Wat voor muziek?quote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef Furby het volgende:
In het refrein zit "well of water"
Cynix zegt dat ie 'm kent maar weet de naam nietWie wel ?
Was al op gereageerd in het vorige topic volgens mij...quote:Op zondag 5 december 2004 23:03 schreef Oversight het volgende:
gezocht Gospelkoor zoals in de film Sisteract met whoopy goldberg.
quote:Op zondag 5 december 2004 23:52 schreef Chen het volgende:
[..]
Was al op gereageerd in het vorige topic volgens mij...
quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
wel gekeken,... niet gezien...
ik ga gelijk terugzoeken, dank !
Zoals in Hammer - Don't pass me by [1992] dus....quote:Op maandag 6 december 2004 13:08 schreef Oversight het volgende:
groepen zingende ( vaak dikke ) negerinnen ( al dan niet in een kerk ) , waarbij je bij het horen van de muziek gewoon niet meer stil kan blijven zitten......
quote:Op maandag 6 december 2004 13:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Zoals in Hammer - Don't pass me by [1992] dus....
of euh... Bebe & Cece Winans - I'll take you there [1992]
of Eternal - I wanna be the only one [1997]
Paul Weller - Wild Wood?quote:Op maandag 6 december 2004 13:45 schreef Gele_boskikker het volgende:
Gezocht:
Ik zoek het nummer van een bier reclame ik weet niet welk bier maar dan zit er een vent aan een beekje te genieten van een biertje enzow, Het nummer is rustig en zit iets in van "drifting away" volgens mij.
Beetje vaag ik weet het drm heb ik het nr ook nog niet gevonden![]()
Iemand idee???
Dat is nu vorige week geworden.. iemand een idee??quote:PatsneoK - vrijdag 3 december 2004 @ 13:08
Wie weet welk nummer Irene Moors aanvroeg bij Rob Stenders deze week?
Euhmmzz komt me bekend voor.quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Pop-achtig nummer waarin wordt geroepen: "Bomdiggydomtiedom diggy diggy"
Ofzoiets...
Tijdje geleden werd het in een reclame gebruikt en ik weet nog steeds niet welk liedje het is, weet iemand het wel toevallig?
Ice MC - Think about the wayquote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Ofzoiets...
Tijdje geleden werd het in een reclame gebruikt en ik weet nog steeds niet welk liedje het is, weet iemand het wel toevallig?
Nee, het is 'm welquote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef Berkery het volgende:
Is het niet toevallig 'World of Water' ? (van New Musik)
Teddybears Shtlm - Cobrastyle misschien?quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezocht:
Ofzoiets...
neehee.. Ice MC - Think about the wayquote:Op maandag 6 december 2004 17:57 schreef Glacius het volgende:
[..]
Teddybears Shtlm - Cobrastyle misschien?
Ja ja ja...quote:Op maandag 6 december 2004 18:00 schreef gfree het volgende:
[..]
neehee.. Ice MC - Think about the way
Where did I go wrong - UB 40. Is wel wat langer geleden, maar misschien bedoel je die.quote:Op maandag 6 december 2004 18:01 schreef Glacius het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van de band van het nummer waarin in het refrein 'Where Did We/It Go Wrong...' wordt gezongen. Ben de naam kwijt. Het nummer was een klein hitje een jaar of vijf/zes geleden geloof ik.
Novastar - Wrong [1999]quote:Op maandag 6 december 2004 18:01 schreef Glacius het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van de band van het nummer waarin in het refrein 'Where Did We/It Go Wrong...' wordt gezongen. Ben de naam kwijt. Het nummer was een klein hitje een jaar of vijf/zes geleden geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |