Leann Rimes - Life goes on [2002]quote:Queer - dinsdag 2 november 2004 @ 12:23 Branleur !
Ik zoek een of ander vrij nieuw popnummer van een zangeresje en het refrein gaat als volgt:
"Shame on you if you fooled me once,
Shame on me if you fooled me twice." (of iets dergelijks van dezelfde strekking)
En daar tussenin de hele tijd "aha aha" gezongen.
Het is ZO bekend, maar ik kan er maar niet opkomen.
quote:danni - maandag 1 november 2004 @ 23:47
Nog een nummer,
zangeres zingt iets van : i want action, i'm a lady on the move.
i need action, i got no time to loose. i need action, and if you try itaway(?)
i love you more than only words can say"
quote:Het_Biertje - maandag 1 november 2004 @ 23:33
Biertje?
ik ben opzoek naar dat liedje wat ze helemaal grijs draaien bij MTV Cribs.
het lijkt een klein beetje op het deuntje wat Pharrel maakt met z'n mond in "Drop it like it's hot" met Snoop Dogg. klinkt gek maar je snapt het wel als je de link bekijkt.
(link = http://www.snoopdogg.com/downloads/quicktime.asp
quote:Deva - maandag 1 november 2004 @ 22:06
Wha
nu ik een xtje, ik zoek titel en arties van deze.. hij komt me zoooooooooooooooo superbekend voor, ligt op het puntje van me tong.. maar kan hem niet vinden
http://www.mastersofhardc(...)blast/fullscreen.htm
intro muziekje dus
Bedoel je niet Pink - Eventually?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
And the story continues....
[..]
Shame on me if you fooled me once lyric
Nee. Het is veel sneller. Het is veel meer een dansnummer. Iets wat de Black Eyed Peas gemaakt zouden kunnen hebben ofzo. Maargoed, volgens mij zingt ze niet letterlijk wat denk dat ze zingt omdat ik het dan wel op Google had gevonden. Maargoed. Het is niet Pink, het is niet Leann Rimes, maar wat dan wel ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef miesjuh het volgende:
[..]
Bedoel je niet Pink - Eventually?
Jonathan Richman - Egyptian reggea....quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:18 schreef MrGP het volgende:
Ik zoek dat nummer op de achtergrond van de Douwe Egberts reclame, van dat je eindelijk weer je koffiezetapparaat oid kan gebruiken, en met die zwervers enzo.
dat was Hampenberg - Ducktoyquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:03 schreef miesjuh het volgende:
Ik zoek het liedje van een jaar of 2 geleden met al die rubberen eendjes in de clip! Ligt op het puntje van mijn tong, maar het komt er niet uit
Kelis - Trick me?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:14 schreef Queer het volgende:
[..]
Nee. Het is veel sneller. Het is veel meer een dansnummer. Iets wat de Black Eyed Peas gemaakt zouden kunnen hebben ofzo. Maargoed, volgens mij zingt ze niet letterlijk wat denk dat ze zingt omdat ik het dan wel op Google had gevonden. Maargoed. Het is niet Pink, het is niet Leann Rimes, maar wat dan wel ?
Yes ! Dat was em !quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kelis - Trick me?
En nee het is niet van Bracequote:Op maandag 1 november 2004 20:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wie kent/weet hoe het nummer heet van die nederlandse rapknakker die wel eens op The Box te zien is met zijn clip, hij lult over ICQ en weet ik 't in zijn clip
Volgens mij bedoel jequote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Sickert het volgende:
Op mijn berichtje is ook nog niet gereageerd in het vorige topic.
Het is een nummer waarin de zanger zingt ''I'm old seed'' (of volgens mijn vriendin ''I'm old at sea'')
Vervolgens iets van ''I don't see why people bother me'' ook zingt die ''in the raaaaaaaain''. ''All on my own'' zingt die ook. Het wordt ook vaak bij Evers gedraaid.
Het is jazz achtig, heel rustig en mooi.
HELP!!!
Katie Melua - Crawling Up A Hillquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:36 schreef Henk-Wim het volgende:
Op radio 2 al een paar keer gehoord. Lief, rustig liedje, gezonen door een dame. Met onder andere
'my love is just a slow train, running up a hill'
Wie-o-wie?
Ah-bah-nee-bee of A-ba-ni-bi van Izhar Cohen & the Alphabetaquote:Op woensdag 3 november 2004 00:19 schreef jadelovespat het volgende:
oww ik doebeol het liedje uit de reclame van double A paper, van die dude met een poster aan de muur van een vrouw in ondergoed. En dan gaat hij slapen en de volgende dag heeft die vrouw op de poster zijn onderbroek aan. ( ff ter verduidelijking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |