quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Bedankt Dizer voor deze woorden![]()
Nee, ze hebben wel het vliegtuig gevonden, maar alle lichamen of zo waren te verbrand of zo iets.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
huh ze hadden Arnie toch nooit gevonden ?
Nee klopt. Je moet ook bij "webicon" dat adres neerzetten. Waar eerder altijd http:// stond zet je nu die hele link neer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Hij is heel leuk Svensational,maar ik krijg het niet voor elkaar.Er staat dat hij niet kan worden geupload.
Dat hoop ik ook niet. Als dat gebeurt moet diegene ook maar een icon bij mij aanvragenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat iemand anders hem ook gaat gebruiken.
Nee helemaal niet. Maar ze trok zo'n rare kop. die had ik toen gewoon als icon. En toen ging ik een kersticon nemen en hebben ze dit ervan gemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:20 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou je moet goed kijken wil je dat zien.Ben je fan van haar ofzo?
Eey, jij bent doodquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef danieldaniel het volgende:
wat een fantastisch topic.
Je hebt gelijk, ik wou het net voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:41 schreef Dizer het volgende:
Kunnen jullie niet jullie offtopic in SHO-Chat houden??
Thx
Niet ten koste van onzinquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:43 schreef Noa-lynn het volgende:
En trouwens:Dat topic moest toch sneller vol dan die van ONM!
Dat is voor mij heel lang geleden, maar wat ik me kan herinneren is dat Hoogendoorn Senior een hekel had aan Frits van Houten (zijn andere zoon) en hem dood wou hebben of zo iets. Dus stuurde hij een huurmoordenaar op af en deze huurmoordenaar vermoordt de verkeerde, en dus Rien gaat dood. Op dat moment was Rien namelijk in Frits' huis.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb misschien een vraag, kan iemand die verhaallijn uitleggen waar Rien Hoogendoorn werd vermoord in plaats van Frits van Houten.
Zat Hoogendoorn senior daar nou achter?
Wat waren zijn motieven?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:01 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
Ik geniet van mijn modderbad.Straks nog in de sauna! haha!
Doeg!Nou ben ik echt weg!
quote:"Bon bini beach" (2002) TV Series .... Ed
"Onderweg naar morgen" (1993) TV Series .... Ravi Wertheimer (1997-2000)
... aka "ONM" (1993)
... aka "Onderweg" (1994) (Netherlands: short title)
"Goede tijden, slechte tijden" (1990) TV Series .... Mark de Moor (1992-1993, 1995)
... aka "GTST" (1990) (Netherlands: promotional abbreviation)
... aka "Good Times, Bad Times" (1990) (International: English title: informal literal title)
O My God ... Gtst is echt zielig geworden oke punten geven!!quote:
Donder jij nou eens op met je gtst is echt te zielig voor woordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:32 schreef Duneon het volgende:
[..]
O My God ... Gtst is echt zielig geworden oke punten geven!!![]()
Website: 1-0 voor ONM
Uitzendtijd: 1-1 voor Gtst
Zender: 1-2 voor Gtst
Acteurs etc: 1-3 voor Gtst
Verhaal: 1-4 voor Gtst
Modern: 2-4 voor Onm
Najah Gtst staat nog voor maar ze moeten echt gaan uitkijken nu ook de website geld kost
![]()
gtst.nl is gewoon een commerciele breezer sitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |