Oud nieuws...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:
Dat Amerika eigenlijk gewoon een asociaal kutland is.
En daar heeft je rij-instructeur eerst een ruim half uur voor moeten uittrekken om dat uit te leggen. Zonde van de poen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat er een heel slim systeem in de auto zat die precies wist waar je heen ging. En daardoor op tijd de richtingaanwijzers aanzetten.
Daar bleek dus gewoon een hendeltje voor te zijn
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:44 schreef Markonator het volgende:
En het was niet eens grappig aangezien je een vrouw bent![]()
![]()
.
De dokter, hoop ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Maar ja, wie weet zoiets nou?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:25 schreef SEX het volgende:
Dat je geen sixpack krijgt als je niet traint.
Buikspieren enzo, en zonder al te veel training kun je die ook hebben hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
![]()
six·pack (het ~, ~s)
1 verpakking van zes blikjes of flesjes
Frysk is net san moaie taalquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:42 schreef gexxz het volgende:
vroeger dacht ik dat appelmoes van muizen werd gemaakt.
In het fries is een muis namelijk mûs (wat je uitspreekt als moes) appel-mûs = appelmoes dus van muizen gemaakt! Ben er nog jaren mee gepest thuis haha
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:50 schreef Tichelaar het volgende:
![]()
six·pack (het ~, ~s)
1 verpakking van zes blikjes of flesjes
quote:SEX woordenboek...
six·pack (het ~, ~s)
ook wel bekend als wasbord.
Ah...maar het is ook best ingewikkeld als je bot naar buiten steekt toch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat een gecompliceerde botbreuk niks met complicaties te maken heeft, die wij kennen als het synoniem ingewikkeld.
Ze noemen het zo, doordat het bot is blootgesteld aan de opppervlakte buiten de huid en dus geïnfecteerd is. Maar ja, wie weet zoiets nou?
Uhm sorry, maar je hebt het nog steeds fout. Een breuk waarbij de bot naar buiten komt is een open botbreuk. En dat hoeft niet eens te infecteren. Een gecompliceerde beenbreuk is een breuk waarbij er meerder botbreuken in een 1 bot optreden. Ik heb zelf namelijk een gecompliceerde beenbreuk gehad en daar stak namelijk geen bot uit. weliswaar zag mijn been op de x-ray foto's er wel uit als een legpuzzel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat een gecompliceerde botbreuk niks met complicaties te maken heeft, die wij kennen als het synoniem ingewikkeld.
Ze noemen het zo, doordat het bot is blootgesteld aan de opppervlakte buiten de huid en dus geïnfecteerd is. Maar ja, wie weet zoiets nou?
Hij heeft toch gelijk. De medische term voor open botbreuk is wel degelijk een gecompliceerde fractuur. Wat jij denk ik beschrijft, een verbrijzeling, wordt een communitieve fractuur genoemd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:18 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Uhm sorry, maar je hebt het nog steeds fout. Een breuk waarbij de bot naar buiten komt is een open botbreuk. En dat hoeft niet eens te infecteren. Een gecompliceerde beenbreuk is een breuk waarbij er meerder botbreuken in een 1 bot optreden. Ik heb zelf namelijk een gecompliceerde beenbreuk gehad en daar stak namelijk geen bot uit. weliswaar zag mijn been op de x-ray foto's er wel uit als een legpuzzel.
Ik heb het net nagezocht. Je hebt gelijk! Ik denk, dat de chirurg zich versproken heeft. Of de chirurg heeft zich vergist, doordat er een ander chirurg 2 sneeën heeft moeten aanbrengen in mijn been om de compartiment syndroom tegen te gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:24 schreef Asclepius het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. De medische term voor open botbreuk is wel degelijk een gecompliceerde fractuur. Wat jij denk ik beschrijft, een verbrijzeling, wordt een communitieve fractuur genoemd.
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef Zaren het volgende:
ik kwam er een half jaar gelden achter, dat vlugge japie, dezelde is als bassie
Beetje jammerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:48 schreef marsdieker het volgende:
Dat van een jongetje die en bal op het balkon van een meneer gooit, daarna vraagt om de bal. Pas nu heb ik begrepen dat de meneer een bekende in de voetbalwereld is.
Vandaaaaar! Ik snapte de humor al niet!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:48 schreef marsdieker het volgende:
Dat van een jongetje die en bal op het balkon van een meneer gooit, daarna vraagt om de bal. Pas nu heb ik begrepen dat de meneer een bekende in de voetbalwereld is.
P.S. Ik ben geen voetballiefhebber, maar de afgelopen weken kon je er niet omheen.
Tjah, Dick Advocaat was vroeger gewoon kaal, nu heeft ie haartransplantatiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:10 schreef Type-R het volgende:
[..]
Beetje jammer
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:23 schreef Zaren het volgende:
Eeehm wie is dat dan ?![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:35 schreef bugeye het volgende:
Tjah, Dick Advocaat was vroeger gewoon kaal, nu heeft ie haartransplantatie
ik zag het ook nog niet hoor
Zie http://info.omroep.nl/ster?nav=ymedHsHCfDxDqEbFEEquote:Op zondag 4 juli 2004 15:23 schreef Tco99 het volgende:
Staat dat reclame filmpje ergens online? En waar was het ook alweer van? Ben wel benieuwd nu...
Ik las het altijd als "Drink met Ma-tee"quote:Op zondag 4 juli 2004 16:07 schreef Yskonijn het volgende:
In de bioscoop tijdens de reclames.....als er drankreclames kwamen en er stond 'drink met mate' dacht ik serieus dat het gewoon een tip was dat je altijd met vrienden moest drinken!![]()
![]()
![]()
Ik ben er sinds gisteren achter dat het niet zo is.....![]()
de complicatie is de infectie...daarom noemen ze het een gecompliceerde botbreukquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef Zaren het volgende:
ik kwam er een half jaar gelden achter, dat vlugge japie, dezelde is als bassie
Idem. Dat was minder dan een jaar geleden.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Hier nog een
Waarom dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef brighton het volgende:
Het eerste wat me nu te binnen schiet: waarom Pinkpop Pinkpop heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |