Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....quote:oh ja florissorry
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef Tania18 het volgende:
Geen Janine![]()
Maar toch een mooie OP![]()
Dank u dank uquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat heb je het toch druk op die stage van je..
Maar de OP is welnatuurlijk.
.
en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfdequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:53 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfdeen Dian kwam hem niet helpen
en toen later kwam Sylvia eraanen de brandweer
Dank u dank uquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef DarcMarc het volgende:
net zo mooi als de vorig o.p![]()
Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
Benjamin verdient een topic![]()
Deze had ik echt niet verwacht
inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellen
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oom Govert is gewoon een sleutelfiguur in de serie..
Hij mag nooit meer weg.
Die vond ik ook eng ja..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:02 schreef DarcMarc het volgende:
engste aflevering, meneer harmsen als voodoopoppetjetoen heb ik een paar weken niet meer gekeken
Ga weg, anders vermoord ik je.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk"
Nee!! je gaat het maar uitprinten of zo en dan buiten lezen voor mijn part! Maar je gaat het helemaal lezenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef Tania18 het volgende:
Oh ja, ik heb de tekst half gelezen, is dat ook goed![]()
Lisette.. *ril*quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee!! je gaat het maar uitprinten of zo en dan buiten lezen voor mijn part! Maar je gaat het helemaal lezen
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Vanavond ook goed?![]()
Ik heb gewoon alleen deze week niks te doen gehadquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat heb je het toch druk op die stage van je..
Maar de OP is welnatuurlijk.
.
en later was ze het kindermeisje van nina met pruik en brilquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
Heb je veel gemist. Er is niemand zachtaardiger en vriendelijker dan meneer Harmsen :')quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
En Harmsen is voor mij nog steeds een ouwe zeikerd, die uit de serie moet
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de tekst helemaal gelezen...en nu ben ik [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hele mooie OP, complimenten!.
Maar ik waardeer Benjamin helemaal niet zo. Sterker nog: ik hoop dat hij dood gaat.
Het klopt weer helemaal wat je zegt vosjequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zijn veel "rotjochies" en "bitches" altijd aardiger geworden in huize Harmsen.
-Rik, die erin kwam als een snotjoch die in Harmens brievenbus zeikte, maar bevriend met hem raakte.
-Hedwig, kon eerst helemaal niets, maar nu wel.
-Benjamin, bekend van verhaal hierboven.
-Job, ook geen echt aardig persoon, totdat hij bij Harmsen ging wonen.
-Yasmin, erg bitchie tegen Goofy, maar nu geeft ze veel om hem.
Maar vergeet niet, Harmsen begon ook als een echte zeur
Van boze buurman naar lieve oom, een hele verandering in de loop der jaren.
Even verhaaltje dat ik kwijt moest
GTST is wel vaker ongeloofwaardig geweestquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:37 schreef digispeed het volgende:
nog even off topic maar waarom zou Bowien terugkomen.
Stefano heeft haar toch ge-identificeerd als doodzijnde.
en dan zou ze nu zomaar weer terug komen, zeker gevlucht voor ludo
beetje ongeloofwaardig, aan de andere kant wel leuk, nu alleen dian nog terug
en Bowien, Dian en Martine tegen Ludo. Hahahah !!!!
NEE die breekt ze been ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:00 schreef DaMart het volgende:
Net in Shownieuws: het zou wel eens Geert Hoes (Morris) kunnen zijn die aan zijn einde komt in GTST.
je zoekt gewoon een moeder figuur ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hehe ik kan eindelijk weer reageren k*t computer maargoed en nee ik ben niet lesbisch![]()
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een moeder figuur ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Riann het volgende:
terugvindpost![]()
Nou ik ben een man en ben absoluut geen homo. Maar ik ben wel zwaar fan van twee mannen!! Edward Norton en Rob Thomas!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???![]()
Ik doe tvp voor de filmpjes anders vergeet ik zequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
a) leer eens bookmarken
b) al drie topics lang zet je alleen maar TVP neer en post je niet
Riann post nou even wat meer
dus kunnen vrouwen ook fan zijn van andere vrouwen en mannen ook van andere mannen wat een conclusie hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik ben een man en ben absoluut geen homo. Maar ik ben wel zwaar fan van twee mannen!! Edward Norton en Rob Thomas!!!
ik dan wel????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik roep niet dat Edward Norton of Rob Thomas een lekker ding is
welk arm kind?????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het arme kind toch..
Jou.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
welk arm kind?????![]()
ohh dankje moet ik dat als een steuntje in de rug opvatten of als een belediging?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jou..
Steuntje in de rug.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohh dankje moet ik dat als een steuntje in de rug opvatten of als een belediging?
oke dan bedanktquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Steuntje in de rug.
Daar hoef je niet voor te postenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:37 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik doe tvp voor de filmpjes anders vergeet ik zetvp is voor my active topics
Ze moet leren bookmarken!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te posten
Je kunt gewoon op het mapje klikken, naast de topic titel
Ik doe niksquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het arme kind toch..
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik dan wel????
nope ik vind Roxy geen lekkerding ik vind der best wel knap in vergelijking met andere soapactrices.......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik
al is dit wel een hele grotequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
al is dit wel een hele grote
Hier ben ik. Wat is er?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:14 schreef Dizer het volgende:
Waar is Dada??
Inderdaad ik begin zelf ook gelijk te spuiten als twee meter kaak van haar het hoekje om komt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik vind Roxy ik vind der best wel knap.......
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad ik begin zelf ook gelijk te spuiten als twee meter kaak van haar het hoekje om komt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:52 schreef Frey het volgende:
Volgende:
4. De Nachtmerrie Ontmaskerd
Als Mathilde op een dag een man mee naar huis neemt, beseft ze niet wat de gevolgen zullen zijn. De man weet zich elke keer zo goed te vermommen, dat hij in Mathildes buurt komt zonder dat zij het in de gaten heeft. Dan gaat het mis.
De Nachtmerrie Ontmaskerd - Deel 1
De Nachtmerrie Ontmaskerd - Deel 2 (Komt vrijdag tussen 23:00 en 0:00 online)
En de nieuwe poll
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?2. Alle Houvast verloren 6. De Lange Adem Van De Liefde 7. Vaderliefde En Verbittering 8. Vermist In De Wildernis 9. Het Eerste Huwelijk 10. Hartsvrienden 12. De Bedrieger Bedrogen 13. Een Gekozen Afscheid 14. Onschuldig Gevlucht
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt zaterdag en zondag tussen 23:00 en 0:00 online
Roxy knap vindenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nope ik vind Roxy geen lekkerding ik vind der best wel knap in vergelijking met andere soapactrices.......
Wat vind je van de OP?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Hier ben ik. Wat is er?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Roxy knap vindenhaha zelfs Will de smet zag er geiler uit
![]()
Heel mooi Dizer. Heb alleen dat grote verhaal niet gelezen. Mijn excuses daarvoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:05 schreef Dizer het volgende:
Wat vind je van de OP?
Wel lezen hoor!! Daar gaat het nou juist om! Dat heeft echt mij meer dan een half uur gekost om dat verhaal te tikken. Alleen je moet wel door de spelfouten heen lezen, want had echt geen zin om het te editenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Heel mooi Dizer. Heb alleen dat grote verhaal niet gelezen. Mijn excuses daarvoor.
Ik heb het gelezen. Leuk om weer terug te lezen hoe het ging. Ik keek in die tijd vaag naar gtst dus ik kon me vlagen voor de geest halen maar echt de hele verhaallijn of een aantal scenes nee. Toch eigenlijk wel leuk zo’n verhaal. Misschien een tip, volgende keer af en toe even ENTER gebruiken. Dat maakt het iets makkelijker om te lezen en maakt de drempel om te beginnen met lezen wat lager.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
Wel lezen hoor!! Daar gaat het nou juist om! Dat heeft echt mij meer dan een half uur gekost om dat verhaal te tikken.
Hmz, daar heb je helemaal gelijk in! Zal ik doen met de volgende personage waar ik aan ga werken. Ik denk dat ik wel weet wie dat wordt..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Leuk om weer terug te lezen hoe het ging. Ik keek in die tijd vaag naar gtst dus ik kon me vlagen voor de geest halen maar echt de hele verhaallijn of een aantal scenes nee. Toch eigenlijk wel leuk zo’n verhaal. Misschien een tip, volgende keer af en toe even ENTER gebruiken. Dat maakt het iets makkelijker om te lezen en maakt de drempel om te beginnen met lezen wat lager.
Nick ofzo ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, daar heb je helemaal gelijk in! Zal ik doen met de volgende personage waar ik aan ga werken. Ik denk dat ik wel weet wie dat wordt..
Doe maarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, daar heb je helemaal gelijk in! Zal ik doen met de volgende personage waar ik aan ga werken. Ik denk dat ik wel weet wie dat wordt..
Ey BVO (zeg dat trouwens eens snel achterelkaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe maarBowien
.
Omdat ze misschien terugkeert enzo. En omdat ze gewoon leuk is..
Ik zal na dit tournament wel een poll maken over wat het volgende moet worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey BVO (zeg dat trouwens eens snel achterelkaar)
jou moet ik even hebben kan er een toernooi komen van leukste mannelijke personage na Ludo toernooi komen ?? lees een paar topics terug.
okequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal na dit tournament wel een poll maken over wat het volgende moet worden..
Nee Frey en ik gaan kijken wie centraal gaat spelen in het volgende filmpje, misschien dat we het daarop gaan aanpassen. Maar ik heb al iemand in gedachten eigenlijk. Mocht het dus wat worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe maarBowien
.
Omdat ze misschien terugkeert enzo. En omdat ze gewoon leuk is..
Als het maar geen Janine is.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee Frey en ik gaan kijken wie centraal gaat spelen in het volgende filmpje, misschien dat we het daarop gaan aanpassen. Maar ik heb al iemand in gedachten eigenlijk. Mocht het dus wat worden.
En ook geen Sjorsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het maar geen Janine is..
Janine is okequote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen Yasmin.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]Ooit komt ze aan de beurt hoor
en als je zo blijft doorgaan, krijg je geen Yasmin!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen Yasmin..
Anytime sweetheartquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
en Dizer thanxx voor de foto's
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
EVELIEN WB ENZO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het normaal dat rtl4 nu al begint met gtst herhalen elke ochtend?
Jullie kunnen nog stemmen tot 21 uurquote:Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?2. Alle Houvast verloren 6. De Lange Adem Van De Liefde 7. Vaderliefde En Verbittering 8. Vermist In De Wildernis 9. Het Eerste Huwelijk 10. Hartsvrienden 12. De Bedrieger Bedrogen 13. Een Gekozen Afscheid 14. Onschuldig Gevlucht
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]![]()
.
en haal mij eens van die msn blok afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het normaal dat rtl4 nu al begint met gtst herhalen elke ochtend?![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:34 schreef _bigmac_ het volgende:
vast geen verrasing dat ik ook op alle houvast verloren heb gestemt.
Ik welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik roep niet dat Edward Norton of Rob Thomas een lekker ding is
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2004 00:34 schreef _bigmac_ het volgende:
vast geen verrasing dat ik ook op alle houvast verloren heb gestemt.
hoe laat begint dat allemaal?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:06 schreef dunn0w het volgende:
Of allebei..... trouwens GTST is nu ook al weer op tv...
EDIT... maar dan van een maandje trug in de verhaallijnen..
Sochtends bedoel je?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
hoe laat begint dat allemaal?
Dat doen ze goed bij RTL4...behalve dat lijn4 crap...quote:Op zondag 25 juli 2004 12:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sochtends bedoel je?
Gewoon van MA-VRIJ om 10:45 ..... maar minpunt: belspelletjes tussendoor.
en een week voor dat het nieuwe seizoen begint zenden ze de laatste week van het vorige seizoen uit.. gewoon om 20:04.
en wanneer begint het nieuwe seizoen precies weerquote:Op zondag 25 juli 2004 12:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
en een week voor dat het nieuwe seizoen begint zenden ze de laatste week van het vorige seizoen uit.. gewoon om 20:04.
weet je ik had precies het zelfdequote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik voel me helemaal naar na het kijken van dit filmpje
Arthur die doodgaat op een hele zielige manier en het zien van Roos en haar speech over de dood
*stil is*
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
weet je ik had precies het zelfde![]()
Pfff... die trouwe vriend ging ervandoor met Roosquote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Arthur was oke
Ook in het nieuwe seizoen kun je de volgende tv-programma's weer verwachten.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Gelderland het volgende:
weet niemand wanneer die laatste aflevering van het seizoen (voor de zomerstop) wordt herhaald?
Dank jequote:Op maandag 26 juli 2004 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
30/8 is een maandag hoor
Daniel is Sigaren halen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Pfff... die trouwe vriend ging ervandoor met Roos![]()
Kweet nog dak ff niet oplette en ineens was hij dood.En kreeg Jessica zn hart, toch?
![]()
Waar is Stan eigenlijk gebleven? Hij was wel koelen Rien ook!
En wat was r nou met Suzanne en Daniel gebeurd?
Ik bewaar alle filmpjes van Frey. Dus kan wel via msn doorgeven als je terug bentquote:Op maandag 26 juli 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
Bowien..
Ik ga 2 en 3 ook missen..
Iedereen kan nu zien waarom ze op Bowien moeten stemmen in het tournament(zie sig ).
Aan mij ook graagquote:Op maandag 26 juli 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bewaar alle filmpjes van Frey. Dus kan wel via msn doorgeven als je terug bent
Tuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Aan mij ook graag![]()
lets hopequote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef Dada het volgende:
Het zal wel een kat en muis spelletje worden tussen ludo en martine/yasmin en isabella. Ik denk dat isabella zal worden vermoord.
Ze blijft nog cker een jaar dus...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef Dada het volgende:
Het zal wel een kat en muis spelletje worden tussen ludo en martine/yasmin en isabella. Ik denk dat isabella zal worden vermoord.
Ik had het ook over Isabellaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:32 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Martine heeft altijd geroepen dat ze maar een jaar bleef dusss
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:58 schreef Dizer het volgende:
Tsssssk
Isabella mag niet dood!!!
"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Isabella mag nooit meer weg.
Nou het maakt mij niets uit hoor. Maar nu ik zo terugdenk irriteerde isabella mij wel. Maar ze zorgde ook voor een leuke verhaallijn maar ja dat gek zijn hebben we nu wel gehad (toch). Of zitten jullie te wachten op weer een verhaallijn waar isabella doordraait?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:58 schreef Dizer het volgende:
Tsssssk
Isabella mag niet dood!!!
Ze wordt weer normaal... dit seizoen....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou het maakt mij niets uit hoor. Maar nu ik zo terugdenk irriteerde isabella mij wel. Maar ze zorgde ook voor een leuke verhaallijn maar ja dat gek zijn hebben we nu wel gehad (toch). Of zitten jullie te wachten op weer een verhaallijn waar isabella doordraait?
Dat hoop je alleen maar, Martine fanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:15 schreef digispeed het volgende:
ik heb ook gehoord dat Martine nog een jaar blijft, omdat er zoveel weggaan uit GTST.
Ik vrees dat het er niet in zit, karoltje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:30 schreef karoltje het volgende:
Jongens het is zomerstop. Dat betekent 2 maanden radiostilte in de GTST-topics.
Nope, maar dat heb ik wel. Heeft al eens online gestaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ooh, nu wil ik deel 3 ook zien!
Frey, zit daar ook in dat Tanja Jess Bowien weer speelt om Ludo bang te maken?
Hmm, jammer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:55 schreef Frey het volgende:
Nope, maar dat heb ik wel. Heeft al eens online gestaan
Ik heb een beetje moeite met inkomenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er niet in zit, karoltje..
Iedereen ratelt maar door! Gezellig dus!.
Jij moet ook in Showchat komen, de slowchat van SHO! het staat bij de sticky topics.
hoezo niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:18 schreef karoltje het volgende:
Ik kan al die filmpjes van Frey niet bekijken.
Isabella blijft waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik had het ook over Isabella.
Nee.. dat is zeker.. en ze blijft nog een jaar.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Isabella blijft waarschijnlijk wel
Ja, deze versie is ingekortquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
De filmpjes blijven goed..
Maar wat raar, voor mijn gevoel duurde die scene dat Bowien Ludo smeekt om haar te helpen veeeeeel langer.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee.. dat is zeker.. en ze blijft nog een jaar.
Dus tot de volgende zomerstop? Dan weten we gelijk hoe die zal eindigen. isabella vermoord door ludo of een van zijn mannetjes. Of martine stelt orde op zaken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:04 schreef dunn0w het volgende:
ze (isabella) blijft nog een jaar.
Ongeveer 20 posts geleden:quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:46 schreef Petracev het volgende:
wanneer begint GTST weer?
16 augustus ofzo?
30 augustus dus!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:54 schreef Dizer het volgende:
Ook in het nieuwe seizoen kun je de volgende tv-programma's weer verwachten.
GTST (30/8)
30/8 is een vrijdagmaandag. Ik ga er vanuit dat de herhaling van de laatste aflevering van GTST de vrijdag daarvoor is. Zoals elk jaar.... Maar of in de ochtend of in de avond, dat weet ik niet. Vorig jaar hadden ze de laatste week in de avond herhaald. Misschien dit jaar ook. Een beetje teletekst volgen een week voor de laatste week en je weet het
Suc6
Bron: RTL4.nl
Net als dat Morris ineens het broerTJE is van Charlie. Martine Hafkamp hoelang had ze eigenlijk gezeten. Want die ging de gevangenis in toen ze in verwachting was van Sjors. En Sjors was in de serie geloof ik 17 maar martine heeft toch geen 17 jaar gezeten...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:10 schreef Dizer het volgende:
Gafe filmpjes hoor Frey!!
Ik snap dan toch 1 ding niet, hoe willen ze Bowien terug gaan halen terwijl ze morsdood is. Dat zien we toch ook?
Serieus? Ik had het idee dat ze nog steeds wel beweren dat Barbara al een kind had toen ze Charlie 'overnam'? Deze jongen gedraagt zich wel een stuk infantieler dan die vorige, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:55 schreef Riann het volgende:
Net als dat Morris ineens het broerTJE is van Charlie.
Ik heb gestemd op 'Gekozen Afscheid', wegens Hennie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:46 schreef Frey het volgende:
Kom op, nog wat meer stemmen![]()
Anders weer uitstel.
*klik*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op 'Gekozen Afscheid', wegens Hennie..
.
Van de rest weet ik niet meer wat ze inhouden..
Zou best kunnen... GTST heeft destijds ook decors van Goudkust gerecycled.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:56 schreef Noa-lynn het volgende:
Het schijnt dat de nieuwe decors die ze bij ONM gebruiken veel lijken op Scala.Misschien hebben ze gewisseld van decor!Scala is toch afgefikt!
Dat klopt. Maar de 'oude' Morris was ouder dan Charlie, de nieuwe is jonger dan haar...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:48 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het idee dat ze nog steeds wel beweren dat Barbara al een kind had toen ze Charlie 'overnam'? Deze jongen gedraagt zich wel een stuk infantieler dan die vorige, dus wat dat betreft
Volgens mij is deze Morris nog steeds ouder dan Charlie hoor. Waar halen jullie dat vandaan dat hij jonger is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de 'oude' Morris was ouder dan Charlie, de nieuwe is jonger dan haar...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:12 schreef Riann het volgende:
kick
Ja hij heeft dat personage echt helemaal 'gemaakt'.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat zou ik wel minder vinden...als Arnie terugkomt moet het wel Reinout Oerlemans zijn vind ik
Volgens mij is dat een aantal malen uitdrukkelijk gezegd door ofwel Charlie, ofwel Morris.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is deze Morris nog steeds ouder dan Charlie hoor. Waar halen jullie dat vandaan dat hij jonger is?
Ja inderdaad, bij een karakter als Morris kon het wel, want dat was toch een redelijk nietszeggend karakter, maar Arnie is Reinout, of er komt geen Arniequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:45 schreef Bupatih het volgende:
Dat zou ik wel minder vinden...als Arnie terugkomt moet het wel Reinout Oerlemans zijn vind ik
"quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:17 schreef Dada het volgende:
Inderdaad reinout als arnie, iets anders kan gewoon niet. En al die oudjes terugbrengen schiet natuurlijk ook niet op. Het wordt tijd voor een nieuw gezin met schoolgaande jeugd. En nog een gezin erbij van buitenlandse komaf. Maar allemaal nieuw. Ik heb zo’n gevoel dat gtst heeeeeeeel langzaam en saai gaat worden na zo’n 2 weken na de zomerstop. Vandaar dus dat ik nu al roep om nieuwe personages.
Die gast lijkt voor geen meterquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:27 schreef Noa-lynn het volgende:
De geruchten dat Arnie terugkomt worden steeds hardnekkiger.En waarom zouden ze anders die vrouw hebben laten opdraaien die beweerde dat ze met Laura's kinderen kon praten.Ik denk dat dit de verhaallijnen worden van volgend jaar:
-Overlijden van Benjamin (In November gaat hij eruit dus......)
-Ludo pakt Martine terug
-Charlie's loopproces
-Ik denk dat er een nieuw café/restaurant komt,want scala en de koning zijn weg.
-Arnie
-Bowien kwam misschien ook terug
Als Arnie terug zou komen kent hij weinig mensen hoor.Kan hij nieuwe vrienden maken.Want wie kent hij wel: Jeff,Robert,Laura,Martine.....................zijn er maar weinig hoor.
En Reinout Oerlemans gaat de rol niet meer spelen dus vindt ik Erwan van Buuren wel iets voor die rol.Alhoewel hij wel iets ouder moet zijn dan hij vertrok.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist!quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:48 schreef Frey het volgende:
Niemand kan Reinout vervangen. Het is Reinout, of niemand![]()
Ik voel me genegeerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:22 schreef MadGuy het volgende:
Off-topic: Heeft er iemand toevallig een goede screencap/ foto van Benjamin/ Winston Post met zijn Jezus haar. Ik bedoel niet dat warrige, zogenaamd hippe kapsel, maar toen hij het meer gestyled had. Dus niet die skischans, maar zijn haar wat meer naar beneden en ook langer...
Alvast bedankt!
Neequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Dank u dank umaaaruh..
Lezen jullie nou ook het verhaal dat ik intyp??
Vanaf 31 augustus zal het wel weer bruisen hierzo...quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Drommels wat is het hier stil geworden zeg,
Ja.quote:ik ben een tijdje weggeweest zijn die filmpjes van Frey nog steeds zo in trek?
Nee.quote:Zijn er nog andere belangrijke updates?
Hij wil gewoon niet meer geassocieerd worden met Arrrrnie!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:39 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja Reinout zelf terug zal leuker zijn,maar hij wil het niet.Hij heeft het natuurlijk vreselijk druk met Daniëlle,Thijmen en Fiene!
Die kreeg geld van Rik om zich s lekker te laten nemen door een hoertjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:29 schreef --Globe-- het volgende:
hij speelt nu toch in ehh die kindersoap hoe heet dat ook al weer, oja zoop
Ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:07 schreef GSMboy het volgende:
Iemand al bekend hoe GTST af gaat lopen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.
?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
Welke datum begint het precies weer?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat moet het volgende tournament worden?
Je hebt gestemd op: Favoriete Personage dat uit de serie is
Heeeeeeeeeee bigmac. Kom jij ook eens in het Showchat topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:04 schreef _bigmac_ het volgende:
na 2 weken nog steeds open ?
oke effe zoeken hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee bigmac. Kom jij ook eens in het Showchat topic.
Volgs ons vosje welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:51 schreef Dizer het volgende:
WTF?!!! Sylvia = Jesse?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Klopt het dat in het volgend siezoenDuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
helaas dat wijf is uitgeroepen tot best nieuwe actrice op een of andere breezer site dus zou wel nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef RedGuy het volgende:
Gaat Sjors dood? Ik heb vooral veel geneukt deze zomer dus geen GTST dingen gevolgd.
niet dus, want ik heb hem nog helemaal niet klaar staan. Morgen avond pasquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan moet deze snel vol gelult worden.
Ja maar hoe en waarom enzo dan ? Nina ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh
Zoooooooooo he, we hebben hier dus met een echte vent te maken? Godverredomme zeg, dat die bestaan, nou ja zo’n man die ook echt veel neukt dan. Ken wel mannen die eens in de 4 jaar eens wat neuken maar een zomer lang "veel" neuken. Mijn God.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef RedGuy het volgende:
Gaat Sjors dood? Ik heb vooral veel geneukt deze zomer dus geen GTST dingen gevolgd.
Nouja, het is dat jij het zegt, maar ik ben wel een echte vent ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Zoooooooooo he, we hebben hier dus met een echte vent te maken? Godverredomme zeg, dat die bestaan, nou ja zo’n man die ook echt veel neukt dan. Ken wel mannen die eens in de 4 jaar eens wat neuken maar een zomer lang "veel" neuken. Mijn God.
Daniel Danielquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:59 schreef Dizer het volgende:
Frey en ik zijn bezig met een nieuwe topic. Afblijven dus
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:01 schreef Frey het volgende:
Nog even over Sylvia die de stem van Jessiedoet in pokémon:
Het leukste is dat Jessie in een aflevering zegt: Ik heb Sylvia gespeeld in GTST
Met een grote sigaar in het midden van de opquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daniel Daniel![]()
Dat zijn zomercliffhangers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:20 schreef mark_03 het volgende:
Cliffhanger lijkt me ook stoer. Zijn er maar 12 of 13 geweest ofzo
quote:Wie in de studio's van televisieproducent Endemol door de decors van de nieuwe publieke soapserie 'Het Glazen Huis' struint, komt van de ene soapserie in de andere terecht.
Het Glazen Huis draait om een machtige media-familie waarvan de vader directeur is van een op Endemol lijkend bedrijf, dat - natuurlijk - ook een soap maakt. Titel van die serie: 'Zilver en Goud'.
Om die reden is op de set van 'Het Glazen Huis', waar maandag de eerste opnamen zijn gemaakt, nog een mini-decor voor een tweede soap in gebruik. Om de verwarring compleet te maken, wordt tijdens de fictieve opnames van die soap gebruik gemaakt van de kledingopslagplaats van 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Het decortje van het niet bestaande 'Zilver en Goud' is, zo vertelt uitvoerend producente Annemieke van Vliet, opgezet als over-the-top-uitvoering van de set van een soap à la 'Goede Tijden'.
Een plagerijtje van de publieke omroep aan het adres van de commerciëlen? ,,Nee hoor'', zegt Van Vliet. ,,Het is zeker geen kat naar bijvoorbeeld 'GTST'. Ik heb zelf lang voor die serie en voor 'Onderweg naar Morgen' gewerkt. We willen ons eigen werk niet belachelijk maken, maar een kleine knipoog naar de soap kan geen kwaad.''
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
Dus alle cliffhangers doen mee maar wat maakt dan een cliffhanger.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zijn zomercliffhangers..
1 week voor het nieuwe siezoen komt de laaste week voorbij van het vorige siezoen zo als elke jaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Gelderland het volgende:
wanneer is nou de herhaling van de laatste aflevering van vorig seizoen??
Voorlopig zit dat tournament er nog niet aan te komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus alle cliffhangers doen mee maar wat maakt dan een cliffhanger.
en wat is een cliffhanger en wat niet ?
en wanneer begint dan het nieuwe seizoen precies?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
1 week voor het nieuwe siezoen komt de laaste week voorbij van het vorige siezoen zo als elke jaar.
Dan krijgen we een heel lang toernooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Voorlopig zit dat tournament er nog niet aan te komen..
Cliffhangers zijn gewoon het eind van de aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |