quote:Zoals de aangehaalde post in de openingspost? Die is naar mijn mening op z'n minst kortzichtig, en onnodig provocerend. Wanneer dat een post op Fok zou zijn, zou ik die, zeker op basis van een aantal betitelingen, ook niet toelaten.
Op woensdag 12 maart 2003 01:21 schreef BugsySiegel het volgende:
Wat vind jij van de uitspraken van Nabil Marmouch (AEL) gedaan op Maroc.nl? Op Nederlands grondgebied dus!
Maar dat is dus mijn mening er over, en getoetst aan de policy hier. Dat staat los van de wettelijke legaliteit van de uitspraken.
quote:Ik vind het geen uitspraken die een toekomst politici of bestuurslid van een beweging zou moeten doen.
Op woensdag 12 maart 2003 01:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Zoals de aangehaalde post in de openingspost? Die is naar mijn mening op z'n minst kortzichtig, en onnodig provocerend. Wanneer dat een post op Fok zou zijn, zou ik die, zeker op basis van een aantal betitelingen, ook niet toelaten.
Maar dat is dus mijn mening er over, en getoetst aan de policy hier. Dat staat los van de wettelijke legaliteit van de uitspraken.
Er zijn in het verleden mensen voor minder veroordeeld wegens racisme. Ik weet echter niet hoe het zit met de kansen op een veroordeling heden ten dage.
quote:Ach, dan weet je tenminste wie of wat je voor je hebt.
Op woensdag 12 maart 2003 01:40 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Ik vind het geen uitspraken die een toekomst politici of bestuurslid van een beweging zou moeten doen.
quote:Die uitspraken verschillen IMHO niet veel van sommige uitlatingen die hier over moslims gedaan worden. Ik kan er iig niks strafbaars in herkennen.
Er zijn in het verleden mensen voor minder veroordeeld wegens racisme. Ik weet echter niet hoe het zit met de kansen op een veroordeling heden ten dage.
quote:Dat zeker. Het blijkt eens te meer dat buiten Jahjah weinig vooraanstaande AEL-figuren bij machte zijn een genuanceerd geluid te laten horen.
Op woensdag 12 maart 2003 01:43 schreef gelly het volgende:[..]
Ach, dan weet je tenminste wie of wat je voor je hebt.
[..]
quote:Oh nee? Aanzetten tot rassenhaat bijvoorbeeld. Blijkt heel duidelijk uit die uitspraken. Of het zou uitlopen op een veroordeling weet ik niet, maar erg fris zijn deze uitspraken niet.
Die uitspraken verschillen IMHO niet veel van sommige uitlatingen die hier over moslims gedaan worden. Ik kan er iig niks strafbaars in herkennen.
quote:Dat mag je me dan even uitleggen, want ik maak het er niet uit op. Het is hoogstens kortzichtig, en dat is toch echt niet verboden.
Op woensdag 12 maart 2003 01:45 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Aanzetten tot rassenhaat bijvoorbeeld. Blijkt heel duidelijk uit die uitspraken.
quote:Die uitspraken over dat tot as verpulveren bijvoorbeeld. Of dat stukje over die 7% waar Israel recht op zou hebben. Eigenlijk vrijwel alle geposte stukjes in de openingspost.
Op woensdag 12 maart 2003 01:46 schreef gelly het volgende:[..]
Dat mag je me dan even uitleggen, want ik maak het er niet uit op. Het is hoogstens kortzichtig, en dat is toch echt niet verboden.
quote:"Zou moeten doen"... Als in? Niet verstandig? Dat zeker, maar dat is dan nog niet verboden.
Op woensdag 12 maart 2003 01:40 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Ik vind het geen uitspraken die een toekomst politici of bestuurslid van een beweging zou moeten doen.
quote:Als je er echt zo'n bezwaar tegen hebt: Doe aangifte zou ik zeggen, en laat een rechter er zich over buigen. Zo werkt het rechtssysteem nu eenmaal.
quote:Ach ja, er zijn mensen voor minder veroordeeld. Niet dat die Marmouch nu meteen achter de tralies moet, maar hopelijk krijgt dit toch wel aandacht, zodat mensen weten waar AEL-NL precies voor staat.
Op woensdag 12 maart 2003 01:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
"Zou moeten doen"... Als in? Niet verstandig? Dat zeker, maar dat is dan nog niet verboden.
[..]
quote:Bij een aangifte wordt je naam en adres toch bekend bij de aangeklaagde?
Als je er echt zo'n bezwaar tegen hebt: Doe aangifte zou ik zeggen, en laat een rechter er zich over buigen. Zo werkt het rechtssysteem nu eenmaal.
quote:Ik zie geen relatie tot 'aanzetten tot rassenhaat' hoor. Kortzichtig? ja. Maar niet meer of minder dan uitspraken m.b.t. het beperken van het aantal allochtonen in Nederland of de rechten van Palestijnen op grondgebied c.q. een eigen staat.
Op woensdag 12 maart 2003 01:51 schreef BugsySiegel het volgende:
Die uitspraken over dat tot as verpulveren bijvoorbeeld. Of dat stukje over die 7% waar Israel recht op zou hebben. Eigenlijk vrijwel alle geposte stukjes in de openingspost.
quote:Wel mensen anoniem opbellen, maar als puntje bij paaltje komt de verantwoording bij een ander leggen ?
Op woensdag 12 maart 2003 01:54 schreef BugsySiegel het volgende:
Bij een aangifte wordt je naam en adres toch bekend bij de aangeklaagde?
quote:Ik denk, en weet wel zeker, dat de gemiddelde neo-nazi een stijve plasser krijgt bij het horen van dit soort uitspraken.
Op woensdag 12 maart 2003 01:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik zie geen relatie tot 'aanzetten tot rassenhaat' hoor. Kortzichtig? ja. Maar niet meer of minder dan uitspraken m.b.t. het beperken van het aantal allochtonen in Nederland of de rechten van Palestijnen op grondgebied c.q. een eigen staat.
Duidelijk is nu in elk geval wat voor organisatie AEL-NL is, en waar hun bestuursleden voorstaan. Het zou wijselijk zijn als dit wat aandacht krijgt in de media, om het Nederlandse publiek optimaal voor te lichten.
quote:Ah joh, zou jij zin hebben in gezeik bij je deur? Toch ook niet. Niet de held uithangen hier.
Op woensdag 12 maart 2003 01:55 schreef gelly het volgende:[..]
Wel mensen anoniem opbellen, maar als puntje bij paaltje komt de verantwoording bij een ander leggen ?
quote:Bij de advocaat van de verdachte, aangezien dat op het proces-verbaal wordt vermeld. Maar ook de NAW gegevens van een verdachte worden gewoon vermeld in de processtukken hoor.
Op woensdag 12 maart 2003 01:54 schreef BugsySiegel het volgende:
Bij een aangifte wordt je naam en adres toch bekend bij de aangeklaagde?
quote:Ja, een club van totaal verschillende figuren, met ieder een eigen mening lijkt het. Niet echt een club waar je dus bang voor hoeft te zijn. Ze zorgen zelf wel voor de ondergang van de AEL. Bovendien zijn dit de uitspraken van 1 AEL figuur, het zegt dus niet zoveel over de overige bestuursleden.
Op woensdag 12 maart 2003 01:57 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Duidelijk is nu in elk geval wat voor organisatie AEL-NL is, en waar hun bestuursleden voorstaan. Het zou wijselijk zijn als dit wat aandacht krijgt in de media, om het Nederlandse publiek optimaal voor te lichten.
quote:Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om aangifte te doen. Laat staan dat ik mensen anoniem opbel.
Op woensdag 12 maart 2003 01:58 schreef BugsySiegel het volgende:[..]
Ah joh, zou jij zin hebben in gezeik bij je deur? Toch ook niet. Niet de held uithangen hier.
quote:Dat is geen antwoord op de vraag. Niet dat ik aangifte ga doen overigens.
Op woensdag 12 maart 2003 02:01 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om aangifte te doen. Laat staan dat ik mensen anoniem opbel.
quote:Dit is een van de drie bestuursleden van AEL-NL. Toch wel iemand die wat te zeggen heeft dus binnen die organisatie.
Ja, een club van totaal verschillende figuren, met ieder een eigen mening lijkt het. Niet echt een club waar je dus bang voor hoeft te zijn. Ze zorgen zelf wel voor de ondergang van de AEL. Bovendien zijn dit de uitspraken van 1 AEL figuur, het zegt dus niet zoveel over de overige bestuursleden.
quote:
De offers die onze voorouders hebben gebracht bij de bevrijding van Europa zijn vele malen groter dan van het nederlandse leger. Naar mijn mening geeft dat ons meer recht om van de vrijheid in Nederland te profiteren dan de nederlanders. (....) Ondankbare schoften.
quote:
die gesubsidieerde Mohammed Sini Club ook wel genaamd Islam&Burgerschap vertegenwoordigt geen enkele Moslim in Nederland. Dus om hier te zeggen dat Moslim een dialoog voeren is een leugen. Islam&Burgerschap is een initiatief van de staat. En er werken alleen subsidie-vreters die door hun eigen gemeenschap uitgekotst worden om hun huichelachtige gedrag.
quote:Oproepen tot een strafbaar feit? Volgens mij wordt dit in moskeeën ook nog wel gepredikt.
als iedereen Moslim als niet-Moslim zich aan de stappen zou houden zoals aangegeven in deze vers zou het aantal vrouwen mishandelingen drastisch dalen...stap 1 Verbale terechtwijzing c.q. reprimande indien herhaldelijk toegepast geen resultaat.....stap 2 Weigering van sexuelegemeenschap indien geen resultaat na redelijke termijn.....stap 3 Een tik.
quote:
Het feit dat je jezelf als een held probeert af te schilderen omdat je zogenaamd niet op kinderen geschoten zou hebben geeft al aan van welk soort mensen jij afstamt.......de luizen in de pels van de beschaafde wereld. Het meest verachtelijk soort wezens dat de schepping kent........de meest sluwe en gemeene soort beesten die middels hun duivelse plannen dood en verderf zaaien over de aarde.De wereld moet van jullie verlost worden.
quote:
Inderdaad...Israel zou allang weggevaagd zijn want het is gebouwd op geroofd land. Israel zal en mag nooit weten wat het is om in vrede te bestaan. En ik hoop dat de eerst volgende keer dat jij voet zet op bezet grond, je hoofd van je romp gescheiden wordt. De enige oplossing is het terug geven van alles wat geroofd is.
quote:
Nederzettingen zijn een legitiem doelwit voor de Palestijnse ondergrondse bevrijdings bewegingen zoals hamas, jihad, enz.Ongewapende burgerslachtoffers die daar vallen zijn geheel de verantwoordelijkheid van de kolonisten. Het kan namelijk niet zo zijn dat je een huis bouwt op de gevechtslinies en je daar verwacht veilig te kunnen wonen. Een kolonist die een huis bouwt op ander mans grond neemt bewust het risico dat zijn gezin getroffen kan worden bij een actie, hij is dan ook voor 100% verantwoordelijk. Een soldaat die zijn gezin mee neemt naar het slagveld is verantwoordelijk voor de gevolgen en niet de tegenpartij. het zou mooi zijn zeg...als iemand in mijn huis komt wonen en maatregelen tegen probeert te houden door zijn vrouw en kinderen ook mee te nemen.
quote:
De nummer is 1 is zonder twijvel de topic "Het VERHAAL achter de KAKKERLAKKENSTAAT Israel"
quote:
Israel is gedoemd in elkaar te storten. Als ze het zelf niet doen dan helpen we ze wel een handje. Geen natie kan en mag bestaan op de ruïnes van een ander.ZIONISTEN ZULLEN VERDELGD WORDEN.....EN DAN LANG BRANDEN IN DE HEL !
quote:En voor prachtige quotes kijk je hier. Mag je joden trouwens 'kakkerlakken' noemen?
WAT BLIJKT NU ???? Deze vuile kakkerlakken die Vrijdag dachten feest te vieren op geroofd land waren niet alleen kolonisten, maar ook nog eens militairen !!!!!!!WOAHAHAHAHAHA....EEN ABSOLUUT PERFECTE EN SCHONE ACTIE VAN DEZE PALESTIJNSE COMMANDO'S.
maar hier zien we maar weer dat het nieuws hier in het westen geen enkele melding maakt van deze feiten. Ze worden hier nog steeds studenten genoemd, zonder enige vermelding van hun militair zijn. Ze proberen de gehele context van deze actie te verminken. De zionistische doden waren wederom militairen die leefden op geroofd land, terwijl ze hier in het nieuws beschreven werden als burgers.
DUS ALLE DODEN EN GEWONDEN VAN DEZE ACTIE WAREN MILITAIREN EN GEEN BURGERS !!!!!!!
DE PLEGERS VAN DEZE ACTIE BEHOREN TOT DEZELFDE GROEP ALS DE PALESTIJNEN DIE DE HELDHAFTIGE ACTIE IN DE NEDERZETTING VAN HEBRON HADDEN UITGEVOERD !!!
VOOR PRACHTIGE BEELDEN KLIK HIER !!!!!!!!
Ben er wel verheugd over dat D66 (die ironisch genoeg laatst nog verschrikt om zich heenkeken vanwege de weinige kritiek die het AEL uit de politiek kreeg te verduren) ze onlangs nog een grote taart kado heeft gedaan, ondanks de verhitte taal van Beheer aan het adres van mevrouw Ali. 'Somalische sloerie' en 'clitloze bitch' duiden toch op een succesvolle integratie, aan zulke taal kan een vaderlandse dokwerker nog een puntje zuigen.
quote:
battlesickloner op woensdag 12 maart 2003 00:23LOL
Ben wel benieuwd wat sp3c nu te melden heeft.
quote:tja als je gelijk hebt heb je gelijk, dat is niet mijn probleem.
door BugsySiegel op woensdag 12 maart 2003 00:26Ik ook wel. Ach, Michiel Smit is nu niet het meest betrouwbare persoon, maar dit keer had hij zijn bronnen toch aardig op orde. Het blijkt toch waarheid te zijn, zoals ik al dacht.
Maar uit die 'bewijzen' uit de openingspost blijkt het gewoonweg niet.
Die michiel smits heeft het gewoon klakkeloos overgenomen in de hoop dat het waar is en er vervolgens een 10tal foute opmerkingen bijgezet als bewijs.
veranderd nix aan mijn mening en ik zou dan ook niet weten waarom het zo interessant is 'wat sp3c nu weer heeft te melden' want dit gaat om een totaal ander stuk 'bewijs' toch staat het nog steeds niet vast dat die mokromike en die marnix dezelfde zijn.
lamers
dan kan dit topic ook weer dicht
Uitgerekend de moslims zouden toch moeten weten dat het niet juist is om een beweging of gedachtenstroming af te rekenen op in het oog springende misdadigers die beweren daartoe te behoren.
het idee om de Israelische staat te ontmantelen is zowieso onzinnig.
simpel gezegd zijn het toch echt de palestijnen/arabieren die het conflict zijn begonnen en wie zijn billen brand zal toch echt zelf op de blaren moeten zitten.
Uilskuikens!
Rusland heeft in 1944, 1945 het hele oosten van Europa bevrijdt. Dan ga ik als kwart Rus toch niet zeggen dat Rusland de landen Polen, Hongarije en nog wat moet assimileren.
ik heb wel is gezocht maar behalve een gemechaniseerde franse eenheid (vol arabieren) die tijdens de meidagen na een korte beschieting het (inmiddels stukgeschoten) land uit zijn gevlucht richting België waar ze vervolgens aan de verkeerde kant van het front in stelling zijn gegaan ![]()
maar misschien is er tijdens de bevrijding wat gebeurt wat ik niet weet dus aanvullingen zijn welkom.
bovendien zijn de japanners door het verzet in Nederlands Indië niet doorgestoten naar Australië ... betekend dit dat wij in dat land mogen doen en laten wat we willen (zoja dan ga ik er dit jaar nog op vakantie
)
quote:John Howard, ophorken.
Op woensdag 12 maart 2003 14:47 schreef sp3c het volgende:
ik wil zowieso wel is weten wat de arabieren in Nederland hebben uitgespookt in wo2ik heb wel is gezocht maar behalve een gemechaniseerde franse eenheid (vol arabieren) die tijdens de meidagen na een korte beschieting het (inmiddels stukgeschoten) land uit zijn gevlucht richting België waar ze vervolgens aan de verkeerde kant van het front in stelling zijn gegaan
maar misschien is er tijdens de bevrijding wat gebeurt wat ik niet weet dus aanvullingen zijn welkom.
bovendien zijn de japanners door het verzet in Nederlands Indië niet doorgestoten naar Australië ... betekend dit dat wij in dat land mogen doen en laten wat we willen (zoja dan ga ik er dit jaar nog op vakantie
)
Maargoed, als dat zó geregeld zou worden, dan had de VS zijn grondgebied over de halve planeet uitgebreidt.
quote:Zionist is geen ras, het is een politieke beweging met ultra rechtse ideeen gebaseerd op een doctrine van religieuze rassenwaan van 'Joodse' superieuriteit, als er dus iets is wat aanzet tot rassenhaat dan is het wel zionisme..
Op woensdag 12 maart 2003 01:45 schreef BugsySiegel het volgende:
Oh nee? Aanzetten tot rassenhaat bijvoorbeeld.
maar een Jood is niet automatisch Zionist
en een Zionist hoeft geen Jood te zijn.
Die zionisten hebben de staat Israel afgedwongen door middel van terreur aanslagen en vervolgens het gebied ethnisch gezuiverd.
Israël schend rond de 80 VN resoluties en word beschermd tegen andere resoluties en maatregelen door Veto's van de VS
Israel heeft een massamoordenaar als president en een ultrarechtse regering, zij bezit op dit moment 400 kernwapens en andere Biologische en Chemische massavernietigingswapens en kunnen daarmee elk land in de wereld raken. ook Europa..
het zionistische Israël is een een broeinest van en de drijvende kracht achter de problemen in het midden oosten . en de enigste manier waarop de vrede herstelt kan worden is door ontmanteling van Israël en het zionisme ..
en dat vind niet alleen de AEL maar ook een hele hoop Joden zelf.
zoals www.netureikarta.org
quote:Mike is ook moslim, en de islam is fel gekant tegen geweld (zelfmoordaanslagen).
Op dinsdag 11 maart 2003 23:51 schreef MokroMike het volgende:
Mike is gewoon fel tegen racisme (zionisme)...en dat steekt ie niet onder stoelen of banken.
quote:Ongedeelde democratische staat Palestina ? Aha, dus onder leiding van de moslims? Worden christenen en joden zeker geweerd uit het democratisch gestel, lijkt me niet zo democratisch.
Op woensdag 12 maart 2003 00:34 schreef MokroMike het volgende:
standpunten van MokroMike:1. Zionisme is racisme en moet dus met wortel en tak worden uitgeroeid....geen compromissen over mogelijk
2. Israel moet verdwijnen en de Moslims, Christenen en Joden moeten in een ongedeelde democratische staat Palestina samen leven en gelijk berechtigd worden.....geen compromissen over mogelijk.
quote:Maar daarom juist...
Op donderdag 13 maart 2003 12:39 schreef SportsIllustrated het volgende:
Zionisme is helemaal niet gebaseerd op religieuze rassenwaan, dat is verderfelijke generaliserende propaganda.
quote:Geesteszieken.
Op donderdag 13 maart 2003 11:51 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:Nee, jij vermaledijde !
Op donderdag 1 mei 2003 15:37 schreef tvlxd het volgende:[..]
Geesteszieken.
Die mensen heb juist gelijk ... ![]()
quote:Helemaal los van wel of niet gelijk, ze hebben in ieder geval wel lef om te laten zien waar ze voor staan want dit is voor hun bepaald niet de makkelijkste optie.
Die mensen heb juist gelijk ...
quote:Bedoel je Canada of Mexico??
Op dinsdag 6 mei 2003 10:34 schreef sp3c het volgende:
men kent daar vrijheid van meningsuiting (in tegenstelling tot de buren)
Een leider kiezen die bekend staat als heler is zowieso al geen goede stap en mijn advies is dan ook deze partij links te laten liggen.
Ik heb als Nederlander geen hol te maken met Israel of Palestina en ook niet of ze nu in vrede leven of niet. Het gaat mij om Nederland en gezien de standpunten van AEL-NL willen hun daar niet over discussieren zonder dat Israel of Palestina eraan te pas komt.
AEL staat voor niks en zal ook nooit wat worden. De wereld hunkert de veel naar vrede en naar mijn idee is dat nog steeds een politiek idee waar de meeste van ons wel mee kunnen leven.
quote:Dit is wel een typisch Nederlandse reactie.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:13 schreef Fokslet het volgende:
Ik heb even deze topic gelezen, maar deze topic bewijst maar weer eens dat de mensen van AEL-NL een stelletje kleuters zijn die uit zijn naar macht. Die mokromike beweert dat na mei 2003 alles duidelijk wordt omtrend de handelswijze van hun zion partij naar Nederland toe. Het is inmiddels Februari 2004 en het enige wat me duidelijk is van AEL-NL is dat ze zo veel mogelijk willen provoceren zonder echte politieke motivaties.Een leider kiezen die bekend staat als heler is zowieso al geen goede stap en mijn advies is dan ook deze partij links te laten liggen.
Ik heb als Nederlander geen hol te maken met Israel of Palestina en ook niet of ze nu in vrede leven of niet. Het gaat mij om Nederland en gezien de standpunten van AEL-NL willen hun daar niet over discussieren zonder dat Israel of Palestina eraan te pas komt.
AEL staat voor niks en zal ook nooit wat worden. De wereld hunkert de veel naar vrede en naar mijn idee is dat nog steeds een politiek idee waar de meeste van ons wel mee kunnen leven.
quote:Waarom lult iedereen over Zionisten? Praat eerst eens normaal alvorens mee te doen met een discussie. Het aanzwengelen door de AEL over het midden oosten slaat totaal nergens op, omdat het op het nieuws en praatprogramma's overal aangezwengeld wordt. Zelfs op Fok.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:20 schreef Graveland het volgende:[..]
Dit is wel een typisch Nederlandse reactie.
Het probleem dat de Zionisten vormen in het Midden Oosten gaat ons allemaal aan, en het is juist goed dat de AEL de discussie aanzwengeld, Alhoewel hun keuze van leiding inderdaad wel wat beter kan zijn
Men moet gewoon eens beseffen dat er geen groeperingen kunnen bestaan die tegen een bepaald volk keren. Tenminste niet in Nederland. De manier hoe Israel te werk gaat staat me totaal niet aan, maar de manier hoe AEL te werk gaat staat me helemaal niet aan.
Heerlijk die vrije keuze in Nederland. En als ik mocht kiezen was AEL per terugwerkende kracht verboden en worden al hun uitspraken alsnog bestraft.
quote:Dus als jij mocht kiezen was er geen vrije keuze?
Op dinsdag 17 februari 2004 08:25 schreef Fokslet het volgende:[..]
Waarom lult iedereen over Zionisten? Praat eerst eens normaal alvorens mee te doen met een discussie. Het aanzwengelen door de AEL over het midden oosten slaat totaal nergens op, omdat het op het nieuws en praatprogramma's overal aangezwengeld wordt. Zelfs op Fok.
Men moet gewoon eens beseffen dat er geen groeperingen kunnen bestaan die tegen een bepaald volk keren. Tenminste niet in Nederland. De manier hoe Israel te werk gaat staat me totaal niet aan, maar de manier hoe AEL te werk gaat staat me helemaal niet aan.
Heerlijk die vrije keuze in Nederland. En als ik mocht kiezen was AEL per terugwerkende kracht verboden en worden al hun uitspraken alsnog bestraft.
quote:En AEL-NL is dat wel? Koekje van eigen deeg en ole, we gaan allemaal huilen.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:27 schreef Graveland het volgende:[..]
Dus als jij mocht kiezen was er geen vrije keuze?
want dan zou je immers de AEL verbieden.
Leuk man, de wispelturige mens
Zo zien we maar hoe de volgelingen van AEL zijn
quote:Ik ben geen volgeling van de AEL, ik ben het alleen met ze eens dat Israel geen bestaansrecht heeft
Op dinsdag 17 februari 2004 08:30 schreef Fokslet het volgende:[..]
En AEL-NL is dat wel? Koekje van eigen deeg en ole, we gaan allemaal huilen.
Zo zien we maar hoe de volgelingen van AEL zijn
quote:Ben ik het ook mee eens, maar meer door de manier hoe ze het af aan het dwingen zijn.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:31 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik ben geen volgeling van de AEL, ik ben het alleen met ze eens dat Israel geen bestaansrecht heeft
quote:Daar heb ik eerlijk waar geen problemen mee.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:38 schreef Fokslet het volgende:[..]
Ben ik het ook mee eens, maar meer door de manier hoe ze het af aan het dwingen zijn.
AEL gebruikt Israel gewoon om volgelingen te krijgen.
quote:Dan kunnen we alle naties wel zo'n beetje ontmantelen.
Geen natie kan en mag bestaan op de ruïnes van een ander.
quote:Ik niet. Maar goed, ik ben tevreden dat Marmouch gekozen is tot voorzitter. Iemand als Jahjah kan heel wat mensen achter zich krijgen, een infantiel als Marmouch alleen wat relmarokkaantjes.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:31 schreef Graveland het volgende:[..]
Ik ben geen volgeling van de AEL, ik ben het alleen met ze eens dat Israel geen bestaansrecht heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |