Je hoeft niet te studeren hoor. Het was alleen om de mensen aan te moedigen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:27 schreef Grimm het volgende:
weg ov, college geld nog maar hoger, en alleen de d66 die d'r tegen is.... je word bijna gestraft om te studeren.
waar heb je het over.quote:nou idd.. de heren sturen miljoenen naar de ontwikkelingslanden enzo, nou ik bedoel je moet ook op de "kleintjes" letten.
ik vind dit echt kut, want ik moet al de hele zomer werken om me college geld bij elkaar te schrapen, nou en dan gooien ze d'r nog n's 200 boven op en trekken ze de ov in......... ja erg lekker...en dan zeggen mensen ook nog n's ja later als je werk hebt dan betaal je dat zo trug...wtf heb je daar nu aan, je loopt nu wat in je ouwe kleren rond enzo.. gadverdamme he
gast, ik werk al het hele jaar lang, en nu in de vakantie weer, kheb 1 week vakantie voor de rest ga ik naar school en dan heb ik de tijd hard nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:53 schreef pooier het volgende:
[..]
Je hoeft niet te studeren hoor. Het was alleen om de mensen aan te moedigen.
Nu zijn jullie wel genoeg verwent en is het weer tijd om zelf eens te gaan vakkenvullen bij de appie hein ofzo.
nou ja, kwas wat te voorbarig maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:00 schreef pooier het volgende:
[..]
waar heb je het over.
dus als het aan jou ligt gaat er minder geld naar derde werelend landen zodat jij en je mede studenten gratis kunnen reizen.Die ontwikkelingslanden hebben dat geld 1000x harder nodig man.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:05 schreef Faithy het volgende:
iemand ergens het hele artikel/bron whatever?
argumentering en uitbreiding van de feiten zou niet weg zijn eigenlijk....
http://www.rtl.nl/(/actue(...)cipeaccoord_1700.xmlquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:05 schreef Faithy het volgende:
iemand ergens het hele artikel/bron whatever?
argumentering en uitbreiding van de feiten zou niet weg zijn eigenlijk....
Leuk kabinet he?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)cipeaccoord_1700.xml
Klik op het bovenste filmpje.
Collegegeld gaat met honderden euro's omhoog en de OV wordt voor eigen rekening.
Die houden de straten schoon.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:37 schreef No-Li-Ta het volgende:
en wat voor een bijdrage leveren de junks aan nederland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |