quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het mag gewoon niet. Voor moordneigingen moet je bij de moslims zijn.
homo's zijn okay!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Flatgebouw en op de kop enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kruistochten, Jeruzalem en bloed tot kniehoogte in de straten enzo.
Juist, laten we dat met buitenlanders doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kruistochten, Jeruzalem en bloed tot kniehoogte in de straten enzo.
Zeker alleen is wolfje hier het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
homo's zijn okay!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:08 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft wel homohonden.
Homohonden, cute zeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Frodo is lievvv
Linkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Frodo is lievvv
Hij staat in mijn fotoboek. Veel kijkplezier naar zijn schattige kopje.
Grappig, ik herinner me dat jij op 4 mei in de sc voorstander was van een 3e wereldoorlog en atoombommen op het midden-oosten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Voor moordneigingen moet je bij de moslims zijn.
Uiteraard. Ik ben ook een voorstander van het koloniseren van Afrika. Maar dan moeten we eerst de massamoorden stoppen anders houden we geen slaaf meer over.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens waren westerlingen in de 20e eeuw vele malen meer moordzuchtig dan moslims.
Tja een konservatief als jij wilt die traditie bewaren ??
Ik ben van (extreem) rechts naar conservatief gegaan. Ik ben wel veel gematigder dan aan het begin in mate van rechtse gedachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef Ype het volgende:
Ja Wolffie, wat is dat nou eigenlijk? Je begon na een tijdje steeds gematigder te worden en nu ben je opeens weer zo extremistisch als in het begin.
De vrijjheid van godsdienst is so 17e eeuw.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Qua onderwijsbeleid ben ik vrij links geworden datzelfde geld voor andere dingen. Maar niet voor immigratie en religeuze zaken.
Trouwens, je idee op 4 mei, de dag dat we geacht worden W W II, de immoraliteit van racisme en culturele superioriteitswanen te herdenken, was wel efficient. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard. Ik ben ook een voorstander van het koloniseren van Afrika. Maar dan moeten we eerst de massamoorden stoppen anders houden we geen slaaf meer over.
Schattige poppedoppe koedoekoedie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was wel wat ongepast om dat op 4 mei te zeggen. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Bovendien verwerp ik racisme en extreme vormen van "superioriteits waazin". Maar dat is een vrij nutteloze opmerking, aangezien je me toch niet gaat geloven.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trouwens, je idee op 4 mei, de dag dat we geacht worden W W II, de immoraliteit van racisme en culturele superioriteitswanen te herdenken, was wel efficient. Gefeliciteerd
In één klap miljoenen afmaken is veel beter dan dat jarenlang gedoe met gaskamers...
Wat je zei op 4 mei is op iedere dag van het jaar ongepast....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het was wel wat ongepast om dat op 4 mei te zeggen. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Bovendien verwerp ik racisme en extreme vormen van "superioriteits waazin". Maar dat is een vrij nutteloze opmerking, aangezien je me toch niet gaat geloven.
quote:Joodse jongeren aangevallen in België
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Teletekst België / GvA
Gepubliceerd: vrijdag 25 juni 2004 @ 19:13
In België zijn gisteren in Wilrijk nabij Antwerpen vier joodse minderjarige jongeren belaagd door een groep van tien allochtonen. Eén joodse jongen kreeg een messteek in zijn rug en verkeerde een tijdje in levensgevaar. De drie anderen konden wegvluchten. De vier werden aangevallen toen zij de Talmoedhogeschool verlieten.
Volgens de krant Gazet van Antwerpen waren de belagers jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst, die onder meer gewapend waren met messen en een ijzerenstaaf.
Het Forum van Joodse Organisaties heeft gewaarschuwd voor toenemend anti-semitisme en racisme. Het zegt in een verklaring dat met dit incident een absoluut onaanvaardbare drempel is overschreden.
Burgemeester Patrick Janssens van Antwerpen wil de controle verscherpen in joodse buurten. Van de daders ontbreekt overigens ieder spoor. Zij vluchtten onmiddellijk weg na het gebeuren.
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.quote:Brand in volle Australische moskee
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: vrijdag 25 juni 2004 @ 18:56
Tijdens een drukbezochte gebedsdienst is vandaag een moskee in de Australische stad Melbourne in de brand gevlogen. Onder de ongeveer 500 gelovigen brak grote paniek uit maar niemand raakte gewond. De politie vermoedt brandstichting.
Gisteren werd in Sydney een moskee besmeurd met varkensbloed en waren varkenskoppen op palen gespietst. Ook was één van de gangen bestrooid met slachtafval van varkens. De politie vermoedt overigens niet dat er een verband tussen beide voorvallen bestaat.
FPquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Ype het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.
Dat bepaalde mensen aldaar nog niet een permban hebben verbaast me ten strengste.
Ik begin echt moe te worden van deze wereld.
R@b maakt zijn NSDFP steeds meer zoals hij het graag zou willen zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
FP![]()
.
Maakt niet uit, slowchat wordt binnenkort toch opgedoekt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God, kan die Nouk niet opflikkeren uit de slowchat. ONZ is een straatje verder.
Daarom moet ze oprotten om het te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maakt niet uit, slowchat wordt binnenkort toch opgedoekt.
Smoel dicht houden jij. Nee ik kan niet opflikkerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God, kan die Nouk niet opflikkeren uit de slowchat. ONZ is een straatje verder.
En de les Duits in lokaal 011.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Mein God,. ONZ is een straatje verder.
Wat verwacht je ook van mensen die zich vernoemen naar de kleur van hun ogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Ype het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk de reacties. Zoek de verschillen.
Dat bepaalde mensen aldaar nog niet een permban hebben verbaast me ten strengste.
Ik begin echt moe te worden van deze wereld.
W'rum hast Du mich verlassen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mein God
Terug te lezen op www.parlement.comquote:PvdA houdt in najaar ledenraadpleging over de gekozen burgemeester
25 juni 2004
Het partijbestuur van de PvdA heeft besloten dit najaar de mening van de PvdA-leden te peilen over de gekozen burgemeester. De uitkomst daarvan geldt als een zwaarwegend advies voor de PvdA-fracties in het parlement. Het bestuur heeft dit besloten naar aanleiding van het rapport 'Burgemeester tussen bevolking en bestuur' van de PvdA-projectgroep 'Democratische en Bestuurlijke vernieuwing'.
Deze werkgroep, bestaande uit wetenschappelijke en politieke PvdA-coryfeeën, heeft in opdracht van het partijbestuur binnen de PvdA de discussie over onder meer de gekozen burgemeester aangezwengeld. Uitkomst van die discussie is dat de huidige manier om de burgemeester te benoemen, namelijk door de Kroon, niet wenselijk is.
De werkgroep is verdeeld over de procedure die dan wel gevolgd moet worden. Een meerderheid wil verkiezing door de bevolking, een minderheid door de gemeenteraad. Wel is de werkgroep het er unaniem over eens dat invoering van een alternatief voor 2010 niet wenselijk is. De druk op gemeenten, die sinds twee jaar ook met het nieuwe duale stelsel i moeten werken, wordt anders te groot. Bovendien is er dan voldoende tijd zonodig de Grondwet te wijzigen.
bron: www.pvda.nl
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Fraude op moslimscholen Amsterdam
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef his_royal_devilness het volgende:
what can i say?
"allah is groot, allah is machtig, in zijn naam frauderen wij sinds de jaren 80. "
Het is zulke borrelpraat dat ik het maar op een zuipen heb gezet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad je zou er moedeloos van wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is zulke borrelpraat dat ik het maar op een zuipen heb gezet.
Creatief bedacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef pberends het volgende:
Aan welke kant van de baan rijden ze in de Kanaaltunnel?
Waarom vinden ze het zo belangrijk om hun Islamitische achtergrond te vermelden?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Tuana het volgende:
Kom zojuist op de site van een thuiszorg instelling met een islamitische grondslag. www.uenzo.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |