![]()
in het kort wat is Lekker Belangrijk :
In dit nieuwe muziekprogramma gaat Toni Peroni op zoek naar de Rock in Nederland.
in de eerste uitzending zie je een item over peter pan speedrock bij parkpop, met in het speciaal een stuk over dikke dennis...
![]()
In de reportage "nieuw talent" volgen we de beginnende, talentvolle band "the Furies". Kijk mee in de oefenruimte, luister naar wat frontvrouw Jolien te zeggen heeft en volg de band op weg naar de Yorin FM studio, waar zij te gast is bij Rob Stenders
![]()
een interview met een gehandicapte drummer...
Dennis vindt het gelul als mensen zeggen dat hij gehandicapt is, want: "als je gehandicapt bent, dan wordt je in iets belemmerd en ik word in niets belemmerd." De bijzondere drummer vertelt Toni Peroni alles over zijn afwijking, drummen, vrouwen én sex in een openlijk gesprek. "Drummen is cool en het trekt vrouwen aan..."
![]()
en in de 1e uitz. ...
Extremo's met punaises
Twisted, een keiharde gruntband, geleid door een tweeling, die elkaar al gruntend tot pulp slaan. Dat is het beeld wat de meeste mensen nog lang op hun netvlies zullen hebben staan na een show van deze Utrechtse band. Met stokken, punaises, planken en zelfs verkeersborden gaan deze twee extremo's elkaar te lijf. En, ja, dat levert leuk beeldmateriaal op.
![]()
verder nog een item over tatoeren en in het programma zit ook een onderdeel " 30 seconds of fame" daarin kunnen onbekende bands zich opgeven, en 30 seconden iets van zich laten horen in de studio ( + interview) de kijkers kunnen je band dan beoordelen.
en wat heb ik ermee te maken ? ik ben 1 van de cameramensen... ik ben benieuwd wat jullie van het programma vinden... ik hoor graag reacties
![]()
op
www.lekker-belangrijk.tv kan je meer info vinden...
iedere woensdagavond om 22.30 uur is het te zien op the box