David McWilliams - the days of pearly spencerquote:ik zoek een nummer waarin het refrein door een megafoon wordt gezongen.
Het is een rock(alternatief) nummer en voor de luisteraars van rebeccaFM; ik hoor het daar geregeld.
enkele stukjes die ik heb weten op te vangen van het refrein:
the days(?) are all (?) sister oid.
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:47 schreef search64 het volgende:
David McWilliams - the days of pearly spencer
het is ook niet echt rock :pquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar da's toch niet echt alternatief?
maar wel heel Rebecca FM
Art Of Fighters - Hey You!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:03 schreef JoRuZ het volgende:
Ik zoek het nummer dat word gespeeld bij dit filmpje:
http://members.home.nl/m.noom/BOMB2.wmv
thx....quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:00 schreef search64 het volgende:
Komt van de CD "dopeheid troef", en het heet "je beste vriend".
Kunt u zo vriendelijk zijn om mijn MSN toe te voegen @ profiel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:26 schreef Frenkiej het volgende:
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore of
DJ JDA ft Bass-D & King Matthew - Survivors Of Hardcore (art of fighters remix) <-- mooier![]()
en philippe rochard - survivors of hardstyle
k denk dat je de 2e bedoelt die is bekender
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
hebben jullie andere?![]()
alvast bedankt![]()
dat is 1 bedanktquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jane Birkin - J'Taime Mon Non Plus...
Knuffelrock 1 t/m 27quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:47 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb niet zo'n precieze vraag maar ik zoek ouwe bekende schuivel liedjes
zoals de bekende titanic theme, maar die heb ik al![]()
D'r zijn d'r maar 13!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Knuffelrock 1 t/m 27
death in vegas - hands around my throat dacht ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:44 schreef SpuitElf het volgende:
Ik zoek het liedje dat hoort bij de tv-reclame van de SonyEricsson k700i. Iemand een idee?
Mariah Carrey toch?quote:Op zondag 28 november 2004 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Weet iemand wat de bekendste versie van Santa Claus Is Coming To Town is.
Ik hoorde die versie gister nog onder All You Need Is Love. Het zijn ongeveer drie zangeressen en het swingt nogal.
Bedankt dat is 'm! Ik zat al in die richting te denken, maar ik hoorde gister Mariah zelf niet zingen.quote:Op zondag 28 november 2004 11:21 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
Mariah Carrey toch?
da's toch maar 1 iemand?quote:Op zondag 28 november 2004 11:21 schreef _Daniel_ het volgende:
[..]
Mariah Carrey toch?
Ik ken bob niet, maar gok op Sweet dreams van Eurythmicsquote:Op zondag 28 november 2004 11:55 schreef oZner het volgende:
Weet iemand de artiest en titel van een recente remix van "Sweet Dreams" welke gemixt is door Bob Sinclair? Ik weet niet of de titel ook "sweet dreams" is en kan weinig info vinden...
Ik weet dat die van de Eurythmics is, maar ik zou graag de titel willen hebben van de mix (die is volgens mij anders, want ik kan hem niet op de website van bob terug vinden)quote:Op zondag 28 november 2004 11:57 schreef D.Rose het volgende:
Ik ken bob niet, maar gok op Sweet dreams van Eurythmics
*verwijst naarMariah's kerst cd *quote:Op zondag 28 november 2004 11:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's toch maar 1 iemand?
en die zingt toch 'All I want for christmas is you'?
Dr Dre ft Snoop dog - Still Drequote:Op zondag 28 november 2004 13:00 schreef Mattt het volgende:
Ik heb dus MTV Cribs - Snoop dogg, en daar word er een achtergrond muziekje gedraait ( ook van snoop dogg geloof ik )
Rechts-Klikken Doel opslaan als
Wie weet het ? Het is redelijk bekent.
Wel doel opslaan als, anders werkt ie niet![]()
manau - le tribu du dana misschien?quote:Op zondag 28 november 2004 13:24 schreef Manos18 het volgende:
Hoi,
Zoek een nummer van een franse rapper,volgens mij was het liedje paar jaar geleden een hitje.
Hij staat in de clip volgens mij op een toren ofzo.
Precies weet ik het niet meer.
Grace Jones - My Jamaican Guyquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:56 schreef RaZZle het volgende:
Doin' it van LL Cool J bevat een sample uit een vrij oud oldskool hip hop nummer..
Ik ben op zoek naar de tite/artiest van dat nummer...
Wie weet dit ?
Vorig jaar was het altijd Red Hot Chili Peppers met The Zephyr Song. Of dat nu nog zo is weet ik niet..quote:Op zondag 28 november 2004 16:02 schreef BoosteRr het volgende:
Hoe heet dat nummer dat bij NOS studio sport op de achtergrond wordt gedraaid, als men de voetbalwedstrijden voor de komende dagen aankondigen?
Pleaze help!
Heb ik even nodig voor een verslag, maar ik ben verdorie toch de titel vergeten!quote:as i walk through the valley of the dead..
Klinkt als Coolio - Gangsta's Paradise, maar niet helemaal.quote:Op zondag 28 november 2004 18:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Heb ik even nodig voor een verslag, maar ik ben verdorie toch de titel vergeten!![]()
Ik heb er een paak weken terug nog wel een artikel van gelezen![]()
Eerste hit Google zegt: http://www.lyricstop.com/s/storyofmylife-kristianleontiou.htmlquote:Op zondag 28 november 2004 19:00 schreef Allan24 het volgende:
Ik zoek dat nummer waarin gezongen wordt,
".....memories in my mind"
en even daarna ".......story of my life"
Van wie is dat, en hoe heet het
quote:Op zondag 28 november 2004 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eerste hit Google zegt: http://www.lyricstop.com/s/storyofmylife-kristianleontiou.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |