abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20410512
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef du_ke het volgende:

Het is een manier om de boodschap iets subtieler te verpakken.
Waarmee je mij dus eigenlijk voor leugenaar uitmaakt, en mijn motieven in twijfel trekt.
Op basis waarvan, dat mag Joost weten. Maar laag bij de grond is het wel van je.
pi_20410519
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Bleef het daar maar bij. Het is gewoon een leuk jasje voor dezelfde inhoud.
Welke 'zelfde' inhoud heb je het over?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20410522
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarmee je mij dus eigenlijk voor leugenaar uitmaakt, en mijn motieven in twijfel trekt.
Op basis waarvan, dat mag Joost weten. Maar laag bij de grond is het wel van je.
Gewoon op basis van de posts. Iedereen kan hier lezen hoor
pi_20410536
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Op basis waarvan, dat mag Joost weten.
Racist! .
Omdat je een hekel hebt aan fundamentalistische moslims en overlast veroorzakende jongeren. Dat heb je natuurlijk alleen maar, omdat je een hekel hebt aan donkere mensen, he, he, he?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20410557
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Welke 'zelfde' inhoud heb je het over?
Het stelselmatig de grond intrappen van een bepaalde groepering puur vanwege het feit dat die mensen zijn wie ze zijn, komt op het zelfde neer. Maak er geen taalspelletje van. Een homofoob is ook geen racist maar wel net zo kwalijk. Jij hebt dat met de islam, en je noemt dat kritiek.
pi_20410560
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef SCH het volgende:

Gewoon op basis van de posts. Iedereen kan hier lezen hoor
Ja, en dat jij graag mensen in de racisme-hoek trapt, dan is iedereen gewend van je.
Da's ook een van de redenen waarom ik nogal van je walg, en waarom je van mij ook heel diep in de stront mag zakken (tot aan je neus, want dood hoef je niet).
pi_20410573
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, en dat jij graag mensen in de racisme-hoek trapt, dan is iedereen gewend van je.
Da's ook een van de redenen waarom ik nogal van je walg, en waarom je van mij ook heel diep in de stront mag zakken (tot aan je neus, want dood hoef je niet).
Wat laat jij je toch telkens kennen man.
pi_20410577
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Racist! .
Omdat je een hekel hebt aan fundamentalistische moslims en overlast veroorzakende jongeren. Dat heb je natuurlijk alleen maar, omdat je een hekel hebt aan donkere mensen, he, he, he?
Achja, van SCH wist ik al dat hij mensen graag racist noemt. Maar van du_ke was het me eigenlijk toch nieuw.
pi_20410585
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Het stelselmatig de grond intrappen van een bepaalde groepering puur vanwege het feit dat die mensen zijn wie ze zijn, komt op het zelfde neer. Maak er geen taalspelletje van. Een homofoob is ook geen racist maar wel net zo kwalijk.
Ik heb een hekel aan die nichten die op Gay Pride-parades homo's een slechte naam geven, net zoals ik een hekel heb aan de rovende Marokkanen die de Marokkanen een slechte naam geven. Ben ik nu ook een homofoob?
pi_20410594
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Achja, van SCH wist ik al dat hij mensen graag racist noemt. Maar van du_ke was het me eigenlijk toch nieuw.
Ach, toen du_ke zei dat ik een hekel heb aan moslims vanwege hun huidskleur wist ik dat ook weer.
pi_20410597
quote:

[..]

Je zou ook eens naar jezelf kunnen kijken, geldt ook voor Dora, in plaats van meteen de boodschapper te onthoofden.
pi_20410606
Maar blijkbaar voelen jullie je erg aangesproken
pi_20410610
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

en waarom je van mij ook heel diep in de stront mag zakken (tot aan je neus, want dood hoef je niet).
Schattig .
pi_20410622
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan die nichten die op Gay Pride-parades homo's een slechte naam geven, net zoals ik een hekel heb aan de rovende Marokkanen die de Marokkanen een slechte naam geven. Ben ik nu ook een homofoob?
Deels.
pi_20410634
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zou ook eens naar jezelf kunnen kijken, geldt ook voor Dora, in plaats van meteen de boodschapper te onthoofden.
Ik kijk naar mezelf. Heb alleen een hekel aan fundi-moslims en crimi-allochjes. Is dat genoeg reden om iemand racist te noemen?
pi_20410668
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Ik kijk naar mezelf. Heb alleen een hekel aan fundi-moslims en crimi-allochjes. Is dat genoeg reden om iemand racist te noemen?
Volgens SCH en blijkbaar ook du_ke wel.
Waarmee ze zich als discussiepartner onmiddelijk disqualificeren natuurlijk.

Anyways, dit is nauwelijks meer FB. *achteroverleun*
pi_20410671
quote:

[..]

Nee, misschien ging het ook wel niet over jou? Je hebt geen hekel aan crimi-autootjes en fundi-christenen?
pi_20410699
quote:

[..]

Het ging niet direct om jou. Maar ik las eveneen paar topics door en het FP niveau van omgaan met buitenlanders was weer niet van de lucht.

Ik bespeur dat het weer min of meer mis gaat in Pol. Een tijdje gedroeg met zich vrij redelijk maar momenteel is het weer bagger.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20410725
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef SCH het volgende:
Nee, misschien ging het ook wel niet over jou?
Nee, over wie ging het dan wel?
quote:
Je hebt geen hekel aan crimi-autootjes en fundi-christenen?
Wel degelijk. Alleen om te benadrukken dat ik geen hekel heb aan alle moslims/allochjes zeg ik dat ik alleen een hekel heb aan de fundamentalistische moslims en criminele allochjes. Als iemand mij beschuldigt van het hebben ve hekel aan ALLE autochtonen en gristenen, zeg ik ook dat ik alleen een hekel heb aan de crimi-autochtonen en fundi-gristenen. Duidelijk genoeg zo, of ben ik nog steeds een verderfelijke racist?
pi_20410730
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Daarmee vervuil je dus de definitie van racisme... En dat lijkt me niet nuttig, in tegendeel.

'Men' zal over het algemeen weinig hebben tegen allochtonen, maar wel tegen (schijnbaar) criminele en/of overlast veroorzakende jongeren. Zo zal 'men' ook weinig hebben tegen de islam als religie, maar wel tegen de fundamentalistische stromingen daarbinnen.
Ben je echt zo naïef ?
pi_20410731
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het ging niet direct om jou. Maar ik las eveneen paar topics door en het FP niveau van omgaan met buitenlanders was weer niet van de lucht.
Welke topics waren dat?
  zondag 4 juli 2004 @ 18:20:58 #272
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20410738
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef DennisMoore het volgende:

Waarmee ze zich als discussiepartner onmiddelijk disqualificeren natuurlijk.
Dit zegt veel over jou.

Kunnen jullie niet een topic openen over de definitie van racisme etc?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20410743
quote:

[..]

Nou uit je praat lijken soms ook iets andere zaken naar boven te komen .

En je noemt al erg snel iemand fundimoslim.
pi_20410748
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit zegt veel over jou.
Ik dacht dat jij geen partij zou kiezen in DM-SCH-discussies? .
pi_20410762
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

En je noemt al erg snel iemand fundimoslim.
Ja heel snel he, als deze een hekel heeft aan joden of homo's, als deze zelfmoordaanslagen op burgers goedkeurt/goedpraat, als deze voor de sjaria is. Goh, stomme Dora, daar kunnen die muzelmannen zich toch nooit aan houden? .
pi_20410796
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Welke topics waren dat?
o.a. het ali diss topic.
pi_20410812
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ja heel snel he, als deze een hekel heeft aan joden of homo's, als deze zelfmoordaanslagen op burgers goedkeurt/goedpraat, als deze voor de sjaria is. Goh, stomme Dora, daar kunnen die muzelmannen zich toch nooit aan houden? .
Volgens jou spoort geen enkele moslim omdat ze een pedofiel aanhangen, dus hoe kun je dan zeggen dat je slechts kritiek op de Islam hebt ? Je verafschuwt de Islam, dus doe niet zo hypocriet over liberale moslims en andere gelovigen. Je bent minstens zo intolerant als de eerste de beste fundi.
pi_20410818
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Kom op Dora, ik zie jou alleen maar de islam beschimpen en moslims belachelijk maken - zonde onderscheid tussen fundi's en liberalen. In jouw posts bestaan er geen liberale moslims, alleen als we het er op deze manier in FB over gaan hebben, dan maak je ineens die nuance. De rest van jouw posts is 1 grote aanklacht tegen de islam en dan zeg je hier af en toe: ik bedoel alleen de slechte. Blijkbaar komt het zo over, doe er je voordeel mee. Ik vind je geen racist trouwens, alleen bijna net zo fundamentalistisch als hetgene waartegen je ageert.
  zondag 4 juli 2004 @ 18:25:55 #279
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20410827
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij geen partij zou kiezen in DM-SCH-discussies? .
Na zijn "zak maar in de stront" en nu deze elitaire post vond ik het wel even nodig ja.
Geheel naar wens van DM overigens, wat ik ook erkende wat nodig zou kunnen zijn om de irritante discussie tussen te beeindigen.

Bij deze. Als mensen nu echt concrete posts hebben waarvan ze willen dat mods het willen beoordelen of het toelaatbaar zijn dan zijn ze welkom. Voor een algemene discussie over racisme is een apart topic de optie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20410875
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:25 schreef gelly het volgende:
Volgens jou spoort geen enkele moslim omdat ze een pedofiel aanhangen,
Dat heb ik NOOIT gezegd. Misschien in een verhitte discussie met een fundi-moslim, wat kunnen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen en me overhalen tot het doen van extreme uitspraken.
quote:
dus hoe kun je dan zeggen dat je slechts kritiek op de Islam hebt ? Je verafschuwt de Islam, dus doe niet zo hypocriet over liberale moslims en andere gelovigen.
Ik zie niet in waarom ik een liberale moslim zou moeten verafschuwen, als zijn geloof persoonlijk is.
quote:
Je bent minstens zo intolerant als de eerste de beste fundi.
- Ik dood niemand
- Ik hinder niemand
- Ik wil geen enkel geloof verbieden

En toch ben ik net zo intolerant als de gemiddelde fundi? .
pi_20410886
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Na zijn "zak maar in de stront" en nu deze elitaire post vond ik het wel even nodig ja.
Geheel naar wens van DM overigens, wat ik ook erkende wat nodig zou kunnen zijn om de irritante discussie tussen te beeindigen.

Bij deze.
Oh, oke.
pi_20410950
is dit het hoofdpijn meld topic ?
pi_20411005
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:

Dit zegt veel over jou.
Het zegt inderdaad over mij dat ik niet door discussiepartners voor racist uitgemaakt wens te worden.
Stel nou dat iemand jou een pedofiel zou noemen (wat net zo absurd is), en iemand zou daar ook na wat discussie niet van af te brengen zijn, dan ga jij met zo'n persoon toch ook niet meer in discussie? Zo'n persoon heeft het dan 'verbruid' bij je. En dat zou ik dan niet 'elitair' van je vinden. Eerder: je goed recht.
quote:
Kunnen jullie niet een topic openen over de definitie van racisme etc?
Prima idee. Ik zei al, deze discussie is niet echt voor FB.
pi_20411052
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:35 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het zegt inderdaad over mij dat ik niet door discussiepartners voor racist uitgemaakt wens te worden.
Overigens heb ik jou geen racist genoemd, ik vind je alleen tamelijk naïef als je denkt dat het gros van de Islam criticasters dat niet zijn. Het grootste deel heeft gewoon een hekel aan alles wat marokkaans, turks of moslim is. Helaas.
pi_20411102
Het is toch vooral een kwestie van: wie de schoen past trekke hem aan. Er werd niemand persoonlijk aangesproken door du_ke maar blijkbaar voelen sommigen zich aangesproken. Dat is op zich wel een goede zaak.
pi_20411151
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:37 schreef gelly het volgende:

Overigens heb ik jou geen racist genoemd, ik vind je alleen tamelijk naïef als je denkt dat het gros van de Islam criticasters dat niet zijn. Het grootste deel heeft gewoon een hekel aan alles wat marokkaans, turks of moslim is. Helaas.
Dat valt onder het kopje 'het gros is niet bijster slim en geeft te makkelijk toe aan oppervlakkige vooroordelen'. Op zich niets nieuws, en van alle tijden en (politieke) stromingen.
Enerzijds is er te weinig onderscheid in de media tussen allochtonen, asielzoekers, vluchtelingen, moslims, en anderzijds wordt er door bepaalde (groepen) mensen nog te makkelijk racisme geschreeuwd, wanneer dat helemaal niet aan de orde is. Zo gaat alles door elkaar lopen.
pi_20411249
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
Het is toch vooral een kwestie van: wie de schoen past trekke hem aan. Er werd niemand persoonlijk aangesproken door du_ke maar blijkbaar voelen sommigen zich aangesproken.
Nah, ik weet dat du_ke kritiek op de islam ziet als racisme, omdat de gemidddelde moslim donker is. Ja, dan voel ik me wel aangesproken, ja.
pi_20411270
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nah, ik weet dat du_ke kritiek op de islam ziet als racisme, omdat de gemidddelde moslim donker is. Ja, dan voel ik me wel aangesproken, ja.
Je hebt het steeds over kritiek maar heb je wel in de gaten wat de lijn van je posts is? Het is echt veel meer dan kritiek.
pi_20411587
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

. Alleen om te benadrukken dat ik geen hekel heb aan alle moslims/allochjes zeg ik dat ik alleen een hekel heb aan de fundamentalistische moslims en criminele allochjes.
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:

Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En dat zijn er 341.399 teveel.
[Deel 364]Frankrijk wel tot vriend maar niet tot buur

Dora liegt ...
Al een onderonsje gehad met Michiel Smit, Dora... je fundamentalistische broeder ?
Of lieg je ook tegen jezelf dat je niet zó ben?
pi_20411897
Ja, en dit dan:
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik hoop dat je over 20 jaar dement aan je einde komt. een voorbeeld gaat nemen aan Reagan
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, dat is tegen die tijd ook al verboden.

''My fellow Hollanders, I have just signed legislation that will outlaw Frisia forever. We begin bombing in five minutes.''
pi_20412494
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:05 schreef Bluesdude het volgende:
[Deel 364]Frankrijk wel tot vriend maar niet tot buur

Dora liegt ...
Al een onderonsje gehad met Michiel Smit, Dora... je fundamentalistische broeder ?
Of lieg je ook tegen jezelf dat je niet zó ben?
Jezus Christus, zo'n losse opmerking neem je toch niet serieus?
pi_20412523
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

pi_20412594
quote:

haha..ja hoor het smoesje als je met quote betrapt wordt : het was maar een grapje ....
Als het bv Sidekick was die het schreef..dan is het duidelijk dat hij een cynische grap maakt al dan niet geslaagd.
Kom uit die stinkende closet..je bent een islamietenhater..achter een vernisje burgermansfatsoen.
pi_20412635
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

.
Kom uit die stinkende closet
Homofoob.
pi_20412647
quote:

[..]

Ik zou hem niet maken en velen met mij niet.
pi_20412727
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou hem niet maken en velen met mij niet.
Dit is linkse Telegraaf-praat. Bovendien stond er boven het oorspronkelijke bericht van Dora een , wat nu niet blijkt. (Over Telegraaf gesproken.)
pi_20413104
quote:

[..]

Kom uit die stinkende closet..
Stinkend? .
Ik gebruik in tegenstelling tot sommige mensen wel eau de toillette .
  maandag 5 juli 2004 @ 06:17:47 #298
20973 Crabtree
Goodmoaning
pi_20421738
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
...en velen met mij niet.
Drogredenering. .
I was pissing by the door when I heard two shats. You are holding a smoking goon - you are clearly the guilty potty.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 02:23:34 #299
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20431945
quote:

[..]

haha..ja hoor het smoesje als je met quote betrapt wordt : het was maar een grapje ....
Als het bv Sidekick was die het schreef..dan is het duidelijk dat hij een cynische grap maakt al dan niet geslaagd.
Kom uit die stinkende closet..je bent een islamietenhater..achter een vernisje burgermansfatsoen.

Ten aanval Bluesdude. Kom met je feilloze psychologische toeschrijvingen om een ander eens flink jouw waarheid te vertellen.

Welk etiketje heb je intussen voor mij klaarliggen?

[ Bericht 6% gewijzigd door sjun op 06-07-2004 02:46:27 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_20433049
Nog argumenten sjun?
Bluesdude reageert op de lijn van een discussie, als je het niet met hem eens bent dan zou je daar wellicht argumenten voor aan kunnen dragen (je weet wel, in de traditie van de VN en de Volkskrant) in plaats van een paar loze smileys te plaatsen.

De conclusie dat Dora een islamietenhater is, komt toch niet uit de lucht vallen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')