Even wachten op de topicstarter.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:09 schreef babette21 het volgende:
Vraagje: kan de titel " ONM Tournament: Beste bijrol [Kwartfinale]" worden veranderd in [Halve Finale] ??? Dank!!
Het is emmykuh maarquote:Op maandag 28 juni 2004 16:03 schreef Dizer het volgende:
Kan hier wat aan gedaan worden:
GTST #73 - Isabella: Is ze net als Laura van Lotje getikt ?
Deze persoon komt nooit in GTST topics en opeens komt deze persoon, plaatst iets onnuttig en iemand reageert daarop en nu reageert die persoon terug met een stomme opmerking...
We houden het altijd gezellig in de GTST topics en heb liever niet dat dit voorkomt. Kan hier wat aan gedaan worden?
Dusquote:Op maandag 28 juni 2004 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is emmykuh maar.
Juist nietquote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus
Zijn die twee dikke vrienden dan?
Ja kappen nou maar!! Hind begint langzaamquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:27 schreef BVO het volgende:
Nee, hou die maar open.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:31 schreef BVO het volgende:
Je begint te hallucineren het zat te krijgen door al dat gepush rond Hind door mij en sven.
Gedaan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
Svurno mag ook een keer eenHind
-topic openen
, doe Hind (deel 9) dus maar dicht
.
Ja, monument, mijn rechten in het archief zijn weg; moet even opnieuw ingesteld worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
Mag het topic van World Idols naar SHO?
WIlde wat nieuws posten maar kon hem niet vinden.
Die staat in SHO.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Doe deze maar: Hind had echt kans gemaakt op de titel World Idol.
Nee, ik bedoelde deze: Het World Idols Topic.
Ik ook, uit de Huisregeltjes SHO. :quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het Douglas topic niet verklooien, maar ik word strontziek van dat gezeur om bron, kink, url,
dat was het
Dat is dus niet het geval bij elk bericht.quote:Op donderdag 9 oktober 2003 00:17 schreef static het volgende:
Gelieve wel rekening te houden met het feit dat bij erg dubieuze berichten een bron gevraagd kan worden.
Daarnaast worden klinkklare onzinberichten gesloten; bij twijfel beslist de moderator.
+yquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
Ik zei "kink" :`)
Ik weet niet wie het heeft gedaan, maar het is iig aangepast.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:51 schreef BVO het volgende:
Kan iemand TT verbeteren?.
Christina Aguilera begint restaurant
En in IDOquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Kylee het volgende:
Kunnen gewone 'users' ook een schouderklopje geven in mededelingen?(niet zelf maar iemand voordragen) Zoja dan draag ik BVO voor die verdient een schouderklopje voor zijn hele euvre tournaments in SHO..
Kunnen de mods daarvoor zorgen? Dank.
Ik heb effe veranderd in serie, volgens mij had ik euvre niet goed gespeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En in IDO
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:38 schreef Svensational het volgende:
oeuvre..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Kylee het volgende:
Kunnen gewone 'users' ook een schouderklopje geven in mededelingen?(niet zelf maar iemand voordragen) Zoja dan draag ik BVO voor die verdient een schouderklopje voor zijn hele serie tournaments in SHO..
Ik héb een kloon ja, sterker nog ik ben een kloon van....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef BVO het volgende:
Je stemt alleen zelf nooit..
Of heb je een kloon?.
Dat van die andere Kloon wist ik al ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:22 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ik héb een kloon ja, sterker nog ik ben een kloon van..... Ik lurk af en toe in die topics en zie wat voor tijd er in zit dus vandaar.
![]()
Zal ik eens doen dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat van die andere Kloon wist ik al ja..
Maar je mag best meestemmen hoor..
Ik draag het voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Kylee het volgende:
Kunnen gewone 'users' ook een schouderklopje geven in mededelingen?(niet zelf maar iemand voordragen) Zoja dan draag ik BVO voor die verdient een schouderklopje voor zijn hele serie tournaments in SHO..
Staat er.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Kylee het volgende:
Geweldig,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:54 schreef static het volgende:
[..]
Staat er.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:22 schreef BVO het volgende:
Dank je![]()
.
Done.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:23 schreef BVO het volgende:
Kan iemand in dit volle topic [Kwartfinale] GTST Tournament: Miss GTST 2004 nog even een link naar het vervolg posten ( [Kwartfinale] GTST Tournament: Miss GTST 2004! )
Mods kunnen toch altijd nog doorposten? Gewoon een extra post dus met een linkje naar dat nieuwe topic, was ik namelijk vergeten.
Thnx.
Maar je was wel veel te laat met jouw topic.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:04 schreef Christine het volgende:
Tomtom
as the world turns (deeltje 11?) had niet eens een normale OP.
Kan je wel lief zijn en dan in elk geval de topic titel aanpassen zodat er hoofdletters in zitten? En het vraagteken kan weg.
Omdat het andere topic niet opviel? Ik had echt goed gekeken...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar je was wel veel te laat met jouw topic..
Maar goed, ik zal de titel aanpassen.
Tip: CTRL+F kun je gebruiken om te zoeken naar een titel.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat het andere topic niet opviel? Ik had echt goed gekeken...
Mja thanks in elk geval
Ik ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Tip: CTRL+F kun je gebruiken om te zoeken naar een titel.
Open dan ook geen dubbele topics.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk
Komt eraan!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef babette21 het volgende:
Voor de laatste keer (voorlopig: )
ONM Tournament favo liefdeskoppel: halve finale = finale!!
Merci bien!!
Veel plezier, kerel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mochten jullie me missen, dat kan kloppen, ik ben vanaf morgen heel erg vroeg op vakantie. Dus jullie moeten het met static doen. Sorry..
.
Hier geen probleem, maar de foto's doen het dan ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:59 schreef Ole het volgende:
Het Paris topic doet het bijna niet meer.. staan teveel? of te grote foto's in?
Yep, ff afwachten dus, denk dat ze zoveel gedownload zijn dat de hoster er even geen zin meer in heeft, ze komen wel weer terug.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Ole het volgende:
hij doe het wel, maar blijft hangen op "11 items remaining"
idd, de foto's doen het niet...
Bedenkt voor je reactie
was net zo nieuwsgierig naar die foto's
Ja, je hebt gelıjk, wıst nıet dat haar laatste topıc al vol zat.quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar is het Meike-topic?. Ik zie alleen deel 1 en 2, en die zijn vol.
Dank u!quote:Vorige Topics:
ff lekker kletsen over gtst!
GTST deel 2 ~Ode aan Jef en Isabella~
GTST deel 3 !!
GTST deel 4 ~Vaarwel tante Hennie~
<--GTST deel 5!--> =Ode aan Stefano
GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert
GTST deel 7 ~Isabella, Warrior Princess~
Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)
GTST deel 9 ~Welkom Lieve Lieke!~
GTST jubileum (deel 10!) LLLLLLAURA GTST oermoeke!
GTST deel 11 ** ~~ Ludo de Ladykiller~~ **.
GTST deel 12 ~Het is mij, Rrrrobert~
GTST Deel 13 ~Rosa and her yellow submarine~
GTST deel 14 ~Simon optiefen met je postkrediet~
GTST deel 15. Janine. Het Spectrum. Stop.
GTST deel 16 ~De doos van Yasmin~
GTST deel 17: Iets met Milan.
GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
GTST deel 19: Valerie. Überbitch.
GTSTdeel20 ~Charlie, de dochter die niemand wilde~
GTST deel 21 ~Sjors, heb je even?~
GTST deel 22. Wil & Helen: de vergeten GTSTdiva's.
GTST deel 23 Martine the bitch is back
GTST # 24 ~Walk like an Egyptian~
GTST Deel 25: "Een schizofreen, is nooit alleen!"
GTST Deel 26: "Snuif, snuif, Morris"
GTST 27. Weebee lieve Lieke 2. Doei lieve Aukje.
GTST Deel 28: Gaat Laura ons Verlaten??
GTST deel 29: Pascale: tijd voor acteerlessen.
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic.
Gtst #32: Barbara's sexuele escapades met Wout :7.
GTST #33 , Sjors zwanger van Nick ?
~GTST deel 34~ Milan moet lief doen tegen Robert.
Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
GTST 36: De mooiste rozen worden het eerst geplukt
GTST Deel 37:Vaarwel Pascalle, ons acteerwonder ;)
GTST DEEL 38 Wie is de moordenaar?
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
GTST # 40: Meneer Harmsen, back from the past!
GTST # 41: Isabella back from the past
GTST #42 ~ROSA~ zo lief en zorgzaam
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #44: Rosa: Is dit nu kubisme?
GTST #45: Babysitter Valerie of Mama Valerie?
GTST Nick&Charlie. O+. Ludo&Janine O+.deel 46. ~~~~~~
GTST - deel 47: ~Dian, diva uit vervlogen tijden.~
GTST #48: Nick, To Rape Or Not To Rape?
GTST - deel 49: ~Laura, oude tang of lieve moeder?~
ff lekker kletsen over GTST. DEEL 50! Ode aan Karoltje.
GTST #51: Rustige Tijden Saaie Tijden
GTST #52: ~Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs~
GTST # 53 - Milan: handtas op pootjes
GTST # 54: Benjamin, voor al uw bekentenissen!
GTST #55: Charlie, Tabee Rolstoel
GTST #56: ~Dennis, de kin zonder hersens.~
GTST #57: ~Rosa & Yasmin, de 2 mooiste vrouwen uit Meerdijk~
GTST #58: Ludo, verstoppertje spelen met de kinderen.
GTST #59: Yasmin: Sleeping with the enemy
GTST #60: The Father, The Son And The Holy Bodyguard
GTST #61: ~Jef & Barbara: The story ends.~
GTST # 62: M&M's, Partners in Crime
GTST -deel 63- Ludo vs. Martine - A child for a child
GTST #64: Barbara! Onze lieve taartenbakster!
GTST #65: ~Yasmin, kiezen tussen liefde en haat.~
GTST #66: ~Aftellen tot spannendste zomercliff aller tijden~
GTST #67. Met Isabella naar de Cinema.
GTST #68: Nina Sanders, ontvoerd en vastgebonden!
GTST # 69 ~Sjors, elke dag om 4 uur: Cup-A-Tea!
GTST #70: ~Ludo & Janine, leven tussen hoop en vrees.~
GTST#71 - Nick en Charlie gefeliciteerd!! VIVA LAS VEGAS
GTST #72: Isabella en Yasmin, strijdend in vlammend Scala.
GTST #73 - Isabella: Is ze net als Laura van Lotje getikt ?
GTST #74: Zomer Tijden, Oude Tijden!
GTST #75: Ode aan Frey en zijn filmpjes!
GTST #76: Isabella, Onruststoker van Meerdijk!
GTST #77: Benjamin, van schurk tot held!
Andere GTST Topics:
[Finale] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
#1 Grappige uitspraken uit ~Goede tijden slechte tijden~
GTST Zomerstop #1
Gtst Cliffhanger
GTST-Tournament
Ik draag het voor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
Is het mogelijk om babette21 te nomineren voor een schouderklopje?
Ze verzorgt de ONM tournements goed en is bovendien een leuke en gezellige user die goed actief is
En is het mogelijk om Frey te nomineren? Hij maakt compilatie filmpjes voor GTST topics en dat neemt erg veel tijd in. Hij doet veel voor de mede users. Hij verdient zo iets
Thx
Thxquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:19 schreef static het volgende:
[..]
Ik draag het voor.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
Sorry!!!!! Als ik wist dat jij ook bezig was had ik mijne niet gepost. Zeg het dan ook wat eerder![]()
Zeker weten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:21 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #30: Koken met Dizer!
mag deez veranderd worden in:
ShowChat #30: Kookt u mee?
Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar ik dacht: misschien is het nuttig.quote:
Linkje?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:42 schreef Svensational het volgende:
Steviow doet zicht voor als Duneon. Steviow is nl. gebanned:
[..]
Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar ik dacht: misschien is het nuttig..
Ik snapte ook niet wat jij bedoelde met je linkjequote:Op zondag 22 augustus 2004 01:33 schreef static het volgende:
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Ik kan wel detective worden met mijn speurwerkquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:16 schreef yvonne het volgende:
Niet jokken, doei.
[schaammodus]quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:21 schreef Dizer het volgende:
Static, ik ben het een beetje zat dat al die ONM lovers onzin komen uitkramen in de GTST topics. Het lijkt wel een persoonlijke oorlog te worden. Ik vind GTST veel beter maar deze mening laat ik in de GTST topics horen, in de ONM topics praat ik over ONM en niet over hoe goed GTST wel niet is, en dat doen trouwens iedereen die in GTST topics posten, maar een aantal van ONM posters doen een beetje moeilijk! Het zorgt voor heel veel off-topic en we gaan nou juist zo lekker met on-topic in de GTST topics want we brengen alles wat off-topic naar SHO-Chat.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef static het volgende:
[..]
[schaammodus]
Je weet dat ik niet veel nooit in de soaptopics kom, heb je misschien een paar reacties/linkjes?
[/schaammodus]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:53 schreef Christine het volgende:
Mag het Eric-topic naar SHO gehengeld worden?
Eric #2: Antiheld, idool of beide?
Done.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:53 schreef Christine het volgende:
Mag het Eric-topic naar SHO gehengeld worden?
Eric #2: Antiheld, idool of beide?
Dan moet je even hier zijn: Klaagbaak feedback topic deeltje zoveelquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:02 schreef Zeepie het volgende:
[..]
Bij klaagbaak![]()
Ooh, kijk maar wat je er mee doet, static. Het boeit me niet meer. Frey en ik hebben besloten om deze topicreeks te boycotten wegens irritante users tot volgende week maandag!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:18 schreef Dizer het volgende:
Deze post GTST #79: Wat vooraf ging, in GTST! en deze post GTST #79: Wat vooraf ging, in GTST! bevatten allebij een vervolg op een spoiler maar gaan niet verder in spoilertags! Zeer irritant en er is nu al 1 persoon (Frey) die deze topic reeks heeft verlaten puur door de spoilers!! We kunnen Frey niet missen want hij doet enorm veel voor ons met zijn leuke filmpjes!!
Ik zat net te denken...volgens mij is het....quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Die Zeepie komt mij heel bekend voor..
Er is er maar 1 die baggert en alle woorden met hoofdletters schrijft... Hij is nou al twee keer gebandquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat net te denken...volgens mij is het....
Ik ben persoonlijk niet voor een spoilertopic. Wel ben ik het eens met je eerste punt, (vooral) in de zomerstop is er wat mij betreft niks mis met een beetje speculeren enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vind trouwens dat je wat overdrijft door een topicreeks te boycotten alleen omdat er spoilers staan. Tis een openbaar forum en daar zou je juist moeten kunnen discussieren over wat er gaat gebeuren in GTST. Of missschien moet er een spoilertopic komen...
Maar het is geen speculeren meer wat ze doen, ze waren letterlijk vooruitzichten aan het posten, zonder spoiler tags. Sommige van ons willen het vervolg nog als een verrassing houden, in plaats van de spannendste clif tot nu toe te verpesten. Een spoilertopic is al eerder voorgesteld en vind ik een goed idee.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vind trouwens dat je wat overdrijft door een topicreeks te boycotten alleen omdat er spoilers staan. Tis een openbaar forum en daar zou je juist moeten kunnen discussieren over wat er gaat gebeuren in GTST. Of missschien moet er een spoilertopic komen...
Dan vind ik dus dat je niet op een openbaar forum moet gaan zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef Frey het volgende:
Sommige van ons willen het vervolg nog als een verrassing houden, in plaats van de spannendste clif tot nu toe te verpesten.
Ik wil je natuurlijk niet weghebben uit GTST dus dan moet er maar een spoilertopic komen idd. Spoilertags in het gewone topic leest nl. irritant.quote:Een spoilertopic is al eerder voorgesteld en vind ik een goed idee.
Wie is het origineel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die baggert en alle woorden met hoofdletters schrijft... Hij is nou al twee keer geband :')
Onzin, het is niet de bedoeling dat je in een normale topicreeks wat al meer dan een jaar loopt en waarvan de spoilersaltijd in spoilertags gezet werden, opeens wel spoilers mogen gezet worden zonder spoilertags! Het is gewoon niet prettig!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Svensational het volgende:
Uiteraard het laatste.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus kies maar, wat heb je liever? Spoilers tussen spoilertags en mij en Frey erbij of spoilers zonder spoilertags en mij, Frey en zijn filmpjes weg. Want zolang er spoilers zijn zonder spoilertags, komen wij niet
Je hoeft het niet zo op de spits te drijven hoor. Er hoeft helemaal niemand weg uit de topics en je hoeft ook niet stampvoetend te gaan dreigen. Want die user die die spoilertags (laten we aannemen expres) niet heeft gezet is zo alleen maar blij. Want o o o, wat worden ze boos en wat zijn ze kwaad, zo zit hij/zij vast te gniffelen achter de computer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:59 schreef Dizer het volgende:
Onzin, het is niet de bedoeling dat je in een normale topicreeks wat al meer dan een jaar loopt en waarvan de spoilersaltijd in spoilertags gezet werden, opeens wel spoilers mogen gezet worden zonder spoilertags! Het is gewoon niet prettig!!
Dus kies maar, wat heb je liever? Spoilers tussen spoilertags en mij en Frey erbij of spoilers zonder spoilertags en mij, Frey en zijn filmpjes weg. Want zolang er spoilers zijn zonder spoilertags, komen wij niet
Ik wil niet heel lullig zijn, maar ik heb dus de hele zomer staan wachten voor volgende week maandag, en wordt er gedaan, in een doodgewoone post gaan ze stukjes quoten uit de teletekst pagina's en ik las gelijk alweer wat er begon zonder het te willen. Das niet leuk tom. Echt niet!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zo op de spits te drijven hoor. Er hoeft helemaal niemand weg uit de topics en je hoeft ook niet stampvoetend te gaan dreigen. Want die user die die spoilertags (laten we aannemen expres) niet heeft gezet is zo alleen maar blij. Want o o o, wat worden ze boos en wat zijn ze kwaad, zo zit hij/zij vast te gniffelen achter de computer.
Dus jij hebt liever dat Frey en ik niet meer komen. Prima hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard het laatste.
Juist! Die is vrijdag geband en toen zondag weer! Dezelfde waar ik het een paar posts geleden over had.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Volgens mij hebben ze het over Realsteviow (met een paar hoofdletters) alias Steviow alias duneon.
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat Frey en ik niet meer komen. Prima hoor.
Oh ik weet er alles van, spoilers zijn enorm kut. Daarom hou iik ook van de spoilertag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
Ik wil niet heel lullig zijn, maar ik heb dus de hele zomer staan wachten voor volgende week maandag, en wordt er gedaan, in een doodgewoone post gaan ze stukjes quoten uit de teletekst pagina's en ik las gelijk alweer wat er begon zonder het te willen. Das niet leuk tom. Echt niet!
Los daarvan,
En ik ben niet boos, ik zeg gewoon wat ik vind en ik laat mijn mening horen. Als ik geen spoilers wil en een topic zit vol met spoilers, dan kom ik gewoon niet, heel simpel, niks boos of frustraties die aan pas komen
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:59 schreef Dizer het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:09 schreef BVO het volgende:
Ja.
Lees de PI's eens..
Lees even goed wat er staat BVO, Frey en ik doen net zo mee over concluderen wie en wat en hoe, maar wij hebben het over de quotes uit de TELETEXT pagina's en daar het verder quoten ervan!!quote:Ik vind het daarentegen wel kinderachtig dat jullie gaan dreigen weg te blijven als wij doorgaan met praten over wat er kan gaan gebeuren.
Maar goed, ik ben nu niet helemaal helder, misschien denk ik er morgn anders over..
Was al bezig, maar jij hebt er meer verstand van.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga zo even het GTST-topic doorlezen en kijken waar en hoe het over de schreef gaat, qua spoilers. Spoilers zonder spoilertags zijn wmb ALTIJD not-done.
Vandaag niet, computerproblemen, ouders willen mail lezen enzo. Dus dat gaat moeilijk. Maar ik zag dat je alles al weggehaald hebt, dus dat is goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:18 schreef static het volgende:
Was al bezig, maar jij hebt er meer verstand van.![]()
Kan ik het aan jou overlaten?
Ok.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vandaag niet, computerproblemen, ouders willen mail lezen enzo. Dus dat gaat moeilijk. Maar ik zag dat je alles al weggehaald hebt, dus dat is goed..
* Bet is 't inmiddels ook goed zat en zegt: opzouten met die twee...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Er lopen er twee te baggeren in ONM....
Het showchat topic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
Waar is het Showchat topique deel 40???
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:25 schreef static het volgende:
[..]
Het showchat topic.
Dit gaat me achtervolgen he?
Dat is niet lief van je. Maar ja: de volgende keer dat jij offtopic bent, en dat doe je regelmatig, stuur ik je ook wel een stel mods in je nek. Als je er om vraagt kun je het krijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:07 schreef babette21 het volgende:
* Bet is 't inmiddels ook goed zat en zegt: opzouten met die twee...![]()
Weer iemand die grient omdat hij geen kwaliteitstopic mocht openen. Grow up!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Er lopen er twee te baggeren in ONM....
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Weer iemand die grient omdat hij geen kwaliteitstopic mocht openen. Grow up!
Van mij heb je hier geen last.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:07 schreef static het volgende:
Zullen we het een beetje gezellig houden?
In alle vriendelijkheid beantwoord ik wivs vragenquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:07 schreef static het volgende:
Zullen we het een beetje gezellig houden?
Pas maar op! Ik ben freefighter!quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
Je zei laatst trouwens zelf dat we het hier moesten uitvechten![]()
Indien het niet in het Showchat topic past, dit is een FB topic.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei laatst trouwens zelf dat we het hier moesten uitvechten![]()
Een tijdje terug in ONM zei je dat als we wilden zeiken dat we dat hier moesten doen ipv het topic zelf..Dus daar zijn we nu mee bezigquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Indien het niet in het Showchat topic past, dit is een FB topic.
Ik zit er voor, want anders zie ik niet wat er in de topics staat.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:17 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig zitten we allebei achter een beeldscherm
Ja, maar dit is geen gezeik over SHO.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een tijdje terug in ONM zei je dat als we wilden zeiken dat we dat hier moesten doen ipv het topic zelf..Dus daar zijn we nu mee bezig
Done.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:18 schreef Bupatih het volgende:
GTST #83: Ik zie wat jij niet ziet en het is: Dorothea!
moet 83 zijn, niet 82
Ga slapen als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Er zit iemand onwijs goor te wezen in ShowChat
Hmm ja, daar kan ik nu natuurlijk niets meer aan doen. Maar ik zal 'm even aanspreken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:04 schreef Dizer het volgende:
Fokkie2004
15 posts achter elkaar om een topic vol te krijgen. Ik ga niet roepen dat ik geen twee posts of heel soms drie posts achter elkaar post om een topic vol te krijgen, maar 15 posts is overdreven. Toevallig dat ie onderbroken werd met 1 post, anders was het 17 posts!
Zie:
GTST #82: Vaarwel Benjamin!
Ben benieuwd onder welke user-name hij nou weer terugkeertquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij is gebanned.
En het is Breakie gewordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben benieuwd onder welke user-name hij nou weer terugkeert
Goed hequote:Op vrijdag 3 september 2004 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
En het is Breakie geworden
Clomp moet dus Klomp zijn....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:56 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, zie nu pas dat ik de naam van t topic niet meer aan kan passen...
En dat ik klomp met een C heb geschreven
Wie stat hier altijd vooraan wb wiv?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
NB. wat loopt iedereen zich druk te maken om 'n paar van die randdebielen zeg....![]()
Done.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
Mbt het ONM topic...
[..]
Clomp moet dus Klomp zijn....
Dan mag hij hem beantwoorden.quote:Op zondag 5 september 2004 18:44 schreef Wup het volgende:
geen klacht maar vraagje aan Tom_Tom.
haha, ja jij mag ook natuurlijk maar hij heeft het stiekem verwijderdquote:Op zondag 5 september 2004 18:45 schreef static het volgende:
Dan mag hij hem beantwoorden.
Hmpf.
Omdat daar auteursrechten op staan. Net als dat Kazaa en de hele reutel eigenlijk ook illegaal is. En Fok! wil natuurlijk niks met illegale praktijken te maken hebben!quote:Op zondag 5 september 2004 18:44 schreef Wup het volgende:
geen klacht maar vraagje aan Tom_Tom.
mag je geen mp3-tjes ter download neerzetten hier?
aha, oke da's duidelijk, niet bij nagedacht, sorryquote:Op zondag 5 september 2004 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Omdat daar auteursrechten op staan. Net als dat Kazaa en de hele reutel eigenlijk ook illegaal is. En Fok! wil natuurlijk niks met illegale praktijken te maken hebben!
mja als jij dan mn post van slot haalt zodat ik er even een verklaring bij kan zetten waarom er nu niks meer staatquote:Op zondag 5 september 2004 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maakt niet uit, als je het voor de volgende keer maar onthoudt..
Ik zet het er zelf wel even bij.quote:Op zondag 5 september 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
mja als jij dan mn post van slot haalt zodat ik er even een verklaring bij kan zetten waarom er nu niks meer staat
We zullen wel zien of het zo is of niet. Vond het weer vreemd dat ie op de dag dat die kloonidoot weg ging, bar_rel dan geregistreerd is.quote:Op zondag 5 september 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
bar_rel komt op mij ook niet over als een kloon.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
We zullen er op letten, Dizer. Als 'ie verdacht gaat worden..
Done.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:43 schreef Svensational het volgende:
ShowChat#50
Spatie tussen ShowChat en #????
En waarom doet ie de linkjes naar de andere topics niet goed???
Neuh, dat staan ze wel vaker en voor ik de sub-tags deed deden ze eht ook niet geodquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien omdat ze tussen sub tags staan?
Dat is inderdaad vreemd.. viel me ook opquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, dat staan ze wel vaker en voor ik de sub-tags deed deden ze eht ook niet geod.
Topics zijn waarschijnlijk gemerged.quote:Op zondag 12 september 2004 02:27 schreef Svensational het volgende:
Ik had een topic geopend over Georgina dat ze in de Playboy kwam, maar dat was dubbel en werd dus gesloten. Nu zie ik mijn startpost ineens hier staanHoe kan dit, het topic staat ook niet in MyAT
Eh oke???quote:Op zondag 12 september 2004 09:43 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Topics zijn waarschijnlijk gemerged.
Hier, Lolita. ER 2004, deel 5. Laten we Patrick in de mangroven dumpen!quote:Op zondag 12 september 2004 20:27 schreef Lolalala het volgende:
Waar is het (algemene) topic over expeditie robinson?
Ik kan het niet vinden.
Hihi, dankjewel!quote:Op zondag 12 september 2004 20:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Hier, Lolita. ER 2004, deel 5. Laten we Patrick in de mangroven dumpen!
Je bent inderdaad een zeikerd.quote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar is het nodig om elke keer een nieuw poll-topic te openen?? Best wel irritant eigenlijk.
hij kwam op dat idee omdat jij per sé de nieuwste poll in de OP wilde hebben? Is dat nodig?? Nee, lijkt mequote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
Was een idee van onze mod, dus het zal nodig zijn ja..
Ik kan me niet voorstellen dat je er last van hebt.quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
hij kwam op dat idee omdat jij per sé de nieuwste poll in de OP wilde hebben? Is dat nodig?? Nee, lijkt me
quote:Op zondag 12 september 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Jawel, moet steeds een leuke zin bedenken als TVP en ik moet steeds naar SHO toe om het topic te vinden
Ik doe het ook niet meer.quote:Op zondag 12 september 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat nieuwe topic iedere week vind ik wel praktisch.
Maar die poll in het normale topic posten hoeft echt niet, BVO. Een simpel linkje is voldoende..
Nou, ik ben natuurlijk nog steeds voor alles in hetzelfde topicquote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Ja..
De gemiddelde Fok!ker kijkt echt niet verder dan z'n neus lang is en kijkt vooral naar de OP. Ok, als je alles in hetzelfde topic doet heb je het voordeel dat mensen het in hun MAT hebben, maar het wordt wel snel zo'n zooitje..quote:Op zondag 12 september 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik ben natuurlijk nog steeds voor alles in hetzelfde topicSnap echt het nut van een nieuw topic elke keer niet
Maar goed...
Jij bént ook heel bijzonder, dat weet je toch.quote:Op zondag 12 september 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ben ik geen gemiddelde fokker dus, in een redelijk gevuld topic kijk ik zelden naar de OP, wel naar de laatste post
quote:Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bént ook heel bijzonder, dat weet je toch.
Maar daar worden we meteen weer bestempeld als de twee ruziemakersquote:Op zondag 12 september 2004 23:52 schreef static het volgende:
Psst: we hebben een SC topic hoor.
Ja???quote:Op zondag 12 september 2004 23:52 schreef static het volgende:
Psst: we hebben een SC topic hoor.
Sorry static, we gaan al wegquote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef static het volgende:
Jongens.
IR noemde schatje een relnicht in het volle HGH-topic. Schatje noemde hem daarom een vakkenvuller meneertje.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef static het volgende:
Hč, lees je nou eens in!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef static het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:16 schreef babette21 het volgende:
onm75 "iris is de liefste" = "iris is de lelijkste"....
kan wel toch?! gewoon, voor de gein...
ff kijken hoe oplettend onze originele (ahum) topicstarter is...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:16 schreef babette21 het volgende:
onm75 "iris is de liefste" = "iris is de lelijkste"....
kan wel toch?! gewoon, voor de gein...
ff kijken hoe oplettend onze originele (ahum) topicstarter is...
Kan een admin de originele titel weer terugzetten? Het is mijn topic en ik wil de originele titel terug. "Iris is de liefste (3)".quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
Of "Iris heeft een mannenkop"
Het was alleen maar een suggestiequote:Op zaterdag 18 september 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan een admin de originele titel weer terugzetten? Het is mijn topic en ik wil de originele titel terug. "Iris is de liefste (3)".
En Sven: blijf met je poten van andermans topictitels af.
Niemand heeft het recht om andermans titels zomaar te veranderen. Als een topic je niet bevalt kun je toch gewoon opsodemieteren! Iedereen blij!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef Svensational het volgende:
Het was alleen maar een suggestieEn dan nog iets. Niemand heeft patent op topics © weet_ik_veel
Niemand? Blijkbaar wel dusquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om andermans titels zomaar te veranderen. Als een topic je niet bevalt kun je toch gewoon opsodemieteren! Iedereen blij!
Ik moest een afweging maken; beide topics hadden ongeveer hetzelfde aantal reacties dus heb ik de nieuwste dicht gedaan; als er in de jouwe nou een stuk meer hadden gestaan was het misschien anders geweest.quote:Op maandag 20 september 2004 22:38 schreef the_professor het volgende:
[..]
Waarom mijn topic?
Dat heeft niks te betekenen. Jij zegt dus dat iemand die meer bedreven met grafische programma's is, voorrang moet krijgen.quote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Je had ook kunnen kijken naar de OP'sDegene die nu open is heeft er veel meer moeite voor gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |