denk dat je eerder in de richting van iets als 2 unlimited moet gaan zoeken (rappende neger met zangeres en dancemuziek)quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je zeker dat het een Neger is? Maar goed ik zou het niet weten, want jou omschrijving geeft ongeveer 50% van de rapmuziek aan.
Je zou natuurlijk op hun site http://www.thechemicalbrothers.com/ kunnen kijken. Ja ik weet niet hoor. of ben je te lui om zelf te zoekenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
HOe heet het nieuwe nummer van de chemical brothers
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummerquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk op hun site http://www.thechemicalbrothers.com/ kunnen kijken. Ja ik weet niet hoor. of ben je te lui om zelf te zoeken![]()
Dan moet je misschien je pop-up blocker uitzetten, that worked for me. Kijk anders hier eens ff...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummer
Waarscheinlijk heb jij dan windows XP service pack 2 geinstaleerd. je zult even de Pop-up moeten toe laten. Klick hiervoor op de ongewone balk die in dat witte scherm ontstaat (bovenaan). en ja dit topic is voor mensen die iets zoeken. ik help graag, maar dan wel zo dat mensen de volgende keer zelfstandig kunnen zoeken. of is het soms vervelend iets te leren???quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dan krijg ik alleen een witte pagina....en ja ik weet niet hoor, maar dit topic is speciaal voor mensen die op zoek zijn naar de naam van een nummer
ik heb geen win xp, en ben al een halve dag bezig met zoeken naar dat nummer, niet zeuren dus!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarscheinlijk heb jij dan windows XP service pack 2 geinstaleerd. je zult even de Pop-up moeten toe laten. Klick hiervoor op de ongewone balk die in dat witte scherm ontstaat (bovenaan). en ja dit topic is voor mensen die iets zoeken. ik help graag, maar dan wel zo dat mensen de volgende keer zelfstandig kunnen zoeken. of is het soms vervelend iets te leren???![]()
Galvanizequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
HOe heet het nieuwe nummer van de chemical brothers
Sleigh Ride, ontelbare malen gecoverd, ook door meerdere vrouwen, maar de bekendste uitvoering die door een vrouw is gezongen is die van de Carpenters.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:38 schreef sannuh het volgende:
Oke ik had in een winkel een kerstliedje gehoord maar heb echt geen idee hoe die heet en wil m heel graag downloaden... nou hij gaat ongebeer zo: there will be snowbells ringeding ring ding dingeling ding. Het wordt gezongen door een vrouw
Ik heb het laatst een paar keer op de radio voorbij horen komen, XFM en 538 meen ik.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat je eerder in de richting van iets als 2 unlimited moet gaan zoeken (rappende neger met zangeres en dancemuziek)
maar wat voor tijdsperiode gaat het hier over?
begin jaren 90 of eind jaren 90 of is het iets van de laatste paar jaar of ???
Oke super!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sleigh Ride, ontelbare malen gecoverd, ook door meerdere vrouwen, maar de bekendste uitvoering die door een vrouw is gezongen is die van de Carpenters.
Garbage - The world is not enough [1999]quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:41 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Garbage... Ik meen dat het een soundtrack voor een Bond film was...?
Mosh?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:40 schreef Thetallguy het volgende:
Het nummer dat Eminem deed tijdens de MTV Awards, met een tank erbij enzo
danku
Je zou natuurlijk navraag kunnen doen bij Ferry@Radioveronica.nlquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keertje
Weet iemand van wie dit soulnummer is ??
http://home.wanadoo.nl/smooth/soul.mp3
Tja een beetje maf maar waarom ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk navraag kunnen doen bij Ferry@Radioveronica.nlAls er IEMAND is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |