dat jij heel kortzichtig bentquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:52 schreef TrenTs het volgende:
Dat Amerika eigenlijk gewoon een asociaal kutland is.
Wablief??quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef magicalnight het volgende:
Dat het Kinderen voor Kinderen beginliedje eindigde met 'voor kinderen van daar' en niet met 'voor kinderen vandaaag' zoals ik altijd dacht. Het moet met de Hollands te maken hebben gehad. =P
Dat was een grote teleurstelling.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende:
[..]
Dat was een grote teleurstelling.
Ook nog eentje: wat een vagina en penis was. Vroeger ze mij in het vierde leerjaar of ik een vagina had. Niet wetend wat het was: "nee" " WAHAHAHAHHAHA. Heb je dan een penis?" (Ik dacht slim te zijn) "Ja" "WAHAHAHAHAHAHHAHAHA" Mijn ontluistering...![]()
Haha, hier ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:29 schreef Tetraktys het volgende:
dat coco en de belles niet hokey pokey maar hokey cokey zingen
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Lolalala het volgende:
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
*dag goed maker*quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |