quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
het is je vergevenquote:Op zondag 5 september 2004 22:26 schreef sir_dalord het volgende:
nee, op is niet ge-update, ik heb het ook wel eens te druk daarvoor
dus mijn excuses, ik doe het deze week
misschien ben je dan niet goed genoeg voor een hogere klassequote:Op zondag 5 september 2004 23:01 schreef nicomart het volgende:
mijn promotie staat nu dus oficieel op losse schroeven.. verloren met 3-0 van de nummer 3 die er echt ijzersterk uitzag.. de nieuwe nummer 1 krijg ik op de laatste wedstrijddag maar die is ook heel sterk.
En als de nummer 3 dan opnieuw wint.. wordt ik 3e
Dan mag ik het nog een seizoen gaan proberen
Nee ik ben ook niet goed genoeg voor een hogere klasse. Ik heb halverwege het seizoen een supertalent verkocht voor veel geld en heb daar trainees voor gekocht. Maar daarmee red ik het jammergenoeg net niet mee.quote:Op zondag 5 september 2004 23:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
misschien ben je dan niet goed genoeg voor een hogere klasse
kan je de komende 2 weken nog vrijuit PIC spelen? Al zal de nummer 1 dan trouwens ook wel MOTSen (de laatste pot)
dat ligt dan volledig aan jezelf dunkt mequote:Op maandag 6 september 2004 12:19 schreef Zwoerd het volgende:
Maar ik baal wel een beetje, heb nu 2 seizoenen achter elkaar in enorm makkelijke competities gespeeld, waardoor mn team totaal niet klaar is om in de VI te spelen![]()
sir_dalord had afgelopen week geen tijd. Volgende keer sta je er bijquote:Op maandag 6 september 2004 01:10 schreef thaduck het volgende:
*snif* ik ben vergeten in de OP
verloren JD?quote:Op maandag 6 september 2004 19:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, allemaal succesverhalen :S
2-1 :S van de nr 4...quote:Op maandag 6 september 2004 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
verloren JD?
wat heeft Babselona gedaan?quote:Op maandag 6 september 2004 19:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
2-1 :S van de nr 4...
en ik was/ben de nr 2
Volgend seizoen...quote:Op maandag 6 september 2004 22:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Balen SuperWeber..
[09/06/04 23:00.44] <SuperWeber> Wat een boutteam heb jij refusedquote:Op maandag 6 september 2004 22:08 schreef SuperWeber het volgende:
Thnx voor alle steunbetuigingen btw....
Ik kan het je niet aanradenquote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
SuperWeber is mijn voorbeeld... Volgend seizoen ben ik de lul
Plaats wel ff de werkelijke log mźn....quote:Op maandag 6 september 2004 23:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
[09/06/04 23:00.44] <SuperWeber> Wat een boutteam heb jij refused
[09/06/04 23:01.04] <Johan-Derksen> KUT ZANDPOL TRAPPERS
[09/06/04 23:01.05] <Johan-Derksen> AFSCHIETEN
[09/06/04 23:01.07] <Johan-Derksen> EN FAILLIET ERMEE
[09/06/04 23:01.13] <Johan-Derksen> en ja dat mag gequote worden
;')
die gaan we binnenkort zelf aanschouwen in groningen ..quote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef REFUSED het volgende:
anders post je je stand even?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die gaan we binnenkort zelf aanschouwen in groningen ..
nadat we de eventuele vriend van zijn lekkere huisgenote van de 12e verdieping hebben gegooid.. Om SW een plezier te doen![]()
misschien maar voorlopig zien wij onze kans schoon natuurlijk, wie weet komt er geen betere kans meerquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:52 schreef SuperWeber het volgende:
En ik ben idd gedegradeerd, maar wie het laatst lacht lacht het best toch??
Nee, wie het laatst lacht, denkt het langzaamstquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:52 schreef SuperWeber het volgende:
En ik ben idd gedegradeerd, maar wie het laatst lacht lacht het best toch??
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:33 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee, wie het laatst lacht, denkt het langzaamst![]()
dat zei je dit seizoen zeker ook tegen puntenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
Nee hoor, mijn punten liepen niet weg, die kreeg ik gewoon niet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:12 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dat zei je dit seizoen zeker ook tegen punten
wat doet je denken dat ik daar niet ook al zit?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
Hebben ze in finland btw geen forum waar ze jouw kunnen houden
erg handig idd, even bookmarks aanklikken en je weet weer wanneer alle deadlines aflopen ipv iedere speler afzonderlijk te moeten aanklikken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef Keano het volgende:
Ik ontdekte vandaag dat als je een speler bookmarkt en deze staat op de transferlijst dan komt de deadline er bij te staan. Erg handig dit
Oeh, jammer, dat er niet op geboden isquote:Op woensdag 8 september 2004 19:59 schreef The_Hives het volgende:
probeerde een speler te verkopen voor 550k helaas niet gelukt. Had ik eigenlijk wel verwacht, maar buddy gaf 700k aan, dus ik denk ik probeer het. Ik zet hem er morgen op (voor zondag) dan maar voor 500 of 450k dat weet ik nog niet.
Vandaag oefenwedstrijd een speler geblesseerd voor 2 weken. Jammer. Maar erg zal ik hem niet missen
tja, denk ook 500k en anders de keer daarna 450quote:Op woensdag 8 september 2004 20:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Oeh, jammer, dat er niet op geboden is.. Maar 450K minimaal moet toch echt wel te doen zijn; 't is maar wat een gek er nog voor geeft
.. Minder dan dat zou ik niet accoord mee gaan
![]()
Speel vanavond in Zweden (nu bezig) .. 2605 bezoekers, 8 323 ¤. .. in ieder geval winstgevend![]()
Ja, maar ik zou het ook wel is leuk vinden om iets beter te spelenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
voor een vriendschappelijk wedstrijd is dat toch niet erg? Je hebt zowiezo training gehad.
als je naar het verre noorden wilt afreizen vind ik het best, geen verplichtingen meerquote:Op woensdag 8 september 2004 22:58 schreef qyn het volgende:
Iemand friendly volgende week?
Wil ik doen, maar kan pas morgenvroeg.. heb buitenlandse friendly gespeeld; ze zitten nog in het vliegtuigquote:Op woensdag 8 september 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
qyn, je mag me uitdagen hoor..
606 supporters heb ik, kies maar waar je wikt spelen :
das primaquote:Op woensdag 8 september 2004 23:31 schreef qyn het volgende:
[..]
Wil ik doen, maar kan pas morgenvroeg.. heb buitenlandse friendly gespeeld; ze zitten nog in het vliegtuig![]()
Zal ik je morgenvroeg uitdagen? Mijn stadion?
Kom maar bij mij langs. Ik heb dik 800 supporters zodat het ook nog een beetje centen oplevert. Daag me maar uit!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben ook nog beschikbaar voor een oefenmatch....wie wordt de gelukkige??
Ik ook nog 7 ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 14:37 schreef sir_dalord het volgende:
gisteren met 3-2 gewonnen van een ploeg uit dezelfde divisie als grumpey
al speelde ik wel met 4 basisspelers natuurlijk
ff oftopic
ik heb ook nog wat gmail accounts om uit te delen. Als er iemand geinteresseerd is, meld het me ff
als je hem echt wilt hebben, moet je ff je mailadres geven..quote:Op donderdag 9 september 2004 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
JA! IK!
eigenlijk is het niet meer zo speciaal... vroeger zouden er kinder voor me worden geofferd en mocht ik kiezen uit honderden vrouwenquote:Op donderdag 9 september 2004 14:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ook nog 7 ofzo
Nog maar 10 minuten Vision, zet hem nog fftjes opquote:Op donderdag 9 september 2004 15:04 schreef Vision het volgende:
kut zeg. vergeten mijn trainees op te stellen gisteren.
* TimmyAsd gaat even een uurtje met zijn hoofd tegen een muur bonken.
Het lijkt mij praktisch onmogelijk dat er stond dat het bieden voorbij was, en dat iemand anders toch nog kon bieden. Dan kon jij toch ook gewoon weer overbieden??quote:Op donderdag 9 september 2004 16:48 schreef Gabberhead het volgende:
WTF???
Ik log net nog een keer in, zie een berichtje staan dat iemand heeft geboden op die speler die ik net heb gekocht... Dus ik kijk nog een keertje naar de gegevens, krijg ik de volgende melding te zien:
Highest bid: 128 000 ¤ by FC Sievering Bidding is finished!
Net stond er ver***me nog dat ik het hoogste bod had met 113000 en ook dat bidding finished was.
Gloeiende gloeiende... kan ik weer die hele mallemolen door
Er stond gewoon keihard: Bidding is finished...quote:Op donderdag 9 september 2004 17:04 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Het lijkt mij praktisch onmogelijk dat er stond dat het bieden voorbij was, en dat iemand anders toch nog kon bieden. Dan kon jij toch ook gewoon weer overbieden??
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb je uitgedaagd voor aankomende woensdag Hives
ik heb er 2 supporters door gekregenquote:Op donderdag 9 september 2004 14:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
eigenlijk is het niet meer zo speciaal... vroeger zouden er kinder voor me worden geofferd en mocht ik kiezen uit honderden vrouwen
5 verdedigers opstellen en veel verdedigende middenvelders. Maar als je die niet hebt schiet je dr weinig mee op.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:06 schreef thaduck het volgende:
Trouwens even een vraagje tussendoor. Weet iemand of er een programmaatje is waarin je kan aangeven wat voor soort spel je wilt spelen? Ik moet zondag tegen de nummer 1 van mijn divisie (ik ben 7e) en wil ivm alle supporters die opstappen eigenlijk voorkomen dat het weer een 0-7 verlies voor mij wordt. Ik wil dus zo defensief mogelijk opstellen en spelen. Zoveel mogelijk verdedigende spelers dus
Zijn daar progjes of andere methodes voor?
Oeh! Japaljami ook met 1 training al gestegen? Dus je wil zeggen dat ie nu uitstekend positiespel, uitstekend verdedigen heeft?quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:09 schreef Grumpey het volgende:
trainingsupdate:
vorm +6 -2 (Daling van vorm van de coach)
En...
Verdedigen +4 (!, ik had 2 verwacht)
voor de kenners:
Noppie de Rijk, Laurentiu Serban (beide handelswaar) en lange termijntjes Li Kai en Jeff Japaljami (die laatste is de grote verrassing!!!)
Hmmm als er echt bidding is finished heeft gestaan dan kon die ander ook echt niet overbieden, dus het hoort niet mogelijk te zijn. Maarja die kan je tegenover GM's nooit bewijzen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:22 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Er stond gewoon keihard: Bidding is finished...
Het klopte ook met de tijd, 15:48 zou de bieding afgelopen zijn. Dus in de overtuiging dat ik er een speler bij zou hebben ben ik uitgelogd. Toen er bij mijn volgende login ineens een berichtje stond dat er nog iemand had overboden, begon ik me even achter m'n oren te krabbelen...
Tegenover jullie is het al niet te bewijzen, laat staan tegenover een GM...quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:32 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Hmmm als er echt bidding is finished heeft gestaan dan kon die ander ook echt niet overbieden, dus het hoort niet mogelijk te zijn. Maarja die kan je tegenover GM's nooit bewijzen natuurlijk.
Trainingsupdate:
Totale Team TSI met +- 6000 gestegen naar 113 190
Sterspeler Karl Damgaard naar 32940 TSI gestegen(+ 2640)
Aantal vormstijgingen voor de middenvelders, verder geen drastische veranderingen.
trouwens, Jaap de Groninger tsi +190 naar 2570.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:44 schreef The_Hives het volgende:
update is niet noemenswaardig
HT ratins calculator.kun je zien hoveel sterren je spelers krijgen alleen even overal - een halve ster doen.hij rekent namelijk steeds een halve ster teveel.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:06 schreef thaduck het volgende:
Trouwens even een vraagje tussendoor. Weet iemand of er een programmaatje is waarin je kan aangeven wat voor soort spel je wilt spelen? Ik moet zondag tegen de nummer 1 van mijn divisie (ik ben 7e) en wil ivm alle supporters die opstappen eigenlijk voorkomen dat het weer een 0-7 verlies voor mij wordt. Ik wil dus zo defensief mogelijk opstellen en spelen. Zoveel mogelijk verdedigende spelers dus
Zijn daar progjes of andere methodes voor?
echt niet.ik kom net uit vii zetten en wals gelijk al over alles heen.denk dat v pas echt moeilijk wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Tegenover jullie is het al niet te bewijzen, laat staan tegenover een GM...
Laten we het er maar op houden, dat er een probleem was bij het refreshen van de pagina, waardoor de status van het bieden al wel was vernieuwd, maar het bedrag en de bieder nog niet.
Overigens aardige trainingsupdate.. Mijn 2 sterspelers halen samen met hun TSI nog niet eens de update van jouw sterspelerHet leven is moeilijk in VI
post stats/conditie eens.quote:Op maandag 6 september 2004 20:42 schreef engessa het volgende:
Waarom raak ik maar niet mijn uitstekende verdediger van 19 niet kwijt voor 200.000.. Morgenvroeg is de deadline en er heeft nog helemaal niemand op geboden! He-le-maal nie-mand!
Hij is uiteindelijk gewoon verkocht voor 350.000. Maar hij had uitstekend conditie en uitstekend verdedigen, alleen zwak vorm en dus geen 3,5 ster in zijn laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:23 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
post stats/conditie eens.
Ik heb zelf altijd dat er veel geboden wordt als conditie goed is (tot 150k meer,ik raak ze voor 400k kwijt).verder pas te koop aan bieden als ie zn laatste wedtsrijd 3,5 sterheeft gehaald.
is goed voor de meerwaarde.
hamquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
waar zie je die gegevens dan? In een programma toch zeker? HAM en Buddy enzo.....
wat doe je dat omslachtig? gewoon list of changes van team bekijken, datum selecteren van 6 dagen terug en voila. ik hoop niet dat je écht steeds 2 bestanden zit te openen om die te vergelijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef sir_dalord het volgende:
Als de trainingsupdate van vrijdag is geweest. download je het bestandje van vrijdag. Dan open je die van donderdag en daarna die van vrijdag weer. Dan heb je een 'list of changes' waarin je kan zien wat voor verschillen er zijn tussen donderdag en vrijdag
dat snap ik niet... moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
wat doe je dat omslachtig? gewoon list of changes van team bekijken, datum selecteren van 6 dagen terug en voila. ik hoop niet dat je écht steeds 2 bestanden zit te openen om die te vergelijken
enige wat je moet doen is paar keer per week met ham inloggen, krijg je de nauwkeurigste resultaten
oei, dat klinkt wel errrrrrug aantrekkelijk!!quote:Op donderdag 9 september 2004 14:37 schreef sir_dalord het volgende:
gisteren met 3-2 gewonnen van een ploeg uit dezelfde divisie als grumpey
al speelde ik wel met 4 basisspelers natuurlijk
ff oftopic
ik heb ook nog wat gmail accounts om uit te delen. Als er iemand geinteresseerd is, meld het me ff
vleugelaanval hoeft nog geeneens, zolang je je vleugels maar op aanvallend insteltquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:23 schreef -Raffie- het volgende:
Pff ik moet zaterdag tegen het volgende team. deze speelt al al zijn wedstrijden met zijn backs naar binnen. Is het nu slim om vleugelaanval te gaan spelen lijkt mij wel.
Gaat om volgende team
FC Eikenboom (20925)
-Raffie-
euh dit is een hattrick-topicquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:19 schreef bolsonnn het volgende:
oei, dat klinkt wel errrrrrug aantrekkelijk!!![]()
hier heb je mn mail! vanguh! bolsonnn@hotmail.com![]()
![]()
Oke speel altijd al met twee aanvallende vlegels dus laat ze zo staan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
vleugelaanval hoeft nog geeneens, zolang je je vleugels maar op aanvallend instelt(bij vleugelaanval gaat je centrale defensie er op achteruit, je valt vervolgens wel meer aan over de vleugels ipv via het centrum. maar of dat het waard is moet je zelf maar zien. als je je beide vleugels op aanvallend instelt komen ze er ook keer op keer langs
Ach ik heb ook nog 6 gmail invites liggen.. ga ik toch ook niet over lullenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:28 schreef sir_dalord het volgende:
hattrick?
was da?
weet ik, maar ik ben er trots op dat ik ze eindelijk kan uitdelenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ach ik heb ook nog 6 gmail invites liggen.. ga ik toch ook niet over lullen
check je mail nog maar ff, ik heb het nog es geprobeerdquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
maar 't is toch vaag als die accounts al geactiveerd zijn :S
dus jij hebt ook een Gmail..uhm... g-teamquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:19 schreef Vision het volgende:
* nicomart heeft afgelopen friendly weer een blessure opgelopen.
heb nu dus 4 manke in mijn team
en ze degraderen niet eens in divisie VIquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:25 schreef nicomart het volgende:
dus jij hebt ook een Gmail..uhm... g-team![]()
let op het posticoonquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:30 schreef komrad het volgende:
@ Vision, ik speel IX maar ben net begonnen en win bijna alles, maar kan niet promoveren omdat ik te laat mijn team kreeg. Dus in IX spelen nog veel grote G-teams
het posticoon (waar bij mij nu een pijltje staat). dat geeft aan hoe een post bedoeld is. De mijne was als grapje bedoeld.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:36 schreef komrad het volgende:
EXplain vision
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:32 schreef komrad het volgende:
@ TS ik zat wel in de OP van deel 28 maar niet meer in de OP van 29 hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:32 schreef komrad het volgende:
@ TS ik zat wel in de OP van deel 28 maar niet meer in de OP van 29 hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat de ts een oudere versie heeft gepakt
of ik heb een oudere versie gepakt..
dat zoek ik trouwens even uit.. in de volgende OP sta je gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
moet je in buddy op transfer vergelijkin gdrukken en ook in hattrick zelf. Aan de hand daarvan bepalen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:54 schreef komrad het volgende:
Dank jullie wel voor het veranderen, kan iemand me nog een richting geven voor het op de transferlijst zetten van een goede verdediger van 24 jaar en een TSI van 450
http://www.hattrickbuddy.de/ een erg goede tool. Gebruik het zelf pas sinds een weekquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef komrad het volgende:
Nee oke, maar ik heb geen buddy , wat is dat eigenlijk, maar is die verkoopbaar en een richting mss?
13.000?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:23 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens een redelijke 17 jarige verdediger voor 13000 gekocht, is dat een geode prijs>?
max 60 tot 70 k volgens qyn en sdquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:22 schreef komrad het volgende:
Dit is hem:
Hidde Hasselaar (39139107)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 596 �/week
Eigenaar: vintage fc
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik ga het programma testen
ja, daarom moet je ook nog de transfervergelijking doen in hattrick.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:38 schreef komrad het volgende:
De buddy zegt 125 k
zo'n speler kan je beter de golfbaan opsturen ja..quote:Op zondag 12 september 2004 11:22 schreef R_B het volgende:
gelezen:
promote a youth player every week. you wont promote a better player if u skip a week or more
Sjaak-Jan Bosschaart (40790002)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 /week
Eigenaar: Team RoBu
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Wat zal ik met hem doen?
Toedeledoki???
Oh, wrijf het er maar ff in... Iemand geinteresseerd om alvast een friendly vast te leggen voor volgende week woensdag??quote:Op zondag 12 september 2004 20:04 schreef komrad het volgende:
Ik heb wel een friendly gewonnen van Hal afgelopen woensdag
oh dan ga ik maar even naar de universiteit, nu toch tijd voorquote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef pekel het volgende:
13-09-2004 om 04:30 voor 450 minuten.
Hattrick dus om 12.00 vanmiddag weer up..
speel dan ook 5-2-3 met 2 wingers offensive als je dan toch gaat CA'enquote:Op maandag 13 september 2004 08:33 schreef SuperWeber het volgende:
Owja ik heb btw zoals gewoonlijk weer verloren (met 1-0) dat was btw wel ffeen domme fout van mij... Ik speelde CA terwijl mijn middenveld gewoon beter was![]()
Was gewoon een tactical mistake van mij... Ik was ook zo gewend aan het feit dat ik een slechter middenveld hadquote:Op maandag 13 september 2004 09:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
speel dan ook 5-2-3 met 2 wingers offensive als je dan toch gaat CA'en
Counter-Attack is best een goede taktiek als je een waardeloos middenveld hebt. Heeft mij ook al een flink aantal keer uit de brand geholpen.quote:Op maandag 13 september 2004 11:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
CA????
quote:Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef Jonks het volgende:
Grumpey als grand-master money-make-guru
je zei bierquote:Op maandag 13 september 2004 01:43 schreef qyn het volgende:
Pre-meet bij qyn![]()
bier
Ola jonksquote:Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef Jonks het volgende:
*first post*
High-five @ qyn, JD, SD, Grumpey enzo.. toch maar een fok accountje
--knip--
Oeh! Toch een accountjequote:Op maandag 13 september 2004 11:34 schreef Jonks het volgende:
*first post*
Introduction:
Ben Jonks, speelde afgelopen seizoen in VIII belgiė met het team Fc CideStyle. Helaas verraaden door een competitiegenoot en dat heeft me mijn account gekost, ik sta nu weer op de wachtlijst van nederland.
vooral dat 'ik' erbijquote:Op maandag 13 september 2004 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ola jonks
goed dat je nu een accountje hebt
ik heb het al gezegd natuurlijk, maar het blijkt kut dat je je team kwijt bent. Maar je kan nu een start maken waar de eerste generatie fokhattrickers (qyn, grumpey, lortnoc, JD, ik, etc) alleen maar van kan dromen
jaquote:Op maandag 13 september 2004 11:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vooral dat 'ik' erbij![]()
binnenkort komen we met een groep naar groningen..quote:Op maandag 13 september 2004 08:23 schreef SuperWeber het volgende:
Tilburg
quote:Op zondag 12 september 2004 17:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gert Jan ter Huurne (40813638)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 535 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Niet erg feestig maar toch...
Voor 9k op de list gezet
Uhm.... Dat lijkt mij duidelijk toch...quote:Op maandag 13 september 2004 11:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
binnenkort komen we met een groep naar groningen..
mag je ons laten zien waarom groningen zoveel beter is dan tilburg
Het is zo weer eind van het seizoen en dan worden er weer vele teams vervangen. Al die walk-overs die doorstromen uit VII enzo (in mijn divisie al 2 stuks). Met wat geluk heb je begin volgend seizoen je teamquote:Op maandag 13 september 2004 12:04 schreef Jonks het volgende:
thanks voor de warme onthaal
nu maar hopen dat die wachtlijst doorstroomt.. 2300 mensen is best een boel.
quote:Op maandag 13 september 2004 01:43 schreef qyn het volgende:
MadKow, die, god hebbe zijn ziel, vandaag 80 kilometer gelopen heeft in 15 uur en 14 minuten, hebben we nog gebeld, want hij zou wellicht nog komen. En dan op IRC
[21:10] <MadKow> nee ik kom niet meer![]()
[21:10] <MadKow> Johan-Derksen belde me wakker.. Arme MadKow.
quote:Op maandag 13 september 2004 12:10 schreef qyn het volgende:
[..]
Het is zo weer eind van het seizoen en dan worden er weer vele teams vervangen. Al die walk-overs die doorstromen uit VII enzo (in mijn divisie al 2 stuks). Met wat geluk heb je begin volgend seizoen je team![]()
En dan idd superstart maken
ik zal hem (BZB) komende week eens uitdagen voor een friendlyquote:Op maandag 13 september 2004 12:04 schreef Jonks het volgende:
heel verhaal
quote:Op maandag 13 september 2004 12:26 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zal hem (BZB) komende week eens uitdagen voor een friendly
quote:Op maandag 13 september 2004 12:26 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik zal hem (BZB) komende week eens uitdagen voor een friendly
sorry jonks, ik mag niks zeggen van jd, hij is de grote baas..quote:Op maandag 13 september 2004 11:52 schreef komrad het volgende:
Wanneer komt die hattrick meet eigenlijk? ik weet dat het aan JD is maar vertel alvast iets ajb
gaat helemaal goedkomen:quote:Op maandag 13 september 2004 12:39 schreef Jonks het volgende:
![]()
Fc de scheenschaversdat zal hem leren!
knieschijfverbrijzelploegje in het veld zetten![]()
maar goed dat je dus niets tegen komrad zegtquote:Op maandag 13 september 2004 12:46 schreef sir_dalord het volgende:
sorry jonks, ik mag niks zeggen van jd, hij is de grote baas..
blablabla eerste week van november blablabla
hmmm wat doe ik fout?quote:Op maandag 13 september 2004 14:03 schreef rattaplan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/IX.739]rattaplan met http://www.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID=507656]eindhoven_united
fout van de OP.. er zijn 2 ] teveelquote:
Wat voor 1 zoek je er? Kheb er 2 overquote:Op maandag 13 september 2004 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
ik sta ook niet in deze OP
En ik kan maar geen nieuwe keepers krijgen! Ik ben altijd veel te laat voor de deadline.....
--- Topic for #fokhattrick is GISTEREN meeting bij qyn. Binnenkort naar groningen en Nijmegen. Wat een druk bestaan hebben we tochquote:Op maandag 13 september 2004 14:51 schreef komrad het volgende:
thanx sir dalord voor de info, weet je ook al waar?
nee een Fin, anders zou ik toch niet in Finland spelen?quote:Op maandag 13 september 2004 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
wat is dat voor iets vaags? Is dat je team? Allemaal Zweden (ofzo).....ben je nou Nederlander of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |