Wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
Uiteraard. Als je eenmaal weet wat het was heeft het geen zin om nog wat te proberen, dus dat was je laatste poging.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:23 schreef Trachemys het volgende:
Pas toen ik extra veel koffie erin had gegooid was het een stevig bakkie... LOL, en dan te bedenken dat je juist DAT als laatste uitprobeert...
Waar je zoal niet achter kan komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vroeger dacht ik dat Samson echt kon praten.
Een veel gemaakte foutquote:Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik ben er gister pas achter gekomen dat schizofrenie dus absoluut niet inhoudt dat iemand meerdere persoonlijkheden heeft
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef Isabeau het volgende:
atrimar vertelt me net dat hij vroeger dacht dat de kerstman jezus in een rood pak was
sterker nog, timboektoe bestaat ook!quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Nepthys het volgende:
Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat Swaziland echt bestaat en niet zomaar een verzonnen land, zoals Verweggistan, is
ja, dat zie nu ook, grappig!quote:Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Troost je, Little_Acorn, je bent niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |