abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21462787
Waarom komt er geen fusie tussen ONM en GTST? Dan lopen alle verhaallijnen lekker door elkaar heen en dan wordt het nog meer rellen dan ooit te voren

Martine Hafkamp vs. Bettine Wertheimer
Ludo Sanders vs. Arthur van Walsum
Claire Simons vs. Isabella Kortenaar

pi_21463150
Drie losers tegen Ludo Martine en isabella ja leuk hoor not.
pi_21463163
En dan een fusie van Sesamstraat met Temptation Island.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_21463273
Ja en dan gaan ze dat om 5 uur 's nachts uitzenden. .
pi_21463376
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:28 schreef Biancavia het volgende:
Goed idee
pi_21463430
Nachtsuite vs de Tweenies.
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:44:04 #7
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_21463457
goed idee
852002IWASTHERE
pi_21463488
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:07:09 #9
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21463982
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef pberends het volgende:
Martine wint
Ludo wint
Isabella wint

Martine, Ludo en Isabella zijn alle drie in staat om, zwaar te manipuleren, vet zwaar te beuken en te moorden. ONM people zijn losers tegenover GTST people. Nope gaat niet werken, is niet spannend!! GTST wint met stip!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21464039
Nu heb je 1 uur dat je kunt kijken.
Dan maar een half uur.
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:16:04 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21464177
Van mij mogen ze best wel een aantal afleveringen door elkaat laten gaan. Dat zou ik niet zo erg vinden, maar GTST is te goed om het te laten fuseren met ONM!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21464402
Prachtig meteen een oorlog tussen ONM- en GTST-fans, het Palestijns conflict is er niks bij
pi_21464700
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef pberends het volgende:
Waarom komt er geen fusie tussen ONM en GTST? Dan lopen alle verhaallijnen lekker door elkaar heen en dan wordt het nog meer rellen dan ooit te voren

[afbeelding]
Een fusie gaat me iets te ver... maar af en toe een crossover lijkt me wel een goed idee! Zo zou een zieke meneer Harmsen (GTST) behandeld kunnen worden in het Academisch Ziekenhuis Beatrix door Niels Richter. Of de kids van GTST kunnen een bezoekje brengen aan de Galaxy in Amsterdam. Zolang ze maar geen acteurs gebruiken die al eerder in beide soaps te zien waren (bv: Chris Jolles als Dian Alberts in GTST & Luciel Starrenburg in).

Ik zou eerst een kleine crossover uitproberen om te kijken wat de kijker ervan vindt en daarna een karakter permanent laten switchen naar ONM of vice versa. Een cliffhanger die begint in GTST en eindigt in ONM zou de kijkcijfers van ONM een flinke boost kunnen geven.

Het perfecte voorbeeld van een Amerikaanse crossover is het karakter Sheila Carter in 'The Bold and the Beautiful', die oorspronkelijk uit 'The Young and the Restless' komt. En Brooke Logan heeft een keer een gastrol gespeeld in Y&R.
pi_21465193
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:43 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Een fusie gaat me iets te ver... maar af en toe een crossover lijkt me wel een goed idee! Zo zou een zieke meneer Harmsen (GTST) behandeld kunnen worden in het Academisch Ziekenhuis Beatrix door Niels Richter. Of de kids van GTST kunnen een bezoekje brengen aan de Galaxy in Amsterdam. Zolang ze maar geen acteurs gebruiken die al eerder in beide soaps te zien waren (bv: Chris Jolles als Dian Alberts in GTST & Luciel Starrenburg in).

Ik zou eerst een kleine crossover uitproberen om te kijken wat de kijker ervan vindt en daarna een karakter permanent laten switchen naar ONM of vice versa. Een cliffhanger die begint in GTST en eindigt in ONM zou de kijkcijfers van ONM een flinke boost kunnen geven.

Het perfecte voorbeeld van een Amerikaanse crossover is het karakter Sheila Carter in 'The Bold and the Beautiful', die oorspronkelijk uit 'The Young and the Restless' komt. En Brooke Logan heeft een keer een gastrol gespeeld in Y&R.
Ja dat zou geniaal zijn, Yorin en RTL zitten toch allebei bij RTL Groep.
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:16:41 #15
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_21465358
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:28 schreef Biancavia het volgende:
Pino zag er altijd al verleidelijk uit.
pi_21469849
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:43 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

No way!

GTST is de beste soap in Nederland terwijl ONM maar een C soap is alla Zoop
dan kan je beter crossovers tussen ONM en ZOOP doen .
pi_21470468
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

No way!

LOL
pi_21474026
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Afgelopen seizoen is ONM kwalitatief gezien boven GTST uitgestegen. De acteerprestaties in GTST waren duidelijk onder de maat (hebben de dames en heren van de casting zitten slapen?) en sommige verhaallijnen sloegen nergens op of gingen tot vervelens toe door.

Pas tegen het einde van het seizoen wist GTST de negatieve spiraal te doorbreken... en hopelijk kunnen ze die trend voortzetten. Daar waar GTST een brand nodig had om de spanning erin te brengen, had ONM al genoeg aan het vurige karakter van Arthur van Walsum... onbegrijpelijk dat ze hem eruit hebben geschreven!

Het is nog even afwachten wat ONM het volgende seizoen gaat doen, met die stortvloed aan nieuwe karakters... maar ik hoop in ieder geval niet dat we allerlei gerecyclede verhaallijnen uit middelmatige series als 'Trauma 24/7', 'IC' en 'Hartslag' krijgen.
pi_21475083
Wat zijn de GTST'ers toch anti-onm
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21475473
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat zijn de GTST'ers toch anti-onm
Ze zijn bang dat ONM GTST van de eerste plaats stoot
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:48:07 #21
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_21483063
En dan ook meteen die nieuwe soap erbij, hoe heet het ook alweer, het glazen huis ofzoiets?

852002IWASTHERE
pi_21486946
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:48 schreef F1908 het volgende:
En dan ook meteen die nieuwe soap erbij, hoe heet het ook alweer, het glazen huis ofzoiets?

[afbeelding]
"Nederland zit te wachten op een nieuwe Pim Fortuyn"

Wel iets voor mij dus.
pi_21489469
dit gaat toch nooit door..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')