ik dacht altijd:quote:Op zondag 19 december 2004 11:29 schreef Timmai het volgende:
Ik heb nog maanden nagedacht waar mate in "Geniet, maar drink met mate" voor stond. Als dat na een bierreclame op tv kwam, snapte ik nooit wat er nou bedoeld werd.
Overigens, tegenwoordig snap ik wat er mee bedoeld wordt, maar hou ik me er niet echt aan
quote:geniet maar,
drink met MateŽ
Jij bedoelde zeker 'Ich habe neue Ersatzteile' ?quote:Op zondag 19 december 2004 22:16 schreef JosvG het volgende:
Ook de welbekende taalfout:
Ich habe neue unterteilen!!
Ik dacht ie zei "En 's nachts, gaat de rit maar doooooor"quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Lolalala het volgende:
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
quote:Op maandag 20 december 2004 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ook heb ik vroeger (in mijn poep- en plasfase-humor) altijd gedacht dat op een pak vla op die flapjes die je moet openduwen om het pak open te maken stond "zijk-leppen open duwen". Ik weet niet meer precies wat er nou op staat, het gaat iig om dat gedeelte "zijk-leppen". Ik had enorme lol toen ik dat voor het eerst zag.
Gatverdamme, ik snap 'm nou ook pas.quote:Op maandag 20 december 2004 15:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht ie zei "En 's nachts, gaat de rit maar doooooor"
Maar ik besef me nu pas dat dat inderdaad geen trein hoeft te zijn.
Klinkt logisch. Ik zie zeeland al kalmpjes heen en weer kantelenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:50 schreef Rhoona het volgende:
Bedacht me er ook eentje...
Woon aan de Westerschelde (Vlissingen) en dacht dat als het laag water was, het dus hoog water was aan de overkant (Breskens).
Echt waar? maar dan sloop je de hele zooi.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:59 schreef Syrena het volgende:
Dat je de ontnieter moet gebruiken op de dichte kant van het nietje, en niet op de twee losse eindjes.
[afbeelding]
Dat dacht ik ook, maar dat is niet zo. Probeer 't maar es. Het gaat veel sneller ook nog,quote:Op donderdag 23 december 2004 12:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Echt waar? maar dan sloop je de hele zooi.
Wauw magiequote:Op donderdag 23 december 2004 12:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat is niet zo. Probeer 't maar es. Het gaat veel sneller ook nog,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |