quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:03 schreef Lolalala het volgende:
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
*dag goed maker*quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
2) Toen ik vroeger met mijn bak met speelgoed zat te spelen, vond ik opeens een oud radiootje terug. En toen hoorde ik het nieuws en vond ik het raar dat ze nieuw nieuws verkondigde.
Ik dacht dat je op een oud radiootje alleen maar oude muziek en oud nieuws hoorde.
Lol, ik ook.quote:Op zondag 19 december 2004 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht altijd dat ze "Free the world" zongen
quote:It's Christmas time
There's no need to be afraid
At Christmas time, we let in light and we banish shade
And in our world of plenty we can spread a smile of joy
Throw your arms around the world at Christmas time
But say a prayer
Pray for the other ones
At Christmas time it's hard, but when you're having fun
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Where the only water flowing is the bitter sting of tears
And the Christmas bells that ring there
Are the clanging chimes of doom
Well tonight thank God it's them instead of you
And there won't be snow in Africa this Christmas time
The greatest gift they'll get this year is life
(Oooh) Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow
Do they know it's Christmas time at all
(Here's to you) raise a glass for everyone
(Here's to them) underneath that burning sun
Do they know it's Christmas time at all
Feed the world, feed the world, feed the world
Let them know it's Christmas time again
Feed the world
Feed the world
Feed the world
Feed the world
In het eerste stroofje zingen ze iets van: een kind onder de evenaar wordt later vaak een bedelaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan... en waar slaat 'van daar' op... waar daar
vraag het je ouders eensquote:Op zondag 19 december 2004 10:20 schreef LaCie het volgende:
Bedankt allemaal ik heb hier echt in een deuk om gelegen, helaas kan ik me amper wat herinneren van mijn jeugd dus kan niks met jullie delen.
Ik dacht tot ik de live aid DVD zag altijd iets van 'fie da do'...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze bij Band Aid:
"Ding dong whoohooo" zongen, maar het blijkt "Feed the world" (enkele woorden ietwat uitgerekt, feeeheeed the wooorllllllld) te zijn. Ik vond mijn versie ook best kerstig.
* huggy_bear weet dat NU pasquote:Op zondag 19 december 2004 19:55 schreef Aventura het volgende:
Ik weet sinds een week dat je een topic ook op een andere manier kunt openen dan op de topictitel te klikken, nmaleijk helemaal rechts, dan kom je ook nog eens meteen bij de laatste post
Maar dit maakt veel goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze bij Band Aid:
"Ding dong whoohooo" zongen, maar het blijkt "Feed the world" (enkele woorden ietwat uitgerekt, feeeheeed the wooorllllllld) te zijn. Ik vond mijn versie ook best kerstig.
En dat voor een moderator...quote:Op zondag 19 december 2004 19:55 schreef Aventura het volgende:
Ik weet sinds een week dat je een topic ook op een andere manier kunt openen dan op de topictitel te klikken, nmaleijk helemaal rechts, dan kom je ook nog eens meteen bij de laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |