Goed ideequote:Op zondag 22 augustus 2004 13:28 schreef Biancavia het volgende:
En dan een fusie van Sesamstraat met Temptation Island.
Martine wintquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef pberends het volgende:
Martine Hafkamp vs. Bettine Wertheimer
Ludo Sanders vs. Arthur van Walsum
Claire Simons vs. Isabella Kortenaar
Een fusie gaat me iets te ver... maar af en toe een crossover lijkt me wel een goed idee! Zo zou een zieke meneer Harmsen (GTST) behandeld kunnen worden in het Academisch Ziekenhuis Beatrix door Niels Richter. Of de kids van GTST kunnen een bezoekje brengen aan de Galaxy in Amsterdam. Zolang ze maar geen acteurs gebruiken die al eerder in beide soaps te zien waren (bv: Chris Jolles als Dian Alberts in GTST & Luciel Starrenburg in).quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen fusie tussen ONM en GTST? Dan lopen alle verhaallijnen lekker door elkaar heen en dan wordt het nog meer rellen dan ooit te voren
Martine Hafkamp vs. Bettine Wertheimer
Ludo Sanders vs. Arthur van Walsum
Claire Simons vs. Isabella Kortenaar
[afbeelding]
Ja dat zou geniaal zijn, Yorin en RTL zitten toch allebei bij RTL Groep.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een fusie gaat me iets te ver... maar af en toe een crossover lijkt me wel een goed idee! Zo zou een zieke meneer Harmsen (GTST) behandeld kunnen worden in het Academisch Ziekenhuis Beatrix door Niels Richter. Of de kids van GTST kunnen een bezoekje brengen aan de Galaxy in Amsterdam. Zolang ze maar geen acteurs gebruiken die al eerder in beide soaps te zien waren (bv: Chris Jolles als Dian Alberts in GTST & Luciel Starrenburg in).
Ik zou eerst een kleine crossover uitproberen om te kijken wat de kijker ervan vindt en daarna een karakter permanent laten switchen naar ONM of vice versa. Een cliffhanger die begint in GTST en eindigt in ONM zou de kijkcijfers van ONM een flinke boost kunnen geven.
Het perfecte voorbeeld van een Amerikaanse crossover is het karakter Sheila Carter in 'The Bold and the Beautiful', die oorspronkelijk uit 'The Young and the Restless' komt. En Brooke Logan heeft een keer een gastrol gespeeld in Y&R.
Pino zag er altijd al verleidelijk uit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:28 schreef Biancavia het volgende:
En dan een fusie van Sesamstraat met Temptation Island.
No way!quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een fusie gaat me iets te ver... maar af en toe een crossover lijkt me wel een goed idee! Zo zou een zieke meneer Harmsen (GTST) behandeld kunnen worden in het Academisch Ziekenhuis Beatrix door Niels Richter. Of de kids van GTST kunnen een bezoekje brengen aan de Galaxy in Amsterdam. Zolang ze maar geen acteurs gebruiken die al eerder in beide soaps te zien waren (bv: Chris Jolles als Dian Alberts in GTST & Luciel Starrenburg in).
Ik zou eerst een kleine crossover uitproberen om te kijken wat de kijker ervan vindt en daarna een karakter permanent laten switchen naar ONM of vice versa. Een cliffhanger die begint in GTST en eindigt in ONM zou de kijkcijfers van ONM een flinke boost kunnen geven.
Het perfecte voorbeeld van een Amerikaanse crossover is het karakter Sheila Carter in 'The Bold and the Beautiful', die oorspronkelijk uit 'The Young and the Restless' komt. En Brooke Logan heeft een keer een gastrol gespeeld in Y&R.
LOLquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
No way!
GTST is de beste soap in Nederland terwijl ONM maar een C soap is alla Zoop
dan kan je beter crossovers tussen ONM en ZOOP doen .
Afgelopen seizoen is ONM kwalitatief gezien boven GTST uitgestegen. De acteerprestaties in GTST waren duidelijk onder de maat (hebben de dames en heren van de casting zitten slapen?) en sommige verhaallijnen sloegen nergens op of gingen tot vervelens toe door.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef _bigmac_ het volgende:
GTST is de beste soap in Nederland terwijl ONM maar een C soap is alla Zoop
dan kan je beter crossovers tussen ONM en ZOOP doen .
Ze zijn bang dat ONM GTST van de eerste plaats stootquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat zijn de GTST'ers toch anti-onm
"Nederland zit te wachten op een nieuwe Pim Fortuyn"quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:48 schreef F1908 het volgende:
En dan ook meteen die nieuwe soap erbij, hoe heet het ook alweer, het glazen huis ofzoiets?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |