Wat een tuig was dat, zeg.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:30 schreef tvlxd het volgende:
AEL-er Marmouch actief op Maroc.nl
Kijk, een oude bekende.
Wijf.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:39 schreef tvlxd het volgende:
Goed, ik zit hier dus maar met een wijntje. Ik rot.
Hoe meer Turken hoe beter... leuke mensen hoor - ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 4 juli 2004 16:44 schreef tvlxd het volgende:
Ja, Nederland verturkiseert.
Vorm van discriminatie?quote:LISSABON (ANP) - DE UEFA wil minder buitenlanders in de nationale competities. Op een bijeenkomst met de vertegenwoordigende bonden, zaterdag tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Lissabon, deed de Europees overkoepelende organisatie daartoe voorstellen.
Zo zouden vanaf het seizoen 2005-2006 de clubs een selectie van maximaal 25 spelers mogen hebben, onder wie tenminste zeven door die club opgeleide talenten. De UEFA denkt dat tegenvallende prestaties van bepaalde landen op het EK met name te wijten zijn aan het grote aantal buitenlanders in die betreffend competities.
Nee, gewoon een belachelijk plan.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Vorm van discriminatie?
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:40 schreef Tuana het volgende:
Volgens nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek zal de Turkse bevolking in Nederland na toetreding groeien tot 850.000
Ja, dat zei je ook van Berbers.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
leuke mensen hoor - ik spreek uit ervaring
Maar verder zijn het wel lieve jongensquote:De politie in het district Venlo gaat een groep van zo'n 120 Noord-Limburgse autochtone jongeren extra in de gaten houden. De jongeren, in de leeftijd tussen de 14 en 18 jaar, maken zich schuldig aan vreemdelingenhaat, meestal tegen Turken en Marokkanen.
De groep is de afgelopen twee maanden in kaart gebracht tijdens een onderzoek van de politie Limburg-Noord in het district Venlo (Venlo, Helden, Maasbree, Arcen en Velden en Kessel) op initiatief van burgemeester A.Kleijngeld van Helden. Directe aanleiding vormde een brandbom die enkele maanden geleden, naar men vermoedt door jongeren, naar binnen werd gegooid bij een moskee in Panningen.
De jongelui worden omschreven als 'in bomberjacks gehulde Lonsdale jongeren'. Ze zijn voor het merendeel actief in de gemeenten Venlo en Helden-Panningen. Het onderzoek heeft overigens géén gevallen van fysiek geweld tegen buitenlanders aan het licht gebracht. Wel is duidelijk dat het hier gaat om een subcultuur, waarin merkkleding een grote symbolische rol speelt. Zo staat het merk Lonsdale bij sommige jongeren voor ''laat ons nu samen de allochtonen langzaam elimineren''. Zelf zijn de jongeren vaak laag opgeleid. Naast hun Lonsdale kleding dragen ze vaak legerkistjes met gekleurde veters, hebben ze kaal geschoren hoofden, spuiten ze extreem-rechtse graffiti en doen ze racistische uitlatingen en publicaties op internet.
De 120 extreem-rechtse jongeren zijn voor het merendeel hangjongeren, afkomstig uit probleemgezinnen waar vaak ook sprake is van drankmisbruik en huiselijk geweld. De leden van de jeugdbende, opererend vanuit een jeugdkeet gebouwd met gestolen materialen, die onlangs in Venlo werd opgepakt behoorden tot de 120.
Uit het onderzoek is ook gebleken dat de jongeren niet handelen uit politieke motieven. Ze gebruiken het internet als communicatiemiddel waar op diverse sites wordt aangezet tot vreemdelingenhaat. Opvallend genoeg hebben sommige van de groep wel Marokkaanse of Turkse vrienden.
Die is toch reeds overleden?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:30 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de Arabier uit Antwerpen* helemaal geen strijder was van de Partij van God.
*: Laat maar, ik heb Willy Vandersteen al op het idee gebracht.
Hoeveel zijn er nu?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:40 schreef Tuana het volgende:
Volgens nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek zal de Turkse bevolking in Nederland na toetreding groeien tot 850.000
Gezellig
Die aflevering heb ik, alleen dan in het Nederlands. Overigens, hij is neit echt van mij, maar na tien jaar is een vriend van me het nog steeds niet komen ophalen.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die is toch reeds overleden?
[afbeelding]
Met die instelling heb ik ook al heel wat gezakkerolt.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:37 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik, alleen dan in het Nederlands. Overigens, hij is neit echt van mij, maar na tien jaar is een vriend van me het nog steeds niet komen ophalen.
Tijdens de lessen Nederlands, gis ik?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met die instelling heb ik ook al heel wat gezakkerolt.
Sam ''Momo'' Giancana.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Hem ken ik niet.
Insinueer je nu dat ik op school heb gezeten?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tijdens de lessen Nederlands, gis ik?
Dan is dat hier inquote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen zijn sowieso al erg op hun hoede wanneer je ze spontaan begroet, ik probeer het regelmatig en schep plezier in het dramatisch effect dat ik hiermee sorteer.
Nah, niet echt. Jij bent ook niet een lieve jongen, met je hekel aan joden, homo's, Koerden en vooral Armeniers.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar verder zijn het wel lieve jongens
Als die onbekende gelly isquote:Op zondag 4 juli 2004 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is dat hier inDrenthe
toch anders. Hier is het nog normaal dat onbekenden elkaar vriendelijk groeten
.
Gelly is ver weg vanaf hier. Daar doe je minstens een dag over met de trekschuit en de paardenkarquote:Op zondag 4 juli 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als die onbekende gelly is.
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelly is ver weg vanaf hier. Daar doe je minstens een dag over met de trekschuit en de paardenkar.
Omdat je een kwijlende stakker bent met de coordinatie van een Keltische aanval.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:06 schreef tvlxd het volgende:
Doe ik zomaar m'n mond open als er wijn in zit. *FLETS* Wijn over m'n hand en t-shirt. Waarom doe je dat, waarom?
In het kader van: tegenwordig moet je wel chargeren om gehoord te worden (c) een gebande Fok!ker?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat je een kwijlende stakker bent met de coordinatie van een Keltische aanval.
Farzin?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef tvlxd het volgende:
[..]
In het kader van: tegenwordig moet je wel chargeren om gehoord te worden (c) een gebande Fok!ker?
Nee, Aaahikwordgek!.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Farzin?
Is hij dan verbannen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, Aaahikwordgek!.
Klopt, en Berbers (nou ja, diegene die ik ken) zijn ook liefquote:Op zondag 4 juli 2004 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat zei je ook van Berbers.
Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nu?
En dat zijn er 341.399 teveel.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:
Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)
Dan verkeer jij in de verkeerde kringen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Klopt, en Berbers (nou ja, diegene die ik ken) zijn ook lief![]()
Hoeveel atheistische homo's zijn er eigenlijk in Nederland?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat zijn er 341.399 teveel.
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat zijn er 341.399 teveel.
Dan blijf ik maar in die 'verkeerde kringen', bevalt me namelijk uitstekend.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan verkeer jij in de verkeerde kringen. :') .
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:30 schreef RichardQuest het volgende:
TUANA!
Wat is het niveau in het FB-topic bedroevend laag trouwens
1.599.999, want DennisMoore is christen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoeveel atheistische homo's zijn er eigenlijk in Nederland?
Dat is tegen die tijd al verboden.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora, Dora, Dora.... Laat dan in ieder geval 2 Turken over, anders moet er weer een partner uit het buitenland gehaald worden![]()
En met buitenland bedoel jequote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora, Dora, Dora.... Laat dan in ieder geval 2 Turken over, anders moet er weer een partner uit het buitenland gehaald worden![]()
Nee, dat is tegen die tijd ook al verboden.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En met buitenland bedoel jeFryslân
?
Ik hoop dat je over 20 jaar dement aan je einde komt. een voorbeeld gaat nemen aanquote:Op zondag 4 juli 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
''My fellow Hollanders, I have just signed legislation that will outlaw Frisia forever. We begin bombing in five minutes.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |