Oud nieuws...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:
Dat Amerika eigenlijk gewoon een asociaal kutland is.
En daar heeft je rij-instructeur eerst een ruim half uur voor moeten uittrekken om dat uit te leggen. Zonde van de poen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat er een heel slim systeem in de auto zat die precies wist waar je heen ging. En daardoor op tijd de richtingaanwijzers aanzetten.
Daar bleek dus gewoon een hendeltje voor te zijn
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:44 schreef Markonator het volgende:
En het was niet eens grappig aangezien je een vrouw bent![]()
![]()
.
De dokter, hoop ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Maar ja, wie weet zoiets nou?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef SEX het volgende:
Dat je geen sixpack krijgt als je niet traint.
Buikspieren enzo, en zonder al te veel training kun je die ook hebben hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
![]()
six·pack (het ~, ~s)
1 verpakking van zes blikjes of flesjes
Frysk is net san moaie taalquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:42 schreef gexxz het volgende:
vroeger dacht ik dat appelmoes van muizen werd gemaakt.
In het fries is een muis namelijk mûs (wat je uitspreekt als moes) appel-mûs = appelmoes dus van muizen gemaakt! Ben er nog jaren mee gepest thuis haha
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef Tichelaar het volgende:
![]()
six·pack (het ~, ~s)
1 verpakking van zes blikjes of flesjes
quote:SEX woordenboek...
six·pack (het ~, ~s)
ook wel bekend als wasbord.
Ah...maar het is ook best ingewikkeld als je bot naar buiten steekt toch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat een gecompliceerde botbreuk niks met complicaties te maken heeft, die wij kennen als het synoniem ingewikkeld.
Ze noemen het zo, doordat het bot is blootgesteld aan de opppervlakte buiten de huid en dus geïnfecteerd is. Maar ja, wie weet zoiets nou?
Uhm sorry, maar je hebt het nog steeds fout. Een breuk waarbij de bot naar buiten komt is een open botbreuk. En dat hoeft niet eens te infecteren. Een gecompliceerde beenbreuk is een breuk waarbij er meerder botbreuken in een 1 bot optreden. Ik heb zelf namelijk een gecompliceerde beenbreuk gehad en daar stak namelijk geen bot uit. weliswaar zag mijn been op de x-ray foto's er wel uit als een legpuzzel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat een gecompliceerde botbreuk niks met complicaties te maken heeft, die wij kennen als het synoniem ingewikkeld.
Ze noemen het zo, doordat het bot is blootgesteld aan de opppervlakte buiten de huid en dus geïnfecteerd is. Maar ja, wie weet zoiets nou?
Hij heeft toch gelijk. De medische term voor open botbreuk is wel degelijk een gecompliceerde fractuur. Wat jij denk ik beschrijft, een verbrijzeling, wordt een communitieve fractuur genoemd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:18 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Uhm sorry, maar je hebt het nog steeds fout. Een breuk waarbij de bot naar buiten komt is een open botbreuk. En dat hoeft niet eens te infecteren. Een gecompliceerde beenbreuk is een breuk waarbij er meerder botbreuken in een 1 bot optreden. Ik heb zelf namelijk een gecompliceerde beenbreuk gehad en daar stak namelijk geen bot uit. weliswaar zag mijn been op de x-ray foto's er wel uit als een legpuzzel.
Ik heb het net nagezocht. Je hebt gelijk! Ik denk, dat de chirurg zich versproken heeft. Of de chirurg heeft zich vergist, doordat er een ander chirurg 2 sneeën heeft moeten aanbrengen in mijn been om de compartiment syndroom tegen te gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:24 schreef Asclepius het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. De medische term voor open botbreuk is wel degelijk een gecompliceerde fractuur. Wat jij denk ik beschrijft, een verbrijzeling, wordt een communitieve fractuur genoemd.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef Zaren het volgende:
ik kwam er een half jaar gelden achter, dat vlugge japie, dezelde is als bassie
Beetje jammerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:48 schreef marsdieker het volgende:
Dat van een jongetje die en bal op het balkon van een meneer gooit, daarna vraagt om de bal. Pas nu heb ik begrepen dat de meneer een bekende in de voetbalwereld is.
Vandaaaaar! Ik snapte de humor al niet!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:48 schreef marsdieker het volgende:
Dat van een jongetje die en bal op het balkon van een meneer gooit, daarna vraagt om de bal. Pas nu heb ik begrepen dat de meneer een bekende in de voetbalwereld is.
P.S. Ik ben geen voetballiefhebber, maar de afgelopen weken kon je er niet omheen.
Tjah, Dick Advocaat was vroeger gewoon kaal, nu heeft ie haartransplantatiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:10 schreef Type-R het volgende:
[..]
Beetje jammer
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:23 schreef Zaren het volgende:
Eeehm wie is dat dan ?![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:35 schreef bugeye het volgende:
Tjah, Dick Advocaat was vroeger gewoon kaal, nu heeft ie haartransplantatie
ik zag het ook nog niet hoor
Zie http://info.omroep.nl/ster?nav=ymedHsHCfDxDqEbFEEquote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Tco99 het volgende:
Staat dat reclame filmpje ergens online? En waar was het ook alweer van? Ben wel benieuwd nu...
Ik las het altijd als "Drink met Ma-tee"quote:Op zondag 4 juli 2004 16:07 schreef Yskonijn het volgende:
In de bioscoop tijdens de reclames.....als er drankreclames kwamen en er stond 'drink met mate' dacht ik serieus dat het gewoon een tip was dat je altijd met vrienden moest drinken!![]()
![]()
![]()
Ik ben er sinds gisteren achter dat het niet zo is.....![]()
de complicatie is de infectie...daarom noemen ze het een gecompliceerde botbreukquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef Zaren het volgende:
ik kwam er een half jaar gelden achter, dat vlugge japie, dezelde is als bassie
Idem. Dat was minder dan een jaar geleden.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Hier nog een
Waarom dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef brighton het volgende:
Het eerste wat me nu te binnen schiet: waarom Pinkpop Pinkpop heet
Omdat Pink een popster is?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef brighton het volgende:
Het eerste wat me nu te binnen schiet: waarom Pinkpop Pinkpop heet
en nu wacht je nog steeds op een herkansing?quote:Op maandag 5 juli 2004 02:41 schreef CvB het volgende:
Pas jaren later begreep ik dat ik al op mijn vierde ontmaagd had kunnen worden...
Hahaha!hij staat vaak nog op dezelfde plek,heel sneu te wachten.....quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en nu wacht je nog steeds op een herkansing?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:34 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nou, dan was dit meteen mijn bijdrage voor dingen die je jaren later pas begrepen hebt.
Ik ben niet zo bekend met de Aldi, dus please enlighten me!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:24 schreef Poogie het volgende:
ik wist een paar weken terug eindelijk waarom ACE en BCE van de aldi zo heten
Ja, ik bel haar nog elke week, maar ze claimt het moment niet meer te herinneren! Natuurlijk zal ik stug vol blijven houden!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en nu wacht je nog steeds op een herkansing?
ow!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:54 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Ik weet overigens nog wel een leuke als we het over infecties en botweefsels hebben.
Ooit wel eens afgevraagd waarom een tandsarts een gaatje in je kiezen groter maakt door te gaan boren? Dit is niet omdat de vulling anders niet past, maar omdat de randen om het gaatje heen geïnfecteerd zijn en er afgeboord moeten worden.
Ik vond als kind altijd al dat tandartsen die gaatjes groter maakten, niet goed met hun beroep bezig waren!
Echt? Zo, weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:33 schreef giMoz het volgende:
Je kan je hiel ook breken hoor....
en dat de proffesor adriaan isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:39 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat heb ik al die tijd dus echt niet doorgehad![]()
En dat deze ontdekking elk nieuw Dingen-die-je-pas-jaren-later-hebt-begrepepen-topic opnieuw wordt genoemd..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:04 schreef firstelaphe het volgende:
[..]
en dat de proffesor adriaan is
Volgens mij is het toch echt Jerom(meke) hoor!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:58 schreef SomeDude het volgende:
Dat die logge van Suske & Wiske Jommeke heet, en niet Jerommeke, toch bleef ik 'm Jerommeke noemen want Jommeke was een mietjesnaam.
Volgens mij ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:58 schreef Asclepius het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Jerom(meke) hoor!!
Owquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:28 schreef caradoc het volgende:
Ik dacht vroeger dat tekenfilms echt letterlijk plaatje voor plaatje getekend werden. Maar alle personages en achtergronden worden apart getekend, om zo niet te hoeven herhalen.
Ik vond het altijd al zo ontzettend knap dat men die achtergrond altijd precies hetzelfde hield.
jij blij dat je niet zo'n buik hebtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:34 schreef SEX het volgende:
[..]
[six pack is wasbord]
Suske = Franciscusquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:11 schreef LoverGirl het volgende:
Het duurde bij mij heel lang voordat ik Suske en Wiske uit elkaar kon houden (Wiske is van Louise, waar komt Suske vandaan?) en voordat ik wist dat de hond Tobias heette... terwijl ik er onwijs fan van was
Nou, dan heb ik er nog eenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Suske = Franciscus![]()
Daarom noemt Wiske Suske ook wel es "Frans"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:48 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik er nog een![]()
Jij leert wel veel hier hequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:47 schreef LoverGirl het volgende:
Waarvoor dan wel? leuk topic
BP = British Petrolquote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:12 schreef LoverGirl het volgende:
Onwijs ja... mag ik hieruit opmaken dat jij het ook niet weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
Heb je het nog steeds fout, Adriaan heeft alleen de Baron uit de Schatkaart gespeeld, de andere baron werd gespeeld door Paul van Gorcum, die speelde wel de Professor (en vele andere personages zoals Gargamel uit de Smurfen en Zazoe uit The Lion King)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:04 schreef firstelaphe het volgende:
[..]
Dan hoef ik je zeker niet te vertellen waar Q8 vandaan komt heh?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:17 schreef outtayourleague het volgende:
BP = British Petrol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hurry, be crappy!
aww.. daar moest ik van lachen. Wat een logicaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef Lllaura het volgende:
Dat BP helemaal niet voor Benzine Pomp staat...
en dat bassie en adriaan broers zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Hier nog een
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef Lllaura het volgende:
Dat BP helemaal niet voor Benzine Pomp staat...
quote:Totdat ik er op een gegeven moment elke dag zelf doorheen moest rijden, dacht ik altijd dat het de Koeltunnel was Nu weet ik onderhand dat het de Coentunnel is
quote:Dacht vroeger altijd dat oud en nieuw "autonieuw" heette...
Heeft een hele tijd hoofdbrekens bezorgd wat de connectie met de jaarwisseling was...
HAHAHA ik snapte die reclame ook pas met uitleg...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:23 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Vandaaaaar! Ik snapte de humor al niet!
is dit nu offtopic? ik kom er NU pas achter!
What the.. dat heb ik nooit gewetenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:04 schreef firstelaphe het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd: Suske en Wuske, ook al stond er Wiske, ik las het gewoon als Wuske, totdat mn moeder een keer zei dat er toch echt Wiske stondquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:38 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Suske = Franciscus![]()
Tegenwoordig gaat het natuurlijk met de computer, althans minimaal het inkleuren ... maar in de vroegere tekenfilms kon je soms al zien wat er gaat bewegen. Als er bijvoorbeeld rotsblokken voor een opening liggen die later weggeschoven / opgeblazen werden, waren die rotsblokken veel lichter dan de andere niet bewegende rotsblokken. Ik denk ( maar dit weet ik niet zeker ) dat dit komt doordat die verschillende lagen de achtergrond iets donkerder maakten. Die rotsblok was natuurlijk ergens bovenin de lagen ... dus had geen of weinig doorzichtige lagen op zich.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]Never knew that.
en als paaspop met pasen is dan valt het kwartje (eurodubbeltje) wel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
idd, dat van pinkpop kwam ik ook laatst pas achterik dacht dat ik echt de enige was
snij jij m dan in plakjes?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:48 schreef Lllaura het volgende:
Dat het veel makkelijker eet als je je kroket plet tussen je broodje... Zag het een vriendin van me doen en dacht: so hééé', dát is slim!
![]()
Ik kwam er ook pas heel laat achter. Ik kwam er ook achter dat Bassie en Adriaan eigenlijk helemaal niet leuk was, en dat B&A twee zielige ouwe pedofiele circuslosers zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:00 schreef Plantenbak het volgende:
Idem. Dat was minder dan een jaar geleden.
quote:En "yes sir, dat is "ja meneer"...
En een hoed, die noemen ze sombrero!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:31 schreef LoverGirl het volgende:
En het was zo leuk altijd
[..]
Ja en nog moeilijker om te geloven vond ik dat de baron (drommels drommels) wordt gespeeld door adriaan.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Hier nog een
Ik dacht dat met close-ups van spelers er uit het veld cameratje's kwamen, die de spelers van dichtbij filmden.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:13 schreef Trachemys het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat wanneer je voetbal aan het kijken was en de 2e helft begon, dat men de camera's dan aan de andere kant van het stadion had gezet... waarom? Geen idee...![]()
![]()
Niet helemaal. Het heeft te maken met het verschil in medium. De achtergronden worden door background artists op een kartonnen, houten of ander solide materiaal geschilderd, terwijl de overlays op zogenaamde 'cells' worden getekend. Dit zijn doorzichtige plastic vellen die aan de achterkant beschilderd worden, waardoor je een heel egale kleurverdeling krijgt. Hiermee haal je als het ware de details eruit zodat je geen flikkeringen krijgt. Het verschil dat je dan ziet is die tussen de 'frivool' geschilderde achtergrond en de meer cartooneske voorgrond.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef caradoc het volgende:Tegenwoordig gaat het natuurlijk met de computer, althans minimaal het inkleuren ... maar in de vroegere tekenfilms kon je soms al zien wat er gaat bewegen. Als er bijvoorbeeld rotsblokken voor een opening liggen die later weggeschoven / opgeblazen werden, waren die rotsblokken veel lichter dan de andere niet bewegende rotsblokken. Ik denk ( maar dit weet ik niet zeker ) dat dit komt doordat die verschillende lagen de achtergrond iets donkerder maakten. Die rotsblok was natuurlijk ergens bovenin de lagen ... dus had geen of weinig doorzichtige lagen op zich.
En hij doet ook een stem in Harry Potter, ook is hij de stem van Brilbeer in De Bereboot en hij deed de regie van de NL-talige Calimero-afleveringen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:47 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds fout, Adriaan heeft alleen de Baron uit de Schatkaart gespeeld, de andere baron werd gespeeld door Paul van Gorcum, die speelde wel de Professor (en vele andere personages zoals Gargamel uit de Smurfen en Zazoe uit The Lion King)
Ik dacht dat ze al die andere talen alleen spraken als er Nederlanders in de buurt warenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:18 schreef PvtRyan het volgende:
Ik dacht vroeger dat alle mensen op de wereld in het Nederlands dacht.
Ik was wel trots op ons taaltje dat het zoveel gebruikt werd
Hey coolquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:14 schreef MarSuperstar het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Q8 staat voor Koeweit....Van die tankstations weet je...
DAT KLOPT OOK TOTAAL NIET.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:50 schreef Passione het volgende:
[..]
What the.. dat heb ik nooit geweten
Hmm dacht ik ook altijd. Ik dacht dat beide dood gingen na 1 steek....quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:08 schreef caradoc het volgende:
Ik ben er ook achter gekomen dat niet de wesp dood gaat na één steek maar een bij. Ik blijf het vreemd vinden want ik ben meerdere keren gestoken door een wesp waarbij één keer de angel bleef hangen en één keer de wesp later gewoon dood ging.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:09 schreef Parthenope het volgende:
....
En verder dacht ik dat britney spears leuke muziek had![]()
Een oom van mij heet Huisman van z'n achternaam... wie voelt m al aankomen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:31 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf ook gedacht dat vroeger het nederlands (of vlaams) over gans de wereld werdt gesproken.
en dat men nonkel koen wauters (van clouseau) was, die trok er toen enorm op.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:04 schreef Allan24 het volgende:
... hoe handig de sneltoetsen Alt+S, Alt+A en Alt+M zijn hier
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:48 schreef marsdieker het volgende:
P.S. Ik ben geen voetballiefhebber, maar de afgelopen weken kon je er niet omheen.
Probeer maar eensquote:Op zaterdag 4 december 2004 00:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet leg eens uit?
Wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
Uiteraard. Als je eenmaal weet wat het was heeft het geen zin om nog wat te proberen, dus dat was je laatste poging.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:23 schreef Trachemys het volgende:
Pas toen ik extra veel koffie erin had gegooid was het een stevig bakkie... LOL, en dan te bedenken dat je juist DAT als laatste uitprobeert...
Waar je zoal niet achter kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vroeger dacht ik dat Samson echt kon praten.
Een veel gemaakte foutquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik ben er gister pas achter gekomen dat schizofrenie dus absoluut niet inhoudt dat iemand meerdere persoonlijkheden heeft
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef Isabeau het volgende:
atrimar vertelt me net dat hij vroeger dacht dat de kerstman jezus in een rood pak was
sterker nog, timboektoe bestaat ook!quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Nepthys het volgende:
Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat Swaziland echt bestaat en niet zomaar een verzonnen land, zoals Verweggistan, is
ja, dat zie nu ook, grappig!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Troost je, Little_Acorn, je bent niet de enige.
dat denk ik ook eerder, want de trein van Weert naar Eindhoven komt niet door Valkenswaard... en wel door Heeze!quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:47 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar kunstwerken in gebouwd werden die je later kon gaan bekijken in een zomerfietstocht in de omgeving van Heeze
Hmmm, hoe zit dat dan? Als dat niet zo is vraag ik me af waarom het station dan zo heet?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht ooit dat station Ede-Wageningen inhield dat die twee plaatsen aan elkaar lagen. Dus toen ik in Ede uitstapte verkondigde ik dat ik wel naar Wageningen zou lopen. Iedereen moest lachen![]()
Daarin ben je absoluut niet de enige.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht dat als de voetballer Vennegoor of Hesselink (ofzo) een doelpunt had gemaakt, dat niemand zeker was wie het doelpunt gemaakt had en dat de voetballer Vennegoor en de voetballer Hesselink beide als laatste de bal hadden aangeraakt en dus maar samen het doelpunt gemaakt haddenkwam er later pas achter dat het 1 iemand was
Eh...oh...juist. Dat is dus niet zoquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht ooit dat station Ede-Wageningen inhield dat die twee plaatsen aan elkaar lagen. Dus toen ik in Ede uitstapte verkondigde ik dat ik wel naar Wageningen zou lopen. Iedereen moest lachen![]()
cutequote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht dat als de voetballer Vennegoor of Hesselink (ofzo) een doelpunt had gemaakt, dat niemand zeker was wie het doelpunt gemaakt had en dat de voetballer Vennegoor en de voetballer Hesselink beide als laatste de bal hadden aangeraakt en dus maar samen het doelpunt gemaakt haddenkwam er later pas achter dat het 1 iemand was
Ede en wageningen liggen aan elkaar vast .. maar het is wel een pokkestuk lopen van het station naar wageningenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
soortgelijk iets: een kopieerapparaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:05 schreef ee-04 het volgende:
Hoe een fax werkt, was mij een volslaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen raadsel toen ik klein was, dat iets in een paar seconden aan de andere kant van de wereld kan zijn
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
De burgemeester van Wageningen wilde destijds geen station, vond ie niet nodigquote:Op woensdag 8 december 2004 23:15 schreef LintuxCx het volgende:
Hmmm, hoe zit dat dan? Als dat niet zo is vraag ik me af waarom het station dan zo heet?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:38 schreef PanPan het volgende:
Ik ben er ook op een beschamende manier achtergekomen waar die smaakjes voor dienden. Ik vond 'pijpen' zo'n raar werkwoord, en ik dacht dat het iets met aardrijkskunde temaken had.
Zo geschiedde het dat PanPan haar vinger opstak tijdens een aardrijkskundeles (we hadden het over aardbevingen) en met een heel devoot hoofd aan de leraar vroeg: "Meneer, wat is pijpen?"
Hilariteit alom, ik werd eruit gestuurd en de conrector geloofde absoluut niet dat ik het écht niet wist en dat het weer eens een poging was de boel te provoceren.
Uiteindelijk heeft een klasgenoot het me uitgelegd![]()
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:38 schreef PanPan het volgende:
Ik ben er ook op een beschamende manier achtergekomen waar die smaakjes voor dienden. Ik vond 'pijpen' zo'n raar werkwoord, en ik dacht dat het iets met aardrijkskunde temaken had.
Zo geschiedde het dat PanPan haar vinger opstak tijdens een aardrijkskundeles (we hadden het over aardbevingen) en met een heel devoot hoofd aan de leraar vroeg: "Meneer, wat is pijpen?"
Hilariteit alom, ik werd eruit gestuurd en de conrector geloofde absoluut niet dat ik het écht niet wist en dat het weer eens een poging was de boel te provoceren.
Uiteindelijk heeft een klasgenoot het me uitgelegd![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Wist ik ook niet. Nooit opgevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:04 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Vroeger kon je bellen voor de juiste tijd. Dan hoorde je: "Bij de volgende toon is het (tijd)... Ping." Een vriendin van me verstond altijd "bij de volgende TOREN". Die dacht dat ze van kerktoren naar kerktoren gingen om de juiste tijd vast te stellen.![]()
Ik zong altijd: "eeh, honey. honey, honey, honey"quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik wist niet wat horny betekende toen ik 10/11 jaar was. Dus ik de hele dag dat nummer zingen 'I'm horny, horny, horny, horny, horny'. Toen ik erachter kwam moest ik me wel even bedenken wat mensen wel niet van me gedacht moesten hebben.
de ooievaar?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Georges het volgende:
Ik kon me vroeger niet voorstellen dat mijn ouders ooit sex hadden gehad.
Al wordt mijn geboorte dan wat lastig. [afbeelding]
*herkentquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik nog vrij jong was, maar het moment dat ik erachter kwam dat bepaalde mensen op tv gespeeld werden door acteurs en niet echt al die superkrachten hadden....mijn wereld stortte in
Ach ja, Duitsland. Toen ik klein was gingen mijn ouders en ik eens naar Duitsland toe om later in de avond wat te eten in een Duits restaurant. Alles was leuk totdat na het eten een mevrouw kwam die vroeg of ik gesmekt had. Ik antwoorde boos nee, niet wetend dat de serveerster eigenlijk "Hat est geschmeckt ( heeft het gesmaakt ) ?" vroeg.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:17 schreef Reese het volgende:
Grappig dat meerdere hier met dat 'taalprobleem' hebben geworsteld.
Toen Reese nog een klein Reesje was, gingen we op vakantie naar Duitsland. (jaja) Mijn ouders hadden me erop voorbereid dat daar een andere taal gesproken werd. Onderweg in de auto zei mijn vader op een gegeven moment dat we de grens gepasseerd waren. Wat mij de volgende uitspraak ontlokte:
"Zeggen de koeien hier ook boe?"![]()
Ik moet het twintig jaar later nog aanhoren![]()
Of 'Ja, ich bin klar' antwoorden als ze vragen: 'Bist du schon fertig?' Allesbehalve duidelijk ben je danquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:48 schreef caradoc het volgende:
Alles was leuk totdat na het eten een mevrouw kwam die vroeg of ik gesmekt had. Ik antwoorde boos nee, niet wetend dat de serveerster eigenlijk "Hat est geschmeckt ( heeft het gesmaakt ) ?" vroeg.
Ja, en dat ze niet echt doodgingen was ook wel verwarrend.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik nog vrij jong was, maar het moment dat ik erachter kwam dat bepaalde mensen op tv gespeeld werden door acteurs en niet echt al die superkrachten hadden....mijn wereld stortte in
Daar wil je toch eerlijk gezegd ook helemaal niet over na denken..??quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:47 schreef Georges het volgende:
Ik kon me vroeger niet voorstellen dat mijn ouders ooit sex hadden gehad.
Al wordt mijn geboorte dan wat lastig. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Tetraktys het volgende:
dat coco en de belles niet hokey pokey maar hokey cokey zingen
Nou , soms slaap ik wel met m'n ogen open. Dat schept wel een wat verwarring, maar dat gebeurt echtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat ik met m'n ogen open sliep.. wou altijd met m'n ogen open in slaap vallen en dacht oo kdat ik dat deed
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:57 schreef releaze het volgende:
beetje offtopic maar,
nog iets wat ik pas laat heb willen accepteren is dat iedereen slaapt en dat iedereen een bed heeft. het kon er bij mij echt niet in dat iedereen s avonds z'n bedje inging. kinderen, volwassenen, opas en omas. het idee dat iedereen, werkelijk IEDEREEN op deze planeet, snachts z'n bed op zoekt om te gaan slapen, was een concept wat ik me zo moeilijk kon voorstellen. Dat het zo verschrikkelijk universeels wat. Slapen was gewoon iets groots.
Dat is iets wat ik pas een paar jaar geleden mee ben gestopt, met dat verwonderen over slapen.
Heb ook nog een poosje geleden gehad dat ik moeilijk kon beseffen dat iedereen naar de wc ging.
Dat al die celebreties aan de andere kant van de wereld, ergens vandaag een aantal keer het toilet hadden bezocht.
ik kon het me wel beseffen maar het universele ervan just knocks me down.
wel typisch hoor, ik ben er best wel vaak om uitgelachen
naw dat vind ik dan weer niet zo raar. net als ademen bijvoorbeeld. dat is gewoon een constante, daar leef je niet een langere tijd zonder mee. Zonder slaap toch wel een uurtje of 16.. soms langer, soms korter. En dan moet je gewoon je nest in. Een niet te onderdrukken drang. En of je het nou wilt of niet, op een gegeven moment ZAL je slapen. Net als dat je op een gegeven moment je behoeftes zal moeten doen. Een semi te beinvloeden maar natuurgewijs nooit helemaal te beinvloeden drang. Echt, "wow".quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef whoops het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...
Precies, net zoals nix doen. wel zeggen dat je nix doet, maar eigenlijk is het toch iets want je doet nix. dus nix kan eigenlijk helemaal niet nix zijn. dit duurt denk ik nog jaren voordat ik hier uit benquote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef whoops het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...
zo kun je natuurlijk van het hele leven een discussie maken. Ben nu trouwens wel benieuwd hoe jij denkt over toiletpapierquote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef releaze het volgende:
[..]
naw dat vind ik dan weer niet zo raar. net als ademen bijvoorbeeld. dat is gewoon een constante, daar leef je niet een langere tijd zonder mee. Zonder slaap toch wel een uurtje of 16.. soms langer, soms korter. En dan moet je gewoon je nest in. Een niet te onderdrukken drang. En of je het nou wilt of niet, op een gegeven moment ZAL je slapen. Net als dat je op een gegeven moment je behoeftes zal moeten doen. Een semi te beinvloeden maar natuurgewijs nooit helemaal te beinvloeden drang. Echt, "wow".
En dat we daar dan ook een bed voor hebben uitgevonden met een kussen en met lakens voor ons comfort.. vind ik "humor". Het was voor mij al zo onwerkelijk dat we moesten slapen maar dat er dan ook nog speciale dingen voor gemaakt werden was helemaal te raar voor woorden.Zo absurd allemaal
nee, inkeping, geen inkeping maar inkepingquote:Op donderdag 16 december 2004 03:26 schreef Marlboro-man het volgende:
dat op beschuitrollen niet staat 'met handige inkuping' (8er elkaar) maar 'inkeeping'![]()
dat jij heel kortzichtig bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:
Dat Amerika eigenlijk gewoon een asociaal kutland is.
Wablief??quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef magicalnight het volgende:
Dat het Kinderen voor Kinderen beginliedje eindigde met 'voor kinderen van daar' en niet met 'voor kinderen vandaaag' zoals ik altijd dacht. Het moet met de Hollands te maken hebben gehad. =P
Dat was een grote teleurstelling.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende:
[..]
Dat was een grote teleurstelling.
Ook nog eentje: wat een vagina en penis was. Vroeger ze mij in het vierde leerjaar of ik een vagina had. Niet wetend wat het was: "nee" " WAHAHAHAHHAHA. Heb je dan een penis?" (Ik dacht slim te zijn) "Ja" "WAHAHAHAHAHAHHAHAHA" Mijn ontluistering...![]()
Haha, hier ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Tetraktys het volgende:
dat coco en de belles niet hokey pokey maar hokey cokey zingen
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Lolalala het volgende:
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
*dag goed maker*quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
Lol, ik ook.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht altijd dat ze "Free the world" zongen
quote:It's Christmas time
There's no need to be afraid
At Christmas time, we let in light and we banish shade
And in our world of plenty we can spread a smile of joy
Throw your arms around the world at Christmas time
But say a prayer
Pray for the other ones
At Christmas time it's hard, but when you're having fun
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Where the only water flowing is the bitter sting of tears
And the Christmas bells that ring there
Are the clanging chimes of doom
Well tonight thank God it's them instead of you
And there won't be snow in Africa this Christmas time
The greatest gift they'll get this year is life
(Oooh) Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow
Do they know it's Christmas time at all
(Here's to you) raise a glass for everyone
(Here's to them) underneath that burning sun
Do they know it's Christmas time at all
Feed the world, feed the world, feed the world
Let them know it's Christmas time again
Feed the world
Feed the world
Feed the world
Feed the world
In het eerste stroofje zingen ze iets van: een kind onder de evenaar wordt later vaak een bedelaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan... en waar slaat 'van daar' op... waar daar
vraag het je ouders eensquote:Op zondag 19 december 2004 10:20 schreef LaCie het volgende:
Bedankt allemaal ik heb hier echt in een deuk om gelegen, helaas kan ik me amper wat herinneren van mijn jeugd dus kan niks met jullie delen.
Ik dacht tot ik de live aid DVD zag altijd iets van 'fie da do'...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze bij Band Aid:
"Ding dong whoohooo" zongen, maar het blijkt "Feed the world" (enkele woorden ietwat uitgerekt, feeeheeed the wooorllllllld) te zijn. Ik vond mijn versie ook best kerstig.
* huggy_bear weet dat NU pasquote:Op zondag 19 december 2004 19:55 schreef Aventura het volgende:
Ik weet sinds een week dat je een topic ook op een andere manier kunt openen dan op de topictitel te klikken, nmaleijk helemaal rechts, dan kom je ook nog eens meteen bij de laatste post
Maar dit maakt veel goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze bij Band Aid:
"Ding dong whoohooo" zongen, maar het blijkt "Feed the world" (enkele woorden ietwat uitgerekt, feeeheeed the wooorllllllld) te zijn. Ik vond mijn versie ook best kerstig.
En dat voor een moderator...quote:Op zondag 19 december 2004 19:55 schreef Aventura het volgende:
Ik weet sinds een week dat je een topic ook op een andere manier kunt openen dan op de topictitel te klikken, nmaleijk helemaal rechts, dan kom je ook nog eens meteen bij de laatste post
ik dacht altijd:quote:Op zondag 19 december 2004 11:29 schreef Timmai het volgende:
Ik heb nog maanden nagedacht waar mate in "Geniet, maar drink met mate" voor stond. Als dat na een bierreclame op tv kwam, snapte ik nooit wat er nou bedoeld werd.
Overigens, tegenwoordig snap ik wat er mee bedoeld wordt, maar hou ik me er niet echt aan
quote:geniet maar,
drink met Mate®
Jij bedoelde zeker 'Ich habe neue Ersatzteile' ?quote:Op zondag 19 december 2004 22:16 schreef JosvG het volgende:
Ook de welbekende taalfout:
Ich habe neue unterteilen!!
Ik dacht ie zei "En 's nachts, gaat de rit maar doooooor"quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Lolalala het volgende:
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
quote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ook heb ik vroeger (in mijn poep- en plasfase-humor) altijd gedacht dat op een pak vla op die flapjes die je moet openduwen om het pak open te maken stond "zijk-leppen open duwen". Ik weet niet meer precies wat er nou op staat, het gaat iig om dat gedeelte "zijk-leppen". Ik had enorme lol toen ik dat voor het eerst zag.
Gatverdamme, ik snap 'm nou ook pas.quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht ie zei "En 's nachts, gaat de rit maar doooooor"
Maar ik besef me nu pas dat dat inderdaad geen trein hoeft te zijn.
Klinkt logisch. Ik zie zeeland al kalmpjes heen en weer kantelenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:50 schreef Rhoona het volgende:
Bedacht me er ook eentje...
Woon aan de Westerschelde (Vlissingen) en dacht dat als het laag water was, het dus hoog water was aan de overkant (Breskens).
Echt waar? maar dan sloop je de hele zooi.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:59 schreef Syrena het volgende:
Dat je de ontnieter moet gebruiken op de dichte kant van het nietje, en niet op de twee losse eindjes.
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, maar dat is niet zo. Probeer 't maar es. Het gaat veel sneller ook nog,quote:Op donderdag 23 december 2004 12:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Echt waar? maar dan sloop je de hele zooi.
Wauw magiequote:Op donderdag 23 december 2004 12:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is niet zo. Probeer 't maar es. Het gaat veel sneller ook nog,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |