quote:Nicole: 'Ik experimenteerde met alles!'
AMSTERDAM - Nicole Richie heeft toegegeven dat zij nog maar dertien jaar was toen zij voor het eerst drugs gebruikte. De 23-jarige ster, die samen te zien is met Paris Hilton in reality-show The Simple Life, beweert dat de buitensporige levenstijl waarin zij opgegroeid is, de oorzaak is geweest van haar verslaving.
Richie gebruikte al op haar dertiende
"Ik was dertien jaar oud toen ik begon met het drinken van alcohol. Al snel daarna rookte ik mijn eerste jointje en snoof ik mijn eerste lijntje coke. Dat was eigenlijk het enige dat ik deed; rondhangen en drugs gebruiken tot zes uur in de ochtend", aldus Nicole.
Inmiddels is de beauty gelukkig afgekickt.
"Ik was iemand die altijd in de problemen kwam door mijn situatie. Ik experimenteerde echt met van alles. Gelukkig ben ik er nu van af!"
Pas gisteren in de Telegraaf en die is altijd actueel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:59 schreef Vampier het volgende:
oud nieuws... stond hier al 3 maanden geleden in de roddelboekjes
Tien jaar geleden begon ze ja.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:01 schreef Zapper het volgende:
Tss, dat nieuws is al 10 jaar oud man
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:18 schreef Svensational het volgende:
Eey, niet BVO aanvallen met z'n allen he
quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:19 schreef BVO het volgende:
Het verbaast me sowieso dat een Oprah-kijker een geheugen heeft dat zover teruggaat..
Maar da's toch een neger?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
De dochter van Lionel Richie..
Ja dat dacht ik ook. Ik zou maar eens een DNA test aanvragen als ik hem was.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar da's toch een neger?
Lekker belangrijk...quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
De dochter van Lionel Richie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |