Wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
Uiteraard. Als je eenmaal weet wat het was heeft het geen zin om nog wat te proberen, dus dat was je laatste poging.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:23 schreef Trachemys het volgende:
Pas toen ik extra veel koffie erin had gegooid was het een stevig bakkie... LOL, en dan te bedenken dat je juist DAT als laatste uitprobeert...
Waar je zoal niet achter kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vroeger dacht ik dat Samson echt kon praten.
Een veel gemaakte foutquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik ben er gister pas achter gekomen dat schizofrenie dus absoluut niet inhoudt dat iemand meerdere persoonlijkheden heeft
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef Isabeau het volgende:
atrimar vertelt me net dat hij vroeger dacht dat de kerstman jezus in een rood pak was
sterker nog, timboektoe bestaat ook!quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Nepthys het volgende:
Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat Swaziland echt bestaat en niet zomaar een verzonnen land, zoals Verweggistan, is
ja, dat zie nu ook, grappig!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Troost je, Little_Acorn, je bent niet de enige.
dat denk ik ook eerder, want de trein van Weert naar Eindhoven komt niet door Valkenswaard... en wel door Heeze!quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:47 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar kunstwerken in gebouwd werden die je later kon gaan bekijken in een zomerfietstocht in de omgeving van Heeze
Hmmm, hoe zit dat dan? Als dat niet zo is vraag ik me af waarom het station dan zo heet?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht ooit dat station Ede-Wageningen inhield dat die twee plaatsen aan elkaar lagen. Dus toen ik in Ede uitstapte verkondigde ik dat ik wel naar Wageningen zou lopen. Iedereen moest lachen![]()
Daarin ben je absoluut niet de enige.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht dat als de voetballer Vennegoor of Hesselink (ofzo) een doelpunt had gemaakt, dat niemand zeker was wie het doelpunt gemaakt had en dat de voetballer Vennegoor en de voetballer Hesselink beide als laatste de bal hadden aangeraakt en dus maar samen het doelpunt gemaakt haddenkwam er later pas achter dat het 1 iemand was
Eh...oh...juist. Dat is dus niet zoquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht ooit dat station Ede-Wageningen inhield dat die twee plaatsen aan elkaar lagen. Dus toen ik in Ede uitstapte verkondigde ik dat ik wel naar Wageningen zou lopen. Iedereen moest lachen![]()
cutequote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht dat als de voetballer Vennegoor of Hesselink (ofzo) een doelpunt had gemaakt, dat niemand zeker was wie het doelpunt gemaakt had en dat de voetballer Vennegoor en de voetballer Hesselink beide als laatste de bal hadden aangeraakt en dus maar samen het doelpunt gemaakt haddenkwam er later pas achter dat het 1 iemand was
Ede en wageningen liggen aan elkaar vast .. maar het is wel een pokkestuk lopen van het station naar wageningenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
soortgelijk iets: een kopieerapparaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:05 schreef ee-04 het volgende:
Hoe een fax werkt, was mij een volslaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen raadsel toen ik klein was, dat iets in een paar seconden aan de andere kant van de wereld kan zijn
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Isabeau het volgende:
De burgemeester van Wageningen wilde destijds geen station, vond ie niet nodigquote:Op woensdag 8 december 2004 23:15 schreef LintuxCx het volgende:
Hmmm, hoe zit dat dan? Als dat niet zo is vraag ik me af waarom het station dan zo heet?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:38 schreef PanPan het volgende:
Ik ben er ook op een beschamende manier achtergekomen waar die smaakjes voor dienden. Ik vond 'pijpen' zo'n raar werkwoord, en ik dacht dat het iets met aardrijkskunde temaken had.
Zo geschiedde het dat PanPan haar vinger opstak tijdens een aardrijkskundeles (we hadden het over aardbevingen) en met een heel devoot hoofd aan de leraar vroeg: "Meneer, wat is pijpen?"
Hilariteit alom, ik werd eruit gestuurd en de conrector geloofde absoluut niet dat ik het écht niet wist en dat het weer eens een poging was de boel te provoceren.
Uiteindelijk heeft een klasgenoot het me uitgelegd![]()
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:38 schreef PanPan het volgende:
Ik ben er ook op een beschamende manier achtergekomen waar die smaakjes voor dienden. Ik vond 'pijpen' zo'n raar werkwoord, en ik dacht dat het iets met aardrijkskunde temaken had.
Zo geschiedde het dat PanPan haar vinger opstak tijdens een aardrijkskundeles (we hadden het over aardbevingen) en met een heel devoot hoofd aan de leraar vroeg: "Meneer, wat is pijpen?"
Hilariteit alom, ik werd eruit gestuurd en de conrector geloofde absoluut niet dat ik het écht niet wist en dat het weer eens een poging was de boel te provoceren.
Uiteindelijk heeft een klasgenoot het me uitgelegd![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |