abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23760649
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
Wist ik ook niet.
pi_23761400
Als vroeger wel es Hoe Lang is een chinees werd gezegd, snapte ik dat nooit.
Pas jaren later begreep ik dat Hoe Lang inderdaad een Chinees is...
(blond)
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_23820542
Mijn broertje van 18 is er nog steeds vast van overtuigd dat het de reporter uit de muppetshow "Kermis de kikker" heet
pi_23820746
maat van mij heeft jaren gedacht dat het feit dat voetballers op het veld 4 schaduwen hebben een speciaal natuurkundig fenomeen was waar hij wel eens wat over had gelezen tot hij er op zijn ongeveer 23ste achterkwam dat het er mee te maken heeft dat er 4 schijnwerpers op elke hoek van het veld staan

Hij was over het natuurkundige fenomeen aan het vertellen tegen zijn tante, die hem natuurlijk lekker uit liet praten tot hij zelf ineens langzaam begon te beseffen hoe hij zich belachelijk zat te maken
pi_23821006
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:23 schreef Trachemys het volgende:
Pas toen ik extra veel koffie erin had gegooid was het een stevig bakkie... LOL, en dan te bedenken dat je juist DAT als laatste uitprobeert ...
Uiteraard. Als je eenmaal weet wat het was heeft het geen zin om nog wat te proberen, dus dat was je laatste poging.

Mmmm, wat dingen... Vroeger dacht ik dat er twee talen bestonden. Nederlands en Engels. Alles wat ik niet verstond was gewoon Engels.

En het idee van een opa of buurman ofzo snapte ik ook niet helemaal, toen ik een jaar of drie oud was dacht ik dat dat beroepen waren ofzo.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23821395
Pas hoorde ik van iemand dat hij als jongetje jaren heeft gedacht dat Spaans praten gewoon een o of een a achter elk Nederlands woord zeggen was.
pi_23821450
Vroeger dacht ik dat Samson echt kon praten.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 december 2004 @ 23:55:12 #158
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_23824279
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat dat plusje of minnetje tussen je posticon en je naam in aangeeft of iemand online is of niet
Waar je zoal niet achter kan komen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_23824316
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vroeger dacht ik dat Samson echt kon praten.
.
  woensdag 8 december 2004 @ 00:24:58 #160
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_23824791
Ik begreep als kind nooit waarom grote mensen zeiden: "Ik kom wel even langs"
Wat heb je eraan als je alleen langsrijdt, dacht ik dan
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_23827236
Ik dacht vroeger dat als er rust was geweest in een voetbalwedstrijd, ze de camera aan de andere kant van het veld hadden neergezet. Hoe konden de keepers anders zo snel van doel wisselen? (bij de samenvatting dan)
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_23827498
Troost je, Little_Acorn, je bent niet de enige.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23827508
Ik snap nog steeds niet waarom mensen tvp typen, omdat ze dat topic ook gewoon kunnen bookmarken..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 8 december 2004 @ 09:47:19 #164
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_23827630
In groep 4 (8 jaar?) is mij uitgelegd hoe je ALTIJD het kat en muisspelletje op het dambord kunt winnen. ALTIJD dus. Toen begreep ik er vrij weinig van maar heb het wel onthouden. 8 jaar later speelde ik het weer eens en wat denk je, hopla 100% winnen!!
__-*-__
pi_23827651
- Ik vond het vroeger altijd leuk dat ik met harten Jagen op de PC won met de meeste punten ....
- Vroeger dacht ik dat een fax-bericht door een hele dunne brede buis ging door de grond heen .
- Een half jaar geleden kwam ik erachter voor het eerst in een stadion dat er geen commentaar omgeroepen werd .
- Vroeger dacht ik dat Oom Dagobert Oom Dagbert heette, en Clarabella Koe Carbella Koe heet, en dat Babetje van die drie nichtjes gewoon Babbetje heet.

En, ja ben nu 19 jaar
  woensdag 8 december 2004 @ 10:11:22 #166
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_23827917
ooow cute!
__-*-__
pi_23830269
Ik snapte vroeger nooit hoe ze met samenvatting van een voetbalwedstrijd onder het spelen van een bal "tweede helft" konde laten zien.. dat dat ineens zo vloeiend overliep..

en maar denken:
hey wij mogen toch altijd een bekertje ranja tussedoor?
ook dat nog!
pi_23835694
Ik ben er gister pas achter gekomen dat schizofrenie dus absoluut niet inhoudt dat iemand meerdere persoonlijkheden heeft
  Moderator woensdag 8 december 2004 @ 17:10:54 #169
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23835824
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik ben er gister pas achter gekomen dat schizofrenie dus absoluut niet inhoudt dat iemand meerdere persoonlijkheden heeft
Een veel gemaakte fout
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 8 december 2004 @ 17:51:18 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_23836638
Ik dacht vroeger dat mensen op hun verjaardag doodgingen, omdat altijd werd gezegd: "Hij is overleden op xx-jarige leeftijd".
The love you take is equal to the love you make.
pi_23836786
Ik wist niet dat ze met : "melk is goed voor ELK, behalve voor Jan, want die moet er plassen van"

ELK, iedereen bedoelde!!

wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_23837259
atrimar vertelt me net dat hij vroeger dacht dat de kerstman jezus in een rood pak was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23838120
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:28 schreef Isabeau het volgende:
atrimar vertelt me net dat hij vroeger dacht dat de kerstman jezus in een rood pak was
Da's grappig
pi_23838923
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Nepthys het volgende:
Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat Swaziland echt bestaat en niet zomaar een verzonnen land, zoals Verweggistan, is
sterker nog, timboektoe bestaat ook!
pi_23840068
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Troost je, Little_Acorn, je bent niet de enige.
ja, dat zie nu ook, grappig!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')