Vind ik ook wel.. het nadeel is alleen dat ik al weet wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
1) Favoriete mannelijke personage (vind ik eigenlijk wel zo eerlijk na het favoriete vrouwelijke personage)
Dat is waar, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.. het nadeel is alleen dat ik al weet wie er gaat winnen.... het voorspelbaarste tournament ooit zal het worden..
..
Iddquote:Op donderdag 2 september 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar, daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Daar waren een aantal vaste stemmers het niet echt mee eens.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey het was toch al bekend.,
in die andere poll het was: favoriete personage dat de soap uit is.
Stelt mijn stem dan niet...quote:Op donderdag 2 september 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook nog een nummer 2 en 3 Frey en digispeed?
Anders telt de stem niet mee..
Das waarquote:Op donderdag 2 september 2004 17:26 schreef BVO het volgende:
Je hebt nog niet eens gestemd.
Pleas Dorotheaquote:Op donderdag 2 september 2004 17:59 schreef Bupatih het volgende:
of GTST #83 : "I see dead people..."
Als ze uit haar coma komt .. Das dinsdag oke....?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat Yasmin het volgende topic verdient..
Newbies hebben geen stemrecht.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:04 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Pleas Dorothea![]()
Ik zal er iets heel moois van makenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Newbies hebben geen stemrecht..
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:05 schreef Fokkie2004 het volgende:
Of is een linkje alleen naar het vorige topic ook goed?![]()
En hoe moet je dat doen?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.
Delinkjes
horen erbij.
.
Thanks.. Dus het volgende topic word het topic over het nieuwe castlid van Gtst --> Dorothea <--quote:Op donderdag 2 september 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
Druk gewoon op de quote-knop bij de OP van dit topic en copy past die linkjes + de link naar deze naar de OP van het volgende topic.
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Morris stapt op... zometeen meer bij RTL Boulevard.
Egtquote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Morris stapt op... zometeen meer bij RTL Boulevard.
.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:29 schreef BVO het volgende:
Thnx.. was helemaal vergeten dat Boulevard zo weer is.
zie hierquote:Op donderdag 2 september 2004 13:57 schreef Fokkie2004 het volgende:
Volgende week word Rosa ontslagen bij Ludo en ontwaakt Yasmin uit haar coma en krijgt ze schok na schok te verwerken :')
Over Dorothea uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2004 18:31 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
.
Het nieuwe topic staat klaar![]()
Welkomquote:Op donderdag 2 september 2004 18:56 schreef bar_rel het volgende:
Hallo mensen,
Men eerste post in dit forum![]()
Ookal zwerf ik hier al zon jaartje rond....ik kon niet registreren vanwege hotmaill maar das nu wel goedvia me provider
anyway waarom ik hier post is omdat ik gtst vet vind en ik hier dus wel vaker te vinden zal zijn
![]()
dit klinkt ergmaarja
laterss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |