abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:43:18 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20605697
quote:
Sharon Stone toch in Basic Instinct 2

LOS ANGELES - De Amerikaanse actrice Sharon Stone speelt toch de vrouwelijke hoofdrol in het vervolg op de film Basic Instinct. Dat meldde het Amerikaanse tv-programma Access Hollywood maandagavond. Verwacht wordt dat Stone, net als in het eerste deel, op het witte doek uit de kleren gaat.

Sharon Stone ook in vervolg Basic Instinct

De 47-jarige Amerikaanse actrice was tot voor kort met de makers van het vervolg in een rechtszaak verwikkeld. Zij wilde meespelen, maar eiste dat zij 14 miljoen euro vooruit kreeg betaald.

Dat bedrag had zij nodig om tijdens de opnamen te kunnen beschikken over een auto met niet-rokende chauffeur, kindermeisjes, een privé-kok en een luxe sportwagen. Inmiddels hebben de producenten een schikking met de filmster getroffen. Het is nog niet bekend, wanneer de opnamen beginnen en wie de andere hoofdrollen voor hun rekening nemen.

Basic Instinct, een film van Paul Verhoeven uit 1992, maakte Stone beroemd. Vooral de erotische scčnes van haar en Michael Douglas trokken de aandacht.
Van mij hoeft het niet, in die twaalf jaar zal het er daar beneden niet op vooruit zijn gegaan denk ik. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 20:45:04 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20605748
van oude mensen en dingen die voorbijgaan...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:06:29 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_20606260
" Dat bedrag had zij nodig om tijdens de opnamen te kunnen beschikken over een auto met niet-rokende chauffeur, kindermeisjes, een privé-kok en een luxe sportwagen"

Kijk dan ga ik toch weer met een heel andere instelling mijn sollicitatie brieven typen
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_20611536
Oude taart. . Laten ze een lekkere jonge griet nemen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Redactie Games woensdag 14 juli 2004 @ 01:22:07 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_20611598
hmmm, lijkt me geen goed plan neej...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_20611620
Wijd is ook relatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')