quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Tetraktys het volgende:
dat coco en de belles niet hokey pokey maar hokey cokey zingen
Nou , soms slaap ik wel met m'n ogen open. Dat schept wel een wat verwarring, maar dat gebeurt echtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bluurgh het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat ik met m'n ogen open sliep.. wou altijd met m'n ogen open in slaap vallen en dacht oo kdat ik dat deed
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:57 schreef releaze het volgende:
beetje offtopic maar,
nog iets wat ik pas laat heb willen accepteren is dat iedereen slaapt en dat iedereen een bed heeft. het kon er bij mij echt niet in dat iedereen s avonds z'n bedje inging. kinderen, volwassenen, opas en omas. het idee dat iedereen, werkelijk IEDEREEN op deze planeet, snachts z'n bed op zoekt om te gaan slapen, was een concept wat ik me zo moeilijk kon voorstellen. Dat het zo verschrikkelijk universeels wat. Slapen was gewoon iets groots.
Dat is iets wat ik pas een paar jaar geleden mee ben gestopt, met dat verwonderen over slapen.
Heb ook nog een poosje geleden gehad dat ik moeilijk kon beseffen dat iedereen naar de wc ging.
Dat al die celebreties aan de andere kant van de wereld, ergens vandaag een aantal keer het toilet hadden bezocht.
ik kon het me wel beseffen maar het universele ervan just knocks me down.
wel typisch hoor, ik ben er best wel vaak om uitgelachen
naw dat vind ik dan weer niet zo raar. net als ademen bijvoorbeeld. dat is gewoon een constante, daar leef je niet een langere tijd zonder mee. Zonder slaap toch wel een uurtje of 16.. soms langer, soms korter. En dan moet je gewoon je nest in. Een niet te onderdrukken drang. En of je het nou wilt of niet, op een gegeven moment ZAL je slapen. Net als dat je op een gegeven moment je behoeftes zal moeten doen. Een semi te beinvloeden maar natuurgewijs nooit helemaal te beinvloeden drang. Echt, "wow".quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef whoops het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...
Precies, net zoals nix doen. wel zeggen dat je nix doet, maar eigenlijk is het toch iets want je doet nix. dus nix kan eigenlijk helemaal niet nix zijn. dit duurt denk ik nog jaren voordat ik hier uit benquote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef whoops het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat van iedereen die dat dus zo universeel doet het hart ook al het hele leven lang achter elkaar doorklopt...
zo kun je natuurlijk van het hele leven een discussie maken. Ben nu trouwens wel benieuwd hoe jij denkt over toiletpapierquote:Op woensdag 15 december 2004 22:36 schreef releaze het volgende:
[..]
naw dat vind ik dan weer niet zo raar. net als ademen bijvoorbeeld. dat is gewoon een constante, daar leef je niet een langere tijd zonder mee. Zonder slaap toch wel een uurtje of 16.. soms langer, soms korter. En dan moet je gewoon je nest in. Een niet te onderdrukken drang. En of je het nou wilt of niet, op een gegeven moment ZAL je slapen. Net als dat je op een gegeven moment je behoeftes zal moeten doen. Een semi te beinvloeden maar natuurgewijs nooit helemaal te beinvloeden drang. Echt, "wow".
En dat we daar dan ook een bed voor hebben uitgevonden met een kussen en met lakens voor ons comfort.. vind ik "humor". Het was voor mij al zo onwerkelijk dat we moesten slapen maar dat er dan ook nog speciale dingen voor gemaakt werden was helemaal te raar voor woorden.Zo absurd allemaal
nee, inkeping, geen inkeping maar inkepingquote:Op donderdag 16 december 2004 03:26 schreef Marlboro-man het volgende:
dat op beschuitrollen niet staat 'met handige inkuping' (8er elkaar) maar 'inkeeping'![]()
dat jij heel kortzichtig bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:
Dat Amerika eigenlijk gewoon een asociaal kutland is.
Wablief??quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef magicalnight het volgende:
Dat het Kinderen voor Kinderen beginliedje eindigde met 'voor kinderen van daar' en niet met 'voor kinderen vandaaag' zoals ik altijd dacht. Het moet met de Hollands te maken hebben gehad. =P
Dat was een grote teleurstelling.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende:
[..]
Dat was een grote teleurstelling.
Ook nog eentje: wat een vagina en penis was. Vroeger ze mij in het vierde leerjaar of ik een vagina had. Niet wetend wat het was: "nee" " WAHAHAHAHHAHA. Heb je dan een penis?" (Ik dacht slim te zijn) "Ja" "WAHAHAHAHAHAHHAHAHA" Mijn ontluistering...![]()
Haha, hier ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Tetraktys het volgende:
dat coco en de belles niet hokey pokey maar hokey cokey zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |