicht. Maar in 2 uur 25 is het me gelukt om in Zaandam te komen.
Ik kan er nog niet over uit en blijf maar herhalen: Ik heb hem echt uitgelopen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook gehad met de WW. Het klinkt misschien kinderachtig, maar ik denk dat die weegschaal van de WW toch niet helemaal betrouwbaar is (er staan heel veel mensen op per dag) en volgens mij moet een weegschaal dan regelmatig gecalibreerd worden om geen afwijking te krijgen. Maar misschien heb ik het wel mis hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 19:57 schreef Sanne het volgende:
Vanavond WW weegdag: verleden week +0,6 nu weer -0,.9 dus tijd voor een nieuw regeltje.
Sanne (1m43) (27,39) was 73 kg, weegt nu 56,3 kg wil graag 48 kg wegen -16,7 kg
De afwijking tussen de WW weegschaal en mijn eigen begint steeds groter te worden. Ik heb me thuis met kleding en schoenen aan direct na de WW gewogen en was op mijn eigen schaal 55,5 kg, terwijl die van de ww 58,3 aangaf. In het begin scheelde het 2 kilo, dus die houd ik altijd aan als zijnde het gewicht van mijn kleding en schoenen. Vreemd.
Dank je wel.. Zenuwen zijn losgebarsten op alle fronten nu.quote:Op dinsdag 21 september 2004 02:43 schreef Gaoxing het volgende:
Funnie succes vandaag
Ik maak me wel wat zorgen als ik dat zo hoor. Jouw situatie is natuurlijk uniek, omdat je een maagband hebt waardoor je voedsel op een hele andere manier en in andere mate binnenkrijgt, en daar moet je dan maar zowel rationeel als emotioneel mee leren om te gaan. Dat lijkt me vreselijk moeilijk.quote:Op maandag 20 september 2004 22:41 schreef Funnie het volgende:
Maar geen koorts (37,8) Gewoon algemeen gevoel van lamlendigheid. Niets uit handen kunnen krijgen. Weinig eten. Of het zelfs niet kunnen verdragen ineens. Zoals gisteren en vandaag.
Tja, vreemd, maar dat heb ik ook en ik niet alleen. Bijna iedereen bij ons op de WW heeft daar last van. Sommige hebben hun weegschaal al hetzelfde gezet (dus 2 kilo voor) als bij de WW en wegen zich vantevoren thuis, met schoenen en al aan en dan blijkt het toch weer tegen te vallen als ze bij de WW gewogen worden.quote:Op maandag 20 september 2004 19:57 schreef Sanne het volgende:
De afwijking tussen de WW weegschaal en mijn eigen begint steeds groter te worden. Ik heb me thuis met kleding en schoenen aan direct na de WW gewogen en was op mijn eigen schaal 55,5 kg, terwijl die van de ww 58,3 aangaf. In het begin scheelde het 2 kilo, dus die houd ik altijd aan als zijnde het gewicht van mijn kleding en schoenen. Vreemd.
Ik denk dat hier inderdaad wel iets in zit hoor! Maar weet even niet goed hoe hier mee om te gaan. Hoe wel beter te eten. Loop ook continu met het idee om de dieetiste in Hardenberg eens te gaan bellen. Wat moet ik eten op een dagquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik maak me wel wat zorgen als ik dat zo hoor. Jouw situatie is natuurlijk uniek, omdat je een maagband hebt waardoor je voedsel op een hele andere manier en in andere mate binnenkrijgt, en daar moet je dan maar zowel rationeel als emotioneel mee leren om te gaan. Dat lijkt me vreselijk moeilijk.
Dat algehele gevoel van lamlendigheid heb ik ook gehad en is bij mij langzaamaan steeds overheersender geworden, tot ik vrijwel niets meer kon. Ik at te weinig en te eenzijdig. Dat wist ik wel, en dat wist ik niet. Ik was heel blij met de resultaten die ik erdoor kreeg, maar tegelijkertijd gaf ik niet aan mezelf toe dat mijn lamlendigheid verband hield met mijn energie-inname. En je krijgt steeds minder zin in eten, dus je blijft minder eten, wat het waarschijnlijk alleen erger maakt. Toen ik van de ene op de andere dag besloot héél anders en véél meer te gaan eten, ging ik me ook een stuk beter voelen.
Misschien moet je je calorie-inname dus toch wat in de gaten houden, hoewel ik geen flauw idee heb hoe je daar met een maagbandje op een juiste manier mee om moet gaan.
En inderdaad veel succes vandaag!
Appelstroop is inderdaad gezond. Per boterham uit mijn hoofd rond de 35 KCal. Het nadeel is alleen dat het zo 'plakt' (alles zit bij mij altijd onderquote:Op woensdag 22 september 2004 18:52 schreef glimworm het volgende:
Eten jullie wel eens appelstroop op brood, of is dat lijn technisch niet zo goed?? Mijn moeder zij namerlijk dat dat zo gezond was en ik vind af en toe iets zoets toch ook wel lekker...
Ik zit tegenwoordig aan de fruitstroop. Is appel-cassisstroop, bijvoorbeeld. Lekker en mager.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:52 schreef glimworm het volgende:
Zo... dat gaat nog steeds goed hier.. nog steeds vrijwel niet gezondigdNu al weer meer dan 3 weken bezig... Vaak was ik dan allang weer afgehaakt
Eten jullie wel eens appelstroop op brood, of is dat lijn technisch niet zo goed?? Mijn moeder zij namerlijk dat dat zo gezond was en ik vind af en toe iets zoets toch ook wel lekker...
Goh, da's snel! Ben erg benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Funnie het volgende:
ik sla iedereen ff over.. Komt later
Ik kreeg net een brief !! Ik moet 29 sept !!!!! Al naar de narcotiseur. Dan ben je vaak binnen 2 en 4 weken dus aan de beurt!!!
Shake shake shake... ik tril echt heel erg nu!
Mooie instellingquote:Op donderdag 23 september 2004 22:22 schreef Sanne het volgende:
Lol heb ik altijd gehad hoor in mijn leven. Ook veel tegenslag, maar daar word je lekker hard van en leer je van relativeren. Maar lachen doen we altijd. Al is het maar om het verdriet weg te lachen.
Is niet vanzelf gekomen hoor, paar jaartjes therapie hebben ook zijn vruchten afgeworpen. Na het overlijden van mijn ouders en de overige helft van mijn familie heb ik geleerd dat het leven gewoon helemaal niet leuk is. Je moet er alleen het beste van maken zolang je hier verblijft.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:25 schreef M82 het volgende:
[..]
Mooie instelling![]()
Ik wou dat ik zo lekker kon relativeren!! Tijdens het afvallen probeer ik hier ook aan te werken.
Ik moet mezelf leren accepteren met al m'n gebreken inbegrepen(ook die paar extra kilo's)![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:52 schreef miss_sly het volgende:
m@x sta je nu bovenaan in Z&G? dan is het wachten op jou? en daarna kom je weer hierheen?
Hadden we het toevallig van de week bij de WW ook over. Je mag anderhalf tot twee liter water drinken. Bij erg warm weer een halve liter mee. Volgens mij werd er gezegd, let niet altijd zo goed op, dat het niet goed is om echt veel meer te drinken.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:24 schreef glimworm het volgende:
Ik had weer is een vraagje....
Ik weet dat je veel water moet drinken en dat doe ik ook... Maar kun je ook teveel drinken???
Op een dag dat ik actief sport drink ik het volgende:
's ochtends een liter thee.... 1 liter water tijdens 4 uur college.... 's middags nog 1/2 liter water... tijdens sporten vaak ook wel een liter... na het sporten als ik lig uit te puffen op de bank nog een 1/2 liter... en 's avonds vaak nog een pot thee... Dan kom ik in totaal op zo'n 5 liter... wel allemaal verspreid op de dag dus...
En zo snel ookquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:45 schreef YPPY het volgende:
m@x, als je nu je huidige gewicht als begingewicht neemt, ben je straks wel ontzettend veel afgevallen.
Ik weet er alles van.quote:Op zondag 26 september 2004 22:13 schreef stoopkind het volgende:
* Gia wil ook een katje! Ze zijn zo lief
Mijn kat is bij mijn ouders blijven wonen toen ik op kamers ging. En nu zit ik in een flatje, dus kan hem ook niet in huis halen. Hij is 12 of zo, en altijd veel buiten. En dat gaat niet bij mij thuis :'(quote:Op zondag 26 september 2004 23:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Zal hier flink janken worden als die van ons overlijdt.
Hij is namelijk al een jaar of 18.
Kreeg hem in 1987. Toen was het al een volwassen kater. En lieieief!!! Echt waar. Kinderen kunnen hem bij wijze van spreken aan zijn staart optillen en dan doet hij nog niets. Zo'n schat.
Maar als je hem ziet, dan denk je: Ach die is een jaartje of 12. Kan nog wel een jaar of 5 mee.
We zullen zien.
Nou, die van ons maakt mij niet actiever.quote:Op zondag 26 september 2004 23:15 schreef stoopkind het volgende:
Dan ben ik thuis vast actiever dan nu![]()
Er zat er één in mijn startpakket. Ik heb er zelfs nog nooit bij nagedacht om hem te proberen. Maar is dus wel het proberen waard?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n bakvel gekocht (tijdje terug al) en ben hem nu echt eens gaan gebruiken. Het ding is ideaal!!!!! Geen vet en eigenlijk net zo lekker vlees!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er zat er één in mijn startpakket. Ik heb er zelfs nog nooit bij nagedacht om hem te proberen. Maar is dus wel het proberen waard?
Klinkt goed!! Dat is echt bijna nog het leukste van zoveel afvallen.............al die leuke nieuwe klerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef Riann het volgende:
ik heb zo lekker geshopt
ennuh maat 34 woehoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis wel engelse maat natuurlijk maar dan nog en nog een rok en een jasje en truitje en een nieuwe winterjas en een panty en laarsjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker is dat he?! Die magische 10 kilo!! Nou nu allebei op naar de 80 kilo! (of liever gezegd op naar de 79quote:Op woensdag 29 september 2004 06:34 schreef Stout het volgende:
Mijn regeltje kan dus aangepast................... ook ik ben de 10 kg gepasseerd !!!
Stout (1.70 )( 29.58) was 96 kg, weegt nu 85.5 kg en wil graag 67 kg wegen -10.5
Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld. Toen ik twee maten kleiner had ben ik de eerste kleding gaan kopen. Dat moest ook wel want het zakte letterlijk van mijn kont. Maar het is een dure grap. Bovendien als je weet dat je pas op de helft bent en over een paar maanden die nieuwe kleren ook weer niet zullen passen. Ik ga failliet dit jaar, maar dan wel met een nieuwe garderobequote:Op woensdag 29 september 2004 21:25 schreef glimworm het volgende:
Ik zou eigenlijk ook moeten gaan winkelen... mijn broeken beginnen af te zakken, maar ik wacht denk ik maar tot ze echt niet meer kunnen... Anders blijf je geld uit geven (als het afvallen goed blijft gaan)
Da's nou lullig. Maar je hebt een positieve instelling gehad door toch die apparaten uit te proberen.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:53 schreef stoopkind het volgende:
ik zou gister eindelijk de intro-cursus van de sportschool krijgen, zodat ik daarna lekker kan gaan sporten als ik daar zin in heb. Komt de instructeur niet opdagenMoet ik weer een week wachten.
Maar ik heb gister toch nog 45min even alle apparaten uitgeprobeerd, ook al mag ik dat officieel nog niet
<edit> laat maar, ik zie het al, je had naar mijn andere adres gemaildquote:Op donderdag 30 september 2004 13:01 schreef Funnie het volgende:
Miss_D zou jij mij misschien even willen terugmailen?
En ik heb je inmiddels geantwoord... je bent een lieverdquote:Op donderdag 30 september 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
<edit> laat maar, ik zie het al, je had naar mijn andere adres gemaild
Je leert het af he, veel eten? Kon me vroeger ook niet voorstellen dat dat ooit zo zou zijn, maar toch wel....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:53 schreef glimworm het volgende:
Ik mocht van mezelf alles eten wat ik wilde, maar ik voel me nu nog steeds helemaal vol en opgeblazen ....![]()
5 dagen verder en ik zit nu dus te janken.quote:Op zondag 26 september 2004 23:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Zal hier flink janken worden als die van ons overlijdt.
Hij is namelijk al een jaar of 18.
Kreeg hem in 1987. Toen was het al een volwassen kater. En lieieief!!! Echt waar. Kinderen kunnen hem bij wijze van spreken aan zijn staart optillen en dan doet hij nog niets. Zo'n schat.
Maar als je hem ziet, dan denk je: Ach die is een jaartje of 12. Kan nog wel een jaar of 5 mee.
We zullen zien.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:23 schreef miss_sly het volgende:
Ow Gia, wat verdrietig![]()
daar mag je zeker wel wat traantjes om laten...sterkte ermee!
* Gia kijkt nog eens eventjes naar haar poezebeest...hoopt dat ze nog lang bij ons zal blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |