abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18064159
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ah wat zielig - wil je een lijstje van linkse mensen die bedreigd worden en werden?
Waarom? Ik beweer toch niet dat links alls kan zeggen zoals jij beweert dat rechts wel alles kan zeggen?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_18064162
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar kan ik het wel mee eens zijn maar deze column valt daar dus niet onder
Hoezo niet? Mag je Mohammed geen vieze oom noemen?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18064241
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom? Ik beweer toch niet dat links alls kan zeggen zoals jij beweert dat rechts wel alles kan zeggen?
Als ik een rechtse quote plaats, dan praat jij steeds alles goed. Dan is het niet zo bedoeld. Nogal Cliteur-achtig. Ik had verwacht dat jij zou zeggen dat alles gezegd kan worden in columns. Ik vind van wel - al vind ik het niet altijd even verstandig.
pi_18064254
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat mag hij inderdaad 1 keer 2 keer 3 keer maar van een columnist wordt verwacht dat hij creatief is en meerdere onderwerpen aansnijdt en niet telkens in herhaling valt in dezelfde bewoordingen over hetzelfde onderwerp dat hij al 3 jaar aan het herkauwen is.
pi_18064289
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogal Cliteur-achtig.
Dat vind ik een compliment
quote:
Ik had verwacht dat jij zou zeggen dat alles gezegd kan worden in columns. Ik vind van wel - al vind ik het niet altijd even verstandig.
Ik vind van niet. Oproepen tot haat zou niet moeten mogen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_18064308
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat mag hij inderdaad 1 keer 2 keer 3 keer maar van een columnist wordt verwacht dat hij creatief is en meerdere onderwerpen aansnijdt
Blijkbaar verwacht de Metro dat niet. Waar bemoeien die moslims zich dan mee?

Overigens vind ik het wel goed dat je je Yassin-avatar hebt verwijderd .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18064343
http://www.leidenuniv.nl/mare/2004/25/1502.html

Die marokkaanse student Al Hadaui is de man achter Imaan.nl, de site die de protestaktie tegen van gogh starte.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:05:26 #258
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_18064389
En Theo z'n marktwaarde stijgt weer. De man gebruikt al heel z'n leven hetzelfde trucje, waarom blijven mensen daarin trappen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_18064434
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind van niet. Oproepen tot haat zou niet moeten mogen.
Dat is erg subjectief.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:09:25 #260
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18064501
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een brief aan Metro gestuurd waarin ik mijn abonnement opzeg, eens kijken hoe ze reageren
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18064573
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Blijkbaar verwacht de Metro dat niet. Waar bemoeien die moslims zich dan mee?
Die strip is ook weg gehaald na bemoeienissen en mag je hun beleid opeens niet bekritisren?
quote:
Overigens vind ik het wel goed dat je je Yassin-avatar hebt verwijderd .
Ik kreeg opeens een andere na-aper dus heb ik maar voor de gereincarneerde versie van Yassine gekozen met zijn zootje abdullah links
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:13:44 #262
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18064627
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is erg subjectief.
Wanneer kan iets als oproep tot haat verklaard worden?
Zijn er al objectieve criteria voorhanden om het haatgehalte van elk(e) oproep, column of interview te kunnen vaststellen?
Maakt het ook nog uit wie tegen welke context welke oproep doet?
Is er al sprake van een oproep tot haat als deze slechts wordt toegeschreven?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18064674
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:13 schreef sjun het volgende:

[..]

Wanneer kan iets als oproep tot haat verklaard worden?
Zijn er al objectieve criteria voorhanden om het haatgehalte van elk(e) oproep, column of interview te kunnen vaststellen?
Maakt het ook nog uit wie tegen welke context welke oproep doet?
Is er al sprake van een oproep tot haat als deze slechts wordt toegeschreven?
Volgens mij is dat niet vast te stellen. Ik vind een vergelijking tussen Fortuyn en Himmler volstrekt legitiem, anderen niet. Ik vind het voortdurend gebruik van geitenneuker niet prima, iemand anders wel. Het is en blijft subjectief.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:19:13 #264
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18064807
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:38 schreef SCH het volgende:
Fortuyn is notabene de grondlegger van het grote beledigen in Nederland.
Volgens mij niet, want Van Gogh was daar al veel langer mee bezig.

Eigenlijk vind ik het zwaar overdreven om te beweren dat Fortuyn nu zoveel beledigde. Veel verder dan 'de islam is een achterlijke cultuur' en nog wat sporadische losse flodders (waar hij vooral uit frustratie mee begon nadat El Moumni homo-onvriendelijke gal had gespuwd) is hij niet gekomen. Als je daar al van onder de indruk bent ...

Zelfs tegen aartsvijand Melkert bleef hij correct en rustig, iets dat je van Melkert zelf echt niet kunt zeggen. Natuurlijk, hij gedroeg zich extreem 'narrig', maar daar is niks mis mee. Het zijn meer de media die ons wilden laten geloven dat Fortuyn zo'n walgelijk, beledigend monster was, jij bent daar blijkbaar door beïnvloed.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18064841
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
Zelfs tegen aartsvijand Melkert bleef hij correct en rustig
Grapje zeker. Kom op zeg.

Jullie zijn zo verschrikkelijk selectief.
pi_18064845
Metro heeft een heel democratisch systeem voor het 'wegstemmen' van columnisten, nl. het stoplicht onder elke column, met daarbij een nummer waarop je voor of tegen de columnist kunt stemmen.

Handtekeningen zullen in dit geval weinig uithalen. We hebben nou eenmaal vrije pers in Nederland.

Mag ze zelf overigens graag lezen, die columns van hem.
pi_18065006
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:39 schreef Tikorev het volgende:

Haatkweken tegenover de islam mag ook niet. Maar fundamentalistische moslims geitenneukers noemen vind ik niet haatkwekerij.
Is haatkweken....tegen moslims en arabieren in het algemeen
Net zoals je onderschrift....
Groepen Groenlinksers voor terroristen en communisten uitmaken...
Heel Groenlinks doen voorstellen dat ze graag Nederland willen verwoesten.
Maar goed....ga door op je fundamentalistische kruistocht
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:32:52 #268
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18065153
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:20 schreef SCH het volgende:
Grapje zeker. Kom op zeg.

Jullie zijn zo verschrikkelijk selectief.
Nee geen grapje. Ik kan er ook niks aan doen, dat Melkert zich kinderachtig en schofterig gedroeg tov Fortuyn en hem daarmee juist in de kaart speelde. En dat kun je Fortuyn ook niet aanrekenen. Zoals ik al zei, Fortuyn gedroeg zich narrig, maar da's nog geen reden je zo te laten gaan als Melkert deed.

Jij beschuldigt mij (en anderen) ervan alles door een selectieve bril te bekijken, maar volgens mij ben jij juist degene die dat doet. Dat bleek ook al uit je reactie van 13:42, waarin je me gewoon woorden in de mond legt en me ervan beschuldigt 'een Cliteurmentaliteit' te hebben. Je bent paranoia, je eigen vooroordelen verblinden je.
pi_18065179
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is haatkweken....tegen moslims en arabieren in het algemeen
Dit vind ik pas grof. Jij vindt moslims en arabieren in het algemeen dus fundamentalistisch? Waarom zouden ze zich anders aangesproken moeten voelen?
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:39 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Haatkweken tegenover de islam mag ook niet. Maar fundamentalistische moslims geitenneukers noemen vind ik niet haatkwekerij.
Intolerant mannetje
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:37:24 #270
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18065265
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef Tikorev het volgende:
Die is zo'n 50 reacties geleden ook al gepost...
Chill...
Wees blij dat Kozzmic het topic openlaat, itt tot z'n voorganger.

Wel jammer dat het nu toch weer alleen maar over Fortuyn gaat, terwijl die kale nicht met dit hele topic niks te maken heeft .
pi_18065285
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee geen grapje. Ik kan er ook niks aan doen, dat Melkert zich kinderachtig en schofterig gedroeg tov Fortuyn en hem daarmee juist in de kaart speelde. En dat kun je Fortuyn ook niet aanrekenen. Zoals ik al zei, Fortuyn gedroeg zich narrig, maar da's nog geen reden je zo te laten gaan als Melkert deed.

Jij beschuldigt mij (en anderen) ervan alles door een selectieve bril te bekijken, maar volgens mij ben jij juist degene die dat doet. Dat bleek ook al uit je reactie van 13:42, waarin je me gewoon woorden in de mond legt en me ervan beschuldigt 'een Cliteurmentaliteit' te hebben. Je bent paranoia, je eigen vooroordelen verblinden je.
Je hebt imo een volstrekt vertekende blik op de werkelijkheid maar dat is wel vakder met mensen die Fortuyn adoreren. Hij kon geen kwaad doen. Man - hij heeft Melkert kapot gemaakt en daar heeft Melkert idd zelf ook een steentje aan bijgedragen om dat hij niet op kon tegen het vileine niet-inhoudelijke onder-de-gordel-debat dat Fortuyn voerde.

De Cliteurmentaliteit is heel duidelijk toch: hij vindt zelf niet dat hij verkeerde dingen schrijft. Als hij mensen 'gevaarlijke gekken' noemt is het ineens niet zo bedoeld. Dat vind ik triest en hypocriet. Wees dan een vent.
pi_18065326
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Chill...
Wees blij dat Kozzmic het topic openlaat, itt tot z'n voorganger.

Wel jammer dat het nu toch weer alleen maar over Fortuyn gaat, terwijl die kale nicht met dit hele topic niks te maken heeft .
Valt er dan zoveel te zeggen?
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:40:52 #273
89497 RealLife
Bless America!
pi_18065341
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt imo een volstrekt vertekende blik op de werkelijkheid maar dat is wel vakder met mensen die Fortuyn adoreren. Hij kon geen kwaad doen. Man - hij heeft Melkert kapot gemaakt en daar heeft Melkert idd zelf ook een steentje aan bijgedragen om dat hij niet op kon tegen het vileine niet-inhoudelijke onder-de-gordel-debat dat Fortuyn voerde.

De Cliteurmentaliteit is heel duidelijk toch: hij vindt zelf niet dat hij verkeerde dingen schrijft. Als hij mensen 'gevaarlijke gekken' noemt is het ineens niet zo bedoeld. Dat vind ik triest en hypocriet. Wees dan een vent.
Je moeder is een vent
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 16:55:49 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18065677
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

van mij mag dat best maar moslims geitenneukers noemen zie ik als haatdragend.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:01:02 #275
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_18065758
quote:
Op maandag 29 maart 2004 14:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

'Moslims zijn in het algemeen tolerant en geduldig'

[..]

[ Bericht 0% gewijzigd door H.M.Murdock op 30-03-2004 17:09:56 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 17:03:14 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18065784
ik ook ... maar je wil mij niet tegenkomen als ik 2 minuten stil heb moeten zitten
pi_18065803
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor - dan heb je echt een dubbele agenda. Zo gaat het dus altijd: rechts mag alles zeggen, da's niet erg - maar als ze zelf eens wat kritiek krijgt, komen de tranen.

Hypocriet geneuzel dus
Je hebt een beetje een minderwaardigheidscomplex waardoor je rechts overal de schuld van gaat geven, dat is je probleem. Feit is dat Fortyn persoonlijk is aangevallen en de Islam in zijn geheel (met de nadruk op de fundamentalisten) Ik kijk graag voetbal en zodoende ben ik dus supporter. Als die mensen negatief in het nieuws komen en achterlijk, kinderachtig, debiel, infantiel genoemd worden kan ik me daar niet aan storen, hoewel ik nog steeds een voetbalsupporter ben. Snap je het nu?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:04:50 #278
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_18065808
beetje schijnheilig van die moezelmannen om de vrijheid van meningstuiting te vergeten als er niet in je straatje gepraat wordt. asl je zelf ongestraft op homos enzovoorts wil mogen schelden moet je niet gaan zeiken als de bal teruggekaatst wordt en ze op jou gaan schelden

meten met 2 maten noem ik dat
we are the muslims of Borg. Resistance is futile. you will all be assimilated
greetings,
Osama Bin Seven Of Nine Laden
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 17:09:11 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18065896
homo's uitschelden moet ook niet kunnen
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:14:18 #280
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18065979
Van Gogh moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_18066013
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:14 schreef MokroKees het volgende:
Van Gogh moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.

Van Gogh heeft gewoon vaak een goed punt!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:19:06 #282
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_18066078
quote:
klagende en handtekening verzamelde moslims moet onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in zijn puberale negatieve aandachtsspiraal waarin hij iedereen afzeikt, treitert en ziekt om zijn eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.

we are the muslims of Borg. Resistance is futile. you will all be assimilated
greetings,
Osama Bin Seven Of Nine Laden
pi_18066110
quote:

[..]

Nou vooropgesteld dat ik geen Fortuyn adoreerder ben moet het me wel van het hart om verweer te tekeken tov hoe jij de discussie tussen het kuikentje Melkert en de vechthaan Fortuyn omschrijft.
Melkert werd steeds gered door zijn achterban en andere partijen die in Fortuyn een bedreiging zagen (voor hun eigen zetels). Melkert is geen man voor de politiek, zeker geen leider dat hebben we na ieder tv optrden met of zonder Fortuyn wel vast kunnen stellen. Dat hij thuis graag onderdanig wilde zijn aan zijn meesteres kan ik me dan ook zeer goed voorstellen. Misschien zag hij in Pim een nieuwe meester omdat hij niet protesteerde tegen de kritiek van Fortuyn?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:23:03 #284
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18066165
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:09 schreef sp3c het volgende:
homo's uitschelden moet ook niet kunnen
Je moet voor de gein eens even op die website gaan kijken van die handtekeningenverzamelaars, en dan even bij het kopje homofilie. Lekkere richtlijnen worden daar gegeven, dat kun je ook als opruiend beschouwen. Ze moeten blind worden gemaakt, met het zwaard bestreden etc.

Echte fundi's.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:23:11 #285
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18066167
quote:
En jij moet eens goed in een kussen te worden gedrukt, en door 20 colombiaanse mariniers in reet te worden geneukt.
Zo hebben we allemaal wat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 17:25:20 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18066205
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je moet voor de gein eens even op die website gaan kijken van die handtekeningenverzamelaars, en dan even bij het kopje homofilie. Lekkere richtlijnen worden daar gegeven, dat kun je ook als opruiend beschouwen. Ze moeten blind worden gemaakt, met het zwaard bestreden etc.

Echte fundi's.
ongetwijfeld en als de gays'r'us.org of wat dan ook een petitie gaan houden om die rotzooi van de website verwijderd te krijgen dan ben ik het ook met hun eens.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:31:15 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18066326
quote:
Goed, eerlijk is eerlijk, 2 dagen ofzo na het beruchte debat volgende op de gemeenteraadsverkiezingen van 2002 ben ik voor 2 maanden naar het buitenland vertrokken, alwaar ik verder weinig van de toenmalige verkiezingen heb meegekregen. Maar wat ik tot en met die avond voorgeschoteld kreeg, was vooral een Melkert (en PvdA-consorten) die uit pure onmacht de ene na de andere goedkope sneer afvuurde richting Fortuyn, met als hoogtepunt z'n trieste gedrag tijdens dit debat. Ik kan echt geen medelijden met Melkert hebben, die heeft het over zichzelf afgeroepen.

Nu kun je beweren dat ik dus maar het halve plaatje heb gezien en daardoor dus niet goed ben geïnformeerd. Je zou echter ook juist kunnen zeggen dat ik niet beïnvloed ben door alle mediahectiek van de laatste 2 maanden en daardoor nog wel een enigszins objectieve kijk op de zaak heb.

Ik ben ook niet blind, ik zie ook wel dat Fortuyn mensen het bloed onder de nagels vandaan haalde met z'n ongrijpbare, narrige gedrag. Maar da's toch echt iets heel anders dan het uiten van beledigingen aan een persoonlijk adres. Ik vond juist dat Fortuyn het erg slim speelde, omdat hij persoonlijke beledigingen juist wist te vermijden.

Maar wat precies heeft Fortuyn nu eigenlijk concreet over Melkert gezegd wat opgevat kan worden als een directe belediging Tot het moment van dat debat ieg vrij weinig, en was het meer Melkert zelf die inmiddels aan het beledigen was geslagen. Volgens mij draai jij de zaken echt om.
quote:
Maar wat heeft dat met mij persoonlijk te maken? Ik ben ontken helemaal niets, noch geef ik een waardeoordeel over goed en kwaad, ik zei alleen dat ik de twee zaken gewoon niet met elkaar vergelijkbaar vond.
pi_18066346
Waarm maakt iedereen zich druk op? Laat van Gogh toch z'n frustraties van zich afschrijven, kan hij er wat aan doen dat hij genomen is door z'n pa
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:33:33 #289
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18066361
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:40 schreef Youssef het volgende:
Valt er dan zoveel te zeggen?
Zit wat in, zit wat in...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:36:09 #290
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18066406
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee, links mag alles zeggen... .

Ad Melkert ==> Kreeg doorgeladen pistool toegestuurd
Paul Rosenmoller ==> Kreeg kogelbrieven toegestuurd
Els Borst ==> Afgeschilderd als erger dan Bin Laden
Toch geen enkele echte aanslag of moord.
Alleen dreigen, maar geen daden.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:39:43 #291
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18066474
quote:
Gasten die overal de joden achter zien zitten moeten onder professionele therapie leren volwassen worden ipv blijven hangen in hun puberale negatieve paranoide aandachtsspiraal waarin ze alles op die groep afschuifen, over complotten en andere duistere zaken zien en zieken om hun eigen minderwaardigheids complex te onderdrukken door te denken dat hij hierdoor misschien wat populariteits puntjeswint bij de meelopers.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 17:40:44 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18066489
ah dus omdat er een rechtse politicus is doodgeschoten hebben rechtse politici meer recht van spreken .... dat is wel errug (veel) rechts!!!!

hoe graag ik dat ook zou willen beamen vind ik dat toch wel onzin, dan laten ze 1 of andere neo nazi 5 politici doodschieten en kan niemand een groen-links/sp kabinet meer voorkomen!!!!

DE HORROR!!!!
pi_18066500
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:36 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Toch geen enkele echte aanslag of moord.
Alleen dreigen, maar geen daden.
Ja dus in feite moet je banger zijn voor "linkse" mensen, dan voor moslims! Aangezien PF is neergestoken door een "links" persoon!

[/einde fok-redenatie]
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 17:45:46 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18066574
ALLE LINKSE MENSEN HET LAND UIT!!!!

lijkt me duidelijk
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:48:30 #295
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18066616
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:45 schreef sp3c het volgende:
ALLE LINKSE MENSEN HET LAND UIT!!!!

lijkt me duidelijk
Dan houd je weinig bevolking meer over. Tsja, alleen wat bejaarden, moslimfundamentalisten en een handvol nazi's. 'ns kijken wat er dan gaat gebeuren....
pi_18066684
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan houd je weinig bevolking meer over. Tsja, alleen wat bejaarden, moslimfundamentalisten en een handvol nazi's. 'ns kijken wat er dan gaat gebeuren....
De moslimfundamentalisten en nazi's raken ontroerd door het zien van hun zwakke oude opa's en oma's, sluiten vrede en creeëren het paradijs op aarde, dit zeer tot ergernis van de Jehova's, daar zijn we dan ook nog niet klaar mee ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18066729
Uitermate vermakelijk stukje van van Gogh natuurlijk, volgens mij heeft ie echter een programma dat @ random dergelijke stukjes schrijft. De vaste elementen geitenneukers, moslims, 5e colonne en linkse kerk zitten ingebakken.

Dit heeft natuurlijk niks met kritiek of het bespreekbaar maken van dingen te maken. Kotsen en schelden, meer niet. Ach ja, van Gogh. Ik weet niet wie ik grappiger moet vinden, van Gogh of de lezers die z'n stukjes serieus nemen.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:55:52 #298
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18066783
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:53 schreef gelly het volgende:
Uitermate vermakelijk stukje van van Gogh natuurlijk, volgens mij heeft ie echter een programma dat @ random dergelijke stukjes schrijft. De vaste elementen geitenneukers, moslims, 5e colonne en linkse kerk zitten ingebakken.

Dit heeft natuurlijk niks met kritiek of het bespreekbaar maken van dingen te maken. Kotsen en schelden, meer niet. Ach ja, van Gogh. Ik weet niet wie ik grappiger moet vinden, van Gogh of de lezers die z'n stukjes serieus nemen.
Da's volgens mij opgeteld de tweede keer dat ik het geheel met je eens ben .
pi_18066839
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Da's volgens mij opgeteld de tweede keer dat ik het geheel met je eens ben .
Meen je dat? Wat een omslag ineens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_18066846
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Daarom zuchten we al zolang onder rechtse regeringen in dit land. Omdat er geen rechtse mensen zijn? Al die linkse mensen stemmen zeker links ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')