Het was feedback over dit topic.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:21 schreef sizzler het volgende:
feedback dus.
Geniaal!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:25 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Het was feedback over dit topic.
Toeschrijvingen komen wel vaker uit de lucht vallen SCH. Bluesdude is er nogal bedreven in gebleken anderen tot fascist of racist te verklaren. Ik heb etiketje ook al enkele malen van hem mogen ontvangen. In dit geval viel er aan de gebruikte smileys voldoende te zien dat het om een schertsende nauwelijks serieus te nemen uitspraak ging. Wie echter op zoek is naar toeschrijvingen kan dit natuurlijk desondanks gewoon gaan gebruiken om zjin politiek correcte puntjes te scoren.quote:Op dinsdag 6 juni 2004 @ 08:48 schreef SCH in [Feedback] Moderatie in POL
Nog argumenten sjun?
Bluesdude reageert op de lijn van een discussie, als je het niet met hem eens bent dan zou je daar wellicht argumenten voor aan kunnen dragen (je weet wel, in de traditie van de VN en de Volkskrant) in plaats van een paar loze smileys te plaatsen.
De conclusie dat Dora een islamietenhater is, komt toch niet uit de lucht vallen???
Sjun...je kletst ....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:48 schreef sjun het volgende:
[..]
Toeschrijvingen komen wel vaker uit de lucht vallen SCH. Bluesdude is er nogal bedreven in gebleken anderen tot fascist of racist te verklaren.
Misschien leer je dan zelf eens wat wel en wat niet in POL past.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje ?
Gooi hem dan naar GC.
Gefeliciteerd president Bush.
NIets over DeGroeneRidder te melden?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:48 schreef sjun het volgende:
[..]
Toeschrijvingen komen wel vaker uit de lucht vallen SCH. Bluesdude is er nogal bedreven in gebleken anderen tot fascist of racist te verklaren.
Afgezien van het merendeel waar je slechts handig de suggestie wekt middels associatie trof ik toch ook nog wel enkele beschuldigingen waar ook jij niet omgeen kunt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sjun...je kletst ....
Geef mij de quotes waar ik iemand voor racist of fascist uitmaakt..en dan praten we verder...
Die quotes zijn er nauwelijks en waar ze er wel duidelijk aanwezig zijn kan ik ze beargumenteren.
Ik vraag om duidelijke quotes en niet quotes waar jij aankoppelt : hier is de associatie met racisme..
Ik ben altijd voorzichtig met deze termen
Wederom ben jij degene die etiketteert..
‘Theo van Gogh moet stoppen met columns’ haatkwekenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha..ja hoor het smoesje als je met quote betrapt wordt : het was maar een grapje ....
Als het bv Sidekick was die het schreef..dan is het duidelijk dat hij een cynische grap maakt al dan niet geslaagd.
Kom uit die stinkende closet..[b]je bent een islamietenhater..achter een vernisje burgermansfatsoen.
Neuh, die heeft mij nog niet beschuldigd van buitenlanderhaat of bevordering ervan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:29 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
NIets over DeGroeneRidder te melden?
Je noemt niemand direct een racist of fascist, maar je drukt andere users wel vaak en snel in een extreem-rechts hoekje. Natuurlijk mag je de mening van een ander beoordelen en je mening geven wat jij ervan vind; dat is discussieren. Maar beoordeel aub dan wel de inhoud, en ga de betreffende user niet gelijk aanvallen. Dat soort zaken kan nog wel eens voor wat irritatie zorgen, en bevorderd de discussie geenszinds.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:56 schreef Bluesdude het volgende:
-knip-
Done.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:09 schreef Samson het volgende:
kan misschien die ketchup onzin uit mn topic over minister sybilla dekker verwijderd worden. Onze vriend capone verveelt zich zeker...
THXquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Done.
Zeker beoordeel ik de inhoud van iemands standpunt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je noemt niemand direct een racist of fascist, maar je drukt andere users wel vaak en snel in een extreem-rechts hoekje. Natuurlijk mag je de mening van een ander beoordelen en je mening geven wat jij ervan vind; dat is discussieren. Maar beoordeel aub dan wel de inhoud, en ga de betreffende user niet gelijk aanvallen. Dat soort zaken kan nog wel eens voor wat irritatie zorgen, en bevorderd de discussie geenszinds.
Zou je in dit verband misschien user sjun ook eens aan kunnen spreken op zijn verregaande campagnes. Eerst tegen de VARA, Volkskrant en Vrij Nederland en nu ook al tegen user Bluesdude. Ik heb al eerder aangegeven dat user sjun zich steeds meer buitenspel zet met zijn oeverloze herhalingen omtrent media van linkse signatuur. Het is prima dat hij daar een afkeer van heeft maar soms zou een user wellicht tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden voordat hij een karikatuur van zichzelf geworden is die alle perken van het betamelijke te buiten gaat. Het is deels uit ergernis en deels uit zorg dat ik deze oproep plaats.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je noemt niemand direct een racist of fascist, maar je drukt andere users wel vaak en snel in een extreem-rechts hoekje. Natuurlijk mag je de mening van een ander beoordelen en je mening geven wat jij ervan vind; dat is discussieren. Maar beoordeel aub dan wel de inhoud, en ga de betreffende user niet gelijk aanvallen. Dat soort zaken kan nog wel eens voor wat irritatie zorgen, en bevorderd de discussie geenszinds.
Ik vind stokpaardjes mbt de media niet zo erg als stokpaardjes mbt het op de man spelen door telkens anderen te bestempelen als islamietenhater/whatever.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou je in dit verband misschien user sjun ook eens aan kunnen spreken op zijn verregaande campagnes. Eerst tegen de VARA, Volkskrant en Vrij Nederland en nu ook al tegen user Bluesdude. Ik heb al eerder aangegeven dat user sjun zich steeds meer buitenspel zet met zijn oeverloze herhalingen omtrent media van linkse signatuur. Het is prima dat hij daar een afkeer van heeft maar soms zou een user wellicht tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden voordat hij een karikatuur van zichzelf geworden is die alle perken van het betamelijke te buiten gaat. Het is deels uit ergernis en deels uit zorg dat ik deze oproep plaats.
Jij vindt dat Dora geen islamietenhater is ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind stokpaardjes mbt de media niet zo erg als stokpaardjes mbt het op de man spelen door telkens anderen te bestempelen als islamietenhater/whatever.
SCH,quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Zou je in dit verband misschien user sjun ook eens aan kunnen spreken op zijn verregaande campagnes. Eerst tegen de VARA, Volkskrant en Vrij Nederland en nu ook al tegen user Bluesdude. Ik heb al eerder aangegeven dat user sjun zich steeds meer buitenspel zet met zijn oeverloze herhalingen omtrent media van linkse signatuur. Het is prima dat hij daar een afkeer van heeft maar soms zou een user wellicht tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden voordat hij een karikatuur van zichzelf geworden is die alle perken van het betamelijke te buiten gaat. Het is deels uit ergernis en deels uit zorg dat ik deze oproep plaats.
Bedoel je die duels dat we weken en weken terug hadden ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:21 schreef sjun het volgende:
Het zal u vast niet ontgaan zijn dat de gebruiker Bluesdude zelf begonnen was met zijn beschuldigingen aan mijn adres. Wat mij betreft staat er gen rekening open.
Ik vind dat Dora zich soms overschreeuwt. Zelf geeft hij over het betreffende onderwerp aan dat hij fanatiek islamisme haat. UIt recalcitrantie plaatst hij vervolgens berichten. Daar waar hij wat ver gaat zijn er mensen als bijvoorbeeld Krimizibeyaz die zich mogelijk persoonlijk een onterecht verwijt voelen worden gedaan die hem uitstekend van repliek dienen. Iemand die zich en graadje erger star anti-moslim uitliet is intussen geruime tijd gebanned geweest van FOK!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vindt dat Dora geen islamietenhater is ?
En dat ik zwaar fout zit als ik hem zo noem ?
Die waardering is wederzijds voor de diverse posts die ik intussen van je doorgenomen heb.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je die duels dat we weken en weken terug hadden ?
Als ik een denkpatroon jouwerzijds foutief vind dan mag ik dat benoemen..dat hoort bij een diskussie.
Dat ook ik te fel ben...kan gebeuren...maar dat ligt aan de hele Foksfeer..
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
Wat mij betreft heb ik niks persoonlijks tegen je....
Sterker nog...als ik je stijl vergelijk met andere users verdien je waardering.![]()
Je bedoelt islamietenhaat en intolerantie tov buitenlanders met de mantel der liefde bedekken..quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:30 schreef sjun het volgende:
Volgens mij ben jij uitstekend in staat om mensen zonder dergelijke toeschrijvingen te bevragen. Waarom zou je die uitdaging niet aangaan?
Kusje ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:32 schreef sjun het volgende:
[..]
Die waardering is wederzijds voor de diverse posts die ik intussen van je doorgenomen heb.![]()
Ik prefereer ook geen doofpotten. Ik zie liefst een andere manier van belichting ingevoerd die mensen uitnodigt tot een andere retoriek. Als het om dergelijke serieuze zaken gaat zijn met stroop meer vliegen te vangen dan met azijn... valt met doorvragen meer te verduidelijken dan met etiketteren.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt islamietenhaat en intolerantie tov buitenlanders met de mantel der liefde bedekken..
Of met de mantels: islamkritiek, vrije meningsuiting, integratiedebat.
Ik denk dat we met deze doofpotten op de verkeerde weg zijn in Nederland.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:58 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dat onze POLmodjes dit behoorlijk goed doen.
Het topic gaat eigenlijk alleen over de bezuinigingen in het onderwijs, dus heb ik de titel alleen verduidelijkt voor dat onderwerp.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:38 schreef SCH het volgende:
Modjes, de discussie over de bezuinigingsplannen (collegegeld vs. ww, vvd vs d66) zou ik graag ergens gevoerd hebben. Zou kunnen in Bezuinigingen onderwijs in 2006 maar die titel nodigt er niet erg toe uit. Titel aanpassen of nieuw topic openen?
Dan zijn er een paar dingen die je kan doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[...]
Ik wens namelijk niet normaal te discussieren met mensen die mij en mijn geloof belachelijk willen maken voor eigen gewin.
Tuurlijk kan dat, maar ik wil graag op een normale manier kunnen discussieren hier. Ik ga ook niet zomaar uit een discussie stappen omdat er toevallig een aantal trollers tussen zit. Een oplossing zou ook zijn om deze hardcore trollers eens te wijzen op hun getroll, desnoods met maatregelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:35 schreef SCH het volgende:
KB - is het geen optie om eens niet in te gaan op die Mohammed-achtige posts. Je kunt toch ook zelf de wijste zijn? Het voorkomt veel off-topic gedoe en veel ergernis. En ik weet jouw mening daarover wel. Laat anderen toch in hun sop gaar koken als het daar om gaat.
Maar iedere discussie die ook maar eenhonderdste procent over moslims of de islam gaat, verzandt heel vaak in een mohammed is pedofiel gesprek. Ik reken jou dat niet alleen aan, maar het zou wel schelen als je het negeert.
Ik weet dat je niet naïef bent. Gasten als JohnDope ken ik ook wat langer dan vandaag. Hij past prima in het rijtje van Dora, X-Ray, Akkersloot en nog een aantal hardcore islamhaters. Er is geen enkele mogelijkheid om met deze mensen op een normale manier te discussieren.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan zijn er een paar dingen die je kan doen.
1) Reageer inhoudelijk
2) Reageer niet.
Maar door anderen dan maar belachelijk te maken heeft weinig zin. In dit geval was het hele geloof-gebeuren offtopic dus daar heb ik ook wat aan gedaan, maar dat soort kleine schopjes is gewoon vervelend en het lijkt er zo op dat je het anders niet kan winnen. Terwijl je inhoudelijk capabel genoeg bent om de discussie inhoudelijk te 'winnen'.
Ja, maar ik koos meer qua titel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:02 schreef RichardQuest het volgende:
[Deel 378]Nieuwe bezuinigingsronde, nieuwe kansen
Sidekick, deze was later dan de mijne...
en dat siert jequote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, maar ik koos meer qua titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |