Waarom? Ik beweer toch niet dat links alls kan zeggen zoals jij beweert dat rechts wel alles kan zeggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah wat zielig - wil je een lijstje van linkse mensen die bedreigd worden en werden?
Hoezo niet? Mag je Mohammed geen vieze oom noemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar kan ik het wel mee eens zijn maar deze column valt daar dus niet onder
Als ik een rechtse quote plaats, dan praat jij steeds alles goed. Dan is het niet zo bedoeld. Nogal Cliteur-achtig. Ik had verwacht dat jij zou zeggen dat alles gezegd kan worden in columns. Ik vind van wel - al vind ik het niet altijd even verstandig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom? Ik beweer toch niet dat links alls kan zeggen zoals jij beweert dat rechts wel alles kan zeggen?
Dat mag hij inderdaad 1 keer 2 keer 3 keer maar van een columnist wordt verwacht dat hij creatief is en meerdere onderwerpen aansnijdt en niet telkens in herhaling valt in dezelfde bewoordingen over hetzelfde onderwerp dat hij al 3 jaar aan het herkauwen is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mag je Mohammed geen vieze oom noemen?
Dat vind ik een complimentquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogal Cliteur-achtig.
Ik vind van niet. Oproepen tot haat zou niet moeten mogen.quote:Ik had verwacht dat jij zou zeggen dat alles gezegd kan worden in columns. Ik vind van wel - al vind ik het niet altijd even verstandig.
Blijkbaar verwacht de Metro dat niet. Waar bemoeien die moslims zich dan mee?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag hij inderdaad 1 keer 2 keer 3 keer maar van een columnist wordt verwacht dat hij creatief is en meerdere onderwerpen aansnijdt
Dat is erg subjectief.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind van niet. Oproepen tot haat zou niet moeten mogen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een brief aan Metro gestuurd waarin ik mijn abonnement opzeg, eens kijken hoe ze reageren
Die strip is ook weg gehaald na bemoeienissen en mag je hun beleid opeens niet bekritisren?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht de Metro dat niet. Waar bemoeien die moslims zich dan mee?
Ik kreeg opeens een andere na-aper dus heb ik maar voor de gereincarneerde versie van Yassine gekozen met zijn zootje abdullah linksquote:Overigens vind ik het wel goed dat je je Yassin-avatar hebt verwijderd.
Wanneer kan iets als oproep tot haat verklaard worden?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is erg subjectief.
Volgens mij is dat niet vast te stellen. Ik vind een vergelijking tussen Fortuyn en Himmler volstrekt legitiem, anderen niet. Ik vind het voortdurend gebruik van geitenneuker niet prima, iemand anders wel. Het is en blijft subjectief.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:13 schreef sjun het volgende:
[..]
Wanneer kan iets als oproep tot haat verklaard worden?
Zijn er al objectieve criteria voorhanden om het haatgehalte van elk(e) oproep, column of interview te kunnen vaststellen?
Maakt het ook nog uit wie tegen welke context welke oproep doet?
Is er al sprake van een oproep tot haat als deze slechts wordt toegeschreven?
![]()
Volgens mij niet, want Van Gogh was daar al veel langer mee bezig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
Fortuyn is notabene de grondlegger van het grote beledigen in Nederland.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
Zelfs tegen aartsvijand Melkert bleef hij correct en rustig
Is haatkweken....tegen moslims en arabieren in het algemeenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:39 schreef Tikorev het volgende:
Haatkweken tegenover de islam mag ook niet. Maar fundamentalistische moslims geitenneukers noemen vind ik niet haatkwekerij.
Nee geen grapje. Ik kan er ook niks aan doen, dat Melkert zich kinderachtig en schofterig gedroeg tov Fortuyn en hem daarmee juist in de kaart speelde. En dat kun je Fortuyn ook niet aanrekenen. Zoals ik al zei, Fortuyn gedroeg zich narrig, maar da's nog geen reden je zo te laten gaan als Melkert deed.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:20 schreef SCH het volgende:
Grapje zeker. Kom op zeg.
Jullie zijn zo verschrikkelijk selectief.
Dit vind ik pas grof. Jij vindt moslims en arabieren in het algemeen dus fundamentalistisch? Waarom zouden ze zich anders aangesproken moeten voelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is haatkweken....tegen moslims en arabieren in het algemeen
Intolerant mannetjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:39 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Haatkweken tegenover de islam mag ook niet. Maar fundamentalistische moslims geitenneukers noemen vind ik niet haatkwekerij.
Chill...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef Tikorev het volgende:
Die is zo'n 50 reacties geleden ook al gepost...
Je hebt imo een volstrekt vertekende blik op de werkelijkheid maar dat is wel vakder met mensen die Fortuyn adoreren. Hij kon geen kwaad doen. Man - hij heeft Melkert kapot gemaakt en daar heeft Melkert idd zelf ook een steentje aan bijgedragen om dat hij niet op kon tegen het vileine niet-inhoudelijke onder-de-gordel-debat dat Fortuyn voerde.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee geen grapje. Ik kan er ook niks aan doen, dat Melkert zich kinderachtig en schofterig gedroeg tov Fortuyn en hem daarmee juist in de kaart speelde. En dat kun je Fortuyn ook niet aanrekenen. Zoals ik al zei, Fortuyn gedroeg zich narrig, maar da's nog geen reden je zo te laten gaan als Melkert deed.
Jij beschuldigt mij (en anderen) ervan alles door een selectieve bril te bekijken, maar volgens mij ben jij juist degene die dat doet. Dat bleek ook al uit je reactie van 13:42, waarin je me gewoon woorden in de mond legt en me ervan beschuldigt 'een Cliteurmentaliteit' te hebben. Je bent paranoia, je eigen vooroordelen verblinden je.
Valt er dan zoveel te zeggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Chill...
Wees blij dat Kozzmic het topic openlaat, itt tot z'n voorganger.
Wel jammer dat het nu toch weer alleen maar over Fortuyn gaat, terwijl die kale nicht met dit hele topic niks te maken heeft.
Je moeder is een ventquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt imo een volstrekt vertekende blik op de werkelijkheid maar dat is wel vakder met mensen die Fortuyn adoreren. Hij kon geen kwaad doen. Man - hij heeft Melkert kapot gemaakt en daar heeft Melkert idd zelf ook een steentje aan bijgedragen om dat hij niet op kon tegen het vileine niet-inhoudelijke onder-de-gordel-debat dat Fortuyn voerde.
De Cliteurmentaliteit is heel duidelijk toch: hij vindt zelf niet dat hij verkeerde dingen schrijft. Als hij mensen 'gevaarlijke gekken' noemt is het ineens niet zo bedoeld. Dat vind ik triest en hypocriet. Wees dan een vent.
van mij mag dat best maar moslims geitenneukers noemen zie ik als haatdragend.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mag je Mohammed geen vieze oom noemen?
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
'Moslims zijn in het algemeen tolerant en geduldig'
[..]
Je hebt een beetje een minderwaardigheidscomplex waardoor je rechts overal de schuld van gaat geven, dat is je probleem. Feit is dat Fortyn persoonlijk is aangevallen en de Islam in zijn geheel (met de nadruk op de fundamentalisten) Ik kijk graag voetbal en zodoende ben ik dus supporter. Als die mensen negatief in het nieuws komen en achterlijk, kinderachtig, debiel, infantiel genoemd worden kan ik me daar niet aan storen, hoewel ik nog steeds een voetbalsupporter ben. Snap je het nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor - dan heb je echt een dubbele agenda. Zo gaat het dus altijd: rechts mag alles zeggen, da's niet erg - maar als ze zelf eens wat kritiek krijgt, komen de tranen.
Hypocriet geneuzel dus
Van Gogh heeft gewoon vaak een goed punt!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:14 schreef MokroKees het volgende:
Van Gogh moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:14 schreef MokroKees het volgende:
klagende en handtekening verzamelde moslims moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.
Nou vooropgesteld dat ik geen Fortuyn adoreerder ben moet het me wel van het hart om verweer te tekeken tov hoe jij de discussie tussen het kuikentje Melkert en de vechthaan Fortuyn omschrijft.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt imo een volstrekt vertekende blik op de werkelijkheid maar dat is wel vakder met mensen die Fortuyn adoreren. Hij kon geen kwaad doen. Man - hij heeft Melkert kapot gemaakt en daar heeft Melkert idd zelf ook een steentje aan bijgedragen om dat hij niet op kon tegen het vileine niet-inhoudelijke onder-de-gordel-debat dat Fortuyn voerde.
De Cliteurmentaliteit is heel duidelijk toch: hij vindt zelf niet dat hij verkeerde dingen schrijft. Als hij mensen 'gevaarlijke gekken' noemt is het ineens niet zo bedoeld. Dat vind ik triest en hypocriet. Wees dan een vent.
Je moet voor de gein eens even op die website gaan kijken van die handtekeningenverzamelaars, en dan even bij het kopje homofilie. Lekkere richtlijnen worden daar gegeven, dat kun je ook als opruiend beschouwen. Ze moeten blind worden gemaakt, met het zwaard bestreden etc.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:09 schreef sp3c het volgende:
homo's uitschelden moet ook niet kunnen
En jij moet eens goed in een kussen te worden gedrukt, en door 20 colombiaanse mariniers in reet te worden geneukt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:14 schreef MokroKees het volgende:
Van Gogh moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.
ongetwijfeld en als de gays'r'us.org of wat dan ook een petitie gaan houden om die rotzooi van de website verwijderd te krijgen dan ben ik het ook met hun eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens even op die website gaan kijken van die handtekeningenverzamelaars, en dan even bij het kopje homofilie. Lekkere richtlijnen worden daar gegeven, dat kun je ook als opruiend beschouwen. Ze moeten blind worden gemaakt, met het zwaard bestreden etc.
Echte fundi's.
Goed, eerlijk is eerlijk, 2 dagen ofzo na het beruchte debat volgende op de gemeenteraadsverkiezingen van 2002 ben ik voor 2 maanden naar het buitenland vertrokken, alwaar ik verder weinig van de toenmalige verkiezingen heb meegekregen. Maar wat ik tot en met die avond voorgeschoteld kreeg, was vooral een Melkert (en PvdA-consorten) die uit pure onmacht de ene na de andere goedkope sneer afvuurde richting Fortuyn, met als hoogtepunt z'n trieste gedrag tijdens dit debat. Ik kan echt geen medelijden met Melkert hebben, die heeft het over zichzelf afgeroepen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
Maar wat heeft dat met mij persoonlijk te maken? Ik ben ontken helemaal niets, noch geef ik een waardeoordeel over goed en kwaad, ik zei alleen dat ik de twee zaken gewoon niet met elkaar vergelijkbaar vond.quote:De Cliteurmentaliteit is heel duidelijk toch: hij vindt zelf niet dat hij verkeerde dingen schrijft. Als hij mensen 'gevaarlijke gekken' noemt is het ineens niet zo bedoeld. Dat vind ik triest en hypocriet. Wees dan een vent.
Zit wat in, zit wat in...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:40 schreef Youssef het volgende:
Valt er dan zoveel te zeggen?
Toch geen enkele echte aanslag of moord.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, links mag alles zeggen....
Ad Melkert ==> Kreeg doorgeladen pistool toegestuurd
Paul Rosenmoller ==> Kreeg kogelbrieven toegestuurd
Els Borst ==> Afgeschilderd als erger dan Bin Laden
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:14 schreef MokroKees het volgende:
Gasten die overal de joden achter zien zitten moeten onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in hun puberale negatieve paranoide aandachtsspiraal waarin ze alles op die groep afschuifen, over complotten en andere duistere zaken zien en zieken om hun eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.
Ja dus in feite moet je banger zijn voor "linkse" mensen, dan voor moslims! Aangezien PF is neergestoken door een "links" persoon!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Toch geen enkele echte aanslag of moord.
Alleen dreigen, maar geen daden.
Dan houd je weinig bevolking meer over. Tsja, alleen wat bejaarden, moslimfundamentalisten en een handvol nazi's. 'ns kijken wat er dan gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:45 schreef sp3c het volgende:
ALLE LINKSE MENSEN HET LAND UIT!!!!
lijkt me duidelijk
De moslimfundamentalisten en nazi's raken ontroerd door het zien van hun zwakke oude opa's en oma's, sluiten vrede en creeëren het paradijs op aarde, dit zeer tot ergernis van de Jehova's, daar zijn we dan ook nog niet klaar mee ...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan houd je weinig bevolking meer over. Tsja, alleen wat bejaarden, moslimfundamentalisten en een handvol nazi's. 'ns kijken wat er dan gaat gebeuren....
Da's volgens mij opgeteld de tweede keer dat ik het geheel met je eens benquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:53 schreef gelly het volgende:
Uitermate vermakelijk stukje van van Gogh natuurlijk, volgens mij heeft ie echter een programma dat @ random dergelijke stukjes schrijft. De vaste elementen geitenneukers, moslims, 5e colonne en linkse kerk zitten ingebakken.
Dit heeft natuurlijk niks met kritiek of het bespreekbaar maken van dingen te maken. Kotsen en schelden, meer niet. Ach ja, van Gogh. Ik weet niet wie ik grappiger moet vinden, van Gogh of de lezers die z'n stukjes serieus nemen.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's volgens mij opgeteld de tweede keer dat ik het geheel met je eens ben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan houd je weinig bevolking meer over. Tsja, alleen wat bejaarden, moslimfundamentalisten en een handvol nazi's. 'ns kijken wat er dan gaat gebeuren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |