Welkom in het omstreden feedbacktopic van Muziek.quote:Don't be a prick in the roses
No one's impressed with your lack of respect.
We're all black sheep and we know it
So don't fuck it up for the rest.
Ik denk dat je voor alle andere soorten muziek eerder bij S&S moet zijn dan bij jou.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:09 schreef Kletz het volgende:
ja maar niet iedereen is hier metaal fan!
Dus voor de metalheads kan je terecht bij De heren S en S.
Voor alle andere muziek genres kunt u terecht bij de all mighty all rounder KLETZ![]()
![]()
Koel eej Als je het niet serieus bedoelt kan ik het zien aan je post icon?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor alle andere soorten muziek eerder bij S&S moet zijn dan bij jou.
Oh wacht, schrap dat "andere" ook maar.
goedzo. maar je begrijpt het blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Koel eej Als je het niet serieus bedoelt kan ik het zien aan je post icon?
Dus nu vat je het serieus op![]()
Oude stijl kan wel weg.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Maak even een keuze tussen de twee "wat luister je nu"-topics.
Jankzak. Druiloor. Poephoofd. Pitface. Hennie Huisman.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Prutsmod
er zijn slechtere zoektermenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:51 schreef Mark het volgende:
ROFLOL! Als je in zijn history kijkt: volgens mij heeft hij in Muziek op "girl" gezocht. Kneus!
Aardig boek trouwens.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Pitface.
Ik vind dat 'duimpje omhoog' bij die zin over die moord over die asielzoekers wel een beetje smakeloos moet ik zeggen. Ik weet verder ook wel dat DR het niet zo bedoelt, maar dat weten verder ook niet alle lezers..quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:58 schreef Seborik het volgende:
Bovendien is het topic an sich niet discriminerend of antisemitisch.
Oh okee, jammer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Seborik het volgende:
Dat idee is al eerder geopperd. Het zou neerkomen op een openingspost met daarin concertdata waarin een moderator elke dag het aantal concerten bijwerkt, wat een hels karwei is en waar ik het persoonlijk veel te druk voor heb.
Het concept is ook al achter de schermen doorgegeven, maar had geen prioriteit, zo werd er gezegd.
Wat je kunt proberen is een topic te starten en zelf iedere keer een resumerende post toevoegen waarin alles staat wat er komen gaat.
FRET, OOR en LiveXS.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Oh okee, jammer.
Ik zou zelf niet weten waar ik alle juiste info vandaan zou moeten halen, dus dat is ook niet aan mij besteed.
We zien wel. Als het uit de hand loopt verzinnen we (ik) wel weer es wat anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:50 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat.
stormlooptopicquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:52 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad, al 19 posts.
Leukquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:55 schreef Litpho het volgende:
Zoiets als dit krijg ik op mijn xs4all webspace nog wel gehost en is prima met updates uit de database te genereren. Mailformpje erbij om updates in te kunnen vullen en dan hoeft het alleen nog maar bijgehouden te worden (en er moet nog even een functie in om periodes te selecteren).
je kunt ook gewoon geen lijstje inleverenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil even opmerken dat ik de Fok!top100 allertijden boycot.
Het is misschien interessant om te vermelden waarom je overgaat tot zulke drastische maateregelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil even opmerken dat ik de Fok!top100 allertijden boycot.
* Mark slaat op borstkast van Seborikquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:43 schreef Seborik het volgende:
Oh nee, nu krijg ik een hartverzakking.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:43 schreef ranja het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon geen lijstje inleverenhet is geen verplichting.
Nee, dat is niet zo interessant. Mijn boycot bestaat uit het niet meer reageren op users die een lijst hebben ingeleverd. Men kan deze boycot omzeilen door géén lijst in te sturen, of door een al ingestuurde lijst terug te trekken. Deze boycot eindigt op het moment dat de definitieve lijst bekend is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is misschien interessant om te vermelden waarom je overgaat tot zulke drastische maateregelen.
Haha, kijken of dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo interessant. Mijn boycot bestaat uit het niet meer reageren op users die een lijst hebben ingeleverd. Men kan deze boycot omzeilen door géén lijst in te sturen, of door een al ingestuurde lijst terug te trekken. Deze boycot eindigt op het moment dat de definitieve lijst bekend is.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Wow, zodiak zal dan een stil bestaan gaan leiden hier!
"..."quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:31 schreef dwerg het volgende:
Mijn lijstje is bijna af, je kunt alvast beginnen mij te negeren, zodiakk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je komt als geroepen, zodiakk.
Ik was zojuist naarstig op zoek naar een goed excuus om die lijst niet te hoeven maken.
Ik zou je zelfs zomaar een pakkerd kunnen geven.
*grouphug*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:39 schreef Seborik het volgende:
Mijn lijst komt op het laatste moment, want ik wil maximaal van zodiakk kunnen blijven genieten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:59 schreef MaZz_ het volgende:
[...]Hij is trouwens vrij gevarieerd al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:09 schreef Pistol_Pete het volgende:
[...]Ik ben ongetwijfeld het 1 en ander vergeten waarvan ik achteraf graag zou hebben dat ik ze in mijn top100 had.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:58 schreef ranja het volgende:
Wat pasen er maar weinig in een top 100... elk jaar minder lijkt het wel[...]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:18 schreef yootje het volgende:
[...] de lijst is niet helemaal evenwichtig, maar ik ben er toch aardig trots op, ik denk dat weinig 15-jarigen zo'n lijst kunnen makenMaar ik ben er wel achter gekomen dat mijn muziekkenis lang niet zo groot is als ik dacht.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:24 schreef Abbadon het volgende:
[...] 't is wel een lijstje met extreem veel voor de hand liggende nummers geworden, vrees ik...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:19 schreef Gorro het volgende:
Na lang wikken en wegen is dit de lijst geworden. Uiteraard ben ik er niet helemaal tevreden mee, maar je kunt niet eeuwig bezig blijven [...] wat nog maar eens benadrukt dat de lijst morgen er heel anders uit had gezien.
Ik weet hoe het met jullie zit, maar ik vind dit echt tenenkrommend "Wij houden toch zó van muziek! Jij ook hè? Ja hè? Ja, ik ook hoor!"-gezwets.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:36 schreef Frollo het volgende"
Ik ben bang dat in mijn lijst toch veel rock gaat voorkomen, hoewel mijn belangstelling de laatste jaren is verschoven naar elektronisch.
Klopt, maar als je dat door middel van een sullig lijstje moet doen dan vind ik dat maar suf.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Wat je laatste opmerking betreft: dat is het bestaansrecht van MUZ.
muziek = lijstjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dat door middel van een sullig lijstje moet doen dan vind ik dat maar suf.
Ik heb nergens gezegd dat lijstjes per definitie kwalijk zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:20 schreef bukgeit het volgende:
Je maakt ze zelf ook, al dek je je van te voren in.
Kijk, ik vind lijstjes heel leuk, maar dit gaat me echt té ver.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:23 schreef ranja het volgende:
[..]
muziek = lijstjes
Nou ja, het is misschien wat overdreven maar bij muziek wordt er heel snel in lijstjes gepraat en andersom, heb je het over de top 40 dan is er niemand die eraan twijfelt dat het over de muziek top 40 gaat. Als jij het hebt over band1 die veel beter is dan band2 ben je eigenlijk al een lijstje aan het makenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:01 schreef Seborik het volgende:
[..]
Kijk, ik vind lijstjes heel leuk, maar dit gaat me echt té ver.
Nee, ze zijn sullig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:40 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat lijstjes per definitie kwalijk zijn.
Ik ben helemaal niet divers.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:00 schreef zodiakk het volgende:
Het erge is niet dat zo'n top-100 betekenisloze bezigheidstherapie is, maar dat mensen zo graag willen laten zien hoe divers ze in hun voorkeuren zijn en hoe intens ze muziek beleven.
En dat zegt TS. Curieus.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan het Barry Manilow topic weg uit muziek svp?
Het is toch overduidelijk dat dit geen serieus topic is, en ik wens liever niet qua muzikale voorkeur met die trieste vertoning geassocieerd te worden op dit forum.
dank u.
Weet je het zeker? Het is zo'n leuk topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Kan het Barry Manilow topic weg uit muziek svp?
Het is toch overduidelijk dat dit geen serieus topic is, en ik wens liever niet qua muzikale voorkeur met die trieste vertoning geassocieerd te worden op dit forum.
dank u.
Voor de goede orde, ik heb het op onzin geopend, iemand heeft het verplaatst.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:56 schreef bukgeit het volgende:
En dat zegt TS. Curieus.
Thanks.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:44 schreef Seborik het volgende:
Okee, dan staat het nu weer in onzin.
dan worden de lijsten wel erg lang vrees ik. En het kan makkelijk nagekeken worden op 1 van de pagina's die in de OP staat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:14 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien is het handig om in het concertagenda topic bij elk concert te melden wanneer de voorverkoop (voor zover bekend) begint.
Lul met maar één kloot wel te verstaan, maar nu verklap ik de helft van het boek.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:29 schreef julekes het volgende:
De lul![]()
HELP! Ik zoek een titel/artiest - Deel 122quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek het topic waarin je naar de naam en artiest van een nummer/clip kan vragen, kan het topic niet vinden
Ik weetquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:27 schreef _The_General_ het volgende:Je bent fantastisch!
Hoe zit het eigenlijk met die top 100? Waar is *@$^ dat topic gebleven en wanneer is de deadline, want dat stond niet in de openingspost, als ik het me goed herinner... Lijkt me dat zoiets een sticky topic moet zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:39 schreef Seborik het volgende:
Mijn lijst komt op het laatste moment, want ik wil maximaal van Zodiakk kunnen blijven genieten.
Okayquote:Op donderdag 18 november 2004 16:12 schreef Seborik het volgende:
jahoor, wat zou er niet aan mogen? je kunt alleen geen complete nummers plaatsen (tenzij ze van jezelf zijn)
Sebbo, ik heb een prangende vraag...quote:Op donderdag 18 november 2004 01:20 schreef Seborik het volgende:
No problemo!
weet niet, was toch een leuk raadseltopicjequote:Op dinsdag 23 november 2004 00:07 schreef Seborik het volgende:
Waarom denk je?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:18 schreef Seborik het volgende:
Misschien voor onzin, maar eigenlijk denk ik dat ze het daar ook dicht zouden doen.
maak ik genoeg reclame denk jequote:Op dinsdag 23 november 2004 00:34 schreef Seborik het volgende:
Oh, die link kende ik nog niet.
Oh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Seborik het volgende:
Ik ben ook eindredacteur columns nu. Waarschijnlijk is het een foutje.
Geen probleemquote:Op maandag 20 december 2004 22:52 schreef Burner2000 het volgende:
Bedankt voor het verwijderen van mijn dubbele post.
Check.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Kan iemand dit topic even bijwerken cq uitdunnen ?
De FOK! concertagenda
Tnx
quote:
Check.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:52 schreef dwerg het volgende:
Kan een mod morgen de titel van Een topic over Rod Stewart, omdat hij vroeger koel was. veranderen in: Een topic over Rod Stewart, omdat hij vroeger koel was.?
Als je de russische variant van deze pagina opvraagd zal je ook een link naar ROMS tegenkomen. Over ROMS (http://www.roms.ru/romseng/index.html):quote:Is it legal to download music from site AllOFMP3?
All the materials in the MediaServices projects are available for distribution through Internet according to license # LS-3?-03-79 of the Russian Multimedia and Internet Society. Under the license terms, MediaServices pays license fees for all the materials subject to the Law of the Russian Federation "On Copyright and Related Rights". All the materials are available solely for personal use and must not be used for further distribution, resale or broadcasting.
Users are responsible for any usage and distribution of all materials received from AllOFMP3. This responsibility depends on the local legislation of each user's country of residence. AllOFMP3 Administration does not keep up with the laws of different countries and is not responsible the actions of non-Russian users.
Uit deze tekst haal ik dat ROMS enkel geautoriseerd is aangaande Russische copyright houders. Helaas is de engelse variant van deze site vrij beperkt, veel meer informatie is er niet beschikbaar.quote:RUSSIAN ORGANIZATION FOR MULTIMEDIA & DIGITAL SYSTEMS (ROMS)
is the one and only organization in Russia, authorized to collectively manage copyright and other related rights of all Russian copyright holders and represent them before the users of their works, compositions, phonorecords, TV and radio broadcasts in digital formats, such as the Internet, and in multimedia products.
Check & done.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
Fok! Muziek Trivia deel CCCX is dubbel. Deze mag dicht
Dat was ik al van planquote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Deze Bossche zaal mag er nog wel bij:
http://www.w2.nl/
Misschien zit je zonder het zelf te weten in een proefperiodequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:58 schreef nipeng het volgende:
Ook de index is nog niet aangepast.
Sinds 01-01-2005 ben ik mod samen met Summoner en Tijn.
Men is vergeten een MED aan te maken.
Volgens mij is in FB ook een vraag hierover gesteld geweest maar dat topic kan ik zo snel niet meer vinden.
Probeer je es een grapje te makenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:10 schreef nipeng het volgende:
Ik weet dat ik in de proefperiode zit.
:'). Vraagje.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:58 schreef nipeng het volgende:
Ook de index is nog niet aangepast.
Sinds 01-01-2005 ben ik mod samen met Summoner en Tijn.
Men is vergeten een MED aan te maken.
Volgens mij is in FB ook een vraag hierover gesteld geweest maar dat topic kan ik zo snel niet meer vinden.
Ik vond 'm wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Probeer je es een grapje te maken![]()
Zien jullie mensen, ik kom warm aanbevolen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:52 schreef Seborik het volgende:
Pfft, als Nipeng niet door z'n proef komt, ga ik wat mensen flink in elkaar stampen. Driewerf hoera voor Nipeng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |