abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20296779
leuk..Bard..
wat wil je nu zeggen ?
als dit het bewijs is dat ALLEN van zijn groep, de moslims, slecht zijn.
Dan is Hitler het nog overtuigender bewijs dat ALLEN van zijn groep, de westerlingen, slecht zijn..
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:16:33 #202
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20297031
Het was alleen mijn antwoord op de vraag van Meh7 ...
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef Meh7 het volgende:

Wat is een mein koran? Nooit van gehoord.
Blijkbaar is mijn beleefde antwoord op de vraag van een moslim, voor sommige autochtonen, zeer storend. Ze denken dat ze namens de bewuste moslim moeten spreken, alsof hij dom, doof en blind is. Wat denken die autochtonen zoals Gelly en de rest eigenlijk; "Er wordt mischien een moslim digitaal verkracht?". The superior natives to the resque?

Van Meh7 heb ik nog weinig gehoord, alle ontkenning en bagatellisering en cultuurrelativering wordt wel voor hem gedaan. En door wie eigenlijk, door de brain-dead superieuren?

Of is dat de nieuwe Hitler Mohammed Jugend misschien?
pi_20297171
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:16 schreef Bard_Yttap het volgende:

Blijkbaar is mijn beleefde antwoord op de vraag van een moslim, voor sommige autochtonen, zeer storend. Ze denken dat ze namens de bewuste moslim moeten spreken, alsof hij dom, doof en blind is. Wat denken die autochtonen zoals Gelly en de rest eigenlijk; "Er wordt mischien een moslim digitaal verkracht?". The superior natives to the resque?

Van Meh7 heb ik nog weinig gehoord, alle ontkenning en bagatellisering en cultuurrelativering wordt wel voor hem gedaan. En door wie eigenlijk, door de brain-dead superieuren?

Of is dat de nieuwe Hitler Mohammed Jugend misschien?
Ik spreek namens mijzelf hier..
Het valt me op dat jij opnieuw weer de nazi's erbij haalt...
Lekker verketteren......
Nu we het toch over nazi's hebben... die konden ook zo lekker een vreemde godsdienst verketteren.
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:40:07 #204
96309 Bard_Yttap
pi_20297324
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:26 schreef Bluesdude het volgende:

Ik spreek namens mijzelf hier..
Het valt me op dat jij opnieuw weer de nazi's erbij haalt...
Waar doe ik dat dan, waar dat nog niet eerder in het topic tersprake was gekomen?
quote:
Lekker verketteren......
Dus de op feiten gebaseerde historie en memoires van de "President of the Muslim Counsel" vindt jij verketterend? Wat voor verschrikkelijks en moslimonwaardigs heeft hij dan gedaan? En waaruit blijkt de moslim verontwaardiging voor deze man?

Vindt je ook dat ik Italianen verketter, omdat ik over Mussolini begon, of moet je daar Italiaan voor zijn?
quote:
Nu we het toch over nazi's hebben... die konden ook zo lekker een vreemde godsdienst verketteren.
Wat heeft dat met de vraag van de moslim Meh7 te maken; "Wat is een mein koran? ... "?
pi_20297375
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:40 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

Waar doe ik dat dan, waar dat nog niet eerder in het topic tersprake was gekomen?
[..]

Dus de op feiten gebaseerde historie en memoires van de "President of the Muslim Counsel" vindt jij verketterend? Wat voor verschrikkelijks en moslimonwaardigs heeft hij dan gedaan? En waaruit blijkt de moslim verontwaardiging voor deze man uit?
[..]

Wat heeft dat met de vraag van de moslim Meh7 te maken; "Wat is een mein koran? Nooit van gehoord."?

Vindt je ook dat ik Italianen verketter, omdat ik over Mussolini begon, of moet je daar wel Italiaan voor zijn?
Bietje de onschuldige spelen ?
Je hebt niks serieus meer te vertellen over het moslimgeloof dus..schakel je maar over op de nazimodus..
Naturlijk ben je geen islamietenhater.....tuurlijk niet.....
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:51:15 #206
96309 Bard_Yttap
pi_20297429
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bietje de onschuldige spelen ?
Bietje de leesblinde spelen?
quote:
Je hebt niks serieus meer te vertellen over het moslimgeloof dus..schakel je maar over op de nazimodus..
In mijn eerste post in dit topic al gelijk van modus overschakelen? Zeg ik ben Dick Advocaat niet!
quote:
Naturlijk ben je geen islamietenhater.....tuurlijk niet.....
Natuurlijk ben jij niet brain-dead ... tuurlijk niet ...
.
.
.
.grapje!
pi_20297583
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:16 schreef Bard_Yttap het volgende:
Ik zie nog geen antwoord op mijn vraag Wat is een "mein koran"?
  woensdag 30 juni 2004 @ 02:18:16 #208
96309 Bard_Yttap
pi_20297640
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zie nog geen antwoord op mijn vraag :') Wat is een "mein koran"?
Ik vind het een intrigerende vraag van je en het spijt me dat mijn antwoord je niet kan bekoren.

Wat denk je zelf eigenlijk, dat een mogelijk wel tevredenstellend antwoord zou kunnen zijn?
  † In Memoriam † woensdag 30 juni 2004 @ 04:19:10 #209
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20298247
En dicht.

Met even een reminder dat dit het NWS forum is. Voor degenen die zich aangesproken willen voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')