quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga stoppen, ik mag een week neit op de pc, me broertje heeft lopen kloten en toen ik hem zwaar in een hoek duwde kwam hij met zijn kop tegen de kagel (boeie).
Wheheheheheeeeeequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga stoppen, ik mag een week neit op de pc, me broertje heeft lopen kloten en toen ik hem zwaar in een hoek duwde kwam hij met zijn kop tegen de kagel (boeie).
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
kachel...verwarimg..cv in gebrAkkig nederlands...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:48 schreef JDude het volgende:
Hmm... een ouderlijke weekban dus... maar wat is een kagel eigenlijk?
Geniaal!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga stoppen, ik mag een week neit op de pc, me broertje heeft lopen kloten en toen ik hem zwaar in een hoek duwde kwam hij met zijn kop tegen de kachel (boeie).
de pc staat niet in de kamer van me stereoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:45 schreef Kiff het volgende:
in de stereo pluggen, zie mijn vorige reply....
tullip stekkertjes (een witte en een rode), in de "Aux" ingang van een stereotoren steken.
OMFGquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga stoppen, ik mag een week neit op de pc, me broertje heeft lopen kloten en toen ik hem zwaar in een hoek duwde kwam hij met zijn kop tegen de kachel (boeie).
Hier kan je het bericht wijzigen: http://forum.fok.nl/edit/22497150/1/50quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:16 schreef foton het volgende:
kun je gebruiken om de PC op de stereo aan te sluiten óf om een mp3-speler (via de hoofdtelefoonuitgang) op de stereo aan te sluiten.
*PROEST*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |