- Hopelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:48 schreef Bagheera het volgende:
-Gaat het nou door of niet?
-Is het belangrijk dat een Nederlandse artiest wint?
-Wie van Maud en Boris maakt de meeste kans om ver te komen?
Ach, zo erg als vorig jaar wordt het in ieder geval nooitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:53 schreef flugeltje het volgende:
Met Maud slaan we wederom een flater.
Precies, en ik wil van de Maud fans wel weten waarom zij WI niet belangrijk vinden. Het is een waanzinnig podium, val je daar op als artiest dan krijg je aantrekkelijke boekingen wereldwijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:53 schreef flugeltje het volgende:
Alleen om World Idol hoop ik dat Boris wint...
Met Maud slaan we wederom een flater.
Denk het wel : http://www.idolonline.org/music1a.htmquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:59 schreef schatje het volgende:
Komt er überhaupt een World Idol??
Wedden?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, zo erg als vorig jaar wordt het in ieder geval nooit
Leukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Denk het wel : http://www.idolonline.org/music1a.htm
Ik neem aan van wel hoor, wat zou de reden zijn om het dit jaar niet te doen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:59 schreef schatje het volgende:
Komt er überhaupt een World Idol??
Als Maud vanavond zou winnen en vervolgens bij World Idol laatste zou worden, zou ik me nog minder schamen dan om die hypervrolijke tuinkabouter van vorig jaarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wedden?
Dat was echt een dieptepunt in de vaderlandsche geschiedenis idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Maud vanavond zou winnen en vervolgens bij World Idol laatste zou worden, zou ik me nog minder schamen dan om die hypervrolijke tuinkabouter van vorig jaar![]()
Nou, ik welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Maud vanavond zou winnen en vervolgens bij World Idol laatste zou worden, zou ik me nog minder schamen dan om die hypervrolijke tuinkabouter van vorig jaar![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Flugeltje toch! Maar gezien je keuze van dit jaar leer je snel dus het zij je vergeven.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Flugel schaamt zich om te moeten toegeven dat ze vorig jaar op die tuinkabouter gestemd heeft
Ik stemde tuinkabouter omdat ik niet wilde dat Jim zou winnen... Precies de reden dat veel mensen dit jaar op Maud zullen stemmen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:09 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ga je schamen! Maar gezien je keuze van dit jaar leer je snel dus het zij je vergeven.![]()
En niet alleen een lekkere stemquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:06 schreef Toeps het volgende:
Waarom zou Maud geen goede kans maken bij World Idol? Die meid heeft een ontzettend lekkere stem.
Jamai zong ook wel beter dan Jim, dus ik begrijp het wel. Ik haakte af nadat Hind was weggestemd. Als dit jaar mensen om diezelfde reden voor Maud stemmen....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik stemde tuinkabouter omdat ik niet wilde dat Jim zou winnen... Precies de reden dat veel mensen dit jaar op Maud zullen stemmen.
Maar goed, ik heb inderdaad geleerd van mijn fouten...
Precies. Vorig jaar heb ik niet gekeken, omdat ik niet masochistisch ben en van mijlenver zag aankomen dat Jamai als laatste zou eindigen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:23 schreef GazGas het volgende:
World Idol moet door gaan!!
Dan maken we tenminste een hele goede kans, als Boris vanavond wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |