op wie?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef timbob het volgende:
ik heb meegestemd!
*trots is*
ik had nog op yasmin willen gaan stemmenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:31 schreef BVO het volgende:
knip
Had toch niks meer uitgemaaktquote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ik had nog op yasmin willen gaan stemmen![]()
Helaas.... maar het had toch niet meer uitgemaakt...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
ik had nog op yasmin willen gaan stemmen![]()
nou en ik wilde stemmenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had toch niks meer uitgemaakt
Ga je gang.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:52 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
nou en ik wilde stemmen
Kim en Bowienquote:Op zondag 25 juli 2004 13:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je gang..
quote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
Kim Azalaia-Verduyn
Bowien Galema-Sanders
Mijn stemmen.
Beev heeft een hekel aan Janinequote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. niet Janine?
"quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
* Loting Halve Finale
Kim Azalaia-Verduyn vs. Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema vs. Isabella Kortenaer
Yes, prezies zoals ik al hoopte aan loting!! En nu hopen dat de finale tussen Janine en Isabella wordt [afbeelding]
ooh dit is moeilijkquote:Op zondag 25 juli 2004 13:52 schreef BVO het volgende:
Er zijn in bijna 14 jaar GTST een hoop verschillende vrouwen langsgekomen. Van de lieve zorgzame Hennie tot de koele zakenvrouw Martine Hafkamp. In dit tournament gaan we uitmaken wie, volgens Fok!, het allerleukste vrouwelijke personage is dat ooit in de serie heeft gezeten.
Leuk is uiteraard een ruim begrip. De ene houdt meer van het zorgzame type, de ander meer van een vrouw waar je om kan lachen, weer een ander ziet liever een bitch in de soap. Als we gewoon allemaal met ons gevoel beslissen wie onze favoriet van de twee in een duel is, komen we uiteindelijk vanzelf bij de grote winnares uit.
Ruim een maand geleden begonnen we aan dit tournament. Na wat research begonnen 64 vrouwen aan de strijd "Miss GTST 2004". Door middel van een aantal erg spannende duels vielen er steeds meer vrouwen af, waarna er uiteindelijk vier echte GTST-babes overbleven. Deze vier zullen in deze Halve Finale en later in de Finale uit gaan maken wie volgens Fok! het Favoriete Vrouwelijke Personage ooit is.
Aangezien deze vier vrouwen in totaal al 60 andere vrouwen hebben uitgeschakeld verdienen ze wel nog wat extra aandacht. Voordat de loting bekend wordt gemaakt, hier de vier Halve Finalisten.
Kim Azalaia-Verduyn
[afbeelding]
Gespeeld door:
Angela SchijfPeriode:
1996-1999Weg naar de Halve Finale:
Kim Azalaia-Verduyn - Valerie Fischer 33 - 12
Kim Azalaia-Verduyn - Charlie Fischer 1 26 - 13
Kim Azalaia-Verduyn - Jessica Harmsen 31 - 12
Kim Azalaia-Verduyn - Hedwig Harmsen 37 - 12
Janine Elschot
[afbeelding]
Gespeeld door:
Caroline de BruijnPeriode:
1992-hedenWeg naar de Halve Finale:
Janine Elschot - Marieke Vollaards 44 - 1
Janine Elschot - Sjors Langeveld 32 - 7
Janine Elschot - Barbara Alberts-Fischer 40 - 4
Janine Elschot - Roos Alberts-de Jager 35 - 14
Bowien Sanders-Galema
[afbeelding]
Gespeeld door:
Tanja JessPeriode:
1997-2000Weg naar de Halve Finale:
Bowien Sanders-Galema - Myriam van der Pol 39 - 7
Bowien Sanders-Galema - Laura Selmhorst 36 - 3
Bowien Sanders-Galema - Dian Alberts 2 29 - 15
Bowien Sanders-Galema - Rosa Gonzalez 37 - 12
Isabella Kortenaer
[afbeelding]
Gespeeld door:
Victoria KoblenkoPeriode:
2000-hedenWeg naar de Halve Finale:
Isabella Kortenaer - Trix Gerritse 42 - 3
Isabella Kortenaer - Pascale Berings 31 - 8
Isabella Kortenaer - Charlie Fischer 2 27 - 17
Isabella Kortenaer - Yasmin Fuentes 27 - 22
Ok, nu hebben we genoeg geouwehoerd en gewacht, we gaan over tot het echte werk!.
De vier vrouwen zijn bekend, zij zullen via twee duels uit gaan maken wie er in de Finale terecht gaan komen. Kies dus weer twee keer voor je favoriet, behalve als je een of twee vrouwen uit een duel niet kent. Stemmen op iemand die je niet kent heeft weinig zin. Daarnaast heeft het ook geen zin in opdracht voor iemand te stemmen of iemand in opdracht voor jou te laten stemmen, deze stemmen zullen niet worden meegeteld.
.
Deze ronde zal, net als voorgaande, wat langer openblijven i.v.m. de vakantie en de volgende ronde. Zeuren om hem eerder te laten sluiten heeft geen zin.
De sluitingstijden van de rondes:
Halve Finale: Dinsdag 9 augustus 20:00
Finale: Zondag 21 augustus 20:00
Sluitingsdata en tijden onder voorbehoud, weet uiteraard niet precies wanneer ik er kan zijn.
[afbeelding][afbeelding]......................…[afbeelding][afbeelding]
* Loting Halve Finale
Kim Azalaia-Verduyn vs. Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema vs. Isabella Kortenaer
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. niet Janine?
Hmmz... I think he lost his mind....quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev heeft een hekel aan Janine
Geen hekel hoor, ze is best leuk, alleen ik vind d'r een beetje overgewaardeerd..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even de OP mailen, voor als dit topic vol is voordat ik thuis ben..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, als er 1 persoon is die het echt zoooo natuurlijk speelt is het Janine wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen hekel hoor, ze is best leuk, alleen ik vind d'r een beetje overgewaardeerd...
Ja is goed, ik ga wel even bijhouden wie op wat heeft gestemd al die tiijd, hoef jij dat niet in 1 keer te doenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even de OP mailen, voor als dit topic vol is voordat ik thuis ben..
Zoveel doet ze nou ook weer niet hoor. Met Ludo is ze leuk, maar voor de rest vind ik haar verhaallijn een beetje duf.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, als er 1 persoon is die het echt zoooo natuurlijk speelt is het Janine wel.
En ze is gewoon leuk om te zien en ze is de liefde van Ludo
Daarom is ze ook zo leukquote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Janine Elschot
Bowien Sanders-Galema
Mensen doe normaal die rooie is een geflipte psyco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |