En dat het kutmods zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat jullie zelf niet eens meer weten bij welk deel van deze kutreeks jullie zitten!!!!
Drenthen hebben wel leesplankjes maar geen telraam !quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat jullie zelf niet eens meer weten bij welk deel van deze kutreeks jullie zitten!!!!
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op zondag 18 juli 2004 13:12 schreef SirBenniMiles het volgende:
Haar schaamhaar
Gaat ie nog op slot ofwat?
Dit gaat over klaagbaak volgens mij..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:17 schreef gelly het volgende:
Is het crewforum stuk ?
Ik heb nooit ruzie met gellies hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Leuk.. ruzie tussen gelly en Loedertje!
Als pasen, pinksteren, kerst, en De Nationale Berdien Stenberg-dag op één dag vallen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:44 schreef nietzman het volgende:
Wanneer komt Q weer modden?
Dus morgen ben je weer mijn duo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als pasen, pinksteren, kerst, en De Nationale Berdien Stenberg-dag op één dag vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |